Zwanger worden vanaf augustus 2012 (2)

23-08-2012 16:11 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Hierbij ons nieuwe topic!

Nieuwe dames zijn natuurlijk altijd welkom om mee te schrijven, alleen wordt het lastig om de tabel overzichtelijk te houden als we nog meer dames toevoegen. Met die reden is de tabel nu even gesloten.

NaamLeeftijdNOD/UDZwangerHoeveelste kindjeBijzonderheden Roodborstje295 mei 2013 1 meisje Sanne258 dec1Tursis2429 juli 2013 1 14 maart 20 wkn echoPippaliv2429 nov1Bloem26 1 Lbeetje3020 juli 2013 1 2 maart 20wkn echo Mennn2223 feb1begin aug gestopt met pilSnowlover2828 sept 2013 1Lolaq315 mei 2013 1 meisje Djumper2512 juni 2013 1 meisje in augustus gestopt met pil Mariette112 16 janBoterbloem2715 dec1Patty3013 juni 2013 2 Lolita286 juni 2013 1

Als jullie wat aangepast willen hebben, wil je het dan vetgedrukt schrijven? En mocht je verwijderd zijn uit de tabel en weer terug wilt komen, laat het me dan even weten!

Ons oude topic is hier terug te vinden!
En wat fijn voor je zitzak!
Gelukkig zitzak! Goed nieuws!

@bloem: wat shit voor je zus! Balen zeg.

De sushi was lekker, maar heb geen rauwe vis genomen. Omdat ik ook geen alcohol dronk werd op een gegeven moment gewoon gezegd: 'je bent zwanger'! Pfff, natuurlijk ontkend (ben ik misschien ook niet). maar ja..lastig. Verder al de hele dag een soort krampen, lage rugpijn. Is t omdat mijn eisprong eraan komt? Lijkt zo volgens ovulatietesten, of lijkt ook wel een beetje op blaasontsteking? Ik ga zo maar lekker slapen, was een drukke week, nu weekend!!!
Hi dames,

Nou de zwangerschapstest van vanmorgen was negatief. Ik heb mijn app nu ook aangepast. Ik heb aangegeven dat ik vanaf 6 september ongesteld was i.p.v. 28 juli. Ik denk echt dat die week geen echte ongesteldheid was, maar 'oud bloed'

Klinkt dit logisch voor de mensen die ook een spiraal hebben gehad??

Dit houdt in dat mijn NOD naar 5 september mag.

Als het op 5 september niet gaat gebeuren dan weet ik het niet meer. Ga ik nogmaals testen en als het dan weer negatief is dan weet ik dat mijn hele cyclus van de rel is.

Als mijn eisprong echt in de week dat wij naar België geweest zijn was (omstreeks 22/7). Acht ik de kans wel zeer klein. Maargoed you'll never know!

Nog even een vraagje: Ik heb van zaterdag 25/7 t/m 30/7 erg veel vage krampjes gehad. Die zaterdag ben ik paar paar druppels bloed verloren. Weten jullie of dit al van de innesteling kan zijn? En kan dit zolang duren? Nu heb ik heel af en toe nog een krampje. Ik kan het voelen echt tussen mijn benen zeg maar of juist achter het schaambeen aan de link- of rechterkant of in het midden.

Groetjes van Bloem
@Zitzak: Ik ben zoooo blij voor je! Wat een opluchting zeg!

@Iedereen: Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat het allemaal snel goed gaat komen voor ze.

@Ibeetje: Irritant hè als mensen het echt gaan benadrukken. Ik heb deze periode wel geleerd dat als je dat soort dingen al denkt je ze nooit hardop moet uitspreken.
Bloem, wat vervelend voor je die onzekerheid!

Kijk eens op de site vruchtbaredagen.nl hierop kun je voor jezelf diverse datas invoeren. Dan wordt er weergegeven wanneer de eisprong, innesteling etc. mogelijk heeft plaatsgevonden.
@bloem lijkt me lastig dat je het niet precies weet.

Hier moet ik vandaag ongesteld worden, ik weet het niet.. aan de ene kant heb ik wel een beetje dat gevoel aan de andere kant lijkt het minder. Normaal heb ik altijd pijnlijke borsten, heb ik niet, en heel veel zin in chocolade, heb ik ook niet. Nog even afwachten dus.
Dat is een handige site Sanne! Bedankt voor de tip!

Succes vandaag pippaliv!!
@Sanne: Bedankt voor de tip!! Erg handig inderdaad!

@Pippa: Wanneer wil je gaan testen? Ik hoop dat je niet ongesteld wordt...;)

Hier nog steeds alles rustig. Heb geen pijntjes meer e.d. We wachten het rustig af...Als ik aan het eind van deze week nog niet ongesteld ben dan ga ik weer een test doen.
Sanne: Super handige website, bedankt!!

Dames, sorry maar ik zal niet altijd persoonlijk op iedereen reageren, ik lees wel geregeld mee.

Hier alles rustig, geregeld last van kwaaltjes, maar kan niet plaatsen waardoor het komt.

Verwacht nog steeds dat a.s woensdag mijn NOD dag is of de maandag erna. Ik hoop dat er snel duidelijkheid in komt, zodat ook wij echt kunnen starten.
@ zitzak, super goed nieuws zeg! Half uurtje is beter te doen dan 3 kwartier denk ik. Ik luister meestal naar de radio. Verder fiets ik ook een stuk door de stad, dus dan is er altijd wel wat te zien!

@ Lolaq vervelend die misselijkheid, maar gelukkig moet je niet overgeven. En gelukkig heeft je vriend 8 maanden om aan het idee te wennen

@ Bloem, balen van die negatieve test. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

@ Pippaliv, hoe gaat het? Ben je ongesteld geworden of ga je testen? Spannend!!

@ Hier, heb inmiddels mijn moeder verteld dat ik zwanger ben. Ze schrok wel een beetje geloof ik haha!
@bloem en roodborstje

Ik ben nog niet ongesteld, ik weet het niet hoor best raar want mijn cyclus is normaal helemaal regelmatig op het tijdstip zo'n beetje zelfs. Als ik het morgen niet ben ga ik testen.
Hier geen krampen gehad, geen bloeding wat op een innesteling kan duiden... Wil dit al zeggen dat het niet gelukt is? Begin de hoop een beetje te verliezen..
@Pippa: Irritant he die onzekerheid!! Hier zit er nog één.....

Hier dus weer een ochtend en niet ongesteld. Gisteravond had ik weer die rare krampjes achter mijn schaambeen.

We zullen nog een paar dagen geduld moeten hebben voor ik meer duidelijkheid heb.

@Roodborstje:Je moet had het niet verwacht?

Ik was gister bij mijn ouders. En gelukkig helemaal geen opmerkingen gehad over dat ik geen wijntje drink. Wellicht vermoeden ze iets, maar ze spreken het niet uit. Ik hoop dat dit vanmiddag ook zo gaat bij mijn schoonouders.
Spannend Pippaliv!

Sanne, ik had ook geen krampen of innestingbloeding...
@Roodborstje: *moet = moeder
@bloem zeker irritant maar ook ik ben het niet gewend dat ik later ongesteld word want mijn cyclus is normaal zeer regelmatig...Zul je net zien dat ik een dag later ongesteld word, terwijl dat normaal nooit is.
@ Bloem, nou ze wist wel dat het eraan zat te komen maar misschien niet zo snel? Ik geef haar gewoon wat tijd, het trekt vast wel bij.
@roodborstje straks vindt ze het hartstikke leuk! Ze moet misschien wennen?

Ik heb mijn ouders en schoonouders al vertelt dat we het willen, ik kan nooit mijn mond houden haha. Ze vinden het allemaal heel leuk. Hoe doen jullie dat, het voor je houden? Dat lukt mij echt niet
@Pippa: Ik heb daar ook de grootste moeite mee hoor! Maar ik hou wel echt mijn mond. Mijn vriend wil het ook pas vertellen als ik echt zwanger ben. Hij is daar lekker nuchter in ;)
@ roodborstje, ze moet vast even wennen maar straks is ze vast zo trots!

@ Pippa, spannend vandaag dus.. hopelijk blijft het uit!

@ Bloem, die onzekerheid is vervelend.. je kan ook niet goed rekenen met de gegevens die je wel hebt... hopelijk komt er straks als je ongesteld bent geweest ( of juist niet, maar dat is weer goed) wat meer duidelijkheid, kan je je ergens op instellen..!

Mijn NOD mag naar 27 September
@Pippa en Bloem: ik zal duimen! Ben benieuwd.

@Sanne: zelf heb ik ook geen innestellingsbloed gehad/gezien. dus het kan zeker nog.

Wij vertellen het nog niet aan (schoon)ouders. Ik kan moeilijk mijn mond houden, maar m'n man vindt het verstandig om eerst de allereerste echo af te wachten. Hoop dat hij dan is bijgetrokken en er ook van kan genieten zoals ik. Best lastig als je je man, die je graag gelukkig ziet, zo met zichzelf in de knoop ziet zitten.
@lolaq: dat lijkt me inderdaad ook lastig. Kun je er wel met hem over praten? Weet je waarom hij het moeilijk vindt?

Ik denk ook dat we een eerste echo afwachten mocht en zover zijn dat ik zwanger ben, lijkt me wel verstandig. Ik heb aan 1 vriendin verteld dat we 'bezig' zijn, dat is wel fijn. Kan ik er behalve met jullie en mijn vriend ook met iemand anders over praten .

@pippa...en? Nog steeds niets? Al getest?

@bloem: ik weet even niet meer zo goed hoe het bij mij ging toen spiraaltje eruit ging qua cyclus, volgens mij vrij snel regelmatig, maar ik was er toen nog niet zo mee bezig. Ik denk wel dat ik ervan uitging dat ik zo lang ik vloeide na het eruit halen, soort van ongesteld was en hiermee rekende? Als je snapt wat ik bedoel ? dus 2 weken na eruit halen ovulatie en 2 weken erna ongesteld?

@roodborstje: misschien moet je moeder er even aan wennen dat ze nu 'oma' wordt, klinkt natuurlijk qua leeftijd weer wat ouder? Als je verder een goede band met je moeder hebt zal het wel goed komen!!
Ik zie trouwens in de tabel dat tursis, Mariette en babywens ook bijna hun NOD hebben, morgen! Hoe gaat het met deze dames?
Hoi meiden!

Ik reageer straks even uitgebreider, maar ik ben gisteren ongesteld geworden. Dit keer een cyclus van 24 dagen. Kort dus.

De vorige keer was het 27 dagen, dus ik vermoed dat ik gewoon een korte cyclus heb. Niet zo gek dat ik nu zo snel menstrueer,

ik had mijn eisprong al op dag 12. Mijn volgende NOD is dus wat onzeker, ik wacht even mijn eisprong af, die zit netjes in het midden.
Hallo meiden, daar ben ik weer.

We hebben een super leuk weekend gehad, het weer viel een beetje tegen in zuid-Frankrijk, het was maar 14 gr :( brrr.

Ik heb even snel alle nieuwe posts doorgelezen, ik hoop voor de gene die op hun NOD zitten te wachten dat ze zwanger zijn

@ lappie, jij was ongesteld geworden toch?

@ hier, niet echt bijzonderheden. Heb heel het weekend wel een opgeblazen gevoel gehad maar dat komt denk meer door het eten, je eet toch anders en meer in het buitenland.

Vandaag zou ik, als ik uitga van toen ik nog de pil slikte, ongesteld moeten worden. Ik voel nu wel n soort van vage kramp in mn onderbuik maar heb verder nog nergens last van. Als ik deze week niet ongesteld wordt doe ik denk eind van de week nog een test.

Vandaag ben ik nog lekker vrij, moet echt een giga stapel was verwerken en verder nog boodschappen halen en wat opruimen enz, dus echt vrij ben ik ook weer niet hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven