Zwanger worden na miskraam

06-01-2021 09:43 1875 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit topic is om te schrijven over zwanger worden na een miskraam of meerdere miskramen.

Het wachtwoord voor de tabel is verkrijgbaar bij de schrijvers. Je kunt inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord en vervolgens de tabel aanpassen.

Zwanger worden
NaamLeeftijdKindNodBijzonderheden
NaamLeeftijdKindNODBijzonderheden
naamxxx??-


Zwanger :cheer2:
NaamLeeftijdKind #UDEchoAfspraakBijzonderheden
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-06-2022 16:11
Reden: Titel gewijzigd nav verzoek
66.70% gewijzigd
Dat had ik exact hetzelfde Miesje! Ik had dus een goede eerste echo, wist de termijn niet precies, omdat het niet gepland was. En daarbij dacht ik al dat ik iets verder moest zijn (aangezien we maar 1 keer seks hadden gehad die cyclus!). Toen termijnecho geen hartactiviteit meer en groei 1.5 week achter. Toen naar huis gefietst en moest plassen, toen begon het bloeden opeens! Terwijl daarvoor echt nog niks. Daarna duurde het nog een paar dagen voor het doorzette. De dag dat ik tegen mezelf zei mijn angst voor een ernstig verloop van de miskraam los te laten begon het in de avond.

Wij hebben de echo met 7+2 gepland, twijfel soms nog steeds het die vrijdag ervoor te doen met 6+6.
Alle reacties Link kopieren Quote
Morange: Fijn dat jij het ook al op hebt het werk hebt verteld. Het is inderdaad vreselijk om te doen alsof alles goed gaat, terwijl je eigenlijk heel misselijk bent. Wel vervelend die misselijkheid! Ik vind het opzich niet heel erg om over te geven, aangezien het daarna wel een poosje weg is. Maar als je het gevoel hebt dat je moet overgeven, maar dat het iedere keer net niet doorzet. Daar kun je ook behoorlijk last van heb. Wat dat betreft is het dan misschien wel 'fijner' om wel last te hebben van het overgeven.

Nooit1blijvenzitten Dankjewel :biggrin: :heart:

Sanne_joy: ik denk inderdaad dat het normaal was van die canestan, maar ik vind het wel eng spul. Maar goed hopelijk hoef ik dat nu een hele tijd niet meer te gebruiken. Ik denk ook dat hetgene wat jij had een contact bloeding moet zijn geweest. Anders had je nog wel last van bloedverlies gehad denk ik.

Banaantje dankjewel :heart: en dankjewel voor je geruststellende woorden. Afscheiding is niet meer brokkelig, dus ik denk dat het over is. Spannend zeg die wachtbank, ik ga weer duimen!

Lulu Wat zuur zeg dat er maar 1 ei was, maar wie weet is dit wel jouw geluksei! Dat zou wel echt super zijn!

Saga Wat vervelend dat jullie zo ziek zijn. Hopelijk knappen jullie snel op. Hoe gaat het verder met je onderzoek? Laatste loodjes? Ik zag je laatste bericht over de echo, maar is het niet handiger om die op 7+2 te laten staan? Je ziet dan net wat meer en dan heb je ook net wat meer zekerheid dat het goed is.

Miesje93 gefeliciteerd wat super leuk!
_amber_ wijzigde dit bericht op 22-04-2021 18:38
7.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier gaat het nog steeds allemaal wel redelijk :-) . Gisteren opeens helemaal emotioneel, omdat vriendlief heel erg zijn best had gedaan om lekker eten klaar te maken en ik na vier happen al moest overgeven. Ik vond het zo sneu voor hem dat ik verdrietig werd. Haha verder helemaal niet emotioneel hoor :facepalm:

Vandaag ging het eten weer iets beter, maar het blijft een uitdaging om alles binnen te houden.

Angst is er trouwens wel nog steeds, maar gelukkig niet de hele tijd op de voorgrond, maar wel als ik bepaalde dingen voel. Zo voelde ik bijvoorbeeld vanmiddag een klein golfje vocht van onderen. Dus ik ging heel gespannen na de wc hopend op geen bloedverlies, het was gelukkig inderdaad gewoon waterige afscheiding. Ik ben zo blij als ik die 12 weken heb gehaald.
Alle reacties Link kopieren Quote
Miesje93 gefeliciteerd! Bij alle zwangeren zijn deze weken zo spannend, ik denk aan jullie! Zo’n spreekwoord als ignorance is a bliss is wel echt van toepassing. Voor iedereen is pril zwanger zijn spannend, maar als het al eens mis is gegaan is het nog moeilijker om er vertrouwen in te hebben omdat je weet hoe het ook kan.

Saga weet je al wat je doet? Vrijdag echo of maandag? Misschien voor en nadelen even opschrijven zodat je weet wat je fijner vindt? Kan me beide keuzes inbeelden. In mijn geval zou t makkelijker zijn, vroege echo met 6wkn is puur voor de lokalisatie van de zwangerschap en niet ter vitaliteit. Maargoed, daar zou ik dan ook weer niet een week op willen wachten...

Amber dat van dat bloedverlies en waterige afscheiding herken ik ook heel goed! Ik had zelfs met mezelf een window afgesproken dat tussen t plassen moest zitten omdat ik anders elk uur ging checken :facepalm:

Lulu ah shit maar 1 ei, ik ben even kwijt of er een aanwijsbare reden was bij jullie voor het fertiliteitstraject, maar los daarvan lijkt het me vervelend om met hormonen in de weer te zijn en dan hetzelfde te ‘produceren’ als zonder :hug: spannende periode dus weer. En kan me ook inbeelden dat je daar als heel sterk en onafhankelijke vrouw naar toe gaat en dan opeens wordt overvallen door emoties, het is ook rot en klote. Neem ook je tijd Vr dat soort gevoelens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Miesje gefeliciteerd!! Hopelijk kom je deze weken een beetje door.

Saga ach jeetje wat vervelend zeg en dus echt een hele drukke periode voor jou. Hopelijk knapt je man snel op! Jullie hebben het flink te pakken zeg. Blijven je kwaaltjes stabiel of wordt het erger?

Lulu ahh balen hè? Ik snap hoe je je voelt. En pfff ook in het ziekenhuis je denkt nog zo dit kan ik maar als er bent altijd toch weer apart ofzo. Ik denk ook altijd hoe ben ik hier terecht gekomen in deze medische wereld. Nogmaals blij hoor dat het er is maar had dit nooit gedacht. Hoe is het verder met het traject goede metingen? Al mogelijke conceptiedatum in aantocht?

Amber ach jeetje vervelend zo misselijk en ik vind het heel logisch dat je voor alles naar de wc gaat wat je voelt. Het is ook gewoon zo spannend!! Gelukkig is de angst niet op de voorgrond ook lekker genieten!!

Hier wacht ik nog rustig af.. tijd gaat lekker snel gelukkig. Maar moet de tweede week nog in. Dit is altijd het zwaarst maar ook fijn omdat ik altijd nog lekker beetje hoop heb.

Ik denk de NOD tegelijk met jou Banaantje?? Wanneer is die van jou?
Alle reacties Link kopieren Quote
Saga, Amber, Banaantje en Sanne-joy, bedankt voor jullie lieve woorden. Ja het was echt een teleurstelling om maar één groot follikel te hebben. Qua timing, als ik zondagochtend nog geen positieve ovulatietest heb dan moet ik diezelfde dag nog naar het ziekenhuis om opnieuw te meten. Duimen maar dat het allemaal goed verloopt en dat dit dan mijn Lucky Egg is😄

Amber, wat klote dat je zo misselijk bent.

Banaantje, bij ons ligt het aantoonbaar aan mijn vriend dat het niet lukt. Klinkt een beetje lullig zo. Waarom ik er zo lang over doe om zwanger te worden is de vraag, gewoon pech of...? Bij mij is er niets afwijkend gevonden iig. Hoe is het met jou op de wachtbank? Nog steeds zo een last van maagzuur?

Sanne-joy ik begrijp precies je gevoel, wat jij omschrijft. Soms denk ik echt, waar de **** ben ik mee bezig? En idd, waar ben ik in terecht gekomen? Bij de miskraam had ik ook echt voor het eerst het 'waarom wij' gevoel. Waarom duurt het zo lang voor ik zwanger ben, waarom gaat het nu weer mis? Ik kon er echt even niet bij met mijn gedachten.

Miesje, wat een leuk nieuws, van harte gefeliciteerd!!

Saga, hoe gaat t bij jou/jullie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lulu ach heel begrijpelijk hoor, ik had nooit die gedachten bij anderen die dan snel zwanger worden en ook blijven, althans dat had ik niet tot ik de 1,5 jaar bereikte en het lukte maar een miskraam werd. Nu heb ik er ook steeds meer last van, waarom wij zo lang? waarom gaat het mis?

Hopelijk heb je dit weekend een positieve ovulatie test. Misschien ben ik het kwijt hoor maar jullie hebben zelf gemeenschap of kunstmatig?
Alle reacties Link kopieren Quote
Morange: wat vervelend dat je zo misselijk bent. Lijkt me heel naar en dan ook nog die spanning erbij. Ik hoop dat het snel beter wordt voor je!

Amber: goed dat je het op je werkt hebt verteld, lijkt me ook lastig om het tot de 12 weken niet te zeggen terwijl je zo misselijk bent. Hopelijk gaat het snel beter!

Lulu: dankjewel voor je reactie over acupunctuur! Ik vind het nu nog niet nodig bij mezelf, maar wellicht in de toekomst.
Jammer dat er maar 1 follikel zit. Ook voor jou hoop ik op een gouden ei!

Gefeliciteerd Miesje!

Saga: wat een pittige periode voor je zo. Ik hoop dat je het weekend een beetje kunt bijkomen en je snel wat beter voelt!

Sanne_joy: hopelijk gaat de tijd een beetje snel de komende tijd!

Hier had ik afgelopen dinsdag een positieve ovulatietest dus ik denk dat ik afgelopen woensdag m’n eisprong had. Dus weer op het wachtbankje, m’n NOD is 6 mei. Gaan jullie er bij een positieve ovulatietest ook vanuit dat de eisprong dan de volgende dag is? Ben benieuwd, die marge is nog vrij ruim vind ik.
Iets anders wat ik me trouwens ineens afvroeg: hoe kunnen ze de termijn zo precies schatten? Er wordt gerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, maar de dag van innesteling verschilt. Kan een paar dagen na de eisprong, maar ook bijna twee weken erna. Hoe eerder de innesteling hoe groter het vruchtje toch. Misschien is dit een hele domme vraag hoor haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
An790 dat kunnen ze ook niet. Geen domme vraag. Er zijn gestandaardiseerde metingen, dus bij xx millimeter is t vruchtje 6 wkn en 6 dagen bv. En het is ook niet aannemelijk dat alle prille zwangerschappen op deze prille termijn exact even hard groeien (aangezien ze dat later ook niet doen). Zelfs bij ivf en icsi zwangerschappen zie je nog wel eens dat ze de termijn aanpassen obv de CRL bij de termijn echo, terwijl dat natuurlijk onzin is. Daarom zegt een paar dagen voor of achter lopen op de termijn zoals berekend ook weinig. Allemaal gebaseerd op gemiddeldes!
Bedankt voor jullie lieve reacties!

Misselijkheid wordt hier erger, inclusief hoofdpijn en nog flink verkouden ook. De dagen gaan wel snel gelukkig! Volgende week vieren wij de derde verjaardag van ons zoontje verspreid over verschillende dagen. En ondertussen moet ik nog flink wat onderzoeksdata coderen, zodra dat af is is de volgende ochtend mijn echo :) ik ga het dus niet naar voren plaatsen Banaantje, houd m op 7+2.

Wat betreft het meten, dat is een foutmarge van 3-5 dagen dacht ik. Ik was zelf bij onze eerste bijna 43 weken zwanger uiteindelijk, maar volgens mijn ovulatie klopte het wel met geen 42 weken en hij had ook nog van dat witte smeer bij de geboorte, dus ik denk dat die termijn niet klopte. Wel mega stress van omgeving/ ziekenhuis omdat we kozen over tijd te gaan, toen hadden we ook het idee om niet weer een termijnecho te doen, maar wil het door de miskraam nu wel en dan met name voor vitaliteit. We houden de uitgerekende datum denk ik wat in het midden om te voorkomen dat je op een gegeven moment commentaar en vragen krijgt dat je nog zwanger bent.

An790, spannend je bent volgens mij de derde op het wachtbankje. Ik had volgens mijn temperatuur en cervixslijm de ene keer ovulatie 1 dag na positieve test en andere keer 2 dagen.. uiteindelijk weet je nooit precies wanneer je ovulatie is, of je moet dagelijks echo’s doen.

Sanne Joy, sterkte in je tweede week! Dat de tijd maar snel mag gaan, of niet, want het ‘ik ben misschien zwanger’ gevoel kan ook juist fijn zijn.

Lulu, spannend weer, en dan nog de wachtweken . Ik duim voor je.

Amber, kan me voorstellen dat je schrikt als je iets voelt! Zou ik ook hebben. Ik merk wel dat ik inmiddels minder bezig ben met checken of ik bloedverlies heb.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah dank banaantje en saga voor jullie uitleg! Interessant. Wel stom dat er blijkbaar erg wordt vastgehouden aan de standaarden en gemiddeldes, terwijl er een foutmarge blijft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Miesje!

An, de foutmarge is geloof ik wel beter dan afgaan op de datum van de laatste menstruatie, dus een betere maat hebben ze meestal niet echt. Ik ben bij mijn eerste zwangerschap een dag of vier teruggezet en denk eigenlijk wel dat dat redelijk klopte, kan een dag eerder of later geweest zijn maar denk niet meer dan dat. Maar ik heb wel het idee dat ze soms medische beslissingen behoorlijk laten afhangen van die datum terwijl het natuurlijk niet zo’n precieze meting is.

Saga, klinkt als overleven? Sterkte en hopelijk valt de misselijkheid mee!

Sanne-Joy en Lulu, zo’n ‘waarom wij’ gevoel lijkt mij heel normaal, als het zwanger worden zo moeizaam gaat. Ik duim voor een succesvolle ronde voor jullie!

Amber, meer afscheiding is ook zo’n zwangerschapskwaaltje, volgens mij wordt dat vaak alleen maar erger naarmate je verder komt. Wanneer zou je volgende echo zijn?
__appelbloesem__ wijzigde dit bericht op 24-04-2021 10:02
Reden: Typo
0.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
__appelbloesem__ schreef:
24-04-2021 10:01


An, de foutmarge is geloof ik wel beter dan afgaan op de datum van de laatste menstruatie, dus een betere maat hebben ze meestal niet echt. Ik ben bij mijn eerste zwangerschap een dag of vier teruggezet en denk eigenlijk wel dat dat redelijk klopte, kan een dag eerder of later geweest zijn maar denk niet meer dan dat. Maar ik heb wel het idee dat ze soms medische beslissingen behoorlijk laten afhangen van die datum terwijl het natuurlijk niet zo’n precieze meting is.
Ja idd, het is ‘het beste alternatief’ gebaseerd op veel metingen in de prille zwangerschap, maar is niet heilig. Recent onderzoek met 4d echo’s laat zien dat het volume van de embryo’s op vroege termijn ook al verschilt en mogelijk gerelateerd is aan zwangerschaps uitkomsten. Uiteraard is de termijn belangrijk bij beslissingen, met name bij ernstige vroeggeboortes rondom de behandelgrens. Maar mijn ervaring is dat perinatologen dan wel nagaan of er reden is om te twijfelen aan de termijn echo en dat niet als vaststaand feit te zien. Maar wat Saga vertelde is iets waar men dan minder rekening mee houdt. Het is ook historisch zo gegroeid... tot zover de wetenschapper in mij, als mens: ik vind t vooral fascinerend dat er in de dagen na je ovulatie een bevrucht ei onderweg kan zijn nr je baarmoeder en dat je daar gewoon geen idee van hebt, en dat je maar gewoon moet afwachten tot je LF voorbij is
Alle reacties Link kopieren Quote
Een kleine een update van mij, lees later even terug. Vanochtend een positieve ovulatietest. Dus vanavond injecteren en morgenmiddag de inseminatie. Ik vind het spannend!!!
Banaantje_88 schreef:
24-04-2021 12:37
Ja idd, het is ‘het beste alternatief’ gebaseerd op veel metingen in de prille zwangerschap, maar is niet heilig. Recent onderzoek met 4d echo’s laat zien dat het volume van de embryo’s op vroege termijn ook al verschilt en mogelijk gerelateerd is aan zwangerschaps uitkomsten. Uiteraard is de termijn belangrijk bij beslissingen, met name bij ernstige vroeggeboortes rondom de behandelgrens. Maar mijn ervaring is dat perinatologen dan wel nagaan of er reden is om te twijfelen aan de termijn echo en dat niet als vaststaand feit te zien. Maar wat Saga vertelde is iets waar men dan minder rekening mee houdt. Het is ook historisch zo gegroeid... tot zover de wetenschapper in mij, als mens: ik vind t vooral fascinerend dat er in de dagen na je ovulatie een bevrucht ei onderweg kan zijn nr je baarmoeder en dat je daar gewoon geen idee van hebt, en dat je maar gewoon moet afwachten tot je LF voorbij is
Waar minder rekening mee houdt? Met de ovulatie die zwangere zelf bepaald heeft? Alsnog blijft natuurlijk je eigen keus of je meegaat met inleiden bij 41 weken (wat in sommige regio's gangbaar is) of 42 weken (wat in andere regio's gangbaar is). Wij hadden de vorige zwangerschap een risico-afweging gemaakt tussen inleiden en perinatale complicaties bij 42+ weken zwanger en gingen dus voor het laatste.

Lulu (hoe doe je dat leuke sterretje), gefeliciteerd! Over twee weken weer een positieve test!
Alle reacties Link kopieren Quote
Met wat jij zegt Saga, dat iedereen in de stress schiet terwijl je zelf redenen had om aan te nemen dat je minder ver zwanger was. Maar dan moet je daar wel over na blijven denken zoals jij deed!
Lukt t met je onderzoek en de misselijkheid? Lijkt me lastig! En ik duim voor je maandag natuurlijk!

Lulu: ahja een duidelijke reden dus om een fertiliteitsbehandeling te ondergaan. Spannend morgen de inseminatie!! Ik ga duimen!
Banaantje_88 schreef:
24-04-2021 14:53
Met wat jij zegt Saga, dat iedereen in de stress schiet terwijl je zelf redenen had om aan te nemen dat je minder ver zwanger was. Maar dan moet je daar wel over na blijven denken zoals jij deed!
Lukt t met je onderzoek en de misselijkheid? Lijkt me lastig! En ik duim voor je maandag natuurlijk!

Lulu: ahja een duidelijke reden dus om een fertiliteitsbehandeling te ondergaan. Spannend morgen de inseminatie!! Ik ga duimen!
Het is niet deze maandag maar die erop! Ik ben vandaag 6 weken.

Nou ik ben telkens aan het eten, als ik een beetje een lege maag heb voelt het alsof ik ga overgeven. Dus ik zit te eten achter de computer en forum als afwisseling als de data voor mijn ogen gaan dansen haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik duim mee voor iedereen die op het wachtbankje zit. :heart:

Weer even een update:
Hier lijkt de misselijkheid nu toch wel echt de overhand te nemen. Nachts overgeven en overdag wordt het steeds lastiger om iets binnen te houden. Bij de miskraamzwangerschap had ik hetzelfde rond deze tijd en kreeg ik medicijnen. Het is best heel eng hoe deze zwangerschap zo op die andere lijkt. Ik weet dat ik niet moet vergelijken, maar dat gaat toch een beetje automatisch. Hoe hebben jullie dat Saga, Morange en Miesje? Aangezien ik echt niet wil dat de zwangerschappen op elkaar lijken doe ik deze zwangerschap alles anders. Zo heb ik dus na de positieve test meteen wel een baby cadeautje gekocht en heb ik het eerder bekend gemaakt. Daarnaast ben ik ook van plan om absoluut geen medicijnen te nemen voor de misselijkheid. Het is alleen wel een beetje lastig dat ik water ook niet binnen kan houden en daardoor weinig plas en duizelig ben. Waarschijnlijk maakt het niet echt uit dat ik alles anders doe, maar gevoelsmatig vind ik het wel fijn.

Volgende week dinsdag 4 mei heb ik weer een echo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Amber, dat je zwangerschappen op elkaar lijken is ergens ook wel logisch toch? Het is blijkbaar hoe jouw lichaam reageert op die hormoonveranderingen. Hevige misselijkheid is zeker geen teken dat het nu weer niet goed zou gaan!
Als je bijna geen water binnenhoudt zou ik toch een keer met de huisarts overleggen. Ik snap je angsten, maar misschien kan de huisarts je geruststellen over de veiligheid van de medicatie bijvoorbeeld? Het is sowieso iets om wel in de gaten te houden, je wilt ook niet uitgedroogd in het ziekenhuis belanden. Qua huis- tuin- en keukenmiddeltjes, heb je al gemberthee geprobeerd? Misschien helpt dat net genoeg? Ook genoeg slapen en niet teveel stressen kan helpen (maarja, zeker minder stressen is natuurlijk niet zo makkelijk). Zou je bijvoorbeeld je tijdelijk deels ziek kunnen melden? Ik hoop heel erg voor je dat de misselijkheid wat minder wordt.

Hier zit ik op het wachtbankje, verwacht mijn menstruatie eind van de week. Ik heb de afgelopen maanden regelmatig al drie of vier dagen daarvoor last van spotting dus dat is wel spannend nu al. Aan de andere kant scheelt het wel iets dat het eigenlijk niet ideaal is om nu zwanger te raken.
Amber, ik denk dat het niet verstandig is geen medicatie te nemen als je merkt dat je vochttekort hebt. Je miskraam komt niet door medicatie. In het eerste trimester is vrijwel elke miskraam te wijten aan een aanlegfout.. En idd, als je toch al bekend gemaakt hebt dat je zwanger hebt zou ik zeker (iig deels) met verlof gaan.

Ik herinner me de eerste zwangerschap niet megagoed, hoe ik me voelde in het eerste trimester. Geloof een beetje zoals nu, maar het ziek zijn is er nu natuurlijk bij dus dat geeft geen goed beeld. De miskraamzwangerschap had ik juist minder misselijkheid enzo, alleen veel vermoeidheid. Maar toen was een goede vriendin ook net overleden en was het ook een heftige tijd sowieso. Ik vind het niet gek dat je zwangerschap qua kwaaltjes op je vorige lijkt en zou proberen dat idee dat je controle hebt over het verloop in het eerste trimester wat los te laten!

Appelbloesem, spannend, dan zou je dus in de loop van de week spotting verwachten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Appelbloesem jaa ergens is het wel logisch, maar ik had ergens gelezen dat zwangerschappen behoorlijk van elkaar kunnen verschillen. Dankjewel voor je lieve tips :heart: . Gember thee kan ik helaas ook niet binnen houden. Gember capsules ook niet. Vanmiddag is het wel gelukt om wat water binnen te houden. Maar ik moet echt niet denken aan dat we straks gaan avondeten o_o

Wat ontzettend spannend zeg einde van deze week. Ik ben alleen even kwijt waarom het niet ideaal is voor jou om in deze tijd zwanger te raken. Of had je dat wel al gezegd? Ik zal even teruglezen.

Saga Jaa inderdaad misschien neemt het nog een beetje af als ik weer gewend ben aan de hormonen. Het gaat steeds wat in golfbewegingen. Alleen is het vandaag wel heel extreem. Wat vervelend dat je nog steeds ziek bent, ik hoop echt dat je snel opknapt! Ik heb woensdag een bila met mijn manager, dan ga ik het ook tegen hem vertellen. Ik heb het al tegen een paar collega's verteld. Geeft toch wel wat rust dat meerdere mensen het weten.
Alle reacties Link kopieren Quote
An790 & Lulu spannend weer, afwachten maar!!

Saga hoe gaat het met jou? Trek je de misselijkheid nog een beetje? Blijven eten is het enige wat helpt. Wel wat meer opgeknapt?
Ja precies wat je zegt, het gevoel van misschien ben ik wel zwanger vind ik aan de ene kant ook altijd wel goed. Op dit moment heb ik nog hoop voordat je soms zo keihard van die hoop wordt afgegooid.

_Amber_ Ach jee wat vervelend dat je zo ziek bent. Ik ben het met de dames hiervoor eens!

__appelbloesem__ ook weer spannend! Ik had echt nooit last van spotting, maar na mijn miskraam ook altijd op de 9dpo dag al last van spotting gehad, en ook altijd ongesteld geworden. Vandaag alleen nog niks te merken.

Afwachertje hoe is het met de bloeduitslagen gegaan? Dit weekend komt je NOD eraan toch?

Ik wacht dus nog gerust af.... als ik zaterdag niet ongesteld ben test ik zondag.
Mijn LF fase is eigenlijk altijd 13/14 dagen geweest, maar goed je weet het nooit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sanne-joy spannend voor jou! Ik vind de tweede wachtweken altijd zoooo veel moeilijker dan de eerste. Het is me ook nooit gelukt om te wachten met testen tot mijn NOD. en het feit dat de test de laatste keer al duidelijk positief was op 11 dpo maakt dat ik het deze ronde ook weer niet ga uitzingen tot mijn NOD.😬

Amber waardeloos dat je zo enorm misselijk bent zeg!

appelbloesem voor jou ook spannend!

Banaantje bedankt voor het duimen! Het zit er weer op. Vantevoren had ik echt spanning maar eenmaal in de stoel viel het allemaal me af. Hoe gaat het met jou?

Saga vervelend dat je je niet goed voelt juist nu je het zo druk hebt met je onderzoek. Houd je het een beetje vol zo?

Het sterretje staat gewoon in het toetsenbordje van mijn telefoon bij de leestekens en symbolen, haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank nog de reacties over het bepalen van de termijn! Interessant om te lezen :)

Lulu: wat fijn dat je de inseminatie gehad hebt! Wordt weer spannend, ik duim voor je!

Appelbloesem: spannend voor jou! Jij had de eerste onderzoeken gehad toch, hoe gaat het nu?

Amber: wat naar zeg. Ik hoop dat je jezelf toch medicatie tegen misselijkheid wil gunnen!


Ik heb sinds vanmorgen ineens bruine afscheiding :confused: Heb dat nog nooit eerder gehad op 6 dpo. Innestelingsbloeding of menstruatie lijkt me nogal vroeg, mijn LF is altijd 14 dagen. Misschien wat oud bloed van de vorige menstruatie ofzo? Heeft iemand van jullie dit wel eens gehad?
An, ik had het 8, 9, en 10 dpo. Wel rondom verwachtte menstruatie, maar testte toen ook positief! Dus denk dat het hier innestelingsbloeding was. Op zich kan dat al vanaf 6 dpo. Spannend zeg!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven