Zwanger worden september 2018

29-06-2018 22:35 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik heb even dit account aangemaakt zodat iedereen die mee wilt schrijven alles zelf kan aanpassen in het schema.
In september gaan wij voor een 2e kindje. Tijdens de start bij ons 1e kindje en tijdens mijn zwangerschap heb ik veel gehad aan het forum. Ik zou het erg leuk vinden om dat nu weer te hebben.

Mama's to be :heart: :heart: :heart:
Naam Leeftijd (v/m) NOD Ronde/Start # kind Bijzonderheden
Door8731/24:heart: sept2Gaan eerst trouwen
a3131/3222 okt41ma gehad juli 2018
Daneli26/2825 dec31
Scorprion199027/3916 nov21
Pink_Sky34/37 :heart: 33UD 1 Aug?
Mommywensje329/2928 dec3328 aug implanon verwijderd.
Globetrotter9127/32 :heart: 12UD 27 mei
Ikke19890629/25 :heart: 21
CallieB23/30:heart: 11
Tiema127/3315 nov41
Jaanz29/3016 dec31
Bippy-29/28 :heart: 42
Sommige schrijvers zijn uit de tabel vanwege lang niet mee schrijven. Zet jezelf er gerust weer in!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:22
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
40.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pink_Sky schreef:
13-11-2018 20:15
Fijn dat je een positieve ovulatietest had mommy. Dag 14 is netjes toch, hopelijk heb je nu dan ook een wat langere cyclus in totaal.
Ik zal voor je duimen hoor.
Jaa idd het is ff spannend wat er hierna gebeurd!! Dus ik wacht het rustig af ! Nu dattie positief is denk ik hmmm is het niet vals positief hahahah
Bippy- schreef:
12-11-2018 18:38
Okkkkk kon mijn spanning niet meer bedwingen !

Ik ben zwangerrrrrrrr

http://nl.tinypic.com/m/k9fjir/1
Jaaa, super leuk!! Van harte gefeliciteerd :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met de dames bij wie de NOD eraan zit te komen?
Alle reacties Link kopieren
Hier de 18de mijn nod.
Deze week erg last van maagzuur maar verder helemaal niets. Afwachten, al duurt me dat echt te lang tot zondag. Stiekem wil ik heel graag een test halen waarop je het eerder zou kunnen testen, maar nog steeds niet gedaan. Hebben/zouden jullie dat wel gedaan/doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen vroege testen gedaan tot nu toe.
Spannend voor je!

Als het deze ronde zou lukken zou ik rond deze datum de innesteling hebben. Maar ik merk dat ik nu al last van mijn borsten krijg, wat ik ook altijd ongeveer een week voor mijn ongesteldheid al krijg. Dus ik ga er maar vast vanuit dat het weer niet gelukt is.. :( :cry:
Alle reacties Link kopieren
Mijn NOD is 28 nov dus heb nog ff te gaan. Tot zo ver heb ik al 2 dagen lang dikke vette strepen op me ovulatie testen. Ik test vandaag voor de zekerheid nog een keer, maar verder ben ik relax tot nu tie ! 28 is nog 2 weekjes dus kan ik de rust nog bewaren, maar als we in de buurt komen ben ik benieuwd hoe ik dan reageer.

De verbouwing is begonnen dus genoeg te doennnn!!!
Alle reacties Link kopieren
Al 3 dagen knallende positieve ovulatie testen !!! Ook vandaag dus!!! Strepen allebei EVEN donker al 3 dagen lang ??? Moet het niet afnemen ??
Geen idee Mommy, ik heb ze nog nooit gebruikt dus ik heb er geen verstand van.
Alle reacties Link kopieren
Is 1 van de testlijntjes niet net iets donkerder dan de andere?
Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar ik dacht dat het oploopt in hoe donker je testlijn is. Dat de streep dan echt zo donker als je controlelijn moet zijn om echt positief te zijn of zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Pink_Sky schreef:
15-11-2018 20:15
Is 1 van de testlijntjes niet net iets donkerder dan de andere?
Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar ik dacht dat het oploopt in hoe donker je testlijn is. Dat de streep dan echt zo donker als je controlelijn moet zijn om echt positief te zijn of zoiets?
Jaa ik ben op dag 10 begonnen en was gwn echt heel licht. En heb het allemaal netjes onder elkaar en je ziet het netjes oplopen tot dag 14. Toen deed ik een test rond 12:00 was de streep NET niet zo donker als de controlelijn dus om 17.00 weer getest en boem allebei even donker zie je ook duidelijk nu ze onder elkaar geplakt zijn. Gisteren weer twee keer getest en vandaag weer twee keer en alle 4 zijn het 2 dikke vette strepen die even dinker zijn. Gelukkig zijn de testjes op dus ik laat het zn loopje gaan, maar was benieuwd hihi.

Oja, en ik doe 2 verschillende testen 1 van action en 1 van 2 besure. En nee niet door elkaar ! Per keer testte ik met 2 verschillende testjes. Dus elk heeft z’n eigen rijtje dus 2 rijtjes heb ik. En bij 2besure kwamen de 2 dikke strepen op dag 13 en de action kwam op dag 14.

En nu zijn ze gelukkig op en wacht ik af, maar ik dacht dat het zoals ik overal zie staan het ook weer lichter zou worden vandaar.
Alle reacties Link kopieren
Oké, dat weet ik ook niet dan, haha.
In ieder geval weet je nu dat je een eisprong hebt :yes:
Nu maar afwachten de komende weken dan.
Alle reacties Link kopieren
Pink_Sky schreef:
16-11-2018 10:50
Oké, dat weet ik ook niet dan, haha.
In ieder geval weet je nu dat je een eisprong hebt :yes:
Nu maar afwachten de komende weken dan.
Hahahaha ja ingewikkeld verhaal hahahaha.
Ja ik hoop wel dat ik een eisprong heb jaa hihihi

Jaa 28 nov is mijn NOD dus ik kan 24 nov mn eerste testje ertegen aan gooien dus ja spannendd!!!
Alle reacties Link kopieren
Pff, ik dacht eerst dat ik gewoon ongesteld zou gaan worden rond donderdag, maar nu twijfel ik toch.
Ik heb sinds eergisteren de hele dag door verschrikkelijke dorst. Ik drink de hele dag door grote glazen water, vannacht zelfs wakker geworden van de dorst. Eerst dacht ik dat het door iets wat ik gegeten had kwam, maar het blijft, dus dat lijkt me nu onwaarschijnlijk.
En ik ben zo emotioneel. Om de kleinste dingen geïrriteerd etc. Ik weet dat sommige vrouwen dat ook voor hun menstruatie hebben, maar ik heb dat normaal nooit.
Misschien ga ik dinsdag maar al een testje doen. Of zou dat te vroeg zijn?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag NOD. Geen rode duivels te zien, maar wel een negatieve test. Heb ook niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden, normaal wel al minstens een dag van te voren. Maar voel me ook nier anders als anders zeg maar. Dinsdag na mijn 2 nachtdiensten werken maar weer eens kijken hoe het ervoor staat.
Hoe gaat het met de andere dames?

Fijne zondag!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Pink en Jaanz! Hopelijk allebei een positieve test over een paar dagen!
Globetrotter91 schreef:
19-11-2018 02:47
Spannend Pink en Jaanz! Hopelijk allebei een positieve test over een paar dagen!
Dat hoop ik ook voor jullie!

Hoe het is met de anderen van wie de NOD geweest is? De tabel is ook al een tijdje niet aangepast zie ik.

Ik had de vorige keer een cyclus van 32 dagen, als ik dat nu aanhoud word ik donderdag ongesteld. Ik heb alweer last van pijnlijke borsten dus dat zal ook wel gebeuren. Wel vervelend om van die lange cycli te hebben, zo lang wachten elke keer.
Alle reacties Link kopieren
Later dan verwacht, maar gistermiddag nog ongesteld geworden. Enorme buikpijn smiddags, niet zoals anders zeg maar. Op naar de volgende ronde. Hopelijk zit er deze ronde toch iemand bij die zwanger is. Fingers crossed!

Hebben jullie trouwens ook dat je dor gaat rekenen wanneer je eventueel uitgerekent zou zijn, mocht het wel raak zijn? Ik vond juli een erg leuke maand, maar augustus en september juist niet vanwege vele verjaardagen enzo. Beetje raar, maar het weerhoudt ons niet om niet door te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Jaanz schreef:
19-11-2018 19:45
Later dan verwacht, maar gistermiddag nog ongesteld geworden. Enorme buikpijn smiddags, niet zoals anders zeg maar. Op naar de volgende ronde. Hopelijk zit er deze ronde toch iemand bij die zwanger is. Fingers crossed!

Hebben jullie trouwens ook dat je dor gaat rekenen wanneer je eventueel uitgerekent zou zijn, mocht het wel raak zijn? Ik vond juli een erg leuke maand, maar augustus en september juist niet vanwege vele verjaardagen enzo. Beetje raar, maar het weerhoudt ons niet om niet door te gaan.
Dat is balenn ja!! En dan nog zo laat, maar idd op naar de volgende ronde!!!

Ik heb dat idd ook!! Ik sta nu ook op aug als het nu raak zou zijn !! Maar goed eerst maar is zienn of het raak is !! Nog een weekje te gaan !!
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik had een positieve test vanmorgen :cheer2:
Nog wel een heel licht lijntje, maar een streep is een streep toch?! Voor de zekerheid ga ik donderdag nog een keer testen.
:heart:
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Pink! Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Pink_Sky schreef:
20-11-2018 07:28
Meiden, ik had een positieve test vanmorgen :cheer2:
Nog wel een heel licht lijntje, maar een streep is een streep toch?! Voor de zekerheid ga ik donderdag nog een keer testen.
:heart:
Ohh geweldig !! Ik ben zo blij voor je ! Gefeliciteerddd ! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!! :) ik moet nog wel even aan het idee wennen, haha.

Ik hoop voor jullie dat het ook snel raak is :high5:
Wauw Pink Sky, gefeliciteerd! Wat gaat het hard in dit topic zeg! Echt al veel zijn er snel zwanger.

Jammer voor jou Jaanz. Ben je erg teleurgesteld? Ik reken niet door naar wanneer ik uitgerekend zou zijn. Beetje zelfbescherming denk ik, anders zie ik steeds de maanden zo opschuiven bij elke ronde dat het niet lukt.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd pink!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ineens een soort kleine plonsje waterige afscheiding gehad. Het kwam echt net een klein plasje water, maar blijk dus witte/doorzichtige afscheiding te zijn, want onderbroek best veel afscheiding, maar niet dat eiwitte gwn heeeel erg dub en echt waterig. En in mn broekje zie je dat het wit en droog is.

Wat houd dit in? Want voelde me net een kindje die een btje in der broekje had geplast :-$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven