Zwanger worden vanaf april/mei/juni (nieuw topic)

15-04-2018 21:37 2649 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het fijner is dat iedereen zelf de tabel kan wijzigen heb ik een nieuw account aangemaakt.



Het is erg makkelijk om het aan te passen en het wijst zich, hoop ik, vanzelf uit.

Voel je vrij om een kolom toe te voegen.
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Sisterr 26/26 Eerste December 2017 Onregelmatige cyclus
Moosforhappiness1988 30/33 Eerste Februari 2018 miskraam in april
Nioma 28/28 Eerste April 2018 miskraam in augustus, 27-..
LiefsM 31/26 Eerste April 2018 Vrij regelmatige cyclus
Beau1992 26/28 Eerste April 2018 Cyclus: 28-34-27-30-28-31-..
summerjamm 34 Tweede Mei 2018
Blauwbosbesje 27/30 Eerste Oktober 2018
Open plekje :)
Mamavaneenboefje :rose: :hug:

De zwangeren van ons topic! :cheer2:

:heart: = Kloppend hartje
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Baby12345 27/28 Eerste Juni 2018 11 maart 2019 :heart:
Sunflower_26 26 Tweede Mei 2018 26 maart 2019
Caretaker 29/39 Tweede April 2018 18 april 2019 :heart:
RobinScottie 27/30 Eerste April 2018 5 mei 2019
Arie 28 Eerste april 2018 juli 2019 :heart:
-Anna89- 29/35 Eerste April 2018 10 augustus 2019 :heart:
LUV91 27 Eerste mei 2018 21 augustus 2019 :heart:
DEM89 29/37 Eerste April 2018 30 augustus 2019 :heart:
:love:
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Bruschetta_ 29 Eerste April 2018 :heart: 18 december 2018 bevallen van een zoon!
MQ11 26/26 Eerste April 2018 :heart: 16 januari 2019 bevallen van een zoon!
Sali1985 32/34 Eerste April 2018 :heart: 23 januari 2019 bevallen van een zoon!
Happy-Life 25/28 Tweede Mei 2018 :heart: 4 februari 2019 bevallen van een dochter!
Nijn5 33/33 Eerste Juni 2018 :heart: 17 februari 2019 bevallen van een dochter!
Zegeens 27/34 Eerste April 2018 :heart: 18 februari 2019 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
65.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hiervoor zou ik de verloskundige bellen Baby, zij kan bepalen wat normaal is met dit termijn.

Ik heb trouwens wel eens dat ik vanbinnen niet voel dat ze beweegt, maar aan de buitenkant van de buik is het wel te voelen. Dat kan je dan makkelijk missen.
Alle reacties Link kopieren
wil niet als iemand die heel paniekerig is overkomen ofzo....dat je met zoiets al belt. maar misschien is het wel verstandig.
Alle reacties Link kopieren
Echt bellen Baby, daar zijn ze voor!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om wat van je te horen Anna. Heb je ovulatietesten gebruikt of alleen slijm check gedaan? Ik weet dat je rond de innesteling ook vruchtbaar slijm kan hebben, maar weet niet of het dagen technisch zou kunnen?

Wij hadden zondag seks gehad en maandag avond had ik wat rozeverlies wc papier, raakte in paniek, meteen huilen. Dinsdag vk gebeld, gaf aan dat ze niks konden omdat je nu nog weinig kan zien maar het ook bloedvaatje etc kan zijn.
Nog steeds na plassen wat rozeverlies, voelt echt niet fijn. Gister clearblue gedaan en die gaf 3 plus aan, geen garantie maar voor nu wel even fijn.

Baby, ik heb het vaker gehoord maar ik zou altijd even de vk bellen. Daar zijn ze voor! Altijd doen bij twijfel, is een hele normale gedachten!
Ik zou ook gewoon bellen baby! Mijn verloskundige vertelde laatst dat ze altijd heel voorzichtig zijn als je je baby niet meer goed voelt, liever een keer te vaak checken dan te weinig. Misschien kan ze dan even luisteren of alles nog goed klinkt.

En om je gerust te stellen, ik ben ongeveer net zover als jij zwanger en voel haar ook niet altijd even goed.
Alle reacties Link kopieren
Anna, ik ben inderdaad vorige week ongesteld geworden. Vanaf volgende week weer de vruchtbare dagen.
Richting menstruatie toe wordt alles droger, maar het zou dus kunnen zijn dat er bij jou geen menstruatie gaat komen.;) Dat zou mooi zijn! Zie ook berichtje van Moos hierboven. Heb je testen gedaan?

Baby, bellen bij zorgen! Het is hun taak om te bepalen of iets wel of niet in orde is. Als je kindje opeens minder goed te voelen is, dan lijkt me dat een goede reden om te bellen en zodoende je twijfels te delen!

Moos, bah, wat een onzekerheid. Alles is beter doorbloed, dus het hoeft helemaal niets negatiefs te betekenen. Nog 2 weekjes wachten en dan heb je hopelijk een goede echo! De test loopt wel mooi op!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook gewoon bellen Baby! Zij kunnen je vertellen wat 'normaal' is en je gerust stellen met een echo oid.

Echt vervelend, Moos! In de meeste gevallen is bloedverlies niks, in veel minder gevallen gaat het mis. Zeker in het begin kan het een innestelingbloeding zijn. Hopelijk stopt het snel!

Bosbes, was je erg teleurgesteld? Je was wel wat dagen over tijd toch?

Nee ik heb geen testen gedaan. Ik kon het altijd zien aan het slijm, dus heb het nu ook zo gedaan. Voor een innesteling lijkt het me wel heel snel, ik heb volgende week woensdag pas nod. Maar het kan ook zomaar zijn dat mijn eisprong een paar dagen later was, dus ik stel me pas na het weekend in op ongesteld worden.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk toch gebeld, ben net langs geweest en het hartje was goed te horen. na 28 weken hoor je de baby elke dag te voelen...maar vond het zo raar omdat ik haar al 3 weken lang elke dag voel. en dan ineens 4 dagen helemaal niks meer :O
Alle reacties Link kopieren
Anna, mmm, dan je kansen nog maar eens benutten en wellicht heb je een langere cyclus dit keer?

In het begin was ik wel wat teleurgesteld, maar dat gevoel ging vrij snel weg, omdat ik er al van uit was gegaan dat ronde 1 niet raak zou zijn. Ik was uiteindelijk 5 dagen over tijd en op een gegeven moment was het dan vooral frustratie om onduidelijkheid: geen menstruatie, maar ook geen positieve test. Ik ga deze ronde dus ook maar weer uit van een langere cyclus, zodat ik mezelf hopelijk niet te gek maak.:-) Dit jaar hebben we nog een kans!

Baby, goed dat je het hebt laten checken en fijn dat de hartslag goed was! Zei verloskundige nog iets over dat je je kindje nou al paar dagen niet voelde?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je Bosbes!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen :)
Dat hebben we ook zeker gedaan haha! Slijm lijkt vandaag minder, dus ik denk dat eisprong gewoon wat later was. Heb ik anders nooit, maar ja, lichaam kan natuurlijk nog van slag zijn.

Fijn dat je gerustgesteld bent Baby!
Alle reacties Link kopieren
Fijn nieuws baby! Ik was stiekem best ongerust na je verhaal, maar gelukkig gaat alles goed.
Alle reacties Link kopieren
Dik afwezig geweest afgelopen tijd, veel geregeld en druk op het werk. Sorry dames!! Wel trouw meegelezen.

Goed dat je gebeld hebt Baby.

Ik heb niets bijzonders te melden, merk dat ik nu super gefocust ben om op tijd te moeten eten en het liefst iets gezonds. Want anders word ik misselijk en dan voel ik me gelijk ellendig.

Hoe is het bij jou Moos? Nog roze afscheiding gehad?
Just keep swimming! #Dorry
Alle reacties Link kopieren
Lief dat je het vraagt Arie, hier eigenlijk niet zo goed. Het rozeverlies is gestopt. Gister een vroege echo gehad op eigen kosten omdat ik wat meer zekerheid wilde. Ze kwamen uit op 5w2d, terwijl ik had verwacht ruim zes te zijn.
Ze konden weer alleen het vruchtzakje zien, ik ben heel erg bang dat het weer hetzelfde verhaal is als bij mijn ma.

Hoe gaat het met jou? Klinkt alsof je echt goed zwanger bent, wat heerlijk zeg.

Anna, hoe gaat het met jou? Welke fase van je cyclus zit je nu?

Bosbes, heb jij je eisprong weer gehad?

Dem, jouw nod is geloof ik volgende week?

Baby, je kindje de afgelopen dagen weer gevoeld zoals je daarvoor dat deed?
Alle reacties Link kopieren
Oh nee Moos! Wat naar die onzekerheid...
Maar het kan nog twee kanten op toch? Je dacht toch dat je innesteling later was? En kunnen ze met deze termijn sowieso meer zien dan wat ze nu gezien hebben?
Wanneer heb je meer duidelijkheid?

Sterkte met deze dagen door te komen!
Alle reacties Link kopieren
@Blauwbosbesje het schijnt dat de baby dan met haar voeten en handen richting je organen ligt en dan daar in ligt te trappen en dat voel je blijkbaar niet...

@Zegeens jij was ook wel even ongerust...was een opluchting :)

@ArieA ik heb opgevend van zonnatura gember met citroen thee gekocht, hielp erg goed tegen de misselijkheid. en af en toe een cracker tussendoor enz.

@MFH wat een ellende die onzekerheid :( hopelijk hebben ze over een paar weken meer zekerheid.

Gister heb ik de baby voor het eerst weer even heel kort gevoeld.
Alle reacties Link kopieren
-Anna89- schreef:
25-11-2018 09:49
Oh nee Moos! Wat naar die onzekerheid...
Maar het kan nog twee kanten op toch? Je dacht toch dat je innesteling later was? En kunnen ze met deze termijn sowieso meer zien dan wat ze nu gezien hebben?
Wanneer heb je meer duidelijkheid?

Sterkte met deze dagen door te komen!
Lief van jou! Hoe gaat het met jou?
Het kan inderdaad echt twee kanten op. Ze vertelde ook dat ze zich wat minder vast houden aan laatste menstruatie omdat het proces echt anders kan verlopen.
Ik heb eigenlijk geen symptomen, en dat is ook geen heel goed teken.
Vraag mij alleen echt af hoe het kan dat we dan in het ergste scenario twee keer een leeg vruchtzakje zouden hebben?

Vrijdag hebben we weer een echo, dat wilde ze aanbieden om hun kosten, dat is wel lief want deze echo is op eigen initiatief.

Baby, wat fijn dat je jullie kindje weer hebt gevoeld. Lijkt mij zo fijn!
Alle reacties Link kopieren
Moos wat goed dat jullie vrijdag weer een echo hebben. Sterk zijn chica :hug:

Thanks voor de tip Baby. Crackers doe ik al en de thee ga ik proberen. Fijn dat je de baby weer gevoeld hebt.

In de planning hebben wij komende zaterdag de pretecho staan. Dan zou ik 7 weken (7+3dagen) moeten zijn. Zou je al een hartje kunnen horen?
Just keep swimming! #Dorry
Alle reacties Link kopieren
@ ArieA hartje kregen wij pas voor het eerst te horen met 18 weken daarvoor deden ze alleen maar echo`s. Via de echo keken ze of het hartje bewoog enz.
Alle reacties Link kopieren
Arie, vanaf zes weken gaat het hartje langzaam kloppen, dan is het nog niet altijd zichtbaar. Tussen 7/8 weken moet je vaak een hartje horen.
Spannend meis, komt vast helemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
Moos, ik kan me zo voorstellen hoe onzeker je moet voelen. De dingen die je noemt, zoals niks voelen, hoeft natuurlijk niks te betekenen. Maar ik snap dat dit niet helpt.
Hopelijk is het snel vrijdag en weet je meer!

Met mij wel goed hoor. Mijn 'officiële' nod is woensdag, maar omdat ik misschien een late eisprong heb gehad neem ik het ruim en ga ik sowieso niks doen tot na het weekend.
Ik heb wel meer slijm als normaal, maar niet meer 'vruchtbaar'. Maar het kan echt alle kanten op, omdat ik niet precies weet wanneer ik eisprong had. We gaan het zien.
Alle reacties Link kopieren
Moos, hoe laat mag je morgen? Hoe voel je je er nu over?
Alle reacties Link kopieren
Anna, wat lief dat je nog een berichtje stuurt.
Ik ben sommige momenten blij en er niet zo veel mee wezen en zie ik kansen door de late positieve test.Maar andere moment voel ik mij heel onzeker en ben ik bang dat we wederom teleurgesteld worden.
Het rozeverlies was echt eenmalig zondag na de seks. Maar heb niet echt veel symptomen, gister wel heel erg moe, en verder de hele dag boeren laten maar bv nog steeds mn platte cuppie A.
We mogen morgen al om 8.45.
Hoe gaat het met jou? Jouw menstruatie niet doorgezet en nog vruchtbaar slijm? Knuffels!
Alle reacties Link kopieren
Oh en regelmatig een opgeblazen gevoel, maar dat had ik bij mn MA ook..
Alle reacties Link kopieren
Arie, veel plezier en succes zaterdag. Hopelijk heb je een mooie echo!

Anna, nog geen nieuws bij jou?

Moos, het is al bijna vrijdag! Heb je in ochtend of middag de afspraak? Ik duim zo keihard voor je!

Hier: vruchtbare dagen komen eraan. Merk dat we door drukke werkdagen niet heel veel zin hebben aan eind van de dag. Vanaf morgen maar even goed aan de slag. :') Nog een kansje in 2018. Kennis vertelde me pas dat zij op 31 december een positieve test in handen had. Was toch een bijzonder momentje om toen 's avonds te proosten. Lijkt mij ook mooi! <3 Kom maar door met de Jip-en-Jannekebubbels, haha.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk heb je morgen duidelijkheid & ik hoop natuurlijk heel erg met je mee dat het goed zit! Hou je ons op de hoogte?

Bosbes, dat lijkt me idd mooi!
Hopelijk kunnen jullie er nog goed gebruik van maken & heb je dit jaar nog goed nieuws!

Bij mij niet echt nieuws nee. Volgens mijn normale cyclus had ik gister ongesteld moeten worden. Maar tot nu toe nog niks.
Ik wou wachten tot na het weekend met testen, maar misschien waag ik het er zaterdag op. Dan is de enige dag dat ik samen met vriend ben 's ochtends.
Ik voel me raar & niet echt lekker, dus dan ga je toch weer van alles denken he..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven