Zwanger worden vanaf januari 2018!

26-06-2017 20:32 1365 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij worden zwanger vanaf +/- januari 2018.

Zin om mee te schrijven, wees welkom!
Naam Leeftijd Wanneer voor het echt? Wanneer uitgerekend? Bijzonderheden
Suze210 onbekend Zwanger :hello: medio mei 2018
S17 25/27 december 2017 2e kindje
Twingo1981 36-37 januari 2018 4e kindje
Kleuterjufke 23/26 okt/nov 2017
Thisisit leeftijd Januari 2018 2e kindje
Springtouw 26-27 januari 2018
Alfagirl 35-38 januari 2018 2e kindje
Roos7 28-30 oktober 2017
PDS91 26-25 Zwanger :hello:
Flowerpower 24/26
Mijntje1987 30-31 dec 2017
MQ11 25-25 januari 2018
Zonnetje16 25-32 dec 2017
Lyn2018 29-38 februari 2018
suze210 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 16:19
95.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je opleiding er bijna opzit. Dat zal inderdaad een hoop stress en werk schelen.

Flower: ben je dan vandaag jarig? Je kon toch testen op je verjaardag?
Allesinds.. het was afgelopen of komende dagen dus: een hele fijne verjaardag gewenst!
Al had ik gehoopt dat je een leuk cadeau zou gekregen hebben van moeder natuur..
Op kaar volgende ronde!
What's meant to be will always find its way. ❤️
Alle reacties Link kopieren
@flower; balen weer doe negatieve test!! Had echt gehoopt op goed nieuws... en inderdaad nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
Mijn vruchtbare dagen waren later dan ik dacht (gister en vandaag) maar wel goed benut in ieder geval! Nu maar weer wachten...
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, wat is het stil hier. Flower hoe gaat jet bij jou? Zit je in je vruchtbare dagen of wachtbankje?
Hoe is het met de zwangeren allemaal?
Ik zit nu op het wachtbankje maar heb het gevoel dat k ongesteld ga worden dus denk dat ik er 1 van deze dagen af ga vallen....
Alle reacties Link kopieren
Het is hier inderdaad erg stilletjes!

Deze zwangere stelt het goed! Ik heb maandag de vitaliteitsecho op 21weken (jullie 20weken echo).
Dus toch nog eens spannend moment. Afspraak om 20:15 bij de gyn. Zal een lange dag zijn!

Wanneer is je NOD? Blijft spannend..
Hoe is het met je vriendin?
What's meant to be will always find its way. ❤️
Alle reacties Link kopieren
@s17; ik probeerde gister te reageren maar mijn berichtje was verdwenen toen ik hem wou versturen... dus nu opnieuw een poging via de laptop. Leuk morgen weer een echo! laat je even weten hoe het is gegaan? 20:15 is zeker laat, maar voor een goed doel dan maar!

Ik zit nu op cyclus dag 30 en had de afgelopen 2 maanden een cyclus van 28 dagen. heb sinds december 1x een langere cyclus gehad van 33 dagen dus moet wel uitgaan van mijn langste cyclus dus nog 3 dagen wachten.. Heb nog geen tekenen van ongesteld worden maar ga er wel vanuit dat t niet is gelukt eigenlijk. Ik heb mijn positieve ovulatietest telkens ook erg laat in mijn cyclus (deze maand dag 21, vorige maand dag 19).

Met mijn vriendin gaat het beter dan ik had verwacht, ben echt zo verbaasd! ze wist me ineens in grote lijnen te vertellen wat er was gebeurd en kan nu links ook beter bewegen al. Ze is nog wel erg verward ook hoor (met heldere momenten tussendoor). Ze herkent me wel gelukkig. Haar rechter oog doet niets die opent ook niet en links heeft ze tunnelzicht maargoed ze kan nog wel iets zien... ik hoop heel erg dat ze binnenkort naar een revalidatiecentrum mag!!
Alle reacties Link kopieren
Forum doet hier ook al enkele dagen vreemd: ik moet me telkens opnieuw inloggen als ik een pagina aanklik. Ik zit ook steeds mobiel. Erg frustrerend!

Als je op dag 21 je ovulatie had zal je cyclus idd nog enkele dagen kunnen duren. Nog even afwachten! Hou ons op de hoogte!

Fijn dat je vriendin zo een sprong in de goeie richting heeft gemaakt. Het is vast nog een lange weg. Maar er is eindelijk beterschap! Zo blij voor haar!
Als haar beide ogen problemen geven wil dit dan zeggen dat zowel haar linker als rechter hersenhelft geraakt zijn?
Echt hoeveel pech kan een mens hebben!
Staat ze zelf positief tov de revalidatie?
What's meant to be will always find its way. ❤️
Alle reacties Link kopieren
@ S17, hoe was je echo maandag??
Ik ben eergister ingesteld geworden helaas! Dus maar weer voor eenieder poging aankomende maand...
het word indd zeker nog een hele lange weg (jaar tot jaren) met revalidatie etc... nee niet beide hersenhelften maar ze heeft 1 oog die dus aangedaan is door de hersenschade en die ander heeft ze een hoornvliesontsteking gehad 😖. Ze vecht in ieder geval wel heel erg hard ik weet niet of ze al volledig beseft dat dit een lang traject gaat worden maar als ze veel steun krijgt hoop ik dat het een stukje minder vervelend voelt voor haar.. ❤️
Alle reacties Link kopieren
Tirs: sterkte voor je vriendin!
Balen van je ongi.... houdt moed!
S17: je 20 weken echo alweer, wat vliegt de tijd! Gaat het goed met je?
Flower: jeetje meis, geen geluk afgelopen maand voor jou, goede vakantie gehad?

Hier ruim 26 weken en vooral last vd warmte, begin vocht vast te houden en ben wat kort ademig. Ach we gaan al richting laatste trimester, ff volhouden! Kleintje lijkt echt een kleintje te zijn, 30 weken echo daarom wat vervroegd en een extra controle over 1,5 week. Wordt vervolgd.... fijne dag dames!
S17: ik kon idd testen op min verjaardag :) Hoe is je echo gegaan? Wat gaat het hard zeg, 21 weken alweer!

Tirs: wat balen dat je ongesteld bent geworden, volgende ronde hopelijk beter. Fijn dat het beter gaat met je vriendin, al heeft ze natuurlijk nog een lange weg te gaan.

Twingo: gaat ook zo snel bij jou zeg! Echt bijna aftellen voor jou al.

Hier verwacht ik vandaag/morgen een positieve ovutest. Ik heb ze zelf meegenomen op vakantie, ik kom maandag terug! Helaas is manlief hier ziek geworden, bekende problemen in het buitenland.
Alle reacties Link kopieren
Tirs: echo was goed ukkie heeft alles wat hij moet hebben en functioneerde zoals het moet!
Hopelijk volgende ronde wat meer geluk!
Hoeveel pech kan je vriendin hebben seg! Idd nog een erg lange weg voor de toekomst!
Maar idd hopelijk maakt de steun en liefde die ze krijgt alles wat draaglijker!

Twingo: ondertussen al 22 weken! Tijd vliegt! Het gaat goed met me maar werken vind ik erg zwaar worden! Gelukkig laatste week..
Waren je andere kids ook klein? Hopelijk doet de baby nog een groeispurt!

Flower: had echt wel het mooiste cadeau geweest dat je kon krijgen! Jammer!
Ondertussen al terug. Heb je gebruik kunnen maken van je vruchtbare dagen of was manlief te ziek?
What's meant to be will always find its way. ❤️
Hoe is het met jou S17? Alles goed? Ben jij al met verlof?

Ik had op zaterdag einde middag een knaller van een ovulatietest. Gelukkig was mijn man die dag weer wat aan de betere hand, dus gelijk gebruik van gemaakt!

Helaas vlogen wij zondag rond de middag alweer terug, dus dat was ook de enige keer.

Nu weer lekker aan het werk en het tweede deel van onze verbouwing is alweer begonnen, dus tijd om rustig op te starten is er niet haha.
Alle reacties Link kopieren
Flower: ik ben idd ondertussen met verlof!
Nu een weekje dogsitten op de honden van mn ouders en vanaf dan ga wat inorde brengen voor de baby!

Komende maandag heb ik de suikertest! Wish me luck.. suikerdrankje is niet mn favoriet!

Jij zit momenteel weer in de spannende wachtweken!
What's meant to be will always find its way. ❤️
Veel succes met de suikertest S17! Hopelijk valt het mee voor je :)

Hoe gaat het met de andere dames?

Helaas hier gisteren ongesteld geworden. We hadden ook niets verwacht, omdat we in Bali niet heel erg mee bezig konden zijn. Komende ronde gaan we er weer vol goede moed er tegen aan :)!
Alle reacties Link kopieren
Oh flower jammer! Hoeveelste ronde ga je nu in?

Hoe was Bali?
What's meant to be will always find its way. ❤️
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden, hoe is het hier? Ff stil geweest van mijn kant, had t zo zwaar tijdens de warme dagen en op vakantie geweest. Nog 4 weken werken dan start mijn verlof (35 weken) kijk er naar uit! Kleine dame doet het goed en de andere kids ook.... we genieten vd zomer vakantie nu hopen op iets minder hoge temperaturen....
S17: wij zijn nu bezig met ronde 4! Bali was echt ge-wel-dig. Echt een super tijd daar gehad. Lekker eten, hele mooie natuur en echt tot rust gekomen daar! We kunnen dus weer vol goede moed ertegen aan. Hoe was je suikertest?

Twingo: ja dat zal best! Die warme dagen waren ook niet niks hoor. Leuke vakantie gehad? Wat fijn, nog 4 weken werken!

Hier verwacht ik dinsdag/woensdag een positieve ovulatietest. We zijn wel al vanaf vorige week maandag om de dag aan het seksen, dus ook heerlijk in die plakwarmte. Ik denk di/wo/do elke dag, dus aan inzet geen gebrek!
Alle reacties Link kopieren
Twingo: aftellen naar je verlof! Fijn dat je kleine meid het goed doet! Dit weer is echt niet leuk voor zwangeren.. ik kom bijna niet meer buiten.. gelukkig afgelopen weekend wat frissere dagen gehad!

Flower: 1ste suikertest was niet goed. Dus de uitgebreide ondergaan van 3u.
Die was gelukkig wel goed. Zwangerschapsdiabetes is geen ramp. Maar ik was toch geschrokken van de afwijkende waarde! Gelukkig moet ik nergens op letten.
13 augustus volgende controle bij de gyn! Benieuwd om mn actieve kereltje terug te zien!!

Geweldig dat je zo genoten hebt van Bali! Lijkt me echt een geweldige ervaring! Iets wat ze je niet meer afpakken! Fijn dat je steeds meer en meer inzicht hebt in je cyclus! Ondanks het warme weer zijn jullie inderdaad goed actief! Ik zou na je vermoedelijke ovulatie ook nog even doorgaan!
Zet em op!
What's meant to be will always find its way. ❤️
S17: dat was zeker even schrikken inderdaad! Fijn dat alles goed is en dat je nergens op hoeft te letten. Nog 1,5 week wachten tot je volgende controle! Hoop dat je ook kan genieten van je verlof, hoe ver ben je met de voorbereidingen?

Zeker, z'n reis is echt een ervaring voor het leven! Ik had gehoopt/verwacht gisteren een positieve ovulatietest te hebben, maar helaas. Hij was wel al donkerder dan de dagen ervoor, dus hopelijk vandaag echt positief! Inmiddels hebben we ma, wo, vr, zo en wo seks gehad, en dan vanavond weer als deze positief is. En daarna.

We zitten nu ook in een vergevorderd stadium van onze verbouwing, verwachten over een weekje of 3 helemaal klaar te zijn! :)
Alle reacties Link kopieren
Nog 10 dagen ondertussen! Ik tel altijd super hard af naar het zien van ons kleintje!

Genieten; eerlijk gezegd ik breng heeeeel veel tijd binnen door en rust dus ook vaak.. het warme weer is wel wat een domper! Maar ik mag niet klagen!

Voorbereidingen: alles gaat veel moeizamer dan bij baby nr 1 dan stond alles met 20 weken ofzo al klaar..
Nu wachten we op de digitale proef van het geboortekaartje; geboortesuiker is wel al inorde en de nieuwe kamer voor onze dochter is besteld.
Dus eigenlijk nog heel wat “werk”.

Ik bewonder jullie seksdrive! Haha!
Hier alles op een heel laag pitje ;) met dat plak weer echt geen zin in.
(Maar moest ik in jou situatie zitten zou ik er ook op los vrijen!)
Ondertussen al een positieve ovulatietest in handen gehad?

Fijn dat de verbouwing zo ver gevorderd zijn! Binnenkort zitten jullie spik en span!
What's meant to be will always find its way. ❤️
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke vak gehad Flower Thanks!
Jij je vruchtbare dagen goed benut hihi! Heerlijk hoor.... warm weer zorgt bij mij altijd voor een top libido zelfs nu ;) hoewel die buik serieus in de weg gaat zitten!
Nog 3 weken werken, zucht, kijk wel uit naar mijn verlof...fijn jullie verbouwing bijna achter de rug, weer stress minder...
S17: jij hebt al verlof, fijn! Herken ik wel.... zit ook veel binnen met het warme weer!

De laatste noodzakelijke spullen gekocht afgelopen week en het 1e setje ❤️ Zo leuk weer om te kopen. Nu bijna 32 weken. T schiet toch echt op.
http://nl.tinypic.com/r/21n4msy/9

Lieverds, willen jullie met me meekijken? 3 dagen voor nod in de middag getest.. voelde me een beetje raar!

Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
@ flowepower ik zie een streepje!!!!!! waaaauuwwww wat fijn! morgen even andere test nog doen anders? maar ik zie hem wel hoor! Voorzichtig een gefeliciteerd :heart:
Dankje Tirs! Ik kon het echt niet geloven..

Vanochtend deze test gedaan:

http://nl.tinypic.com/r/2pzmtxi/9

In het echt is die veel duidelijker en deze foto is na 3 minuten gemaakt..
Nog even afwachten de komende dag.
Alle reacties Link kopieren
Deze is idd nog duidelijker, nou een streep is een streep zeggen ze he! Dus kan alleen maar duidelijker worden denk ik😃.
Ik hoop zo erg dat die blijft plakken! Vanmiddag haal ik 2 testen van de Kruidvat en doe morgenochtend wéér een test.. to be continued..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven