Zwanger worden - OP verwijderd
woensdag 11 december 2019 om 18:57
Dit, ja.Gatekeeper* schreef: ↑11-12-2019 18:54Voor mijn gevoel is hier door de kans zwanger te worden wel kleiner.
Nou niet alleen voor je gevoel hoor. Van niet neuken raak je niet zwanger. Als hij ook graag een kindje wil dan zal hij er toch rond je eisprong op moeten kruipen. Zin of geen zin.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 11 december 2019 om 18:58
woensdag 11 december 2019 om 19:15
Als hij zo graag wil dan zou ik toch nog maar eens uitleggen hoe dat werkt met eisprong en vruchtbaarheid.
Hij snapt trouwens wel dat als er straks een baby is, hij ook niet doordeweeks 'te moe' kan zijn, aangezien dat gewoon zeven dagen per week doorgaat?
Hij snapt trouwens wel dat als er straks een baby is, hij ook niet doordeweeks 'te moe' kan zijn, aangezien dat gewoon zeven dagen per week doorgaat?
Don't waste your time on jealousy,
woensdag 11 december 2019 om 19:25
Hier ook een man die ik toch echt wel even moest uitleggen hoe het nou ook al weer precies werkt. Die dacht wel even dat lukt binnen 1 x
Je zal verbaasd zijn hoe weinig ze echt weten. Meneer denkt trouwens nog steeds erg makkelijk over het feit dat je misschien wel heel goed timed, maar snapt niet dat er nog zoveel mis kan gaan tussen ovulatie, bevruchting en innesteling en het begin enz enz.
(Wij zijn nu in onze 4e cycle qua proberen voor onze eerste! )
woensdag 11 december 2019 om 19:44
Na ja, dat is niet erg aardig.Lidl’s-Annie-Aardbei schreef: ↑11-12-2019 19:31O ik lees in je andere topic dat jij ook amper energie hebt en snel boos of chagrijnig word, dat word dan nog wat met jullie samen en een baby erbij. Succes ermee dan maar.
Maar TO, ik zou hier wél rekening mee houden, met deze dingen.
Hebben jullie in je hoofd hoe het gaat worden en hebben jullie een stevig netwerk om je heen?
woensdag 11 december 2019 om 20:21
Heb ook even geloept. Maar, jeetje! Hoe ga je in hemelsnaam voor een baby zorgen, als je altijd ziek en uitgeput bent?
Ik kan mij levendig voorstellen dat jouw man best twijfels zou kunnen hebben over het nu krijgen van een kind. Als ik zo lees over jouw toestand, zou het er namelijk op neer komen dat hij eigenlijk alles zou moeten doen, omdat je aangeeft dat je nu al niet gewoon iets leuks met hem kunt doen.
Kunnen jullie niet beter wachten totdat jij wat opgeknapt bent?
Ik kan mij levendig voorstellen dat jouw man best twijfels zou kunnen hebben over het nu krijgen van een kind. Als ik zo lees over jouw toestand, zou het er namelijk op neer komen dat hij eigenlijk alles zou moeten doen, omdat je aangeeft dat je nu al niet gewoon iets leuks met hem kunt doen.
Kunnen jullie niet beter wachten totdat jij wat opgeknapt bent?
woensdag 11 december 2019 om 21:35
SuccesMissBeany schreef: ↑11-12-2019 19:25Hier ook een man die ik toch echt wel even moest uitleggen hoe het nou ook al weer precies werkt. Die dacht wel even dat lukt binnen 1 xJe zal verbaasd zijn hoe weinig ze echt weten. Meneer denkt trouwens nog steeds erg makkelijk over het feit dat je misschien wel heel goed timed, maar snapt niet dat er nog zoveel mis kan gaan tussen ovulatie, bevruchting en innesteling en het begin enz enz.
![]()