Zwanger worden vanaf december 2013
zondag 24 november 2013 om 20:46
Hallo meiden,
Ik zag nog geen zwanger worden in december topic en het leek me wel leuk om samen te praten over het bezig zijn.
: Gezellig in de tabel.
: ZWANGER!!
De meiden;
Weekend 24 jaar 2e kindje.
Sneeuwwitje123 25 jaar 1e kindje.
Tralala29 27 jaar 1e kindje.
Wateencoolenaam2 25 jaar 1e kindje.
Roosje5 24 jaar 1e kindje.
Amereeh01 2e kindje.
Nicole30 30 jaar 1e kindje.
Gis 32 jaar 2e kindje
Droom1 28 jaar 1e kindje.
Lilo13 30 jaar 1e kindje.
Desilicious 27 jaar 1e kindje.
Flamingo35 41 jaar 3e kindje.
Blondie22 29 jaar 1e kindje.
Awv 29 jaar 1e kindje.
Lizamarie 23 jaar 1e kindje.
Itsbliss 24 jaar 1e kindje.
Gabi 1e kindje
Primmetje 33 jaar 1e kindje
Ik zag nog geen zwanger worden in december topic en het leek me wel leuk om samen te praten over het bezig zijn.
: Gezellig in de tabel.
: ZWANGER!!
De meiden;
Weekend 24 jaar 2e kindje.
Sneeuwwitje123 25 jaar 1e kindje.
Tralala29 27 jaar 1e kindje.
Wateencoolenaam2 25 jaar 1e kindje.
Roosje5 24 jaar 1e kindje.
Amereeh01 2e kindje.
Nicole30 30 jaar 1e kindje.
Gis 32 jaar 2e kindje
Droom1 28 jaar 1e kindje.
Lilo13 30 jaar 1e kindje.
Desilicious 27 jaar 1e kindje.
Flamingo35 41 jaar 3e kindje.
Blondie22 29 jaar 1e kindje.
Awv 29 jaar 1e kindje.
Lizamarie 23 jaar 1e kindje.
Itsbliss 24 jaar 1e kindje.
Gabi 1e kindje
Primmetje 33 jaar 1e kindje
woensdag 11 december 2013 om 10:31
Whahahaa.....weekend. Een vriendin van mij was aan het klagen dat dec altijd zo'n zware en dure maand is. Ik had tegen haar gezegd, ja wie word er dan geboren op 25 dec en dan neem je ook nog een kind op 7 dec. En wat overkwam mij, mijn uitgerekende datum zou 25 dec worden Ik had stiekem gehoopt op aug maar elke andere maand is ook mooi. Als het kindje maar gezond is (lekker cliché).
Lilo13, die kan je mooi in je zak steken! Ik zou het ook iedereen duidelijk maken dat het wel degelijk kan. Terugdenkend, heb ik ook mijn ei gevoeld. Ik kreeg een mega kramp rechts in mijn buik. Ik dacht dat ik een spontane blindedarmontsteking had oid.
Droom, stom is dat he! Ik ga nu lekker genieten zolang alles nog mag. Een vriendin van mij heeft een vast contract gekregen in deze baggere tijd en dat gaan wij zaterdag lekker vieren met wijn.
Lilo13, die kan je mooi in je zak steken! Ik zou het ook iedereen duidelijk maken dat het wel degelijk kan. Terugdenkend, heb ik ook mijn ei gevoeld. Ik kreeg een mega kramp rechts in mijn buik. Ik dacht dat ik een spontane blindedarmontsteking had oid.
Droom, stom is dat he! Ik ga nu lekker genieten zolang alles nog mag. Een vriendin van mij heeft een vast contract gekregen in deze baggere tijd en dat gaan wij zaterdag lekker vieren met wijn.
woensdag 11 december 2013 om 10:42
Friedolientje, als blijkt dat ik zwanger ben dan bel ik iedereen die belangrijk voor mij is. De eerste keer had ik voor mijn man een kaartje geschreven, hij was toen aan het werk, en had deze naast zijn bord gelegd. Hij zei: 'Wat is dat?' Ik: lees maar.....
Hij keek mij wat ongelovig aan en heb toen mijn test maar laten zien. Tijdens het eten, heeft hij het moeten verwerken De tweede keer heb ik het hem gewoon verteld. Als ik weer zwanger wordt, zet ik een derde bord op tafel met een briefje erop. Of misschien wel een babyfles.
Een vriendin van mij had haar zoontje een shirt aangetrokken waarop stond 'Ik word een grote broer'. Het duurde toen even voordat haar ouders en schoonouders het in de gaten hadden.
En Friedolientje, ik hoop dat je vriend gelijk heeft. Zou toch fantastisch zijn. Alles valt ineens op zijn plek.
Begrijp ik ook uit je berichtje, als het niet op een natuurlijke manier gaat, jullie geen stappen gaan ondernemen om je kansen te vergroten?
Hij keek mij wat ongelovig aan en heb toen mijn test maar laten zien. Tijdens het eten, heeft hij het moeten verwerken De tweede keer heb ik het hem gewoon verteld. Als ik weer zwanger wordt, zet ik een derde bord op tafel met een briefje erop. Of misschien wel een babyfles.
Een vriendin van mij had haar zoontje een shirt aangetrokken waarop stond 'Ik word een grote broer'. Het duurde toen even voordat haar ouders en schoonouders het in de gaten hadden.
En Friedolientje, ik hoop dat je vriend gelijk heeft. Zou toch fantastisch zijn. Alles valt ineens op zijn plek.
Begrijp ik ook uit je berichtje, als het niet op een natuurlijke manier gaat, jullie geen stappen gaan ondernemen om je kansen te vergroten?
woensdag 11 december 2013 om 10:52
Mijn menstruatie zit er al weer bijna op. Ik mag weer lekker aan de bak Ik had een aantal testen besteld waarvan ook één vroege zwangerschapstest. Die zou 6 dagen voor de nod positief kunnen testen. Ikzelf vind dat een beetje vreemd omdat, als er een bevruchting plaats heeft gevonden, het dan net ingenesteld is. Je kan dan toch niet meteen al voldoende hcg in je lichaam hebben? Volgens mij ben ik met mijn naïeve kop in fabeltjes getrapt.
woensdag 11 december 2013 om 10:54
Friedolientje, ik vind dat een sterk besluit. Zegt ook iets over jou/ jullie. Ook goed dat jullie het daarover hebben gehad. Het voelt dan ook wel een dubbel, lijkt mij. Jullie willen het graag en tegelijk tijd ben je ook realistisch. Ik hoop dat hij/zij of hun, de kans op een tweeling is geloof ik groter, snel mag komen
woensdag 11 december 2013 om 11:03
Dank je... dat hopen wij ook... en 2 tegelijk zou helemaal mooi zijn, dan hoeft het maar 1 keer...
Vroege test? Bestaat dat ook al? Trap er niet in... het is zoals het is... je bent zwanger of niet... testen zal ik alleen doen als ik minimaal 3 dagen over tijd ben.
Zal ook wel de leeftijd zijn denk ik...
(ben nog steeds erg sceptisch zoals je merkt)
Vroege test? Bestaat dat ook al? Trap er niet in... het is zoals het is... je bent zwanger of niet... testen zal ik alleen doen als ik minimaal 3 dagen over tijd ben.
Zal ook wel de leeftijd zijn denk ik...
(ben nog steeds erg sceptisch zoals je merkt)
woensdag 11 december 2013 om 11:14
Had ik maar iets meer van jou! Nu ben ik er minder mee bezig maar zodra ik het laatste week heb bereikt begin ik een beetje
Gelukkig leidt mijn werk me een beetje af. Anders zou ik mijn hoofd gek maken denk ik. Ik had er met mijn schoonzusje over, en gelukkig herkent zij het ook. Wij hebben er om kunnen lachen. Onze mannen moesten het eens weten.....(zij is btw getrouwd met de broer van mijn man).
Gelukkig leidt mijn werk me een beetje af. Anders zou ik mijn hoofd gek maken denk ik. Ik had er met mijn schoonzusje over, en gelukkig herkent zij het ook. Wij hebben er om kunnen lachen. Onze mannen moesten het eens weten.....(zij is btw getrouwd met de broer van mijn man).
woensdag 11 december 2013 om 21:32
woensdag 11 december 2013 om 21:52
@Friedolientje...
Ik heb ooit es een paar youtube filmpjes gezien, waarbij de vrouwen hun mannen op geweldige manieren verrassen!
Maar ik ben er nog niet uit.
Vorig jaar verraste onze beste vrienden ons op oud en nieuw. We vierden al 4 jaar oud en nieuw samen vanaf 1:30u. Maar vorig jaar was ik ziek en koortsig, dus belden we iedereen af.
Smeken dat ze deed... (we hebben medicijnen, je mag op de bank, we hebben op gerekend, het is traditie, blablabla)
Eenmaal daar kregen we een klein een oud en nieuw kadootje voor ons tweeën. Er zaten mini chocolade beschuitjes met roze en blauwe muisjes op. Toen moest ik janken als een debiel en voelde ik me stukken beter
Ik heb ooit es een paar youtube filmpjes gezien, waarbij de vrouwen hun mannen op geweldige manieren verrassen!
Maar ik ben er nog niet uit.
Vorig jaar verraste onze beste vrienden ons op oud en nieuw. We vierden al 4 jaar oud en nieuw samen vanaf 1:30u. Maar vorig jaar was ik ziek en koortsig, dus belden we iedereen af.
Smeken dat ze deed... (we hebben medicijnen, je mag op de bank, we hebben op gerekend, het is traditie, blablabla)
Eenmaal daar kregen we een klein een oud en nieuw kadootje voor ons tweeën. Er zaten mini chocolade beschuitjes met roze en blauwe muisjes op. Toen moest ik janken als een debiel en voelde ik me stukken beter
donderdag 12 december 2013 om 13:02
mijn lichaam is denk eerst nog aan t ontpillen.
ben wel aan de teunisbloem en tarwekiemolie maar geen idee of t werkt. t meest balen eigenlijk is dat ik last heb van acne nu ik gestopt ben met de pil... fijn dat ik er vreselijk uit zie met de feestdagen daar voel je je beter op.. :S
ben wel aan de teunisbloem en tarwekiemolie maar geen idee of t werkt. t meest balen eigenlijk is dat ik last heb van acne nu ik gestopt ben met de pil... fijn dat ik er vreselijk uit zie met de feestdagen daar voel je je beter op.. :S
sometimes believing and hoping is all we have
donderdag 12 december 2013 om 13:11
donderdag 12 december 2013 om 13:12
Nog steeds niet ongesteld, vervelend! Nu wel hoofdpijn en krampen maar voel me vreemd! En alle testen elke ochtend negatief! Haha al 4 versleten
geeneens een indroog streepje!
Verlof vaders: fijn! Alleen wel 3 dagen onbetaald, dat is wel minder. Hopelijk maken ze dat snel betaald! Want dan kunnen de 'armere' ook genieten van het verlof.
Verlof vaders: fijn! Alleen wel 3 dagen onbetaald, dat is wel minder. Hopelijk maken ze dat snel betaald! Want dan kunnen de 'armere' ook genieten van het verlof.
donderdag 12 december 2013 om 13:55
Hier ook meer acne sinds het stoppen met de pil, maar dat neem ik voor lief, als ik maar (snel) zwanger word.
Verlof voor vaders, leuk, maar je betaalt het wel uit eigen zak nog. Bij zoon kreeg mijn man zonder moeite nog een week vakantie
Tijdens de zwangerschap van zoon, heb ik alleen wat last gehad van misselijkheid in het allereerste begin, maar niet veel. Op het allerlaatst had ik wat dikke enkels van het vocht. Ik meldde dat netjes bij de controle op dinsdag, donderdagavond laat begon de bevalling en op vrijdagochtend 3.30 uur had ik mijn zoon in mijn armen.
Helaas is deze ronde mis, kreeg dinsdagmiddag de rode duivels op bezoek.
Verlof voor vaders, leuk, maar je betaalt het wel uit eigen zak nog. Bij zoon kreeg mijn man zonder moeite nog een week vakantie
Tijdens de zwangerschap van zoon, heb ik alleen wat last gehad van misselijkheid in het allereerste begin, maar niet veel. Op het allerlaatst had ik wat dikke enkels van het vocht. Ik meldde dat netjes bij de controle op dinsdag, donderdagavond laat begon de bevalling en op vrijdagochtend 3.30 uur had ik mijn zoon in mijn armen.
Helaas is deze ronde mis, kreeg dinsdagmiddag de rode duivels op bezoek.
vrijdag 13 december 2013 om 09:55
Meiden!
Wat is het stil hier! Een nieuw topic openen met het nod tabelletje erin lijkt mij een goed idee! Ik heb echt geen idee wie nou waar zit in de cyclus. En ik wil heeeel graag met jullie meeleven maar heb geen overzicht nu.
Ik geniet van mijn menstruatie na jaren. Geen enkele klacht! Theoretisch gezien kan ik een dag met een tampon doen zo weinig. Sorry voor diegene die helemaal leeg liep laatst..... (Of moet ik mij zorgen maken dat het weinig is?)
Hoop snel weer leuke verhalen te lezen van jullie. En tja, heel vreemd waar itsbliss is gebleven. Ben ook erg nieuwsgierig hoe het met haar gaat!
Doei!!!
Wat is het stil hier! Een nieuw topic openen met het nod tabelletje erin lijkt mij een goed idee! Ik heb echt geen idee wie nou waar zit in de cyclus. En ik wil heeeel graag met jullie meeleven maar heb geen overzicht nu.
Ik geniet van mijn menstruatie na jaren. Geen enkele klacht! Theoretisch gezien kan ik een dag met een tampon doen zo weinig. Sorry voor diegene die helemaal leeg liep laatst..... (Of moet ik mij zorgen maken dat het weinig is?)
Hoop snel weer leuke verhalen te lezen van jullie. En tja, heel vreemd waar itsbliss is gebleven. Ben ook erg nieuwsgierig hoe het met haar gaat!
Doei!!!
vrijdag 13 december 2013 om 11:24
vrijdag 13 december 2013 om 11:33
quote:wateencoolnaam2 schreef op 13 december 2013 @ 11:24:
Oh en Lil013 ik ben jaloersssss
Sorry!
Hihi, stiekem ben ik een beetje jaloers op jullie hoor! Ik mag dan wel die ei voelen en een hele fijne menstruatie hebben (sorry dat ik het nog eens inpeper hihi dit was de laatste keer, echt waar!) maar jullie zijn al lekker bezig met zwanger raken. Wij starten pas in januari. Pff al denk ik dat ik heeeel veel moeite ga hebben met geduldig zijn. Daarom zo fijn dat ik voor jullie kan duimen.
Wie heeft als eerste een NOD?
Oh en Lil013 ik ben jaloersssss
Sorry!
Hihi, stiekem ben ik een beetje jaloers op jullie hoor! Ik mag dan wel die ei voelen en een hele fijne menstruatie hebben (sorry dat ik het nog eens inpeper hihi dit was de laatste keer, echt waar!) maar jullie zijn al lekker bezig met zwanger raken. Wij starten pas in januari. Pff al denk ik dat ik heeeel veel moeite ga hebben met geduldig zijn. Daarom zo fijn dat ik voor jullie kan duimen.
Wie heeft als eerste een NOD?
vrijdag 13 december 2013 om 11:40
Eens! Nieuwe topic met een tabel lijkt me helemaal goed!
Ik had precies hetzelfde als jij lilo13, heel licht ongesteld. Echt heerlijk!
Net op kraamvisite geweest, zo leuk! Ben er helemaal blij van. M'n broertje wist dat ik op kraamvisite ging en stuurde me daarvoor nog een berichtje. Dat ik maar veel inspiratie op moest doen, omdat hij graag oom wil worden in de zomer. Hij weet niet dat we dat we bezig zijn, dus ik moest er al heel hard om lachen!
Verder denk ik dat ik m'n eisprong, het voelt net als tijdens m'n vorige cyclus. Alleen toen wist ik nog niet wat ik voelde. Ben benieuwd of het ook echt klopt' Helaas is de man al van donderdag tot zondag weg
het
zou verboden moeten worden, mannen op pad tijdens de eisprong
Ik had precies hetzelfde als jij lilo13, heel licht ongesteld. Echt heerlijk!
Net op kraamvisite geweest, zo leuk! Ben er helemaal blij van. M'n broertje wist dat ik op kraamvisite ging en stuurde me daarvoor nog een berichtje. Dat ik maar veel inspiratie op moest doen, omdat hij graag oom wil worden in de zomer. Hij weet niet dat we dat we bezig zijn, dus ik moest er al heel hard om lachen!
Verder denk ik dat ik m'n eisprong, het voelt net als tijdens m'n vorige cyclus. Alleen toen wist ik nog niet wat ik voelde. Ben benieuwd of het ook echt klopt' Helaas is de man al van donderdag tot zondag weg
zou verboden moeten worden, mannen op pad tijdens de eisprong
vrijdag 13 december 2013 om 12:01
@Tralala I feel your pain. Wat zou het geweldig zijn als je straks met/net na zomer je broer een oom mag maken. Het klinkt alsof hij een betrokken oom zal zijn, leuk.
@Lilo13 I feel your pain too hahahaha... Maar volgens mij vind je dat niet zooo erg, toch? Gezien het eigen keus is en gezien oefenen nog altijd even fijn is
@allen Ik heb zojuist een nieuwe topic, incl tabel geoepend. En hij heet......
NIEUW: Zwanger worden vanaf december 2013
Wat zou het zooo, maar dan ook zooo fijn zijn als iedereen in de nieuwe topic starten met hun partner zijn leeftijd (voeg ik even bij), Nod & datum laatste test. @lilo en friedolientje ik zet jullie zo ook in de tabel
@Lilo13 I feel your pain too hahahaha... Maar volgens mij vind je dat niet zooo erg, toch? Gezien het eigen keus is en gezien oefenen nog altijd even fijn is
@allen Ik heb zojuist een nieuwe topic, incl tabel geoepend. En hij heet......
NIEUW: Zwanger worden vanaf december 2013
Wat zou het zooo, maar dan ook zooo fijn zijn als iedereen in de nieuwe topic starten met hun partner zijn leeftijd (voeg ik even bij), Nod & datum laatste test. @lilo en friedolientje ik zet jullie zo ook in de tabel