Zwanger worden vanaf april 2020

09-04-2020 15:47 1749 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me leuk om hier met een groepje ervaringen uit te wisselen met betrekking tot het zwanger worden. :-D :heart:

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeRondeNOD
Apennootje32Eerste327 juni
PassingThrough37Eerste1030 december
Jetje22Eerste1?
Milian125Eerste1?
Sustainability29Eerste1?
De zwangeren!! :yes: :cheer2:

NaamUDHoeveelste kindjeVolgende echokloppend :heart: Geslacht
DaSilva8629 december :heart:
Whoamix
zonderling17 januari :heart:
Taktak198727 januari 7 juli:heart:
Bozz28 januari 2de :heart: jongetje
Minixx2020 29 juni
Zebrastrepen 3 maart :heart:
Nb1990 1ste :heart:
Bloemmetje2 29 maart Derde :heart: meisje
Es1234 :heart:
Michh0804 9 april Eerste :heart:
Grand_allegro 19 mei Eerste 29 december jongetje
ambracia
Jinger6 Eerste 18 december
IWI Eerste 17 februari
Andijviestamppot
Peer_92 Eerste

Al lang niks meer gehoord van, ik hoor het graag als jullie weer in de tabel willen:
- Lesley1989 (31, derde)
- :heart: :heart: :heart: (37)
- MamaSa (derde)
bozz wijzigde dit bericht op 07-02-2021 22:33
92.88% gewijzigd
Jinger wat een vreselijk nieuws voor jullie. Heel veel sterkte gewenst.
Dikke knuffel voor jou!

Hier vandaag ongesteld geworden! Jammer maar helaas 😉😉 op naar de volgende ronde.

Hoe is het met jullie allemaal?

Minixx gauw een zwangerschapstest doen hoor!
Ah Jinger, wat een verdrietig nieuws!
Dat is een klap in je gezicht als je de vorige keer al kloppende hartjes hebt gezien.
Heel veel sterkte en neem de tijd!!

Liefs :hug:
@Minixx hoe is het met jou nu??

Ik had volgens de app gisteren al mijn NOD, maar tot nu toe nog niks.
zou betekenen dat mijn cyclus nu langer is dan 30 dagen... Ik heb nu nachtdienst, dus wacht nog even af tot zaterdag. Als er dan nog niks is, ga ik testen.
Ondertussen heb ik nachtdienst dus en gaat deze nacht veeeeeeel te langzaam voorbij. (ik zit hier de hele nacht alleen) Dan blijf ik dus lezen op dit forum bij andere topics en wordt ik of nerveus, of verdrietig of angstig... Pfff, sorry voor de egopost, maar ik moet het even kwijt.
IWI schreef:
05-06-2020 03:06
Ondertussen heb ik nachtdienst dus en gaat deze nacht veeeeeeel te langzaam voorbij. (ik zit hier de hele nacht alleen) Dan blijf ik dus lezen op dit forum bij andere topics en wordt ik of nerveus, of verdrietig of angstig... Pfff, sorry voor de egopost, maar ik moet het even kwijt.

Bedoel je de ivf en topics waarbij het te lang duurt om zwanger te worden? Als je straks zwanger bent krijg je die gevoelens ook van de vele miskraam topics en de verdrietige verhalen van moeders die hun baby verloren :-(

Het is goed dat je inleest en dat je empathie voelt. Zo ben je voorbereid voor als het mis gaat. Maar laat je niet leiden door angst voor iets wat nog nietgebeurt is. Dat is verspilde energie. En dit moet ik mijzelf ook vaak zeggen :hug:
@IWI Laat je gedachten niet leiden door alles wat je leest. Het is goed om je er mentaal op voor te bereiden dat het niet altijd vanzelfsprekend is, maar vaak lees je de positieve verhalen een stuk minder terug. Dat is een bekende bias op het internet, net als met reviews. Ik betrap me er zelf ook op hoor, als ik die verhalen lees, maar ik probeer het te relativeren met verhalen van mensen in mijn omgeving waarbij het bijvoorbeeld in één keer raak was, of waarbij alles voorspoedig is verlopen. Anders maak ik mezelf gek, terwijl dat (nu sowieso nog) niet nodig is.

Bij Minixx klinkt het wel spannend!

Ik denk trouwens dat ik gewoon ongesteld ga worden. Net als vorige maand voelde ik mij gisteren niet lekker met wat verhoging en nu heb ik lichte krampen, maar nog geen bloed. Nog 2 of 5 dagen (afhankelijk van een cyclus van 25 of 28 dagen) en dan zal ik het wel zien.
IWI schreef:
05-06-2020 03:06
Wat vervelend dat je je zo voelt IWI. Jullie hebben ook al veel meegmaakt, dus ik kan me je angst en verdriet voorstellen. Voor nu: neem geen voorschot op verdriet wat misschien komen gaat. En schrijf hier vooral van je af :hug:
Bloemmetje2 balen dat je ongesteld bent geworden.... :hug:

Es1234 verwarrend zo, wel bloedverlies, maar nog niet echt zoals je gewend bent. Hoe gaat het nu? Ik heb geen ervaring en weet ook niet vanaf wanneer je dan zou moeten tellen. Misschien kunnen ovulatietesten je wat duidelijkheid geven over je eisprong en de rest van je cyclus?

andijvie is het bloedverlies gestopt ondertussen?

Grand spannend hoor. Ik heb goede hoop na die mogelijke innesteling! :hyper:

Milian bij jou ook spannend dus! Wat goed dat je op het juiste moment ovulatietesten hebt gedaan, je voelde het blijkbaar goed aan. Ik duim ook voor jou! :jump: En voor michh! Wanneer is je NOD? Klinkt ook veelbelovend die symptomen.

Peertje zit jij al op het wachtbankje?

Hier gaan we langzaam weer naar de vruchtbare dagen, volgens de app aanstaande woensdag eisprong.
En hoe gaat het met jou Apennootje? Menstruatie al voorbij? Ik hoop dat jullie de aankomende vruchtbare dagen goed kunnen benutten deze keer!
Oh Jinger wat klote zeg, sterkte de komende tijd!

Es1234 Balen dat jij er ook ff niks meer van snapt, kut is dat he...

Zebrastrepen, kan de naam bloedingen niet echt dragen maar weg is het ook niet. Heb echt ff geen idee meer waar ik nu zit... zal vanzelf wel weer een keer helemaal ongesteld worden denk ik. 15 mei was mijn laatste menstruatie, die dus nooit meer helemaal opgehouden is :facepalm:
Zebrastrepen, kan de naam bloedingen niet echt dragen maar weg is het ook niet. Heb echt ff geen idee meer waar ik nu zit... zal vanzelf wel weer een keer helemaal ongesteld worden denk ik. 15 mei was mijn laatste menstruatie, die dus nooit meer helemaal opgehouden is :facepalm:
Hmm, dat is al wel heel lang. Heb je ook kramp/pijn? Misschien de moeite waard om je huisarts of verloskundige te bellen?
Bloemmentje , jammer dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde.

Iwi, laat je niet gek maken. Het kan overal mis gaan en overal goed gaan. Niet alleen maar over de erge dingen nadenken, al snap ik je wel hoor..

zebrastrepen, het is nu wel echt los gebarsten sinds gister. Dus toch gewoon ongesteld, alleen niet erg pijn erbij. Maar las dat na een miskraam de symptomen ook heel anders kunnen zijn. Ik ga deze maand ook even kijken met ovulatietesten hoe en wat.

Andijviestampot, mooi kut!! Hopelijk houdt het snel op, en kun je aan de slag. Inderdaad even in de gaten houden. Anders even contact opnemen met verloskundige misschien?

Als ik uit ga van maandag 1 juni menstruatie dan is mijn NOD 27 juni, maar als ik uitga van donderdag 4 juni dan is mijn NOD 30 juni ongeveer.. mmm..
Dag dames!!

Jammer dat er nog geen positieve testen zijn deze week!

Hier wel iets behoorlijk vreemds.... Ik DACHT dus dat ik gisteren ongesteld was geworden.
Maar gisteravond is het gestopt. Het was maar heel licht.
Vannacht en vandaag niks van bloedverlies gehad. Een ongesteldheid van maar 1 dag????? Das wel echt heel vreemd zou ik zeggen? Zou het mogelijk een innestelingsbloeding zijn?
De extreem lichte bloeding was dan 10 a 11 dagen na een positieve ovulatietest.....

Mijn lichaamstemperatuur blijft ook hoog; 38,1 graden.

Als het gisteren (nog geen halve tampon vol) een innestelingsbloeding zou zijn, dan is het ook verklaarbaar dat ik nu nog geen positieve zwangerschapstest kan hebben.

Heeel vaag dus....... Ik heb overigens altijd een heel regelmatige cyclus van 23 a 24 dagen. Heb dit nooit eerder gehad.
Afwachten maar. Ik had me alweer ingesteld op de volgende ronde.
anoniem_648d5416b9fc6 wijzigde dit bericht op 05-06-2020 14:30
6.29% gewijzigd
IWI wat rot.... Ik snap wel dat je gaat zoeken naar informatie als je zo een rustige nachtdienst hebt.... Maar inderdaad... Laat je niet te veel leiden door angst.
Het hele zwanger worden is een heel spannend proces. Van het zwanger worden tot zwanger zijn, van goede echo's naar een goede bevalling en gezond kindje.....
Na jullie veelbelovende berichten nav de ovulatietest toch maar een ‘echte’ test gedaan. Kon na gisteren natuurlijk niet langer meer wachten!

https://www.mupload.nl/img/9fm9r6sxx.jpeg

Streep is een streep toch? :woa:
anoniem_397062 wijzigde dit bericht op 05-06-2020 16:51
5.86% gewijzigd
Minixx2020 schreef:
05-06-2020 16:29
Na jullie veelbelovende berichten nav de ovulatietest toch maar een ‘echte’ test gedaan. Kon na gisteren natuurlijk niet langer meer wachten!

https://www.mupload.nl/db/flqhlspjudsru

https://www.mupload.nl/img/flqhlspjudsru.jpeg

:cheer2: En dit is een dikke streep hoor ;-)
Gefeliciteerd!!! Wat goed!!!!
:cheer2: Gefeliciteerd Minixx!
Jee! Gefeliciteerd Minixx! Echt duidelijk ook!

Hier lijkt toch de menstruatie te beginnen. :( Heel licht roze, net als vorige maand eigenlijk. Maar ik hou een slag om de arm tot het volledig doorzet.
minixx, nou en of dat een streep is!!
Gefeliciteeerd!

Spannend bloemmetje!! Ik ben benieuwd! Heb je dan deze keer een langere cyclus?
Wat goed Minixx! Door is inderdaad gewoon een dikke streep!! Gefeliciteerd :-)

Spannend hoor Bloemmetje. Dat klinkt inderdaad als een innestelingsbloeding. Over een paar dagen weer testen dan?
Ja heel spannend... Geen idee meer wat ik moet verwachten. Heb wel last van gevoelige boobz.... dat had ik bij alle andere zwangerschappen ook. Binnenkort nog maar eens testen mocht de menstruatie niet beginnen....
Minixx2020 schreef:
05-06-2020 16:29

https://www.mupload.nl/img/9fm9r6sxx.jpeg

Gefeliciteerd!! Hier nog steeds niks wel 4 dagen overtijd mocht ik morgen vroeg nog niks hebben ga ik maar eens testen!!
Gefeliciteerd, Minixx!
Spannend, Bloemmetje!
Wat een actief topic, gebeurt een hoop! Ik heb morgen en overmorgen weer inseminaties. De ovulatietest loopt op, hopelijk ben ik niet weer te laat. De app zegt zondag een ovulatie.
Fijn weekend iedereen!
@Bloemmetje Hoe gaat het bij jou nu? Nog steeds geen echte menstruatie?

@Sillenelle Succes vandaag en morgen! Duimen voor een mooi resultaat!

Bij mij is er ook al 24 uur geen bloed meer o_o Was alleen gistermiddag een klein beetje. Normaal zit er altijd een opbouw in. Ik durf mezelf nog niet te veel hoop te geven, maar het wordt toch wel weer spannender nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven