Zwanger worden vanaf januari 2018!

26-06-2017 20:32 1365 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij worden zwanger vanaf +/- januari 2018.

Zin om mee te schrijven, wees welkom!
Naam Leeftijd Wanneer voor het echt? Wanneer uitgerekend? Bijzonderheden
Suze210 onbekend Zwanger :hello: medio mei 2018
S17 25/27 december 2017 2e kindje
Twingo1981 36-37 januari 2018 4e kindje
Kleuterjufke 23/26 okt/nov 2017
Thisisit leeftijd Januari 2018 2e kindje
Springtouw 26-27 januari 2018
Alfagirl 35-38 januari 2018 2e kindje
Roos7 28-30 oktober 2017
PDS91 26-25 Zwanger :hello:
Flowerpower 24/26
Mijntje1987 30-31 dec 2017
MQ11 25-25 januari 2018
Zonnetje16 25-32 dec 2017
Lyn2018 29-38 februari 2018
suze210 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 16:19
95.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Flower: WoW het gaat snel bij jou, heerlijk he dat gedartel ;)
Joh t feit dat je bv wilt proberen is al top! Ik hoor in mijn omgeving alleen maar ‘nee hoor ik ga geen bv geven’ terwijl het zo mooi en natuurlijk is.... en wie weet hoelang je het toch blijft geven ;)

Ik ga 8 januari weer aan t werk ;( kijk er niet naar uit, vind het fijn om thuis te mogen zijn... anderzijds is het wel ok om weer onder de volwassenen te zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
Twingo: het gaat nu gelukkig al beter. Heeft enkel nog last van hoestbuien.
Deze zijn soms wel zo hevig dat hij ervan gaat spugen!
Maar ik ben oh zo blij om terug thuis te zijn..

Flower: Ik heb even erg verdrietig geweest rond de bv maar besef nu dat het waarschijnlijk beter is voor ons allemaal. Het kolven vroeg veel van me waardoor ik soms erg gefrustreerd was. En daar heeft namelijk ook niemand wat aan.

22 weken! Zalig. Al mooi over de helft ondertussen. Dat getrappel :flirting:
Al vervloek je het midden in de nacht waarschijnlijk wel eens.. toch mis ik het nu al!!

Twingo: 8jan al.. nu nog even heel hard genieten van de feestdagen en de kindjes dus! Hoop dat werken en de daarbij passende nieuwe routine vlot verloopt!
What's meant to be will always find its way. ❤️
Hoe is het met jullie dames?

Ben jij alweer gewent om weer aan het werk te zijn Twingo?

Hoe zit het met jou S17? Begin jij alweer bijna met werken? Hoe is het nu met M.?

Ondertussen bijna 29 weken. Gaat zo hard en inderdaad het nachtelijke getrappel.. ik vervloek het af en toe maar het is ook heel erg mooi.

Afgelopen vrijdag een 3d/4d echo gehad... ze is echt perfect :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Flower: lief dat je het vraagt.
Ik ben moe.. Michael is Niet altijd even makkelijk.. ook vaak erg verkouden met lichte koorts zelf. Door vermoeidheid ben ik ook vatbaarder.. nood aan een nachtje doorslapen denk ik!

1april mijn terug mijn eerste werkdag! Nog even niet aan denken dus..

Gaat snel.. genieten van je meisje kn je buik!! Die 3D/4D geeft wel al een beeld hoe ze er zal gaan uitzien. Wel fijn he? Al blijf je wel heel erg benieuwd vermoed ik?
Hoe gaat het met jou? Is het lichamelijk allemaal nog goed te doen?
What's meant to be will always find its way. ❤️
Alle reacties Link kopieren
Hi Flower en S17,

Goed wat van jullie te lezen, super leuk he zon echo, gaaf! Fijn dat het goed met je gaat, je laatste trimester gaat in. Ben je al klaar met het kamertje enzo?
S17 wat sneu voor je dat het nog ff tobben is met jullie zoon. Soms is het jammer dat ze nog niet praten kunnen....

Hier alles goed, weer in het ritme van werken, huishouden en overige verplichtingen.... het went snel helaas. Met de meisjes gaat het super. De jongste telg krijgt nog steeds bv en slaapt soms wel vaak nog niet door, zelfs daar ben ik aan gewend ;)

Ik lees zo af en toe hier nog wel dus meiden laat af en toe iets van jullie horen ;) succes Flower met deze weken en S met de kids.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nog met jullie?
What's meant to be will always find its way. ❤️
He lieve meiden!

Hier gaat alles goed. Ben nu 34+1 en hoef dus nog maar 1,5 week te werken. Lichamelijk gaat het helemaal goed, heb eigenlijk geen klachten. Maar merk wel dat het zwaarder begint te worden, met bijvoorbeeld opstaan uit een stoel, schoenen aantrekken, traplopen etc. Alles is staat klaar en heb gister de eerste babywas gedaan.

Hoe is het met de moeheid S? Over 2 weken jouw eerste werkdag, dat begint ook al op te schieten!

Twingo wat fijn dat jullie meisjes het zo goed doen. Geef je nog steeds BV?
Alle reacties Link kopieren
Hi S17 en Flower,

Leuk wat te horen je Flower, jeetje je bent er bijna meis! Nu zal het idd fysiek wel zwaarder worden, het hoort er een beetje bij ;) gaat het goed met je kleintje?

Hoe is het met jou en de kids S17?

Hier alles goed, onze kleinste dame is volgende week een half jaar en ik geef dan alweer een half jaar borstvoeding ❤️.
Inmiddels eet ze ook wat vaste voeding erbij, beetje fruit en een beetje groente. Merk wel dat ze toe is aan meer dan een beetje, ze vindt t allemaal lekker! De andere kids worden ineens zo groot, heerlijk!

De combi werk en thuis bevalt mij prima, ook fijn om af en toe onder de volwassenen te zijn. Over een maand gaan we een weekje naar de zon, kijk er echt naar uit!

Succes Flower!
Alle reacties Link kopieren
Flower: dat schiet op hoor! Bijna jullie kleine baby in handen!
Fijn dat je weinig klachten hebt buiten de normale ongemakken van de steeds grotere buik..
Van die babywasjes kan je echt gelukkig worden! :heart:

Michael is ondertussen 5maand en ik ben sinds deze week terug aan het werk (vandaag vrije dag).
Het werk bevalt prima maar ik kan nu nog elke dag om 8u starten vanaf mei terug vroeg en laatdiensten.
Verder gaat alles hier prima! Lekker genieten van de opgroeiende kindjes! :flirting:

Twingo: een half jaar bv! Mag je super fier op zijn!! Heb je een doel dat je wil bereiken met de bv? Of zie je wel wanneer je stopt?
Jullie tripje naar de zon komt dichterbij! Naar waar gaan jullie? Geniet er alvast van!!
What's meant to be will always find its way. ❤️
Alle reacties Link kopieren
Jeetje S17 ook alweer 5 maanden de tijd vliegt voorbij! Hoe gaat het met de kids?

Fijn om weer aan t werk te zijn? Ik vind mijzelf een leukere mama hoor als ik (ook) werken mag, heerlijk om even onder de volwassenen te zijn!

Heb geen einddoel wat betreft de bv, hoop een jaar te halen maar alles is mooi vanaf nu ;) wij gaan naar Spanje, nog 2 weekjes geduld!!

Flower jij lekker verlof meid! Geniet ervan
Na een hele snelle bevaling van in totaal 3 uurtjes, ben ik op 9 april bevallen van onze dochter! De bevaling begon opeens tijdens een lunch in een restaurant met mijn man :facepalm:

Maar wij maken het erg goed! Zij is nog erg klein maar wilt graag groot en sterk eorden@
Alle reacties Link kopieren
Flower: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! 3u is echt super snel voor een eerste kind! :-o
Hoe groot is ze? En hoeveel weegt ze?
Blij dat jullie het allemaal goed maken! Geniet ervan!!

Twingo: hoe was Spanje?
Gisteren ging het erover met collega’s: vliegen met (kleine) kinderen
Eentje vond dat je dat echt niet moest doen. Want ze kunnen de hele tijd huilen :-?
Ik werd helemaal gek van haar opmerkingen!
What's meant to be will always find its way. ❤️
Alle reacties Link kopieren
Flower van harte meid!! Jeetje een echte turbo bevalling dus ;) wel te vroeg denk ik?
Gaat het goed met jullie?

S17: wij zijn nog in Spanje, helemaal top! Morgen naar huis, ook goed hoor. Super tijd gehad.
Onzin, hoeft echt geen probleem te zijn met kleine kids te vliegen. Heb zeker 5x gevolgen met de kids in de leeftijd van 6 maanden tot 6 jaar en alles daar tussen en nooit geen ‘problemen’ gehad. Wij zorgen altijd voor wat filmpjes en vermaak en maken ons niet druk als ze toevallig ff huilen... duurt nooit langer dan 5 minuutjes ;)
Ook nu zaten er zeker 10 kleintjes onder de 2 in t vliegtuig, heb er niet 1 gehoord.
Kijk, ik vlieg niet langer dan 5 uur maar dat is omdat wij dat zelf echt te lang vinden. Alles binnen dat tijdsbestek moet kunnen hoor. Laat je niet tegen houden meid ;)
Dankjulliewel!

@s17, ze was wel 50 cm en ze woog met haar geboorte 2785 gram, maar is daarna terug gezakt naar 2500 gram omdat ze mijn borsten niet pakt. Vanaf toen ben ik gaan kolven en aangevuld met kunstvoeding en inmiddels weegt ze 3200 gram nu!

Ik zou ook gaan vliegen hoor! Ik ben van mening dat je dat soort dingen juist moet doen met kinderen!

@Twingo; Ja klopt, ze is 2,5 week te vroeg geboren, maar het was zn fijne bevalling alhoewel ik tijdens de bevalling wel bang was omdat het zo snel ging. Alles gaat goed hier, vind het wel pittig hoor, vooral het nachtvoeden haha.

Wat fijn dat jullie vakantie goed is! Hoe warm is/was het daar?
Alle reacties Link kopieren
WoW Flower, wel lang qua lengte ;) dan is ze behoorlijk afgevallen idd. Wat goed van je dat je borstvoeding geeft, lukt het de combi kolven/flesvoeding? Best even investeren zeg op die manier. Ik heb bij de 1 jongste 3 dagen fulltime gekolfd ivm kloven en vond dat rete-intensief tov aan de borst pffff.
Ga je haar wel weer aanleggen?
Die nachten zijn pittig he? T komt goed, echt waar ;)

Wij hebben een super tijd gehad, elke dag zon 23-24 graden, warm genoeg voor ons, volgend jaar weer hoor! Meis geniet van je iniminie het gaat zoooo snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven