Zwanger worden september 2018

29-06-2018 22:35 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik heb even dit account aangemaakt zodat iedereen die mee wilt schrijven alles zelf kan aanpassen in het schema.
In september gaan wij voor een 2e kindje. Tijdens de start bij ons 1e kindje en tijdens mijn zwangerschap heb ik veel gehad aan het forum. Ik zou het erg leuk vinden om dat nu weer te hebben.

Mama's to be :heart: :heart: :heart:
Naam Leeftijd (v/m) NOD Ronde/Start # kind Bijzonderheden
Door8731/24:heart: sept2Gaan eerst trouwen
a3131/3222 okt41ma gehad juli 2018
Daneli26/2825 dec31
Scorprion199027/3916 nov21
Pink_Sky34/37 :heart: 33UD 1 Aug?
Mommywensje329/2928 dec3328 aug implanon verwijderd.
Globetrotter9127/32 :heart: 12UD 27 mei
Ikke19890629/25 :heart: 21
CallieB23/30:heart: 11
Tiema127/3315 nov41
Jaanz29/3016 dec31
Bippy-29/28 :heart: 42
Sommige schrijvers zijn uit de tabel vanwege lang niet mee schrijven. Zet jezelf er gerust weer in!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:22
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
40.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aah, balen Bippy! Hoe is het nu, ben je inderdaad ongesteld?
Geniet van het eten vanavond! :)
Toch nog een pluspuntje voor je.

Ik ga vanavond en morgen ook uit eten. Ik wil nu eigenlijk niet meer drinken of dingen eten die niet goed zijn tot ik ongesteld ben of de komende 9 maanden niet natuurlijk haha :shame: . Maar het is nog te vroeg in mijn cyclus voor de innesteling, hoe doen jullie dat? Vanaf wanneer in de ronde letten jullie erop?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet ongesteld...
Maar morgen is mijn NOD..

Ik drink éigenlijk nooit, dus dat is niet zo’n probleem. En voor een innesteling kan het toch sowieso geen kwaad?

Zat ook te twijfelen of ik wel carpaccio eet, maar die negatieve test zegt me dus genoeg..
Jammer van de witte test Bippy. Laat de menstruatie dan ook maar komen hè.

Pink Sky, ik vind het ook lastig in hoeverre je er rekening mee moet houden. Misschien duurt het wel nog maanden voor het raak is.. Ik herken wat je zegt over er iets minder mee bezig willen zijn. We gaan het zien op 22 november, toevallig van ons allebei de NOD zie ik.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om weer ff te zien wat iedereen z’n ‘’status’’ is. Ik weet even niet wat de mijne is. Ik had een chclus van 20 dagen afgelopen cyclus. Dus ik weet nu niet wanneer me rode duivels komen, maar ik ga ervanuit dat het ook rond de 20 dagen zal zijn!!

Voor nu hebben we gwn zo vaak mogelijk sex. Als ik hier na weer og word gaan we de ladycomp Baby gebruiken, want die heb ik thuis liggen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat we gelijk op gaan Daneli.
Ik heb besloten dat ik bij het etentje straks nog wel een wijntje drink maar de biefstuk, sushi etc. laat staan. Na vandaag neem ik dan echt niks meer wat niet mag.
Inderdaad wat jij ook al zegt, het kan nog wel 10 rondes duren voor we geluk hebben..
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat mommy ? De ladycomp baby?
Is 20 dagen niet heel kort?!

Ik snap het pink. Misschien ben je anders nog jaren wijntjes aant laten staan ‘voor niks’..
Hoop in ieder geval dat het je laatste wijntje is voor het komende jaar!!!

Hier nog niet ongesteld.
Mijn cyclus is altijd op zn langst 30 dagen, die heb ik aangehouden.
Weet niet wat ik nu moet denken na de negatieve test donderdagmiddag.
Ga er maar gewoon van uit dat ik een paar dagen later ongesteld word!

Hier vanavond lekker sint Maarten.
Eerste keer met zoontje (2) dus ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Bippy, het is nu dan toch wel spannend voor je! Misschien dan toch te vroeg getest? Het was nog een paar dagen voor je NOD toen je testte toch?
Alle reacties Link kopieren
Bippy- schreef:
10-11-2018 17:03
Wat is dat mommy ? De ladycomp baby?
Is 20 dagen niet heel kort?!
Hoi bippy

Ja 20 dagen is idd erg kort. Ik schrok ook toen me menstruatie na 20 dagen ineens weer kwam opdagen. Vandaar dat ik nu op het moment niet weet wat er gaat gebeuren en wanneer me vruchtbare dagen zijn. We laten het nu gwn gaan zoals het gaat en wachten op me komende menstruatie. En dan kijken hoeveel dagen me cyclus dan heeft geduurd.


https://ladycomp.nl/gezinsplanning/

Dit is de link voor lady comp baby.
Het is ERG duur !! Maar ik heb het overgenomen van me vriendin en op marktplaats staan er ook genoeg. Ik hebber zelf nog geen ervaring mee en het ligt in de kast, maar nog niet gebruikt!

Me vriendin was 4 maanden bezig en kon ook geen duidelijkheid krijgen in haar cyclus met de ladycomp baby was het de tweede ronde raak. Dus vandaar dat ik het heb overgenomen met het idee dat als het hierna niet gelukt is wil ik het wel proberen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Die ladycomp lijkt me best een gedoe mommy! Dat je 5 uur moet slapen voor je kan meten, en als je wakker wordt en moet plassen moet je daarna minstens een uur in bed liggen voor je gaat meten.
Lijkt me zeker voor mensen die kleine kinderen hebben en er daarvoor 's nachts uit moeten bijna niet te doen?
Hij is ook wel echt heeel duur als je hem nieuw moet kopen, zou je met zelf consequent temperaturen en dat goed bijhouden op papier niet hetzelfde resultaat krijgen?
Maar als het voor jou zou werken zou dat super zijn natuurlijk. :) Ik ben benieuwd naar je ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Pink_Sky schreef:
12-11-2018 13:48
Die ladycomp lijkt me best een gedoe mommy! Dat je 5 uur moet slapen voor je kan meten, en als je wakker wordt en moet plassen moet je daarna minstens een uur in bed liggen voor je gaat meten.
Lijkt me zeker voor mensen die kleine kinderen hebben en er daarvoor 's nachts uit moeten bijna niet te doen?
Hij is ook wel echt heeel duur als je hem nieuw moet kopen, zou je met zelf consequent temperaturen en dat goed bijhouden op papier niet hetzelfde resultaat krijgen?
Maar als het voor jou zou werken zou dat super zijn natuurlijk. :) Ik ben benieuwd naar je ervaringen.

Het is super duur!!! Daarom zou ik het zelf niet aanschaffen. Ik heb het te leen vanwege goede ervaringen, maar moet het nog gebruiken.

Ja ik denk dat het zeker een gedoe is met kleine kinderen, maar heb gelukkig geen hele kleine kinderen meer. Ze worden 7 en 9 dus hoef daar in de nacht me bed niet voor uit. Dus mochttt ik ervoor kiezen om het te proberen is 5 uur slaap makkelijk te doen voor mij ik slaap minimaal 7 uur per nacht MITS ik ziek ben !

Voor nu zit het al een aantal weken in de kast en heb ik nog niet de behoefte, want ik ben namelijk niet zo consequent als dat de computer zeg dat je moet zijn. Maar mocht het na half jr niet gelukt zijn dan ga ik het wel gebruiken! Maar voor nu doen we het zo vaak mogelijj dus ik hoop dat het zo wel gwn luktttt !!!
Alle reacties Link kopieren
Okkkkk kon mijn spanning niet meer bedwingen !

Ik ben zwangerrrrrrrr

http://nl.tinypic.com/m/k9fjir/1
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa :cheer2: :cheer2: :cheer: :hello: :cheer: :hello: :cheer2: :cheer2:

Van harte gefeliciteerd Bippy!!!
Wat fijn voor jullie :flirting:
Een hele fijne zwangerschap toegewenst, geniet ervan meis

Heb je vandaag nog eens getest? Wat een mooie duidelijke lijn al op je test!
Ik ben zo blij voor je :hug: je was toch al het langst bezig van ons allemaal geloof ik. Helemaal super :heart:
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik breek even in voor Bippy, ik was al twee dagen hier stiekem aan het kijken.
Gefeliciteerd!!!! :cheer2: :cheer2: :cheer2: Zo blij voor je!
*breekt weer uit*
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha thanks Fiona!! Niks blijft geheim hier :biggrin:

Ja heb vanavond nog een getest pink!
Dacht duurt me nu tóch te lang.
Vriend en ik hingen boven de test te loeren en zeiden beide ; neeeeee niks te zien!! :rofl: zo ongeduldig als we ook zijn.
Maar na 4 minuutjes toch een dikke vette streep! :yes:

UD is 17 Juli zegt mijn app.
En nu kan ik waarschijnlijk mijn ontploffende borsten ook beter begrijpen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, geweldig om zo samen in spanning bij die test te hangen en hem dan positief te zien worden :D

En 17-7 is een mooie datum!
Alle reacties Link kopieren
Bippy- schreef:
12-11-2018 19:26
Hahahaha thanks Fiona!! Niks blijft geheim hier :biggrin:
Je geheim is veilig hoor :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Bippy!! Wat leuk voor je!! :cheer2:

Misschien is de app Natural Cycles een goed alternatief voor de Ladycomp? Ik was in ieder geval erg tevreden toen ik het gebruikte.

Hier verder geen nieuws. Over een week eindelijk eerste echo, ik ben dan 13 weken.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Bippy! Echt super leuk. Hele fijne zwangerschap gewenst!
Jaaaa bippy!! Gefeliciteerd!!! :high5:


@ladycomp. Idd erg duur, maar ip precies hetzelfde als temperaturen. Met kinderen kan het idd een gedoe zijn. Of als je onregelmatig werkt en snachts vaak je bed uit moet :p
Alle reacties Link kopieren
Globetrotter91 schreef:
12-11-2018 20:01
Gefeliciteerd Bippy!! Wat leuk voor je!! :cheer2:

Misschien is de app Natural Cycles een goed alternatief voor de Ladycomp? Ik was in ieder geval erg tevreden toen ik het gebruikte.

Hier verder geen nieuws. Over een week eindelijk eerste echo, ik ben dan 13 weken.
Jaa maar is echt pas na een half jr en ik heb het te leen gekregen hahah dat keg ik uit in me berichtje. Zelf zou ik nooit het geld uitgeven aan zo een ding. En ik dacht ga toch proberen met de ovu en heb Vandaag NU NET 2 dikke vette strepen op me ovulatie test voor het eerst. En dit is cyclus dag 14 dus is wel perfect!

Hoop zo dat dit hem is !!!
anoniem_375532 wijzigde dit bericht op 13-11-2018 17:01
16.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bippy- schreef:
12-11-2018 18:38
Okkkkk kon mijn spanning niet meer bedwingen !

Ik ben zwangerrrrrrrr

http://nl.tinypic.com/m/k9fjir/1

YEAAAAAHHH GEFELICITEERD !! Ben super blij voor he !! geniettttt ervannnn !! :yes:
Alle reacties Link kopieren
CallieB schreef:
13-11-2018 11:08
Jaaaa bippy!! Gefeliciteerd!!! :high5:


@ladycomp. Idd erg duur, maar ip precies hetzelfde als temperaturen. Met kinderen kan het idd een gedoe zijn. Of als je onregelmatig werkt en snachts vaak je bed uit moet :p
Ja, maar het is voor over een half jr ALS ik nog niet zwanger ben en heb het gekregen dus dat is mooi meegenomen.

Maar heb zo net 2 dikke strepen op mijn ovulatie test gezien. Dus ik hoop dat dit um is en ik de ladycomp weer netjes terug kan geven hah.
anoniem_375532 wijzigde dit bericht op 13-11-2018 16:59
4.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
L
anoniem_375532 wijzigde dit bericht op 13-11-2018 16:58
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
L
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je een positieve ovulatietest had mommy. Dag 14 is netjes toch, hopelijk heb je nu dan ook een wat langere cyclus in totaal.
Ik zal voor je duimen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven