Zwanger worden vanaf Augustus 2019

09-07-2019 19:51 777 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan het allemaal proberen, zwanger worden vanaf augustus 2019! :heart:

Om het overzichtelijk en persoonlijk te houden liever geen nieuwe mensen meer in de tabel. :daisy:

Wil je iets aanpassen, pas dan altijd de laatste tabel uit het topic aan a.u.b. Dan kan ik de laatste tabel weer in de OP zetten.






NaamNODRondeLeeftijdKindjeBijzonderhedenZwanger? :cheer2: Uitgerekend
Enigma12-11437EersteIUIzwanger :heart:
Snowy8821-9?131TweedeMiskraam :(
Sheika27-9431eersteGeen
Springmommy7-10235DerdeGeenzwanger :heart:
Maillootje7-12528EersteGeenZwanger!:heart:16-08-20
Rome9016-8?329EersteGeen
Queeniee17-8128EersteGeenZwanger!:heart:08-06-20
Orchidee19-8229EersteGeen
Leeuwtje1234526-12531TweedeMA in maart
Bonsa4-12428EersteGeenZwanger!:heart:11-08-20
Robina?134TweedeSpiraal verwijderd medio juli
Soof82?537TweedeGeenZwanger!:heart:08-08-20
Lila_Lilly_16-10331EersteGeenZwanger! :heart: eind juni
Michie927-12527EersteGeen
Smurfin8815-12531EersteGeen
Unexpectedmom21-8138TweedeMiskraam in juli
anoniem_387894 wijzigde dit bericht op 19-12-2019 06:50
93.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nog niet ongesteld, maar de test streepjes blijven erg licht:(
Alle reacties Link kopieren
UnexpextedMom schreef:
22-08-2019 07:10
Nog niet ongesteld, maar de test streepjes blijven erg licht:(
In de tabel zie ik dat je nod op 21-8 was? Misschien worden de streepjes nog wat duidelijker over een paar daagjes? Ik hoop zo voor jou dat ie blijft zitten.. Knuf! 😘
Alle reacties Link kopieren
Lila_Lilly_ schreef:
21-08-2019 09:05

Ik word gek van mezelf, ik hoor mezelf nog zeggen dat ik er nuchter mee om wilde gaan. Moet je me nu zien. :facepalm: :rofl:
Hahaha jaaaaa, zó herkenbaar!!


En wat naar, Unexpected! Maar volgens mij hoeft de intensiteit van het streepje lang niet altijd iets te betekenen hoor <3



Ik ben nog steeds ongesteld, pfff... inmiddels al bijna een week en ik ben er flink klaar mee! Ontzettend heftig ook deze maand, eerst al een dag te laat en daarna steeds ook véél bloedverlies. Terwijl het normaal na 3 tot hooguit 4 dagen wel over is! Bah!! Niks aan.
Alle reacties Link kopieren
NaamNODRondeLeeftijdKindjeBijzonderhedenZwanger? :cheer2:
Enigma???237EersteIUI
Snowy88n/a131TweedeGeen:cheer2: , rond 14/4 uitgerekend
Sheika10-8131eersteGeen
Springmommy8-9135DerdeGeen
Maillootje16-8228EersteGeen
Rome9016-8?329EersteGeen
Queeniee17-8128EersteGeen
Orchidee19-8229EersteGeen
Leeuwtje1234526-8231TweedeMA in maart
Bonsa20-9128EersteGeen
Robina?134TweedeSpiraal verwijderd medio juli
Soof82?137TweedeGeen
Lila_Lilly_28/29-8131EersteGeen
Michie9224-8127EersteGeen
Smurfin8822-9231EersteGeen
Unexpectedmom21-8138TweedeMiskraam in juli
smurfin1988 wijzigde dit bericht op 22-08-2019 13:04
Reden: aanpassing
0.06% gewijzigd
Ik doe op werk dagelijks zwangerschapstestjes bij patiënten en streepje = streepje en dan zwanger. Positief blijven @ unexpectedmom :heart:

@ lily vind het wel spannend voor je hoor. Voor iedereen overigens. Ik ben net klaar met menstruatie dus niks boeiend te melden helaasmaar kijk toch 2x per dag even hier of er meer mensen zijn met goed nieuws :-)

Ik ga vanaf volgende week weer aan de slag met ovulatietesten en dan maar hopen dat mijn cyclus minder lang is dan de vorige.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de tabel aangepast.
Hier vandaag helaas ongesteld geworden. Dus op naar ronde 2.
Ik ga deze ronde ovulatietesten gebruiken om te kijken wanneer mijn eisprong is.

Vertellen jullie aan je man als je een positieve ovulatietest hebt?
Alle reacties Link kopieren
Nou Smurfin, ik doe met je mee hoor in ronde 2! Inmiddels steeds meer bloed, dit wordt nu echt ongesteldheid. Morgen is dag 28, dus ik denk dat het dan echt los barst. ;)

Maarrr... We gaan het van de positieve kant bekijken. Dus bij deze:

* Het was nog maar ronde 1
* Als ik morgen echt ongesteld wordt, heb ik een cyclus van28 dagen, wat natuurlijk wel heel fijn is!
* We hebben leuk geoefend :rofl:
* Ik ga vanavond heerlijk aan de wijn! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Michie92 schreef:
21-08-2019 21:19
Whaaaa Lila_Lilly spannend!!! Stiekem heb ik dus wel gelezen dat de eerste zwangerschapssymptomen kunnen lijken op ongesteldheidsklachten/pijntjes... Dus theoretisch gezien zou het toch wel kunnen! Ik ben benieuwd! Hou ons maar een beetje op de hoogte! :angel:


Zelf heb ik wel heel lichte krampen en onderrugpijn, maar nog steeds niet zo heftig als alle andere keren net voor mijn menstruatie... dus het blijft nog fftjes spannend! Ik heb mezelf wel voorgenomen om nu pas te testen als de rode duivels echt uitblijven... Ben benieuwd of dat gaat lukken :roll: :lol:
Jaaa ik heb dus heel lang aan de pil gezeten en voel nu voordat ik ongesteld wordt ook allemaal van die ongemakjes. En die twee kun je dan niet uit elkaar houden. Het is dus heel verwarrend allemaal dames. :proud:
Alle reacties Link kopieren
soof82 schreef:
22-08-2019 13:33
Ik doe op werk dagelijks zwangerschapstestjes bij patiënten en streepje = streepje en dan zwanger. Positief blijven @ unexpectedmom :heart:

@ lily vind het wel spannend voor je hoor. Voor iedereen overigens. Ik ben net klaar met menstruatie dus niks boeiend te melden helaasmaar kijk toch 2x per dag even hier of er meer mensen zijn met goed nieuws :-)

Ik ga vanaf volgende week weer aan de slag met ovulatietesten en dan maar hopen dat mijn cyclus minder lang is dan de vorige.
Heb je een beetje een idee wanneer je moet starten? Ik lees ook mee en hoop op goed nieuws! Tot zover dus al 2 zwangere dames? Want een streepje lijkt mij toch ook echt een streepje @ unexpxted. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
.
sheikha wijzigde dit bericht op 26-08-2019 11:33
99.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De dikte van het streepje zegt idd niets unexpected. Nu ik ongeveer 6 weken ben zie ik ook pas echt een dikke vette streep. Heb stiekem nog een paar keer zitten testen 🙈. De dag na mijn NOD was hij ook nog niet erg overtuigend!
Alle reacties Link kopieren
Sheikha schreef:
22-08-2019 16:42
Ik hoop dat ik de tabel goed heb aangepast. En omg ik lijk wel een spammerd.

Je moet de quotes even uit je bericht halen. Dan is de tabel ook weer aan te passen door de rest.
Alle reacties Link kopieren
Hmm heb al de hele dag flinke last van enorme buikkrampen en ontzettende rugpijn.. Ik vrees dat het een voorbode van mijn aankomende menstruatie is :sigh: Mocht dat zo zijn dan ga ik voor de volgende ronde ook eens die ovulatietesten kopen, haha! ;)
Alle reacties Link kopieren
@Sheikga kun je de quote nog weghalen? Dan ga ik de tabel ook weer aanpassen.

@Michie, zou jammer zijn. Dan gaan we wel met een aantal vrijwel tegelijkertijd naar ronde 2! (6) Ik hoop voor je dat het niet doorzet natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend allemaal! En ook heel erg herkenbaar. Ik zou er ook heel relaxed in gaan, maar ben me er toch elke keer bewust van wanneer mijn ovulatie is.

UnexpectedMom ze zeggen inderdaad een licht streepje is ook een streepje. Volgens mij zit er dan in ieder geval HCG in de urine. Maar snap je onzekerheid, een dikke vette streep zou inderdaad fijner zijn. Heb je al testen van een ander merk geprobeerd?

Wij hadden vorige week iets geks.. We hadden eigenlijk bedacht om te wachten tot onze vakantie en dan te beginnen, maar afgelopen maand hadden we het heel gezellig en was het (volgens mijn app) de dag van m'n ovulatie, en we dachten 'ach, waarom ook een maand wachten'? Dus deden we het zonder voorbehoedsmiddel... en toen lukte het mijn vriend niet! Echt zo gek, want dat hebben we nog nooit gehad. XD dus of hij er nou stress van kreeg, we hebben geen idee haha!

Dus Smurfin, ik denk dat ik het de volgende keer niet ga zeggen als ik rondom m'n ovulatie zit! :hihi:

Wij gaan vannacht op vakantie en dan zijn we drie weken weg. Internet lekker uit en even tot rust komen. Heel veel succes en plezier allemaal! Ik ben benieuwd hoe het tegen die tijd met iedereen is! :heart:
Alle reacties Link kopieren
De druk werd toch te hoog Bonsa. ;-D Fijne vakantie!

Vandaag echt ongesteld geworden, dus zit nu in ronde 2. Wel fijn dat mn cyclus dus 28 dagen is.
Ik had natuurlijk ook geen knalstreep gehad mij de ovulatietest. Ik zit me nu af te vragen of ik dan wel echt een goede eisprong heb gehad. Hopelijk is daar niets mis mee. Ik ga de volgende ronde weer testen in ieder geval. Ik zeg het wel tegen mijn man, als de test positief is. Niet dat hij het dan zelf al doet ofzo die dag. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Welke ovulatietesten gebruiken jullie?

Bonsa: Fijne vakantie.

michie92: hoe is het nu met de krampen?

Mijn man vind het nog niet nodig om ovulatietesten te gebruiken, dus ik denk dat ik hem niet ga vertellen wanneer mijn eisprong is.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik digitale ovulatiesten van Clearblue (die roze, niet die paarse - die bleven eindeloos positief). Vind ik veel fijner dat streepjes turen, al zijn ze wel duur. Ik initieer gewoon seks als ik een positieve test heb, als vriend niet meteen enthousiast is geef ik aan dat hij even zin moet maken :lol:

Mijn nieuwe NOD is trouwens 3 september, zal de tabel even aanpassen. We maken hier maak gebruik van de lange cyclus door nog even lekker uit eten te gaan nu ik nog mag drinken! Merk dat dat "nu het nog kan" denken er wel insluipt, wat natuurlijk niet goed is voor de mentale game (het kan best nog lang duren voordat ik zwanger ben).

Lila Lilly, damn jammer! Door naar ronde 2 inderdaad

Bonsa, geniet van elkaar en jullie vakantie!
Alle reacties Link kopieren
De clearblue testen zijn inderdaad voor de bevestiging of het écht positief is wel heel fijn. Ik gebruik hier de goedkope tot ik echt begin te twijfelen, dan ga ik over op de clearblue. Smiley valt niet over te twijfelen.
@ sheika ik begin rond dag 12 (na 1e dag menstruatie) met testen. Ik heb eerst de testjes van sensitest gebruikt. Die zijn goedkoop maar ben daarna over gegaan naar de dipstick van Kruidvat. Die kosten 13 euro voor 7 stuks en ik vind die wat fijner dus die heb ik nu maar weer gekocht.

We zitten idd met meerdere dames een beetje tegelijk in ronde 2. Leuk!

Verder gaat t hier wel oké alleen ben ik veel misselijk. Ik ben gestopt met mijn medicatie voor mijn PDS omdat ik die tijdens de zwangerschap ook niet mag gebruiken maar vind het wel zwaar.

@ bonsa grappig mijn man had vorige maand dus ook een keer dat t niet lukte en dat was nog nooit eerder gebeurd. 🤣 Ik vertel het wel wanneer ik mijn ovulatie heb en anders zou hij het toch wel doorhebben omdat ik normaal nooit zo vaak wil haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de goedkoopste ovulatietesten van bol.com.

Over mijn NOD: Dit was een beetje een gok, omdat ik drie dagen een dikke streep had met ovulatietesten. Maar inderdaad misschien wat vroeg getest.

Inmiddels bij de huisarts geweest. Ik had namelijk meteen een afspraak gemaakt ivm mogelijke misselijkheid, omdat ik bij eerdere zwangerschappen erg misselijk was. Arts zegt ook, streep is streep. En ook nog niet ongesteld geworden, dus dat is positief.
Alle reacties Link kopieren
Smurfin Lief dat je het vraagt! Nou, ze zijn er met vlagen en de hele tijd denk ik dat mijn menstruatie eraan komt.. Vandaag is mijn nod, tot nu toe nog niks, maar de dag duurt nog lang :lol: Kon me alleen niet meer bedwingen vanochtend en heb toch een testje gedaan... negatief. Heb wel van alles gevoeld afgelopen tijd maar dat kan natuurlijk ook stress zijn (nogal wat prive-omstandigheden gehad zegmaar ;) ) Dus ik ga er gewoon maar vanuit dat ik ongesteld ga worden. Kunnen we met een heleboel naar ronde 2! Haha :mrgreen:

Lila_Lilly Ahh heb je toch je rode duivels gekregen, jammer! Met goede moed op naar de volgende ronde! :hug:

Wat zijn jullie ervaringen met de ovulatietesten van de action? Van Clear Blue zijn volgens mij wat ik gelezen heb wel de beste, maar de prijs is alleen wat minder :@@: haha! Dus om te beginnen wou ik misschien die van de action eens proberen...
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik die van de action als ik begin met testen. Als die echt op gaan lopen en ik begin te twijfelen stap ik over naar de clearblue testen. Zo hoef ik maar een paar dure te gebruiken. Heb al een paar maanden cyclus in kaart moeten brengen en op deze manier is het nog een beetje betaalbaar haha. Misschien dat ik met alleen action ook mijn piek wel kan vinden hoor, maar omdat de iui er vanaf hangt neem ik liever het zekere van het onzekere en wil ik gewoon die smiley zien :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste ronde de action tests gebruikt. Ik kreeg geen knalstreep, wel 1 dag een wat donkerdere streep, maar geen knalstreep. Foto staat in dit topic. De volgende dag was de streep helemaal weg. Dus of het lag aan mijn eisprong of mijn timing (maar heb iedere dag gewoon om 12u getest) of de tests waren niet echt goed. Maar ik ga ze deze ronde wel weer gebruiken, heb er ook nog een paar liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer terug bij af helaas, ik heb vandaag veel bloed verloren dus een miskraam gehad. Erg schrikken en verdrietig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven