Zwanger worden vanaf eind 2013!

17-11-2013 12:12 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hierbij ons nieuwe topic, met een algemene account.

UserLeeftijdKindZwanger/NODBijzonderhedenhappinesss29&321e 17-12 miskraam, 14-01 pos. test!jetjepetje26&281e klopt 10-2 termijn echoraam8924&281e miskraam + curretage op 28 meilindsje198231&311e

IT'S A GIRL! klopt. UD: 02-08-14 lievezuster26&301e nine929&291e klopt! 27-2 termijnechosoelemoes27&231e10-3 eerste echo jochebed30&324e Bevallen van een ZOONtoendra27&291e

IT'S A GIRL! elko28&331e 6 juli bevallen van een DOCHTER!fall201329&311e lisch23 & 252e klopt, UD: 15-11awv29&281e31-01 maybe-baby25&271e

Poekie90: nu even *on hold*, maar wensen we veel succes volgend jaar!

Inlognaam: zwangervanafeind2013

Wachtwoord: eind2013
@ poekie en lisch: ik kon jullie gegevens niet zo snel terugvinden tussen de reacties, vullen jullie het zelf in?

Ik heb nu alle actieve schrijfsters toegevoegd aan de tabel, geloof ik. Als je per ongeluk verwijderd bent, vul de tabel dan weer aan!
Wooowwww Topper!!! Goed gedaan!! :D

Hier lekker verder schrijven! :D

Gebruikersnaam: zwangervanafeind2013

En het wachtwoord??
Goed bezig!!
Goed gedaan!!

Nu net zwangerschapstesten via internet aan het bestellen.

Ik heb sinds gisteren onderin mijn buik een raar gevoel, kan het niet zo goed omschrijven maar voel steeds kleine steekjes aan de rechterkant.

Moet nog wel even wachten met testen want Nod is pas de 25e..
ja, ik zie m staan!! Top!
Ik ook! Nod nu ingevuld

Praat weer een stuk makkelijker.
Haa dames! Nice een nieuwe topic goed bezig!! Ik ben weer van de partij drukke tijd gehad en tussen ongesteldheid en vruchtbare periode (nu!) wilde ik er niet teveel mee bezig zijn.. 1 zwangere al hè!! Op naar de volgende :Imao:
Hee, nieuw topic! Super.

Ga even snel inloggen om mijn NOD toe te voegen!

Fijne avond nog!
Top! NOD compleet onduidelijk voor mij dus laat het maar bij een ?

Iedereen een goed weekend (gehad). Gisteren een huis gezien waar we waarschijnlijk een bod op gaan doen dus dat is spannend.

Verder heel brak. Volgens mij ga ik griep krijgen 😔. Vrijdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben maar heb er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in.

Een van jullie al het gevoel zwanger te zijn?
Het bleek echt makkelijker te zijn dan ik dacht, die tabel maken!

Ik heb de inloggegevens van het mailadres als privé bericht naar de algemene account gestuurd, mochten we die nog eens nodig hebben
@lindsje: Spannend van het huis!! Superleuk zeg... :D

Hoe is de situatie nu op je werk? Al gesprek gehad?

Niet ziek gaan worden!! Niks aan! Bah....

@nickelwit: Herkenbaar hoor! Wij hebben net de gezellige dagen achter de rug. Nu weer die vreselijke 2 weken wachten! ;) Gelukkig druk druk druk op t werk, dus die 2 weken moeten voorbij vliegen! :D

Echt fijn dat we de tabel nu bij kunnen houden! Praat soms toch wel een beetje makkelijker....
anoniem_184473 wijzigde dit bericht op 17-11-2013 17:59
Reden: extra
% gewijzigd
helemaal super die tabel! ik hoop dat we binnekort veel van deze poppetjes kunnen zien!
@jetjepetje: ja vind het best eng zo'n huis kopen. Heeft vooral ook met mijn werksituatie te maken. Nog steeds geen gesprek gehad volgens mij probeert hij het te vermijden. Zal hem er nog maar eens aan herinneren.

Vraagje: het huis is nog tot juli 2014 verhuurd dus kunnen er dan pas in. Op zich geen probleem want we huren nu maar weet iemand hier hoe dat zit met je hypotheek?

Regel je dat nu en kijken ze in juli niet meer naar je werksituatie?

We weten wel hoeveel we kunnen lenen maar ik ga snel een afspraak voor een hypotheek gesprek regelen voor dit soort details .

Ik wil gewoon van baan kunnen switchen als ik het niet meer trek daar!

Oh en kreeg helaas een afwijzing op mijn sollicitatie, jammerdebammer maar had het wel verwacht eigenlijk.

@soelemoes: jaaaaa op naar een tabel vol
Gefeliciteed Jochebed!! Wat leuk ^^

Ik ben een tijdje afwezig geweest vriendlief en ik zitten een beetje in dubio kwa zwangerschap en kindjes..

Hij zit namelijk in het leger en de kans is 90% dat ie volgend jaar uitgezonden gaat worden voor langere tijd.

We willen samen heel graag kindjes maar dan wel echt samen.

We weten wel dat hij terug mag komen rondom de uitgerekende datum maar hij wil ook graag meer uitzendervaring en daar werkt hij natuurlijk voor.

We zijn nu 23 en 25 dus nog best jong dus nog een jaartje wachten zou kwa leeftijd niet uitmaken maar we willen zoooo graag.

Wat zouden jullie kunen adviseren ik weet dat het uiteindelijk onze keus is maar we weten het niet meer > <
@poekie: Jeetje, ik snap jullie dilemma. Als ik in jouw schoenen stond dan had ik denk de keus gemaakt om inderdaad nog een jaartje wachten. Hoe groot onze wens ook zou zijn. Zwanger zijn en kindje krijgen wil je met zn 2 doen. Hij wil ook niet alleen maar meemaken dat zn kind geboren wordt, ook al die maanden er naartoe leven.

Moeilijk hoor...! Maar hierbij dus mijn mening

@lindsje: Je hypotheek gaat in op de dag van overname. Als je dat nu zou regelen toon je aan dat je credietwaardig bent en dus een hypotheek af kan sluiten. Volgens mij kijken ze in juli dan niet nog eens. De bank heeft dan al een akkoord getekend. Maar correct me if i'm wrong!

Ik vond het ook doodeng om een hypotheek af te sluiten. Doen we het goed? Hebben we de juiste keus? etc etc... Nu 2 jaar geleden en alles gaat nog goed.. ;)
Wat goed, een nieuw topic :D Heel mooi gedaan!

Had een heel druk weekend dus geen tijd gehad, sorry! Zou straks even inloggen om mijn gegevens in te voeren..

Moet trouwens naar de gynaecoloog vanwege een spierziekte.. Ik zou volgens artsen niet natuurlijk kunnen bevallen maar dat is gelukkig toch gelukt! (Wel daarna bekkeninstabiliteit gekregen).

@ Poekie; Heel lastig hoor! Wij hebben trouwens precies dezelfde leeftijden haha wel grappig.

Maar tja ik zou dan toch ook een jaartje wachten. Hoewel ik me kan voorstellen dat dat zooo moeilijk is als jij/jullie zo graag een kindje willen. Maar het lijkt mij dat je de echo's en spannende maanden/laatste weken toch echt samen mee wil gaan maken.

Ik weet niet wanneer hij precies terug zal mogen komen? Maar stel dat je 3 weken te vroeg bevalt en hij is er dan nog niet. Lijkt mij persoonlijk echt verschrikkelijk!
nu wel ff tijd om op iedereen te reageren!

@Lindsje: spannend zeg!! Toen wij ruim 2 jaar geleden bezig waren met de aankoop van ons (nieuwbouw)huis, vond ik dat ook zoooo spannend! In de periode vlak voor het tekenen van alle papieren vroeg ik ook echt elke dag aan mijn vriend 'je weet het toch echt heel zeker he? Als je twijfels hebt over onze relatie, zeg dat dan nu en niet over een paar maanden'. Hij ook aan mij trouwens Ik denk ook dat het klopt wat Jetje zegt, je kan bij wijze van spreken de dag na tekenen je baan verliezen, volgens mij.

@ jetje: zelfde situatie hier, nu de wachtweken in!

@ Poekie: ik snap de twijfel en het dilemma ja! Ik zou een zwangerschap ook echt het liefst met z'n 2en willen meemaken en beleven. Dus dat is de afweging die je zal moeten maken: samen over een jaar, of nu en misschien alleen. En besef je ook dat een zwangerschap niet altijd vlekkeloos verloopt, misschien heb je zijn hulp wel keihard nodig.

De keuze kan alleen door jullie gemaakt worden ja. Maar ik denk dat ook ik een jaar zou wachten: hij kan dan op uitzending en daarin die ervaring opdoen die hij wil en jullie kunnen die supermooie en belangrijke periode samen beleven daarna.

Hier: zoals ik zei, het is nu afwachten... Ben wel benieuwd zeg!
@elko: Gezellig samen op t bankje...!! Wie nog meer net op t wachtbankje??
Jeee! Nieuwe tabel. Wat fijn. Mijn nod is vandaag volgens de app. Ben nog niet ongesteld. Wilde er eigenlijk niet mee bezig zijn. Toen ik dit nieuwe topic zag, bedacht ik mij pas dat het vandaag mijn nod is. Spannend. Ik denk dat ik morgen gewoon ongesteld wordt. Een voorgevoel.

@poekie. Wat een dilemma. Ik snap heel goed dat je daar even goed over na moet denken. Dat is natuurlijk niet niks.

@jammer Lindsje van je sollicitatie. Er komt vast iets moois op je pad.

Ik kom gauw weer meeschrijven. Slaap lekker alvast.
Wat je gezellig noemt! Haha, vind die 2 weken echt zo lang duren! Stom eigenlijk he! Eerder mocht het van mij wel een stuk langer duren voor ik weer ongesteld werd. En nu ben ik zo ongeduldig

Maarja, wel fijn dat er hier meer zijn die moeten afwachten en snappen wat ik bedoel lijkt mij!

@ lindsje; Niet ziek worden hoor. Het heerst hier echt enorm!

Allemaal achter elkaar aan het overgeven geweest, wat een feest!

Wel spannend een koopwoning! Wij huren (voorlopig) nog dus kan er verder weinig over zeggen.

Zitten nu in een huurwoning en die gaan we op den duur kopen. Maar eerst laten we allerlei grote (en vooral dure!) klusjes nog doen door woningbouw haha. En kopen zou ook niet heel veel voordeliger zijn volgens mij.

Ik mag donderdag testen..

Vind het nu alleen niet zo spannend want heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Vandaag al een beetje last van mijn buik en behoorlijk chagrijnig haha!
@ jetjepetje lisch elko en fall2013

Dankjewel voor jullie mening/advies!

Hij zou 2a3 weken voor de uitgerekende datum teug mogen komen en dan 2a3 weken na de geboorte als ze hem nog nodig hebben weer terug moeten (maja ze sturen je niet op uitzending als ze je niet nodig hebben)

De vorrige uitzending is hij van de lijst afgehaald om dat ons nieuwbouw huis opgeleverd werd en we gingen trouwen.

Maar dat zit er nu niet meer in omdat de meeste al geweest zijn en nu de rest moet.

Dus dan heb ik ook weer een beetje een schuldgevoel als ze toch ineens zouden zeggen nee nu mag je ook niet want je vrouw is zwanger (hoe blij ik dan ook zou zijn dat hij dan wel thuis is)

We gaan vanavond samen uiteten om het er nog is goed over te hebben en zodat we niet gestoord worden.

Het is altijd zoete inval bij ons thuis haha

@lindsje wij hebben een nieuwbouwhuis gekocht en we hadden nog niet alles getekend dus toen de hypotheek verstrekker onze aanvraag binnen kreeg liep mijn tijdelijke contract af toen wilde ze wel zien dat mijn contract een vast dienstverband geworden was.

2 maanden voor de oplevering van het huis alsnog een vaststellingsovereenkomst gekregen en mn baan verloren.

Maar volgens mij als alles getekend en geregeld is word er niks meer gecontroleerd..
@poekie ik snap je dilemma. Heb zoiets van dichtbij meegemaakt. Man in kwestie moest 3 maanden op uitzending terwijl vrouw zwanger thuis was. Uiteindelijk mocht hij een week voor de uitgerekende datum terugvliegen (eerder kon niet, werd gerekt en gerekt). Is daarna ook niet meer terug gehoeven (had geen zin meer voor die paar weken). Is daardoor ook niet na de uitzending een week naar een warm oord geweest waar je dan ook praat met hulpverleners (de rest heeft dat dus wel gedaan op de terugweg). Dat heeft bij hem wel sporen nagelaten...

@jetjepetje en elko met z'n drieën op 't wachtbankje zo te zien
@ lindsje: Ik denk dat Jetjepetje gelijk heeft. Bij ons keken ze ook niet meer nadat alles was getekend. Is wel al 5 jaar geleden. Het is gewoon een momentopname.

Wel jammer zeg van je sollicitatie.. Gewoon om je heen blijven kijken, komt vast wel iets leuks voorbij.

@poekie: Jeetje, echt een dilemma. Als ik in jou was zou ik denk ik nog even wachten. Helemaal omdat het ook jullie eerste is.Dat wil je gewoon samen meemaken en beleven.

@ Fall2013: Inmiddels ongesteld geworden of getest?

@ lisch: Wat fijn dat je gewoon natuurlijk bevallen bent. Bekkeninstabiliteit hoor je zo vaak. Heb je daar fysio voor gehad of is dat vanzelf weer over gegaan?

Ik zit samen met jullie op het wachtbankje. Wordt aardig vol haha. Volgende week maandag is mijn NOD. Een weekje wachten dus, heb het gevoel dat de dagen voorbij kruipen :-)Ben er zoveel mee bezig in mijn hoofd..
jeetje poekie! ik zou ook wachten omdat je idd alles samen wil beleven en dat begint al bij het testen en dan krijg je alle leuke dingen het kamertje en de echo's je buik gaat groeien op een gegeven moment kan je de baby voelen enzo! lijkt me niet leuk als mijn vriend daar niet bij zou kunnen zijn! dan kan je beter wachten tot je vriend terug is en zijn (werk/droom)heeft vervult..anders zit hij daar ook niet op zn gemak dan wil hij liever bij jou(en babytje in buik)zijn...en daardoor geniet hij dan niet van de ervaring die hij meemaakt.

ik heb ergens deze week mij ei(als het goed is)ik ben gister begonnen met ovulatie testen omdat ik afgelopen keer een week later ongesteld werd,heb ik echt geen idee wanneer mijn ei is en dat word nog leuk want mn vriend heeft avond dienst dus we zien elkaar alleen in bed haha dat word of laat naar bed of de wekker vroeger zetten

over hypotheek weet ik niks verder,wel dat we blijven huren omdat we nu nog niet genoeg kunnen lenen,wat ik heel erg vond omdat we hier zijn gaan wonen met in mn achterhoofd de gedachten dat we hier tog nog niet aan kinderen gaan beginnen.

we wonen nu in een heel ruim appartement groot genoeg hoor!maar ik had voor ogen een huis met 2 verdiepingen en een tuin,vlakbij een speeltuin enzo maar helaas zonder geld kom je nergens!

spannend voor degene die op het wachtbankje zitten!

fijne avond meiden

-x-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven