Zwanger worden vanaf juli 2020

11-07-2020 09:15 1609 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gezellig kletsclubje voor dames die zwanger proberen te worden:) / of inmiddels al zwanger zijn :)
NaamLeeftijdKindje nr.NODUD
Nanku(runaisa)30/341 :cheer2: 28-1
Viviette27/351 :cheer2:-
Followthesun28/1 :cheer2: Meisje geboren
HoneyB199129/281 :cheer2: 23-01
Curlynan29/341 :cheer2: Jongetje geboren
Marhoo25/314:cheer2:Jongetje geboren
Onzekermeisje2534/331:cheer2:Meisje geboren
Lizzie8931/362:cheer2:Meisje geboren
nankurunaisa wijzigde dit bericht op 10-01-2022 12:43
87.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook ik ben steeds met mijn gedachten bij jou nanku! Hoop dat je goede steun heb en dat je het naar omstandigheden goed trekt om de dag door te komen
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve Nanku, wat een rot nieuws.. ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Ik denk aan je :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjewel lieve dames. Gisteren was echt een nachtmerrie voor ons. We hebben ook echt geen oog dichtgedaan. We hebben wel echt veel steun aan elkaar. We zijn immers allebei onze baby verloren, dus we voelen elkaar goed aan.
Vandaag gewoon gewerkt en dan heb je wel wat afleiding.
Ik vind het echt heel moeilijk nu. Hopelijk komt het snel op gang en kunnen we het gaan afsluiten.
Dikke knuffel voor jou Nanku! Wel fijn dat jij en je man elkaar hierin vinden. Ik hoop voor je dat het snel op gang komt, lijkt me zo lastig nu dat afwachten. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren Quote
Knuffel Nanku

Mijn nieuwe nod is 28-03.
Ik ben het 4 dagen te vroeg geworden
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjewel dames. Het is deze week wel oke gegaan, veel afleiding door werk. Vanmiddag weer naar het ziekenhuis en nu merk ik dat het weer zwaarder wordt voor mij. Veel verdriet en het kijken naar een echo van een dode baby heb ik nu weinig zin in.

Follow wat balen !! Weet je zeker dat het menstruatie is en geen innesteling? Ik dacht destijds ook dat ik te vroeg was...
Sterkte vanmiddag Nanku, zal aan je denken! Gaan ze dan ook een 'vervolgplan' bespreken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Follow, wat Nanku zegt, kan het een innestelingsbloeding geweest zijn of ben je echt duidelijk ongesteld?

Nanku, sterkte vanmiddag.
Ik snap dat je er tegen op ziet.
Hebben ze bij de vorige echo ook gezegd wanneer het hartje ongeveer gestopt was met kloppen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lizzie ik heb medicatie gekregen om de miskraam op te wekken. Ik heb net de informatie gelezen en schrik er wel van en zie er echt tegenop. Ben echt gestressed ervan.

Onzekermeisje ze konden zien dat de baby al 2 weken niet meer was gegroeid, maar wanneer het hartje het heeft opgegeven konden ze niet zien. Ze konden ook geen reden geven en bij de 1e keer doen ze geen verder onderzoek zeiden ze net.
He bah Nanku, wat een verschrikking. Wanneer ga je de medicatie slikken, of mag/wil je het nog even aankijken? Hopelijk ervaar je veel steun van je omgeving. Nogmaals dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik pak morgenochtend de pil die ik moet slikken en dan moet na 24 tot 36 uur erna op zondag de vaginale medicatie. Daarna zou het binnen 24 uur moeten starten, dus even kijken wanneer zondag ik start. Gelukkig werk ik op maandag niet, maar ben bang dat ik dinsdag maar ziek moet melden. Afgelopen week heb ik gewoon gewerkt.
Dankjewel voor de knuffel!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel veel sterkte vandaag Nanku! Het lijkt me geen slecht idee om dinsdag ziek te melden. Is je vriend er maandag ook om je te steunen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjewel HoneyB. Hij werkt thuis en heeft een aantal overleggen, maar bij spoed mag ik altijd storen zei die. Dus komt hopelijk wel goed.
Nogmaals heel veel sterkte deze dagen Nanku! Hopelijk komt het goed los en heb je er fysiek niet al te veel last van. Heb je dan volgende week nog een controle echo?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee weet het niet zeker. Normaal is het ook langer. Nu 3/3,5 dag. Maar wel rood erbij. Zouden jullie dan nog testen?
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Alle reacties Link kopieren Quote
@ follow: testen kan altijd toch? Of zie je erg tegen een eventuele teleurstelling op?

@Nanku: hoe gaat het nu met je?

Ik heb sinds vanavond bruin bloedverlies. Geen buikpijn. Dinsdag heb ik weer een echo, maar ik vrees dat het fout zit..
Alle reacties Link kopieren Quote
Honey ja ik ben nu nog een beetje zo van het is toch niet zo, maar als ik dan een negatieve test zie word ik daar wel down van.
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
@Nanku, hoe is het met je? Hopelijk slaat de medicatie goed aan en verloopt het voor jou oké. Denk aan je!

Lieve Honey, ik snap je zorgen. Probeer de echo rustig af te wachten. Hoe laat moet je morgen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier begon e.e.a. voor de medicatie dus deze is er na een half uur al uitgekomen. Ik bloed nu al 2 dagen extreem en kan alleen maar liggen. Arts gebeld ivm medicatie die eruit kwam, die zegt afwachten. Volgende week woensdag controle of alles eruit is tegen die tijd. Ik hoop van wel!!

HoneyB he bah, geeft altijd stress. Ik ga heel erg voor je duimen dat alles geld zit! :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
@follow: snap ik helemaal! Toch afwachten dan misschien?🍀

@Nanku: wel fijn dat het al een beetje begon voor de medicatie. Klinkt verder wel heftig! Hopelijk is het woensdag eruit!

Hier is het bloeden heviger geworden en ik heb buikpijn. Het is precies alsof ik ongesteld ben☹️. Verloskundige gebeld en het waarschijnlijk foute boel. Echo van morgen is afgezegd en zaterdag belt de verloskundige mij nog even om te vragen hoe het gaat. Ik ben opgelucht dat het er vanzelf uit lijkt te komen. We hadden er rekening mee gehouden dat het mis kon zijn, maar toch erg verdrietig..
Lieve Nanku, hopelijk wordt het bloeden snel minder en blijkt volgende week dat het klaar is. Hoop echt dat het straks voorbij voor je en een verder traject je bespaard blijft.

@honey, oh nee, ook al zulk rotnieuws! Waarom is de echo voor nu afgezegd? Kan me voorstellen dat het juist fijn is om nu even te kijken, of geeft dat wellicht een vertekend beeld?
Alle reacties Link kopieren Quote
HoneyB verschrikkelijk :( sterkte !!
Ik snap ook even niet waarom de echo is afgezegd? Het is toch juist fijn even bevestiging te zien? Heel veel liefs xx
Alle reacties Link kopieren Quote
Honey en nanku heeel veel sterkte, ik denk aan jullie!!!!!
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nanku, hopelijk wordt het bloeden snel minder en blijkt volgende week inderdaad dat alles eruit is. Lijkt me zo naar om bij een echo te horen te krijgen dat het hartje gestopt is. Zo verdrietig :( . En ik gun het iedereen om snel zwanger te raken (en te blijven) maar ik gunde het je zo enorm met alle pijn maandelijks en juist het bericht dat het heel lastig zou worden. Heel veel sterkte :hug:

Oh Honey ook al zulk verdrietig nieuws. Wat naar zeg dat het ook bij jou mis gaat. Ik schrik er toch elke keer weer van hoe vaak dat eigenlijk voorkomt. Jij ook veel sterkte :hug:

Follow, balen toch weer ongesteld. Ik zou niet testen denk ik en ervan uitgaan dat het echt menstruatie was (behalve als het 1 dag was ofzo). Maar mocht je komende dagen toch wat gekke symptomen krijgen dan kan je natuurlijk altijd nog testen. Ik snap wel dat een negatieve test weer extra teleurstelling is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat de echo niet doorging omdat het een inwendige echo zou zijn en ik zo erg vloeide. Achteraf maar goed ook want gisteravond rond die tijd kreeg ik erge buikpijn en verloor ik iets groots (de vruchtzak)? Ik schrok er best wel van. Daarna werd de de buikpijn ook minder. Vandaag is het bloeden veel minder en ook de buikpijn valt vandaag mee. Ik heb het idee dat het er allemaal uit is... Ik vond het best heftig en ik heb niet eens het vruchtje op een echo gezien.

Heel veel sterkte nog Nanku!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven