Zwanger worden ronde 12+ (+MM)

18-07-2016 10:57 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder met deel 2 van het topic zwanger worden ronde 4+!



Iedereen kan meeschrijven die heel graag zwanger wilt worden, maar helaas al (veel te lang) bezig is.

De titel zegt het al, 12 maanden+ en/of medische molen.



Linkje naar: Deel 1!
Naam Leeftijd (v/m) Gestart Status NOD Bijzonderheden
Samoa_ 34/34 Juli 2015 12x clomid, 6x IUI, ICSI poging 1 mislukt. Primolut tm 23 okt, decapeptyl va 20 okt, Gonal 225 EH va 1 nov, FM 8 nov - Geen oorzaak gevonden
Tinkerbell1233 25/27 Augustus 2015 Vriend slechte kwaliteit zaad - IUI traject 31mei BBZ 'Nov16 (iui2)
Mariskam198 31/33 Oktober 2015 Februari 2017: geopereerd verklevingen, rechtereileider verwijderd - -
Groenebroek 33/32 Ronde 38 MMM tijdelijk stop gezet - -
Lauwie 27/28 Ronde 14 Testosteron supplementen voor man, anders over een paar maanden starten met ICSI-traject 3-5 Slechte zaadkwaliteit
Pollewop 28/29 Okt 2015 4e ronde IUI-D, 3x 150mg clomid, nu puregon! 28-10 PCOS & azoospermie. Tese mislukt. Door met donorzaad
Vanessakusje1987 30/42 - - - -
Elianora 29/30 jan 2016 8e ronde met Clomid & 1e ronde met Menopur - PCOS en moeilijk te stimuleren

Er is altijd ruimte voor nieuwe meeschrijvers!



Uilenkopje & Spurr: we hebben jullie al geruime tijd niet op het forum gezien, daarom hebben we jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd meer dan welkom om weer mee te schrijven!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:12
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
36.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik was de 6 ronde zwanger, had toen 2 mnd niet gedronken (daarvoor met regelmaat), had redelijk iets overgewicht dus volgde een maand het Cambridge dieet en was voor de 2e maand met tarwekiemolie bezig... Nu ook 6e ronde, tussen menstruatie en eisprong wel gewoon gedronken wanneer daar aanleiding toe was (feestjes), 2e week Cambridge, 2e week tarwekiemolie
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Sorry ben een tijdje niet geweest, was een paar dagen weg! Wat is er veel bijgeschreven!!



Hier nog geen bijzonders, zondag/maandag is ook mijn NOD, maar merk nog niet zoveel. Wil er ook niet teveel op focussen (voor zover dat lukt).



Dat zwanger worden van anderen herken ik wel, ik voel me dan verdrietig! En dan krijg ik echt een hekel aan mezelf, want dat gun je de ander toch (en dat doe ik natuurlijk ook!). Mijn beste vriendin is nu zwanger en ik vind het echt helemaal geweldig voor haar, maar ik hoop dat we binnenkort samen zwanger kunnen zijn...

En inderdaad, het voelt alsof je er niet echt bij hoort. Alles staat in het teken van de kinderen, lijkt het.



Nou ik zal mijn koffer uitpakken
Alle reacties Link kopieren
Ha lieve dames!

Daar ben ik weer.. Na een weekend vol feesten! Ik heb het zooooo geweldig leuk gehad ..

Je beschrijving liep volop rond groenebroek haha. Heb dus geen ideeeee wie je bent!



Ik heb bijgelezen, maar ga even niet op iedereen reageren. Vanaf nu schrijf ik weer volle bak mee.
Alle reacties Link kopieren
-
Ik heb verkeerd geteld bij de rondes. Ik heb er 10. Even nagezocht in mijn app. Was het een beetje kwijt. Denk al ronde 12 kan nooit, we zijn in november begonnen haha.
Alle reacties Link kopieren
Bij de eerste was het de 3de ronde al raak.

Zit nu alweer bij ronde 11 voor een tweede wonder. Beetje 'vervelend'
Alle reacties Link kopieren
quote:Lieksie schreef op 27 juli 2016 @ 21:52:

Ik heb verkeerd geteld bij de rondes. Ik heb er 10. Even nagezocht in mijn app. Was het een beetje kwijt. Denk al ronde 12 kan nooit, we zijn in november begonnen haha.



Haha, tja, dan had je wel hele snelle rondes als je in november was begonnen en nu in rond 12 zou zitten

Ahhh ... Maar voor je gevoel zit je waarschijnlijk al in ronde 101...........



Hoe gaat het verder met je lieksie? Ga je nog naar de gynaecoloog? of ben je toch weer zelf aan het proberen?
Alle reacties Link kopieren
Of t nu 4 of 20 is t duurt gewoon extreem lang en de meeste van ons hebben hiervoor ook een verleden of onderzoeken of...

voor de meiden die het nodig hebben!



Bedoel het niet rot maar vind wel dat de mensen die niets hebben achter lopen op de mensen die al een worden hebben rondlopen.

Hoorde vandaag van een collega ow ow wat een moeite voor de 2e. 1e is nu 1,5 jaar en ze is 12 wk zwanger dan denk ik: Nee weet je wat rot is je kind(je) verliezen en al weer x mnd bezig zijn en er gebeurd 0,0. Maar goed voor iedereen is het gevoel anders en dat dien ook ik te respecteren.
Alle reacties Link kopieren
Vanessa
Alle reacties Link kopieren
Vanessa wat een domme opmerking van je collega, die is toch met een poep en scheet zwanger geraakt van de 2e als ik kijk naar het tijdsbestek tussen 1e en 2e. Aanstellen is dat en ik snap best dat je dan even een -momentje hebt!
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Wolkje ik ben van de week weer bij de fertiliteitsarts geweest. We hebben afgesproken dat ik 12 rondes ga proberen en daarna gaan ze IUI (kunstmatige inseminiatie) doen, tenminste als uit het rekenmodel komt dat het zinvol is. Maar de kansen vergroten daar niet echt mee. Het zaad van mijn man is perfect, dus moet het gewoon langs de natuurlijke weg ook wel lukken. Volgens mij drukken ze het zaad voorbij de baarmoedermond zo dat het gelijk die kant op kan zwemmen.



Ach wat een irritante opmerking Vanessa.
Alle reacties Link kopieren
Zon traject gaan wij ook in geloof ik Lieksie vanaf jan als ik t goed begreep.

Maar we hopen dat t januari er anders uit ziet voor ons, zwanger en wel! Ik denk echt dat zon HSG wel kan uitmaken.

En dat hoop ik voor t hele topic hier.



Samoa vandaag je nod. Hoe is het?



Polle al door de ongesteldheid heen?
Oh ja.... NOD van Samoa!! Ik ben beniewd!



Bam en Nena zijn de volgende. Hoe is het bij jullie? Voel je al iets? Al weet ik dat symptomen bedriegelijk kunnen zijn, ben toch nieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren
Vorige week dacht ik zeker te weten dat het raak is... Nergens op gebaseerd in eerste instantie want was 2 of 3 dagen na inseminatie. Daarna kreeg ik warmte aanvallen ("opvliegers") wat ik bij de vorige zwangerschap ook had en dacht ik: zie je wel?! toen begon afgelopen maandag het bloedverlies, zoals altijd vanaf een week na ovulatie dus was ik weer teleurgesteld hoewel ik het ook gewoon had toen ik zwanger bleek.. Maar vandaag lijkt het minder te zijn dus de hoop is weer wat aanwezig hoop doet leven, toch?! We zien het wel de komende dagen...
Alle reacties Link kopieren
Lieksie bedoel je tot ronde 12 of nu nog 12 rondes en daarna iui? Het zaad word dan inderdaad hoog in je baarmoeder ingebracht zodat t al op de plek is waar t moet zijn.



Jaaa Samoa's nod.. Ik mis dr hier wel haha. Wanneer kwam ze terug van vakantie of is ze ondertussen al terug?



Bam t klinkt wel goed en natuurlijk moet je altijd hoop houden. Hoop doet leven! Hopelijk creeert t ook leven haha.



Hier vandaag 5 dpo en merk nog niks. Ben alleen heel moe en word snachts vaker wakker omdat ik ineens nodig moet plassen. Maar denk dat t gewoon aan het weer ligt, zou raar zijn als je van de bevruchting al moe zou worden haha. Dus ik wacht lekker af! Moet zeggen dat het me deze maand weinig bezig houd dus de dagen wel lekker snel gaan!
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Vanessa wat een stomme opmerking. Daar zou ik in jouw situatie ook heel verdrietig van worden!



Bam, spannend! Heb je altijd zo snel al menstruatie? Want anders lijkt het meer een innesteling!
Alle reacties Link kopieren
Net een positieve ovulatie test in me handen. We hadden beide zo'n voorgevoel. Gelukkig dat we de afspraak voor het zaad inleveren een week hebben opgeschoven. Ben wel heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren met me temperatuur (snap er zelf nog erg weinig van)
Oh super Sexyladygirl. Slim aangepakt!



Tinkerbell, over 2 maanden gaan ze IUI doen. Doet niet echt pijn toch?



Oh Bam, blijft toch elke keer weer spannend! Ik hoop het voor je
Alle reacties Link kopieren
Tomaat ik heb dat elke maand standaard een week na ovulatie. Uiteindelijk zet het uit in menstruatie, dus altijd ruim een week per maand bloedverlies. Toen ik zwanger was ook, alleen stopte het toen ipv dat ik ongesteld werd
Alle reacties Link kopieren
Bam weer een positief symptoom dus, heb er een goed gevoel bij meid.



Lieksie nee ik heb er helemaal niks van gevoeld! Ligt er wel een beetje aan of ze er makkelijk bij kunnen, dat ligt aan de ligging van je baarmoeder maar dan nog hoort t niet meer dan ongemakkelijk te voelen!



Sexylady goed gedacht dus, fijn dat je geen kans hoeft te missen nu!!
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Heb vandaag trouwens wel weer zo'n IK WIL NÚ ZWANGER ZIJN dag. Niet verdrietig maar meer zo'n onderbuik oerdrang gevoel haha.
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe met je mee tinkerbell...



Ik durf gewoon niet teveel te hopen maar tóch doe je dat he...

Ik ga zo teleurgesteld zijn als mijn gevoel het mis heeft...

En dan denk je het allemaal wel te kunnen relativeren, maar niets is minder waar....
Alle reacties Link kopieren
Ik ook Tinkerbell

Ik herken dat niet durven hopen Bam.

Ik probeer ook niet op dingen te letten want het kan ook gerust wat anders zijn...

En natuurlijk houd ik mezelf voor dat het met mijn situatie echt nog wel een tijdje kan duren maar ik wil gewoon NU zwanger zijn.



Maar we wachten vrolijk verder
Alle reacties Link kopieren
Ik doe graag met je mee Tinkerbell!
Alle reacties Link kopieren
Oké... Of ik word zeer binnenkort ongesteld, óf ik heb op een andere manier last van mijn hormonen. Ik heb net zitten janken bij het programma Syndroom...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven