Zwanger worden - OP verwijderd

11-12-2019 18:49 18 berichten
—-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-12-2019 21:57
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
0.00% gewijzigd
Voor mijn gevoel is hier door de kans zwanger te worden wel kleiner.

Nou niet alleen voor je gevoel hoor. Van niet neuken raak je niet zwanger. Als hij ook graag een kindje wil dan zal hij er toch rond je eisprong op moeten kruipen. Zin of geen zin.
Alle reacties Link kopieren
Ja, zo is het half- half proberen.
Wil hij het wel net zo graag als jou?
Gatekeeper* schreef:
11-12-2019 18:54
Voor mijn gevoel is hier door de kans zwanger te worden wel kleiner.

Nou niet alleen voor je gevoel hoor. Van niet neuken raak je niet zwanger. Als hij ook graag een kindje wil dan zal hij er toch rond je eisprong op moeten kruipen. Zin of geen zin.
Dit, ja.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Snapt hij het belang wel van seks hebben rond je eisprong? Of denkt hij dat de kans niet significant kleiner is als hij het dagen daarvoor of daarna doet?
Zeg je het duidelijk? Vanavond is de beste kans om zwanger te worden? En dan alsnog is het nee?
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Wíl je vriend wel kinderen? Ik heb even geloept maar de situatie waarin je momenteel zit is niet ideaal denk ik.
Hij wil het zeker heel graag, alleen is er niet zo bewust mee bezig als mij. Ik zeg het nu de laatste weken niet, omdat ik toch anders teleurgesteld ben.
Als hij zo graag wil dan zou ik toch nog maar eens uitleggen hoe dat werkt met eisprong en vruchtbaarheid.

Hij snapt trouwens wel dat als er straks een baby is, hij ook niet doordeweeks 'te moe' kan zijn, aangezien dat gewoon zeven dagen per week doorgaat?
Hier ook een man die ik toch echt wel even moest uitleggen hoe het nou ook al weer precies werkt. Die dacht wel even dat lukt binnen 1 x :bonk: Je zal verbaasd zijn hoe weinig ze echt weten. Meneer denkt trouwens nog steeds erg makkelijk over het feit dat je misschien wel heel goed timed, maar snapt niet dat er nog zoveel mis kan gaan tussen ovulatie, bevruchting en innesteling en het begin enz enz. :facepalm:

(Wij zijn nu in onze 4e cycle qua proberen voor onze eerste! )
Ik maak me eerder zorgen om het “altijd moe na werk” gedeelte. Hoe wilde je dat met een baby gaan doen dan? Of draai jij er dan alleen voor op?
O ik lees in je andere topic dat jij ook amper energie hebt en snel boos of chagrijnig word, dat word dan nog wat met jullie samen en een baby erbij. Succes ermee dan maar.
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
11-12-2019 19:31
O ik lees in je andere topic dat jij ook amper energie hebt en snel boos of chagrijnig word, dat word dan nog wat met jullie samen en een baby erbij. Succes ermee dan maar.
Na ja, dat is niet erg aardig.
Maar TO, ik zou hier wél rekening mee houden, met deze dingen.
Hebben jullie in je hoofd hoe het gaat worden en hebben jullie een stevig netwerk om je heen?
Ik bedoelde het niet onaardig maar eerlijk. Hoeveel heb je aan een man die altijd moe is na werk terwijl je zelf amper energie hebt? Niks. En dan word het nadat het kind geboren is waarschijnlijk een scheiding.
Even geloept, maar is het in jouw situatie wel handig om zwanger te worden TO? Oprechte vraag hoor. Ik heb ook meegeschreven in je andere topic.
Ben je je er trouwens ook van bewust dat door een vitamine B12 te kort je kans om zwanger te worden (en blijven) ook afneemt? Heb je met je arts besproken dat je zwanger probeert te worden?
Heb ook even geloept. Maar, jeetje! Hoe ga je in hemelsnaam voor een baby zorgen, als je altijd ziek en uitgeput bent?
Ik kan mij levendig voorstellen dat jouw man best twijfels zou kunnen hebben over het nu krijgen van een kind. Als ik zo lees over jouw toestand, zou het er namelijk op neer komen dat hij eigenlijk alles zou moeten doen, omdat je aangeeft dat je nu al niet gewoon iets leuks met hem kunt doen.

Kunnen jullie niet beter wachten totdat jij wat opgeknapt bent?
MissBeany schreef:
11-12-2019 19:25
Hier ook een man die ik toch echt wel even moest uitleggen hoe het nou ook al weer precies werkt. Die dacht wel even dat lukt binnen 1 x :bonk: Je zal verbaasd zijn hoe weinig ze echt weten. Meneer denkt trouwens nog steeds erg makkelijk over het feit dat je misschien wel heel goed timed, maar snapt niet dat er nog zoveel mis kan gaan tussen ovulatie, bevruchting en innesteling en het begin enz enz. :facepalm:

(Wij zijn nu in onze 4e cycle qua proberen voor onze eerste! )
Succes😊😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven