Zwanger worden van een tweede deel II

06-07-2016 23:01 2622 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Leeftijd Eerste kindje :duckie: NOD Bijzonderheden
Ka14 29 November 2014 02-02 BBZ feb '17, bezig met IVF
Lou28 34 Februari 2015 03-02 2x ICSI en 2x IUI, 1 miskraam, 1 missed abortion, nu weer pril zwanger.... doodeng
EvaViva 34 Juni 2015
Zwanger! :yes:
Naam Leeftijd Eerste kindje :duckie: Uitgerekend Bijzonderheden
Valiente 25 Augustus 2015 8 februari 2018 :heart:
Vlammetje-1 31 September 2015 September 2018
Bevallen! :love:
Naam Leeftijd Eerste kindje :duckie: Tweede kindje :duckie:
Zonnestraal88 29 Juli 2015 April 2017
Prettymama 27 Februari 2016 18 mei 2017
Gebruiker2016 Mei 2015 Mei 2017
Bam1984 32 Juli 2015 16 juni 2017
Emma1979 37 December 2014 27 juli 2017
Lentefruit 32 September 2015 Augustus 2017
-lelie- 26 Maart 2014 22 september 2017
Kans 29 Juli 2015 Oktober 2017
Eevie83 33 Juli 2015 17 november 2017
Cactus 29 Mei 2015 20 december 2017
Lotte_joy 31 April 2015 30 december 2017
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:53
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
80.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha gelukkig herkenbaar. Nee he, helemaal loslaten gaat niet! Fijn de eerste 3 weken, dat zou ik ook wel willen. Ik moet nog 11 dagen haha. En zoals je zegt ook die gaat voorbij. Het stomme is dat je er toch niets aan kunt doen. Je bent of zwanger of niet. Zeg ik stoer he :p Klopt je weet idd ook niet hoe het precies zit met bevruchting en innesteling. Maar ik weet wel dat ik nu al een paar dagen krampen heb die ik normaal niet heb (als in toen we nog gewoon condooms gebruikten). Ach ja, ik dacht dat het de eerste ronde al raak was. Vorige ronde niet, want niet echt goed gebruik gemaakt van de vruchtbare periode, dochterlief gooide roet in het eten :p Deze ronde wel echt goed gebruikt, maar ja ook dat zegt niet altijd wat natuurlijk.



Ik duim voor je mee!
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar hoor mams! En je mag hier gerust klagen. Ik voelde beiden keren dat ik zwanger was en testte 4 dagen voor NOD positief, maar ik reageer blijkbaar ook heel heftig op zwangerschappen. Ik merkte verandering van smaak, misselijkheid en overgevoeligheid voor geuren.
mams de krampen en witte afscheiding had ik ook toen ik zwanger was duim voor je dat het raak is!



dames ik ben de aankomende 2 weken wat minder actief we gaan morgen met de auto naar italie en zit nu al helemaal in de stress met inpakken en ben ook best bang voor de lange rit erna toe volgend navigatie 17 uur rijden maar dat is exclusief file en stops dus denk dat wel een een dag onderweg zijn. hopelijk gaat het goed met de kleine
Alle reacties Link kopieren
Succes met de reis prettymama. Ben heel benieuwd hoe dat jullie gaat bevallen.



@mams spannend! Kan me niet herinneren dat mijn slijm anders was. Voelde destijds wel dat m'n baarmoedermond "dicht" zat. Of in elk geval voelde het anders. Spannend ben benieuwd!!



@hier redelijk rustig. Dochter is ineens erg ondernemend dus leuk om die ontwikkeling (wat later dan gemiddeld) te zien. kun je je dan toch verliefd voelen.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Is hier nog een plekje vrij?

Hier zijn de kriebels weer back on track! Al starten wij pas eind sept..

Zou ik met jullie vast mee mogen schrijven?

Mijn dochtertje is nu bijna 15 maanden oud en hopen na sept weer zwanger te mogen worden!



En Tabaa, van harte met jullie zwangerschap!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Welkom cactus, het is september voor je het weet!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden, hier nog een mama die graag een tweede kindje wil! Ik had me enorm voorgenomen om er deze keer minder mee bezig te zijn, maar dat blijkt toch lastig... Ik ben inmiddels 32 en mijn dochter is van februari 2015. Deze maand doen we onze eerste poging, NOD is op 2 aug. Spannend!!



Ik ga straks even alle "oude" berichten lezen, dan ben ik wat beter op de hoogte van jullie situaties! Liefs
Alle reacties Link kopieren
Ik ben veel te nieuwsgierig om te wachten met lezen. Het lukt me nog niet om alle namen paraat te hebben terwijl ik op mijn mobiel aan het typen ben, maar ik herken veel in jullie verhalen! We zijn er allemaal weer meer mee bezig dan we zouden willen. Logisch eigenlijk, want het is toch weer een hele verandering als er een tweede kindje komt.



Het verhaal van het veranderende slijm herken ik wel. Daar houd ik ook altijd rekening mee. In die week wil ik altijd minimaal 2 of 3 keer! In de andere weken is dat helaas wat minder. Ik ben door een nogal lange en vervelende bevalling nog steeds erg voorzichtig... Voor mijn man niet zo leuk, maar gelukkig houdt hij er wel rekening mee en geniet hij van de vruchtbare week . Ik denk dat hij het niet zo erg vindt als het nog een aantal maanden duurt hihi.



Wat fijn dat sommige dames al zwanger zijn, gefeliciteerd!! En zo snel zeg, wauw!! Jammer van de enorme misselijkheid. Ik hoop dat je er nog overheen komt, Miss. Ik duim voor de meiden die nog wachten!! Bij mijn eerste zwangerschap was het bij de derde poging raak, dus ik heb goede hoop. Maar toch... Je hoort ook anders!
Alle reacties Link kopieren
Thks Bam! en inderdaad het is zo September. We willen eerst nog onbezorgd vakantie vieren en ik heb nog wat leuke feestjes op de agenda staan dus vandaar dat we er nog eventjes mee wachten..



Hoi Lou! Ik herken het helemaal hoor, vorige keer heb ik ook hier van me afgeschreven en ervaringen gedeeld met leuke meiden en had echt het idee dat ik dit keer er wat relaxter mee om zou gaan.. Niets is minder waar je NOD komt dichterbij, spannend!
Alle reacties Link kopieren
Ook hier herken ik m'n ovulatie aan "het" vruchtbare slijm goor maar best handig hahaha....
Alle reacties Link kopieren
Cactus vanwaar de ? Ik plan nog steeds leuke feestjes door de bedrijven door hoor. Moet ik dan maar tussen de geraniums gaan zitten wachten tot het eindelijk een keer raak mag zijn? No way het moet wel leuk blijven vind ik.



Hahaa Lou ik hoop voor je dat het weer zo snel raak is maar ik zou rekenen op langer, dan kan het ook niet zo tegenvallen. Hier vorige keer de 6e ronde raak en in die ronde zit ik nu ook weer, maandag nod begin nu ook wel ongeduldig te worden maar ja, je doet er niks aan...
Alle reacties Link kopieren
quote:-cactus- schreef op 28 juli 2016 @ 13:11:

Ook hier herken ik m'n ovulatie aan "het" vruchtbare slijm goor maar best handig hahaha....Hoezo goor?
Alle reacties Link kopieren
Haha ik vind het niet echt heel prettig hoor dat slijmige gedoe gelukkig heeft het een nuttige functie zullen we maar zeggen! En om zo je ovulatie te herkennen is mooi meegenomen.



Die handpalm was niet gek bedoeld ofzo. Ik houd ook niet van geraniums iig. En ook ik ga me niet anders gedragen omdat we weer een kindje willen. Zien we tegen die tijd wel mocht het zover zijn! Vorige zwangerschap weinig kwaaltjes dus heb toen ook niet stil gezeten. Behalve op het eind, toen was ik enorm met olifanten poten
Alle reacties Link kopieren
En 6x scheepsrecht zou wel mooi zijn voor je Bam laten we het hopen! Succes met wachten deze paar daagjes. Je voelt nog niks geks/nieuws/zwangerachtigs?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Bam, ik reken gewoon op 6-12 maanden. Dan valt het vast mee. Ik vind het wel een heel fijn idee dat het al een keer gelukt is. Dat geeft de burger moed, zeg maar. Toch ben ik weer bijna net zo onzeker als de eerste keer. Ik let niet meer zo op "symptomen" enzo, maar zo nu en dan denk ik opeens weer dat ik "al" 32 (en een half!) ben enzo. Ach, het hoort er een beetje bij, denk ik. Ik heb er vertrouwen in. Jullie toch ook, meiden? We zijn tenslotte allemaal al mama!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niks goor aan mezelf iig, en zeker mijn slijm niet prachtig vind ik het



Ik denk echt dat ik zwanger ben en als dat niet zo is breng ik mezelf naar het gesticht
Alle reacties Link kopieren
Spannend BAM! Waarom denk je dat je zwanger bent? Ga je tot maandag wachten met testen?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een bepaald gevoel.. Kan er de vinger niet op leggen. Had al vervroegd tot zondag maar of ik dat ga redden...?
Alle reacties Link kopieren
BAM jij maakt het wel spannend hoor. Zou wel grappig zijn als je nu weer in ronde zes zwanger bent.

Welkom Lou en Cactus.



Hier ook veel meer mee bezig dan ik zou willen. Ik had ook gedacht dat zwanger proberen te worden van een tweede meer relaxed zou verlopen.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha nou ik ga er maar vanuit (proberen althans) dat het niet zo is, anders spring ik wsl van teleurstelling van het balkon
Alle reacties Link kopieren
Dankje Gebruiker2016!

Hier dus nog zeker 1,5 maand wachten, hoe houd ik dat vol haha..

Ga in ieders geval maar alvast foliumzuur in huis halen. Dat voelt al iets echter ofzo...



Bam, en wat als je wel degelijk zwanger bent? Wat doe je dan?
Alle reacties Link kopieren
Foliumzuur moet je al beginnen te slikken 6 weken voor je gaat proberen zwanger te raken



Als ik zwanger ben ga ik huilen en dansen
Alle reacties Link kopieren
Dan doe ik een vreugde dansje met je mee



De vorige keer ben ik inderdaad ook al eerder begonnen met foliumzuur. Geloof 4 weken ofzo. Morgen maar eens naar de Etos!
Alle reacties Link kopieren
Nou testen is niet meer nodig geloof ik, temperatuur is aan het zakken

Wacht nog even af maar de hoop vervliegt in een rap tempo..
Alle reacties Link kopieren
Shit zeg BAM! Blijf je even bij je balkon uit de buurt

Cactus, goed om vast te starten met foliumzuur. Zit je iig goed mocht je straks direct zwanger zijn.

Tabaa, waar ben je en hoe gaat het?

Prettymama, fijne vakantie. Lekker van genieten. Vertel je later nog hoe de rit ging?

Mams1990, ik duim de aankomende dagen voor je mee hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven