Zwanger worden vanaf Augustus 2019

09-07-2019 19:51 777 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan het allemaal proberen, zwanger worden vanaf augustus 2019! :heart:

Om het overzichtelijk en persoonlijk te houden liever geen nieuwe mensen meer in de tabel. :daisy:

Wil je iets aanpassen, pas dan altijd de laatste tabel uit het topic aan a.u.b. Dan kan ik de laatste tabel weer in de OP zetten.






NaamNODRondeLeeftijdKindjeBijzonderhedenZwanger? :cheer2: Uitgerekend
Enigma12-11437EersteIUIzwanger :heart:
Snowy8821-9?131TweedeMiskraam :(
Sheika27-9431eersteGeen
Springmommy7-10235DerdeGeenzwanger :heart:
Maillootje7-12528EersteGeenZwanger!:heart:16-08-20
Rome9016-8?329EersteGeen
Queeniee17-8128EersteGeenZwanger!:heart:08-06-20
Orchidee19-8229EersteGeen
Leeuwtje1234526-12531TweedeMA in maart
Bonsa4-12428EersteGeenZwanger!:heart:11-08-20
Robina?134TweedeSpiraal verwijderd medio juli
Soof82?537TweedeGeenZwanger!:heart:08-08-20
Lila_Lilly_16-10331EersteGeenZwanger! :heart: eind juni
Michie927-12527EersteGeen
Smurfin8815-12531EersteGeen
Unexpectedmom21-8138TweedeMiskraam in juli
anoniem_387894 wijzigde dit bericht op 19-12-2019 06:50
93.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
UnexpextedMom schreef:
24-07-2019 17:03
Mag ik ook meedoen?

Zoals jullie aan mijn naam kunnen zien was ik onverwacht zwanger. Vandaag helaas een tweede echo gehad en het hartje klopte niet meer. Morgen curretage.

We waren inmiddels na de eerste schol gewend aan het idee en willen er nu bewust voor gaan. Ik ben 38 en heb een tiener uit een eerdere relatie.
Wat verdrietig Unexpexted. Ik kan mij niet voorstellen wat je nu meemaakt. Hopelijk mogen jullie binnen de kortste keren weer zwanger worden :redrose:

Dit wordt dus het eerste kindje samen?
Alle reacties Link kopieren
Maillootje schreef:
22-07-2019 19:07
NaamNODRondeLeeftijdKindjeBijzonderheden
Orchidee24-7129EersteGeen
Enigma7-8136EersteIUI
Maillootje16-8228EersteGeen
Queeniee17-8128EersteGeen
Leeuwtje12345?131TweedeMA in maart
Bonsa?128EersteGeen

Op volgorde van NOD gezet :)
Queenie en Bonsa, ik heb jullie ook toegevoegd.


Tip voor het aanpassen: als je de [ quote ] en [ / quote ] na het quoten weghaalt, wordt het een "normaal" bericht en kan de volgende hem ook aanpassen. Dus neem altijd de meest recente, quote deze met de "-knop en haal dan de quote-tags weg :)
Kan iemand mij in de tabel toevoegen? Mijn NOD is 10 augustus. Zet er maar in dat ik 31 ben (want jarig over een 1,5 week) en we gaan voor het eerste kindje. Ik begrijp al die codes niet :@@:
Alle reacties Link kopieren
Sheikha schreef:
24-07-2019 17:10
Wat verdrietig Unexpexted. Ik kan mij niet voorstellen wat je nu meemaakt. Hopelijk mogen jullie binnen de kortste keren weer zwanger worden :redrose:

Dit wordt dus het eerste kindje samen?
Ja, het is verdrietig en ik zit ook nog alleen in het buitenland. Gezondheidszorg is hier wel super ik zit hier misschien nog beter dan in Nederland. Maar dit zijn natuurlijk de momenten die je liever niet alleen doet. Maar goed, nog een paar uur en dan is het afscheid definitief en gaan we weer vooruit kijken. Als het morgen goed gaat hebben we ook groen licht om meteen de volgende ronde in te gaan en ik kreeg zelfs probiotica mee om de vruchtbaarheid te bevorderen.

Ja, dit wordt onze eerste samen.

Ik zal na morgen ook op andere berichten reageren. In ieder geval al leuk te zien dat ik niet de enige ben die eind 30 is en het aandurft.
Alle reacties Link kopieren
Hee, wat verdrietig, unexpected... En wat naar dat je alleen bent nu.
Heel veel sterkte!

Ik heb mezelf wel toegevoegd aan de tabel, maar niet op volgorde van nod...
Ik kijk ff of ik jou kan toevoegen, sheika!
Alle reacties Link kopieren
NaamNODRondeLeeftijdKindjeBijzonderheden
Orchidee24-7129EersteGeen
Enigma7-8136EersteIUI
Sheika10-08131eersteGeen
Springmommy10-08135DerdeGeen
Maillootje16-8228EersteGeen
Queeniee17-8128EersteGeen
Leeuwtje12345?131TweedeMA in maart
Bonsa?128EersteGeen
Robina?134TweedeSpiraal net verwijderd
Alle reacties Link kopieren
NaamNODRondeLeeftijdKindjeBijzonderheden
Orchidee24-7129EersteGeen
Enigma7-8136EersteIUI
Sheika10-08131eersteGeen
Springmommy10-08135DerdeGeen
Maillootje16-8228EersteGeen
Queeniee17-8128EersteGeen
Leeuwtje1234526-8231TweedeMA in maart
Bonsa?128EersteGeen
Robina?134TweedeSpiraal net verwijderd
Alle reacties Link kopieren
Unexpected :hug: wat verdrietig zeg. Hoop dat je hier een beetje van je af kan schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Unexpected :hug: wat verdrietig. Ik hoop dat alles goed gaat morgen.
Alle reacties Link kopieren
Ooo, ik knijp 'm nu toch een beetje, ben misselijk (maar ook koppijn van de warmte) en pijnlijke borsten. Het zal toch niet...
Kan ook zijn dat ik nu ovuleer, qua moment zou dat wel kunnen. Wat voor klachten /verschijnselen hebben jullie daarvan?

Dacht wel weer aan die misselijkheid van vorige zwangerschappen, heb daar zo geen zin in. :|
Alle reacties Link kopieren
Orchidee1111 schreef:
24-07-2019 14:24

Lijkt me best wel lastig als je cyclus niet helemaal duidelijk is of erg lang duurt. Ik heb mijn eisprong rond de 16e dag .De laatste keer gaf dit zelfs best wel flinke pijn. Ik heb wel ovulatietesten gehaald gister ( bij de Action ) zodat ik zeker ga weten wanneer het eraan komt, want je kan beter eerder dan de eisprong zijn toch ?
Bij een positieve ovulatietest komt je eisprong meestal ongeveer 24 uur later. Dus vanaf een positieve test is het een heel goed moment :P

Welkom nieuwe meiden! Wordt al gezellig druk hier

Unexpected, sterkte. :hug:

Springmommy spannend!
Alle reacties Link kopieren
UnexpextedMom schreef:
24-07-2019 17:56
Als het morgen goed gaat hebben we ook groen licht om meteen de volgende ronde in te gaan en ik kreeg zelfs probiotica mee om de vruchtbaarheid te bevorderen.

Ja, dit wordt onze eerste samen.

Ik zal na morgen ook op andere berichten reageren. In ieder geval al leuk te zien dat ik niet de enige ben die eind 30 is en het aandurft.
Sterkte vandaag. Moeilijk om dat in je eentje te doen. Je bent wel weer gauw herenigd met je man dan? Duimen maar dat jullie weer door mogen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Springmommy schreef:
24-07-2019 22:37
Ooo, ik knijp 'm nu toch een beetje, ben misselijk (maar ook koppijn van de warmte) en pijnlijke borsten. Het zal toch niet...
Kan ook zijn dat ik nu ovuleer, qua moment zou dat wel kunnen. Wat voor klachten /verschijnselen hebben jullie daarvan?

Dacht wel weer aan die misselijkheid van vorige zwangerschappen, heb daar zo geen zin in. :|
Ik zie dat wij dezelfde NOD hebben. Volgens mijn Flo app zou ik ook gisteren mijn ovulatie moeten hebben. Nu is het ook zo dat ik toevallig gisteren plakkerige afscheiding aantrof. Pijnlijke borsten herken ik niet van mijzelf. Afscheiding heb ik meestal wel. Maar de misselijkheid zou ook kunnen duiden op een zwangerschap. Hoe weet je dat je misschien wel ovuleert? Houd je dit dan bij? :)

Ander vraagje: ik ben sinds vorige week begonnen met de testen van sensitest omdat ik een vrij lange cyclus heb. Nu zie ik op die testen eigenlijk helemaal geen piek? De test uitslagen lijken allemaal hetzelfde van kleur. Terwijl mijn flo app en de afscheiding wat anders zeggen. Dat is toch raar?
Alle reacties Link kopieren
Bonsa (/Queenie), dat heb ik ook! Dat het nog "echter" wordt nu we het er hier samen over hebben enzo. Ik heb het aan mijn beste vriendin verteld maar die is er zelf nog helemaal niet mee bezig dus wordt het al een heel ander gesprek, beste vriend idem. Verder heb ik het nog aan niemand verteld, dus fijn om hier met gelijkgestemden te kunnen kletsen :) (met vriend is het toch anders haha, maar dat zullen jullie vast ook wel hebben)

Welkom, Snowy! Voelt het ook anders nu het de tweede is, of gewoon weer lekker net zo spannend en kriebelig allemaal?

Balen dat je toch ongesteld bent geworden, Orchidee. Sterkte met de menstruatie en op naar de volgende ronde!

En hoe is het bij jou, Leeuwtje? Een vals-negatieve test gebeurt natuurlijk een stuk vaker dan een vals-positieve. Ben je inmiddels ongesteld of ga je vandaag weer testen? (of heb je dat al gezegd en heb ik daar overheen gelezen?)

Unexpexted, wat een verdrietige situatie zeg. Kom maar gewoon lekker hier steun zoeken, van je afschrijven en gezellig meekletsen als je daar behoefte aan hebt! In ieder geval heel veel sterkte nu en veel succes de komende tijd. Wanneer ben je weer samen met je man?

Springmommy, bij mij is m'n ovulatie altijd vooral wat zeurende / stekende pijn onderin m'n buik. Meestal aan één kant, maar soms ook wel aan beide kanten of in het midden. Ook heb ik altijd veel eiwit-afscheiding en zijn m'n borsten wat "zwaar" maar niet perse pijnlijk of gevoelig (ik heb wel meestal wat meer energie én m'n libido is dan through the roof hahahahaha)



@alcohol: nee, ik had geen kater (thanks for asking haha) want het viel best mee. We hadden samen twee flesjes lekkere witte wijn gehaald en rustig gedronken :) Ik drink sowieso niet zo veel/vaak meer tegenwoordig en nu na vermoeden van eisprong laat ik de alcohol helemaal staan. Sommige vrienden zijn wel gewend dat ik regelmatig een drankje afsla, en naar de mensen waarbij alcohol drinken eigenlijk de standaard is tijdens het afspreken probeer ik nu met de auto te gaan zodat het niet opvalt hahaha.

@eisprong: die kun je inderdaad het beste voor zijn! Het is handig dat ik het meestal wel aanvoel, maar hoe accuraat dit daadwerkelijk is? Geen idee eigenlijk... we doen het maar gewoon om de dag op goed geluk haha.


Hier is m'n menstruatie eindelijk over, gisterochtend nog een beetje de laatste restjes er uit. Mocht ook wel een keer, want ik heb geen zin in bruine vlekken in m'n bikini met dit weer hihi. Verwacht m'n eisprong over ongeveer een weekje (ik gebruik ook Flo!) dus het begint al weer helemaal te kriebelen! (Maarreh, hebben jullie ook zo weinig "zin" met dit weer??)
Alle reacties Link kopieren
Orchidee ik heb je NOD aangepast. Mist er nu nog iemand in de tabel?
Ik overzie het even niet meer haha


NaamNODRondeLeeftijdKindjeBijzonderheden
Enigma7-8136EersteIUI
Sheika10-08131eersteGeen
Springmommy10-08135DerdeGeen
Maillootje16-8228EersteGeen
Queeniee17-8128EersteGeen
Orchidee19-8229EersteGeen
Leeuwtje1234526-8231TweedeMA in maart
Bonsa?128EersteGeen
Robina?134TweedeSpiraal net verwijderd
Wat naar @unexpected! En dan ook nog eens niet thuis zijn 😔

Hier nog steeds geen eisprong dus ik ga maar weer een pak ovulatietesten bestellen.

Wie zou mij toe kunnen voegen aan het tabel? Of anders een uitleg voor dummies geven want ik kom er niet uit :lol:
Maillootje schreef:
25-07-2019 11:07
Orchidee ik heb je NOD aangepast. Mist er nu nog iemand in de tabel?
Ik overzie het even niet meer haha


NaamNODRondeLeeftijdKindjeBijzonderheden
Enigma7-8136EersteIUI
Sheika10-08131eersteGeen
Springmommy10-08135DerdeGeen
Maillootje16-8228EersteGeen
Queeniee17-8128EersteGeen
Orchidee19-8229EersteGeen
Leeuwtje1234526-8231TweedeMA in maart
Bonsa?128EersteGeen
Robina?134TweedeSpiraal net verwijderd
Ikke :hello: Soof, 37 jaar, 2e kindje, 1e ronde
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij sta je er nu bij Soof! Sheikha, geen idee hoe het met die klachten zit als je echt zwanger blijkt te zijn. Qua ovulatie krijg ik die klachten vaak 2 dagen van tevoren ongeveer. En dan heb ik echt nog superlichte streepjes op de ovulatietest. En dan ineens knalt hij eruit. Ik zit nu ook met smart op die knaltest te wachten haha.
NaamNODRondeLeeftijdKindjeBijzonderheden
Enigma7-8136EersteIUI
Sheika10-08131eersteGeen
Springmommy10-08135DerdeGeen
Maillootje16-8228EersteGeen
Queeniee17-8128EersteGeen
Orchidee19-8229EersteGeen
Leeuwtje1234526-8231TweedeMA in maart
Bonsa?128EersteGeen
Robina?134TweedeSpiraal net verwijderd
Soof82?137TweedeGeen
Alle reacties Link kopieren
Unexpected, wat heftig om dit alleen mee te maken. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je snel weer bij je man kunt zijn en in deze groep een beetje steun kunt vinden.
Sheikha schreef:
25-07-2019 10:04
Ik zie dat wij dezelfde NOD hebben. Volgens mijn Flo app zou ik ook gisteren mijn ovulatie moeten hebben. Nu is het ook zo dat ik toevallig gisteren plakkerige afscheiding aantrof. Pijnlijke borsten herken ik niet van mijzelf. Afscheiding heb ik meestal wel. Maar de misselijkheid zou ook kunnen duiden op een zwangerschap. Hoe weet je dat je misschien wel ovuleert? Houd je dit dan bij? :)

Ander vraagje: ik ben sinds vorige week begonnen met de testen van sensitest omdat ik een vrij lange cyclus heb. Nu zie ik op die testen eigenlijk helemaal geen piek? De test uitslagen lijken allemaal hetzelfde van kleur. Terwijl mijn flo app en de afscheiding wat anders zeggen. Dat is toch raar?
Sheikha ik heb gelezen dat er mensen zijn bij wie die piek in hormonen snel weg is. Testen pikken daarom de eisprong niet op. Mogelijk dat het kan helpen om op meerdere momenten op 1 dag te testen. Weet dit niet uit eigen ervaring maar heb het gelezen. Zou zeker naar je eigen lichaam luisteren en het aankomende dagen extra gezellig maken met je partner:)

Leuk al die activiteit in deze groep!

@alcohol ik drink niet vaak. Meestal drink ik een wijntje als we uit eten gaan of als ik op visite ben. Nu probeer ik zoveel mogelijk de BOB te zijn. Tot aan mn eisprong geniet ik ook lkkr af en toe van ern wijntje. Daarna zal ik stoppen met drinken.

Mijn man kwam gister ineens aanzetten met de app Kinder, voor het vinden van kindernamen. Ik vond het zo schattig! Over het algemeen heeft hij het er niet veel over en geeft hij aan dat hij het "allemaal wel ziet" . Maar stiekem is hij er dan toch wel mee bezig. Hoe is dat bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Zo ik heb veel bij te lezen!

Alle nieuwe meiden welkom!! Ieder zo met haar eigen verhaal.
@unexpected heel veel sterkte vandaag :rose: !


@ mensen in je omgeving vertellen: Ik ben een open boek. Dus de halve wereld weet dat wij dit graag willen. Ik denk dat ik mezelf daarin tegenkom als het lang gaat duren.


@ alcohol: ik hou er een beetje rekening mee. Ik drink minder. Ik ga sowieso niet meer een avond flink drinken. Af en toe een wijntje wil ik wel gewoon kunnen doen. Voor hetzelfde geld ben je jaren verder en drink je de hele tijd niet. Dit ook omdat ik er nu nog zo 'relaxed' mogelijk in wil staan. Stel dat het over een half jaar niet gelukt is dan kunnen wij altijd nog wat meer dingen laten staan en aanpassen.

@ de man. Mijn man wil dit ook heel graag en is er ook wel mee bezig. Wel is hij een stuk relaxter en gaat hij er nog meer vanuit dat het wel een paar maanden gaat duren. Hij wil verder geen aanpassingen in ons leven doen tot nu toe. We leven over het algemeen gezond. Mocht het over een tijdje niet lukken zullen we er misschien bewuster mee bezig zijn.

Ik heb een hele rare week gehad. Ik werd eerder ongesteld dan ik dacht (na 27 dagen, vorige keer na 35 en daarvoor altijd na 28). Ik heb het gevoel dat in die 35 dagen ronde er toch echt iets is geweest wat de boel een beetje heeft ontregeld. Wat ik nu had was namelijk ook weer anders dan normaal. Ik stond namelijk op het punt om mij ziek te melden en heb me 3 dagen echt beroerd gevoeld met zieke buikpijn. Op deze manier heb ik het echt nog nooit gehad. Ik dacht nog hmm is dit misschien innesteling, maar volgens mij niet. Testte zondag negatief.
Dus ik ga nu vrolijk verder in de volgende ronde, :hyper: . En zou dan ook graag in de tabel willen staan. Ik ben echt nieuw op dit forum dus hoe ik mijzelf in de tabel zet is voor mij een raadsel. Wil iemand dat voor mij doen alsjeblieft? Mijn NOD weet ik dus niet precies, ik ga wel van een gemiddelde uit wat mijn menstruatieapp aangeeft en dat is dan 16 augustus na 31 dagen.
Mijn gegevens: Rome90, NOD 16-8?, Ronde 3, Leeftijd 29, Eerste kindje en geen bijzonderheden.
Alle reacties Link kopieren
NaamNODRondeLeeftijdKindjeBijzonderheden
Enigma7-8136EersteIUI
Sheika10-08131eersteGeen
Springmommy10-08135DerdeGeen
Maillootje16-8228EersteGeen
Rome9016-8?329EersteGeen
Queeniee17-8128EersteGeen
Orchidee19-8229EersteGeen
Leeuwtje1234526-8231TweedeMA in maart
Bonsa?128EersteGeen
Robina?134TweedeSpiraal net verwijderd
Soof82?137TweedeGeen
Alle reacties Link kopieren
Voorlopig is het hier even rustig met NOD's zie ik! Leuk dat er zoveel meiden bijkomen, ik hoop dat we een ' vruchtbaar' groepje zijn :).

Gek idee is dat dan he Rome? Het kan ook zijn dat je ongesteldheid uitblijft doordat je ziek was, mijn laatste menstruatie duurde ook 31 dagen in plaats van ergens +/- 27/28 dagen en eigenlijk begon het pas echt goed met 32/33 dagen maar ik was ook ziek. Of werd je pas ziek na je NOD?
anoniem_308695 wijzigde dit bericht op 25-07-2019 19:33
87.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
NaamNODRondeLeeftijdKindjeBijzonderheden
Enigma7-8136EersteIUI
Snowy887-8131TweedeGeen
Sheika10-08131eersteGeen
Springmommy10-08135DerdeGeen
Maillootje16-8228EersteGeen
Rome9016-8?329EersteGeen
Queeniee17-8128EersteGeen
Orchidee19-8229EersteGeen
Leeuwtje1234526-8231TweedeMA in maart
Bonsa?128EersteGeen
Robina?134TweedeSpiraal net verwijderd
Soof82?137TweedeGeen
Enigma hoe gaat t met jou en de ovulatietesten? Bij mij al dagen een licht tweede streepje maar die knalstreep laat op zich wachten. Baal er een beetje van want ik heb dus geen idee hoelang mijn cyclus is. Heb maar weer een pakketje testen besteld zojuist.

Hoe trekt iedereen die hitte trouwens? Hier al weer 2 dagen barstende koppijn en totaal nergens puf voor. Ik vind seks ook echt verschrikkelijk nu maar ja... alles voor het goede doel :-D
Alle reacties Link kopieren
@ unexpected. Hoe is het gegaan? :hug:

Poh, ik trek die hitte echt slecht! Slechte nachten, ook hoofdpijn idd. Bah.
En geeeeen zin in sex. Arme man.
Alle reacties Link kopieren
Hier is gisteren alles goed gegaan met de curretage. Het viel echt 1.000 procent mee. Vandaag al goed opgeknapt ook.

Alcohol
In principe kan het volgens mij tot je NOD geen kwaad om te drinken, omdat er tot die tijd nog geen bloeduitwisseling is. Ik drink niet zo vaak en voor de vruchtbaarheid id het volgens mij ook beter om het te beperken, dus ik denk dat ik het bij 1 glas houd, als ik al drink.

Hier natuurlijk nog geen NOD. Ik ben wel weer gestart met Natural Cycles. Thuis heb ik nog ovulatietesten, maar die vind ik hier te duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven