Zwanger worden vanaf april 2020

09-04-2020 15:47 1749 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me leuk om hier met een groepje ervaringen uit te wisselen met betrekking tot het zwanger worden. :-D :heart:

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeRondeNOD
Apennootje32Eerste327 juni
PassingThrough37Eerste1030 december
Jetje22Eerste1?
Milian125Eerste1?
Sustainability29Eerste1?
De zwangeren!! :yes: :cheer2:

NaamUDHoeveelste kindjeVolgende echokloppend :heart: Geslacht
DaSilva8629 december :heart:
Whoamix
zonderling17 januari :heart:
Taktak198727 januari 7 juli:heart:
Bozz28 januari 2de :heart: jongetje
Minixx2020 29 juni
Zebrastrepen 3 maart :heart:
Nb1990 1ste :heart:
Bloemmetje2 29 maart Derde :heart: meisje
Es1234 :heart:
Michh0804 9 april Eerste :heart:
Grand_allegro 19 mei Eerste 29 december jongetje
ambracia
Jinger6 Eerste 18 december
IWI Eerste 17 februari
Andijviestamppot
Peer_92 Eerste


Al lang niks meer gehoord van, ik hoor het graag als jullie weer in de tabel willen:
- Lesley1989 (31, derde)
- :heart: :heart: :heart: (37)
- MamaSa (derde)
bozz wijzigde dit bericht op 07-02-2021 22:33
92.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, hoe gaat het met jullie?

Fijn om te horen dat je een goede 20 weken echo had Jinger!

En Bloemmetje al weer 39 weken. Spannend hoor! Heb je dan niet dat je er nu een beetje op gaat zitten wachten?

Hier nu 31 weken gepasseerd. Gisteren hebben we een groeiecho gehad en ons zoontje zit mooi gemiddeld qua groei. En voor het eerst lag hij met zijn hoofd naar beneden op een echo, dus ik heb goede hoop dat hij uiteindelijk goed gaat liggen. Ik voel me nog steeds heel goed, al merk ik wel dat sommige dingen nu lastiger gaan, puur omdat er dan iemand in de weg zit. Nog 2,5 week werken en dan start mijn verlof al o_o Time flies!
GrandA jij alweer 31 weken! Jeetje waar gaat de tijd heen.... Ongelofelijk. En binnenkort al verlof... Heerlijk!
Fijn dat hij met z'n koppie omlaag ligt en de groeiecho goed was. Moet je nog veel doen voor zijn komst? Of is het meeste wel af?

Nee echt erop zitten te wachten niet,.dat gaat ook haast niet met 2 rondrennende peuters... Maar wel de onwijze nieuwsgierigheid naar ons derde kindje. Wanneer gaat ze zich melden? Hoe ziet ze eruit? Hoe gaan onze zoon en dochter op haar reageren. Super spannend! Maar we wachten gewoon geduldig af... haha :p
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Fijn dat je 20 weken echo goed was Jinger!
Alweer op de helft! Tijd vliegt!

Ah fijn dat de groeiecho goed was Grand Allegro! Bijna verlof alweer, heerlijk! Kijk je er naar uit?

Jij inmiddels nu 40 weken Bloemmetje? Heeft de kleine zich nog niet gemeld? Spannend hoor!

Hier op 16 maart trotse papa en mama geworden van ons zoontje Quinn! Iets te vroeg geboren met 36.4 (liep vanaf 35 wk al met gebroken vliezen) hele zware bevalling gehad maar gelukkig gaat alles nu goed met ons!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Michh!! Ook al zo’n leuke naam! Dat lijkt me wel spannend als je eerder moet bevallen, maar super fijn om te horen dat alles nu goed met jullie gaat.

Ik zit eigenlijk nog niet zo te wachten op mijn verlof. Ben heel slecht in thuis zitten, dus ik moet voor mezelf dingen gaan zoeken die ik kan doen. Heb al wat boeken klaarliggen en haakprojecten uitgezocht en ik ga voor zover dat kan coronaproof met wat mensen afspreken. Netflix heb ik niets mee, dus dat gaat hem ook niet worden.

Ik ben ook benieuwd naar hoe het bij Bloemmetje gaat :)
Dag dames!

Wij zijn vrijdag 26 maart trotse ouders geworden van onze dochter Lize. Ze is met 39+4 geboren, we kijken terug op een hele mooie bevalling. 💖
Inmiddels genieten we al 2 weken van haar, het is een heel tevreden en gemakkelijk kindje. Haar broer en zus zijn enorm trots natuurlijk!

@GA wanneer mag je precies met verlof? Snap ik helemaal hoor, dat je een beetje op ziet tegen het thuis zitten. Nu met Corona zijn het gewoon hele vreemde tijden... Ik hoop dat gauw alles weer normaal wordt.

@mich gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon 💙💙 wat een leuke naam! Oh dat wist ik niet dat je met gebroken vliezen liep. Lijkt me ook wel schrikken. Doet Quinn het goed? Merk je iets van het feit dat hij te vroeg is geboren? Gelukkig niet veel te vroeg!

Hoe is het met alle andere dames?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteert allemaal! Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mich en Bloemmetje, hopelijk volgen er nog vele van ons! Geniet er lekker van!
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben 15 maart bevallen van een mooie zoon Kai! Hij is door een keizersnede ter wereld gekomen omdat hij is stuit lag! Maar het was het allemaal waard. We genieten nu intens van hem💙.

De anderen ook gefeliciteerd met jullie mooie kindjes! Hopelijk mogen er nog meer volgen!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie zoontje NB!!

Wij mogen bijna :)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben donderdag onze eerste onderzoek. Sperma van vriendlief word onderzocht, als dat goed blijkt te zijn ben ik aan de beurt. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Op Moederdag, 9 mei, ben ik bevallen van onze zoon Rens. De bevalling is spontaan begonnen, maar uiteindelijk is hij met een spoedkeizersnede gehaald. Helaas moesten we 5 dagen in het ziekenhuis blijven, omdat ik een infectie kreeg, maar inmiddels zijn we lekker thuis en gaat het al stukken beter.
De kleine man moet nu wel lekker gaan groeien, want hij was op het randje van dysmatuur, maar we zitten nu in een stijgende lijn :)
Jetje22 schreef:
19-05-2021 07:13
Wij hebben donderdag onze eerste onderzoek. Sperma van vriendlief word onderzocht, als dat goed blijkt te zijn ben ik aan de beurt. Spannend!


Heel spannend! Fijn dat het in gang is gezet?
Alle reacties Link kopieren
@jetje, dat lijkt me zeker spannend! Hopelijk weten jullie binnenkort iets meer.
Alle reacties Link kopieren
DaSilva86 schreef:
19-05-2021 19:34
Heel spannend! Fijn dat het in gang is gezet?

Ja, wel lange wachttijden maar dat was te verwachten.
Heb er nooit moeite mee gehad dat het niet lukte, maar ben nu echt wel een beetje verdrietig van aan het worden.
Hopelijk komt alles goed
Jetje22 schreef:
22-05-2021 19:12
Ja, wel lange wachttijden maar dat was te verwachten.
Heb er nooit moeite mee gehad dat het niet lukte, maar ben nu echt wel een beetje verdrietig van aan het worden.
Hopelijk komt alles goed


Meis :hug: Ik snap dat je er verdrietig van wordt. Heb je al eens bij de topics gekeken van 6+ en 12+ maanden zwanger worden gekeken? Daar zitten meer vrouwen die op veel verschillende manieren hier nu ook doorheen gaan.

Hopelijk is deze zorg snel weer op snelheid en is het snel opgelost :heart:
GA gefeliciteerd met Rens!! Heftig een keizersnede... Met hoeveel weken en dagen ben je uiteindelijk bevallen? Hoeveel woog de kleine man bij de geboorte? Nu lekker genieten thuis!! 🥰🥰

Jetje fijn dat er nu onderzoek wordt gedaan. Maar begrijp heel goed dat je er verdrietig van wordt. Hopelijk wordt je gauw verblijd met een positieve zwangerschapstest.
Ik duim!

Hoe is het met alle andere dames?

Onze dochter is alweer 8 weken oud. Ze doet het heel goed en is een lieve en gemakkelijke baby.
Alle reacties Link kopieren
GA en NB van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes! Lekker gaan genieten nu!

Bloemmetje, 8 weken alweer. Wat vliegt de tijd hé!

Hier gaat alles ook goed, een wat moeilijke start gehad maar inmiddels gaat alles super. Quinn is een ontzettend vrolijk mannetje, weinig tot niets mee te doen :-) Hij is alweer 12 weken oud en over 4 weken zit mijn verlof er alweer op. De tijd vliegt!
Gefeliciteerd allemaal! Fijn de goede verhalen te lezen!

Hier bijna 31 weken zwanger en alles gaat goed 😊
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal!

Wat gaat het bizar snel! Jullie kindjes al 8 en 12 weken oud.

En Jinger ook al weer 31 weken onderweg. Fijn om te horen dat het goed gaat!

@Bloemmetje: ik ben bevallen met 38+4. Zijn gewicht was 2845 gram, net niet dysmatuur. Hij komt nu wel goed aan gelukkig.
Voor wie hier nog actief is 😅 ik ben 11 augustus bevallen van Rosa. Alles is goed gegaan en gaat goed!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd @jinger6! Wat een leuke naam ook en fijn dat alles goed gaat.
Hier inmiddels alweer een ventje van 8.5 maand oud. Wat gaat de tijd snel hé..
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om hier nog wat te lezen! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met de anderen gaat! Sommigen zijn al lang en breed bevallen, en hebben misschien al wel een 1e verjaardag in het vooruitzicht!

Hier helaas nog steeds geen kraambed.....

5 maanden geleden zijn alle onderzoeken in het ziekenhuis afgerond met als conclusie: geen aanwijsbare reden waarom ik niet zwanger zou kunnen worden. Dus begin volgend jaar gaan wij weer naar het ziekenhuis om een medisch traject te starten. Daar zie/zag ik wel erg tegenop. Ik had zo gehoopt dat het alsnog spontaan zou lukken.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om hier nog te lezen hoe het met sommigen gaat! Gefeliciteerd aan degenen die zijn bevallen.

Wij zijn 24 september ouders geworden van een wolk van een baby, Noa. Ze doet het heel goed. De weg naar de zwangerschap heeft wel wat tranen gekost en de zwangerschap zelf was pittig, maar nu hebben we dus heel veel geluk met haar :flirting:

PassingThrough wat heftig dat het nog steeds niet mag lukken maar er geen aanwijsbare reden is. Hoewel je er tegenop ziet, hoop ik dat het jullie eindelijk die zwangerschap mag brengen waar je al zolang op wacht.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Jinger en Peer! Geniet ervan!

Passing, ik ga in maart beginnen met iui.
Ik zal aan je denken en hopen dat dit ons jaar word!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven