Zwanger worden start 2023 - deel 2!

25-01-2023 21:11 903 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi dames, hierbij deel 2. Deel 1 van het topic is terug te vinden via deze link:
zwanger/zwanger-worden-start-2023/list_ ... /495640/11

Wil je meeschrijven of heb je wijzigingen? Laat het weten!

Dit topic is voor iedereen die tussen januari en maart 2023 begint met het zwanger worden. Begin je hierna, dan graag een nieuw topic openen!

Zwanger worden :loveys:
NaamLeeftijdHoeveelste kindjeNOD
Li_Lau301e27 april
Fenja301e2 mei
Frietjes321e5 mei
Olifantje281e6 mei
Titania351e13 mei
Pinaco332e18 mei
Plata372e19 mei
Cookiemonster292e22 mei
CoastalSunset301eNog onbekend
xLuminous5281eNog onbekend
Frigg321eNog onbekend

Zwanger! :cheer2:
NaamLeeftijdHoeveelste kindje
Amaryllis342e en 3e (tweeling!)
Jetretteketet333e
Jutenjul281e
Aviendha302e
Glowgirl351e
Mmm44313e
Moen322e
Marimba321e
Vivavette312e
Ava_92291e
Regenboogblauw322e
Severus_Snape342e

:rose:
Frigg
ava_92 wijzigde dit bericht op 21-04-2023 17:47
65.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Severus_Snape schreef:
27-03-2023 08:00
Vandaag ook weer flink rugpijn, alsof m’n menstruatie er aan komt. Gisteren in de loop van de dag trok het wel weg, ben benieuwd vandaag. Ben nu 7 dpo, als m’n cyclus net zo kort is als vorige cyclus heb ik morgen (cd 27) menstruatie. Hoop het niet natuurlijk maar houd er toch wel een beetje rekening mee.
Ik duim voor je dat je menstruatie nog niet komt! Dat je in ieder geval een langere LF hebt of natuurlijk dat het deze maand raak is voor je!
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend Severus! Ik duim met je mee net als Fenja!

Hoe is het verder met jullie Li Lau en Luminous? :) al even niks meer gehoord, geduldig op het wachtbankje?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik duim voor je Severus!

Mijn nieuwe nod is 17 april :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik duim ook voor je Severus!

En gefeliciteerd Regenboogblauw, fijn nieuws.

Frietjes, lief dat je er naar vraagt. Hier gaat alles goed, nog steeds op het wachtbankje. Aanstaande zondag moet ik ongesteld worden en heb nu alweer gezwollen borsten (vorige keer ook extreem gehad, maar bleek toch menstruatie te komen). Wel een drukke periode gehad ivm bezichtigingen voor een nieuw toekomstig huis. Afwachten maar weer, ik voel iig geen andere symptomen op dit moment die op een zwangerschap kunnen wijzen.
li_lau wijzigde dit bericht op 27-03-2023 18:22
Reden: Dubbel
2.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Li lau spannend ook op het wachtbankje.

Hier vraag ik me ook af of ik me geen dingen in m’n hoofd haal. Als dochter op mijn borsten gaat hangen doet t zeer, terwijl ze onder de douche ofzo niet gevoelig zijn. Maar tijdens de zwangerschap van dochter heb ik ook geen last gehad van m’n borsten. Verder voelt t de hele dag al alsof m’n menu’s doorgekomen, maar als k naar het toilet ga is het afscheiding. Hopelijk snel duidelijkheid in elk geval.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren Quote
Rustig hier meiden! Op het wachtbankje met een grote groep..

Severus jij morgen je NOD! Wanneer ga je testen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou….ik heb net getest omdat ik vandaag cyclusdag 28 ben, vorige cyclus op dag 27 ongesteld. En anders kan ik ivm werk pas zaterdag testen. Wel al 2 dagen het gevoel ongesteld te worden.
Maar net dus een ultravroege clearblue gedaan (6 dagen eerder uitslag) en er staat een dun lijntje. Dikker dan een tuurstreepje en vriend ziet het ook echt van afstand. Wel nog heel licht. Kan het nog niet helemaal beseffen en ik weet ook dat het nog heel vroeg is en dus ook nog mis kan gaan, maar het lijkt toch echt of ik zwanger ben!
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren Quote
Ohhh Severus wat geweldig, van harte gefeliciteerd!! Bij mij begon het ook met een heel licht streepje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaaaaa dankje! Welke dag had jij getest? Dagb28 vind ik enerzijds vroeg, maar goed met een cyclus van 32 dagen en een van 27 lijkt het wel oké. Ik test in het weekend nog een keer en al het dan nog steeds positief is ga ik de verloskundige contacten.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend Severus :heart: Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ooohhh Severus!! Streep is streep hoor!! En zo vroeg zeker al!
Wauw!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ooh Severus al een kleine gefeliciteerd dan! Ik vond mn zwangerschapsklachten ook heel erg lijken op menstruatieklachten, dus bij jou dan ook denk ik hoor! Wanneer ga je weer testen?

Hoop het zo voor je, heb de afgelopen tijd ook meegelezen (niet echt gereageerd), dus ben helemaal invested :hyper:

Regenboogblauw, volgens mij had ik jou ook nog niet gefeliciteerd, dus bij deze. Wat fijn zo snel ook weer!
Alle reacties Link kopieren Quote
Severus, gefeliciteerd!!! :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank jullie wel! Het is nog heel onwerkelijk en voor m’n gevoel heb ik ook nog steeds menstruatie klachten, voelt ook alsof er bloed uit loopt zeg maar.
Ik ga zaterdag pas weer testen. Heb ook nog maar 1 test in huis, morgen en vrijdag werken dus als ik eerder test zijn ze ook op 🤣
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Severus!

Hier vanochtend ook testdrang, omdat ik had gedroomd dat ik zwanger ben :bonk: . Mezelf ingehouden en afgesproken dat we vrijdag gaan testen (nog steeds voor vermoedelijke nod).

Verder smaakte de koffie vanochtend voor geen meter.... We gaan het zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat super Severus! Gefeliciteerd :heart: een streep is een streep! En anders van het weekend nog een clearblue met wekenindicator?

Spannend Olifantje! benieuwd of je droom een aanwijzing zal zijn :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh Severus ik vind het toch zo leuk voor je! Wat lijkt het me lastig om je in te houden tot zaterdag, haha!

Olifantje, ha, 'testdrang' vind ik wel echt een fantastisch woord. Spannend hoor, en zo gek, zo'n droom. Voel je je anders dan anders?

Lilau, ook voor jou spannend!

Hier breekt bijna mijn vruchtbare periode weer aan dus we mogen weer extra ons best gaan doen :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
Severus ik heb 3 dagen voor NOD getest! Ik testte dinsdag en vrijdag was mijn NOD. Maar wist niet zeker of mijn NOD nu vrijdag of zondag zou zijn.

Olifantje ik droomde toen ook dat ik zwanger was, ging toen meteen testen en toen was het zo. Hoop dat het bij jou ook zo is! :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
plata, ik voel me niet echt anders. Ik had vorige cyclus best wel wat symptomen die ik achteraf aan een normale progesteron reactie wijt en die ik nu ook weer heb (misselijk en weeig). Ik zal het echt even af moeten wachten.
Succes op de vruchtbare dagen!

Ava volgens mij heb je dat hier getypt en daar moest ik meteen aan denken. Ik hoop het!

Ik ben hier aan het duimen voor iedereen met een nod deze en volgende week. We houden het wel spannend zo bij elkaar. Hebben jullie al symptomen of voorgevoelens?
Alle reacties Link kopieren Quote
Olifantje ik heb wel al 2 dagen rugpijn onder in mijn rug, verder niks.. nog een weekje tot mijn NOD.
Alle reacties Link kopieren Quote
Serverus wat super leuk! Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie dat er weer een aantal NOD aankomen. Spannend dames! Ik duim uiteraard voor jullie.

Nogmaals dank voor de felicitaties. Blijft nog even spannend natuurlijk maar heb al best wel wat last van kwaaltjes. Bij dochter ook veel gehad alleen had ik toen net een prednison kuur gehad waardoor ik de eerste weken echt niks voelde.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Severus_Snape! :cheer2:
Vervelend dat je al zo'n last van kwaaltjes hebt, hopelijk wordt het niet veel erger!

De termijnecho hier was goed, beide kindjes groeien goed en zijn lekker actief! Vanaf nu onder controle bij de gyneacoloog. :)

Ava, er is iets heel onbenulligs wat ik me toch al een tijdje afvraag: wat ga je nu doen met je verwentasje? :biggrin: (Die je gemaakt had voor als je ongesteld zou worden)
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn Amaryllis!

Olifantje jullie wilde vandaag gaan testen, heb je dat nog gedaan? Ben heel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Amaryllis fijn nieuws van de termijnecho! En ik ben ook wel benieuwd naar het tasje van Ava :-D

Fenja, lief dat je er naar vraagt. Helaas geen positieve test. Misschien was het alsnog wat vroeg (ik denk dat nod inmiddels toch 4 april is). Dus ergens weer in dezelfde valkuil als vorige cyclus getrapt...was zeker ook verdrietig vanochtend. Nu dus menstruatie afwachten.
Hoe is het met jouw rugpijn?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven