Zwanger worden van 1e kindje

15-02-2017 22:29 1785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Sinds augustus ben ik gestopt met de anti conceptie. Tot nu toe wel bezig geweest maar een heel onregelmatige cyclus. Sinds deze maand is ie weer normaal dus nu kunnen we echt beginnen!

Ik vind het leuk om te kletsen met andere dames die ook bezig zijn voor hun eerste en we zo onze ervaringen kunnen delen (in hoeverre wij die hebben haha)



Tabel Volquote:NM1717 schreef op 24 februari 2017 @ 23:08:

NaamLeeftijd (v/m)# KindNODRondeBijzonderhedendingetje9125/2716 April3ZWANGERNM171725/27130 Mei5In augustus gestopt met prikpil. Januari gyneacoloog: dun baarmoederslijmvliesAnanee34/37131 Maei2Beginnen na laatste pil aprilSilentStorm28/29119 Mei5Ronde 3 MK bij 6 wekenBebis29/27111 April1ZWANGERVivaforum201724/301???Pcos, afwachting ziekenhuisLove2229/32127 Mei - 5 Juni6Lange cyclusPhoebe-Buffay34/35129 Mei4-hendrika8729/30112 Mei4-DPW24/2917 Mei5-Nelle8927/29129 Mei4-Mellala26/31116 Maart7ZWANGER
nm1717 wijzigde dit bericht op 10-06-2017 03:36
0.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje lijkt me heel heftig om mee te maken dat je lichaam het afstoot, ik lees veel op internet en het schijnt dat je na een mk heel vruchtbaar kan zijn?!.. ik hoop het voor je!

Nee hoor ronde 4, zou niet opnieuw beginnen :-)



Hahaha iedereen heel veel plezier met carnaval!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dingetje, wat spannend! Misschien toch nog hoop?

En anders inderdaad maar snel ongesteld worden en door naar de volgende ronde!



DPW @ inderdaad ik bedoel 17 maart
Alle reacties Link kopieren
Hendrika87: leuk dat je meeschrijft! Als ik met extra gevoelige testen zou testen dan zou ik dinsdag kunnen testen. Maar ik heb mezelf voorgenomen om pas de dag na nod te testen. Ten eerste omdat ik er nog niet 100% vanuit kan gaan dat mijn cyclus precies 28 dagen is en ten tweede omdat het ook regelmatig voorkomt dat je zwanger raakt en het toch nog wordt afgestoten voor nod. Dan ben je natuurlijk ontzettend teleurgesteld, terwijl je anders gewoon zou denken dat het je menstruatie is!
Alle reacties Link kopieren
NM1717, ik zou ook inderdaad wachten tot 1 of 2 dagen na de NOD. Om teleurstellingen en stress te vermijden. Ik weet dat mij dan veel stress kan geven.



Ook ik weet niet precies wat mijn cyclus is, ben 2 maal ongesteld geweest, wel precies 28 dagen na 16 jaar de pil geslikt te hebben maar me lichaam is misschien ook nog wel aan het ontpillen, lichaam doet vreemde dingen met je!



Ik ga voor je duimen!
Alle reacties Link kopieren
Nou hier is het klussen geblazen vanaf vandaag.. Woensdag heb k mijn eiersprong.. Vind het zo spannend allemaal.. Tis net dat je ineens alles voelt en je begint te twijfelen aan je lichaam.. Zo had k idee dat k vandaag me eiersprong voelde.. Kan helemaal

Niet maar zo maakt

Mijn lichaam mijn hoofd een beetje gek.. Kunnen andere hun eiersprong ook duidelijk voelen of? K wel mar niet iedere maand vaak voel k hem rond de 13 14 dag.. Steeds de zelfde nare pijn soms ..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als het goed is donderdag me eisprong. Ook hier gaan we klussen deze week.

Inderdaad mijn lichaam houd me ook voor de gek... ik voel ook van alles.

Ik denk dat ik me eisprong voel in ieder geval aan voel komen. Ik krijgen krampen in me baarmoeder, steken in me zij en meestal een paar dagen voor me eisprong. Dan heb ik met klussen ook het gevoel van een beurse baarmoeder maar misschien is dat ook wel zo haha

Wat voelen jullie?

Soms denk ik dat ik gek word
Alle reacties Link kopieren
Mss dat k dat ook voel dat me eiersprong er aan komt.. Heb nu lichte steekjes aan de linkerkant.. Als de eiersprong daadwerkelijk er is voelt dat heel anders.. Iig voor mij.. Vorige maand was het heel heftig.. Maar je let nu ook op alles wat je voelt.. Dat deed k voorheen niet.. Mss maak k me zelf ook wel gek hahaha



Is er iemand ook bekend met conceive plus?
Alle reacties Link kopieren
Ik voel helaas helemaal niks! Alleen een paar dagen voor ik mijn menstruatie krijg heb ik al krampen. Nu zijn alleen mijn borsten een beetje gevoelig maar dat heb ik eigenlijk altijd. Verder probeer ik zo min mogelijk op kwaaltjes te letten.
Alle reacties Link kopieren
Wat is jou nr. Gezellig????
Nelle89, ik ben niet bekend met Conseive plus. Heb even opgezocht wat het is. Ik wil mezelf nog niet richten op dat soort producten denk ik. Iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt, maar ik wil nu nog proberen gewoon zwanger te raken zonder extra middelen zoals ovulatietesten en zo. Misschien komt dat nog, dus nu weet ik in ieder geval wat het is.



Ik heb verder zelf niet echt het idee dat ik mijn eisprong kan voelen. Dus gewoon afwachten
Alle reacties Link kopieren
quote:NM1717 schreef op 24 februari 2017 @ 23:08:

NaamLeeftijd (v/m)# KindNODRondeBijzonderhedendingetje9125/271nog niet regelmatig--NM171725/2715 Maart2-Ananee34/371?1Beginnen na laatste pil aprilSilentStorm28/29113 Maart4Ronde 3 MK bij 6 wekendraakje85?115 Maart?-Vivaforum201724/30125 Maart1-Phoebe-Buffay34/3514 Maart1-hendrika8729/30117 Maart2-DPW24/29116 Maart3-
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa ik heb hem in elkaar hoor! DE TABEL! is ie niet prachtig hahahaha.

Heb hem ook meteen onder mijn 1e bericht geplaatst dus hij zal nu altijd bovenaan de pagina staan! Ik zal mijn best doen om m zo goed mogelijk bij te houden
Alle reacties Link kopieren
Dat Conceive Plus, "helpt" dat ook echt? Zoals ik het lees op Google lijkt het alsof het natuurlijk werkt zoals je eigen vocht, terwijl reguliere glijmiddelen zaad kunnen vertragen.



Ik ben gisteren trouwens ongesteld geworden, dus ik ga naar ronde 3 en als ik weer 40 dagen aanhoud kan het alleen maar meevallen dus volgende NOD mag op6 april gezet worden
Alle reacties Link kopieren
NM1717 wat prachtig!!!!! Hahaha wat super dat het je is gelukt!

Leuk dat we nu kunnen zien wanneer iedereen de NOD kan verwachten!
Alle reacties Link kopieren
Dingetje91 wat ontzettend jammer dat je ongesteld bent geworden

Maaaar nieuwe ronde nieuwe kansen!!

Uiteindelijk komt het vast goed!
Alle reacties Link kopieren
Jammer, maar nu weet ik wel dat een nieuwe ronde onderweg is! Al dat wachten en die onzekerheid rondom de cyclus is verschrikkelijk



Voor nu lekker een glaasje wijn!
Alle reacties Link kopieren
Nm1717 zou k ook in de tabel mogen haha sta er nog tussen info.. 27/29 eerste ronde.. Eerste kindje. Nod 14 maart..



@dingetje en @silent.. Nou om eerlijk te zijn gaat het mij niet zo zeer om dr werking van conceive plus maar meer om de glijmiddel effect.. Aangezien mijn vriend en k altijd glijmiddel gebruiken.. Aangezien dit dus slecht is wat k dus nooit wist... Heb dit toch maar besteld omdat dit wel gewoon kunt gebruiken. Maar k dacht mss heeft iemand ervaring hiermee.. Als de werking daad werkelijk helpt is dat mooi mee genomen natuurlijk...



K merk echt dat mijn lichaam mij voor de gek houd. Word er zelf ook beetje gek van.. De hele avond last van lage rug pijn.. Steken aan de ene kant en later weer aan de andere kant.. Begin zo aan mezelf te twijfelen kwa eiersprong.. Maar k hou het gewoon woensdag aan.. Heb niet vaak naast gezeten kwa eiersprong als k hem vandaag zou moeten hebben zou het betekenen dat k eerder ongesteld zal worden en dat heb k normaal nooit.. Had mezelf zo beloofd om me niet gek te maken zucht moeilijk hoor als je zo graag wilt





Dingetje wat jammer! Vol goeie moed naar de volgende ronde en geniet lekker van je glaasje wijn!! Ik mis hem! Kies bewust voor om vanaf na me ongesteldheid geen wijn te drinken...
Alle reacties Link kopieren
Nm1717 trouwens super dat het ke gelukt is met de tabel!!
Alle reacties Link kopieren
Nelle89: sorry had helemaal over je berichtje heen gelezen #oeps maar je staat er nu in hoor!!

Dingetje91: jammer dat je ongesteld bent geworden maar in ieder geval van de onzekerheid af! Nu duimen voor de volgende ronde!



Ik moet nog een week wachten voor ik iets weet. Weet ook niet zo goed wat ik moet denken, meestal rommelt het bij mij al een week van tevoren met lichte krampen enzo. Maar heb tot nu toe eigenlijk helemaal nergens last van. Toch heb ik ergens een gevoel dat het nog wel even gaat duren voor ik zwanger ben. Gek he
Alle reacties Link kopieren
Jaa je lichaam en je gevoel kan je soms

Mooi voor de gek houden.. Tis natuurlijk niet te hopen dat het lang duurt. Gun k niemand.. Maar ik probeer wel realistisch te blijven dat het niet veel voor komt dat het gelijk de eerste ronde lukt.. Dus blijf ook tegen mezelf zeggen ga er niet vanuit dat het nu al lukt..
Alle reacties Link kopieren
Dankje wel nm1717
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ben al sinds augustus gestopt. En sindsdien gewoon onveilig sex gehad alleen niet bewust om zwanger te worden zeg maar. In januari te horen gekregen dat mijn slijmvlies zo dun was dus ik reken ook echt vanaf dan. Wij hebben gelukkig geen haast. Maar dan haalt niet weg dat ik ontzettend ongeduldig ben... normaal vlogen de weken zonder menstruatie om maar nu lijkt het wel een eeuwigheid te duren hahaha
Alle reacties Link kopieren
Trouwens wat zitten er veel achter elkaar voor de nod.. Dat word

Nog een spannende week.. De week vanaf 13 maart hahaha
Alle reacties Link kopieren
Dat glaasje wijn doe ik ook echt alleen tijdens de menstruatie als het echt geen kwaad kan ;)



Echt zo vreemd wat je allemaal ineens voelt zonder ac en wat allemaal zwangerschapssymptomen én pre-menstruatie kan zijn.. om gek van te worden!!



Dat conceive glijmiddel zal in ieder geval niet tegenwerken dus alleen maar goed als je dat gebruikt! Zelf hoop ik het zo lang mogelijk zonder hulp te redden, wil bijvoorbeeld ook nog geen ovulatietesten doen.
Alle reacties Link kopieren
Tis net dat vanaf het moment dat je er bewust voor kiest om zwanger te worden dat alles maar langer duurt de weken dan.. aan de ene kant heb k ook geen haast.. Maar ik ben al wel 4 jaar klaar er voor om voor kinderen te gaan mijn vriend was dat nooit. Tot nu dus ..aan de ene kant gaat het mij te langzaam hahaha..



Te dunne slijmvlies komt dat door Ac gebruik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven