Zwanger worden vanaf juni 2018 - deel 2

22-07-2018 08:33 393 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Hier het nieuwe topic met een tabel die we allemaal aan kunnen passen.

Link naar het oude topic:
zwanger/zwanger-worden-vanaf-juni-2018/ ... ges/411231


Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd Kindje NOD Bijzonderheden
Leeuw32 32/39 1e Hormonale migraine
Pocassie 31/33 2e
Choco-Pie 30/34 1e
Maan12 32/33 1e
Hardloopstudentje 24/26 1e PCOS
Lelie36 28/43 1e na hersteloperatie sterilisatie vriend
mmm 26/33 2e
LUV91 26/27 1e Onregelmatige cyclus sinds ronde 3

De zwangeren onder ons :flirting:
:heart: = kloppend hartje Gebruikersnaam: ZWWjuni2018 Wachtwoord: zwangerworden
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Zegeens 28/34 1e 14-02-2019 :heart: 26-9 20-weken echo
Alskar 29/32 1e
Nijn5 34/34 1e 6 maart :heart:
Beje1901 33/34 2e :heart:
Maris86 32 1e 28 maart :heart: Single, IUI
Vieww 30/37 1e 25 maart :heart:
Pandi 28/28 2e 25 maart? Echo 3 aug
lillyn 25/28 1e 31 maart :heart:1 november 20-wk echo
anoniem_373228 wijzigde dit bericht op 24-10-2018 19:42
24.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je je weer beter voelt Leeuw! Hebben de tips van de arts geholpen of komt het door je eisprong dat de misselijkehijd weg is?
Heb je goed gebruik kunnen maken van je eisprong?

Hardloopstudentje, wij tellen met je mee af. Ik hoop dat ze meteen wat kunnen betekenen in het ziekenhuis, zodat je ook iedere maand een kans hebt.

Fijn Maris! Heb je extra echo's vanwege het medisch traject? Wij hadden trouwens geen echo, maar alleen geluisterd naar het hartje.
zegeens schreef:
15-08-2018 11:42
Fijn Maris! Heb je extra echo's vanwege het medisch traject? Wij hadden trouwens geen echo, maar alleen geluisterd naar het hartje.
Ik had met 6,5 week een echo in het ziekenhuis en nu met 8 wkn bij de verloskundige. Wat dat betreft heb ik geluk dat de verloskundige dat doet.
Straks met 11-12 weken ook bij beiden :-)
Alle reacties Link kopieren
Zegeens, geen idee. Ik denk de vele supplementen. Benieuwd of de misselijkheid weg blijft na het weekend dan werkt het echt. Ja hoor, zelfs misselijk kan ik zin maken :)

Nu weer afwachten tot 1 September.
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor je Leeuw, de wachtweken voelen altijd zo lang.

Lelie, is het zaad van je vriend gecontroleerd na de hersteloperatie? Heeft hij trouwens kinderen uit een eerdere relatie? Als ik te nieuwsgierig ben moet je het maar zeggen hoor.
Fijn dat je je beter voelt Leeuw!

Hier niet echt symptomen. Wat kortaf en chagrijnig al n tijdje (maar kan ook komen door wat slaapgebrek en stress). En regelmatig even duizelig..

Zegeens, nee nog niet.. staat voor komende maand op de planning. Leek met operatie allemaal goed te zijn, maar t is afwachten.
Mijn vriend heeft 3 kinderen.
Alle reacties Link kopieren
@Leeuw, fijn dat je je beter voelt! Hoop dat het zo blijft en dat de supplementen je goed helpen :) Spannend nu weer wachten tot 1 september.

@Lelie, ook spannend die controle. Maar als het met de operatie allemaal goed leek dan zit het vast wel goed!

Ik was ongeduldig en heb geprobeerd fertiliteit te bellen of ze toch iets hebben om mijn ongesteldheid op te wekken. Aangezien ik alweer een week soort van ongesteldheidskrampen erbij heb. Maar ze kunnen niks voor mij doen want mijn behandelend arts is er pas weer 27/8 en ze mogen mij niet zonder overleg wat geven. Helaas, morgen doe ik weer een test want dan is de laatste test alweer 2 weken geleden. Maar ik ga er vanuit dat die negatief is.
Alle reacties Link kopieren
Lelie, al 3 kinderen? Dat lijkt mij wel pittig :)

Hardloopstudentje, lijkt mij wel lastig!

Hier nog steeds fits, vanavond naar Lowlands dus 4 dagen afleiding :)
Leeuw, ja klopt. Ze wonen niet bij ons, dus dat scheelt..
Veel plezier op Lowlands! Je twijfelde eerst toch als ik het me goed herinner? Goed dat je dan toch hebt toegezegd, nu je je goed voelt.
Echo is woensdag 22e!

Waauw super Erilynn!❤️🎉🎉 Gefeliciteerd!


Super zegeens en Maris!! Fijn lijkt me dat om te horen en zo bijzonder!
Wij hadden gister de termijnecho. Alles zag er goed uit en de definitieve datum wordt 6 maart :) Nu was er echt een heel mensje te zien, met een hoofdje en armen en benen, heel bijzonder :love:

Veel plezier op Lowlands Leeuw! Hopen dat het droog blijft :sun: Ik ga over twee weken nog een weekend naar ITGWO
Alle reacties Link kopieren
Hi all,

Was even van de radar; maar hier goed nieuws. Woensdag tijdens de echo een kloppend hartje gezien! :cheer: Zo blij mee! Volgens schatting van de VK nu 8,5 week zwanger, over 3 weken krijg ik weer een echo en dan de definitieve termijn bepaling.

Erinlynn; aan de late kant, maar jij ook nog gefeliciteerd!
Leeuw, veel plezier op lowlands.
Nijn; wat ontzettend leuk!
Hardloopstudentje; testje al gedaan? Ga voor je duimen!

En iedereen alvast een fijn weekend.
Alle reacties Link kopieren
Test vanochtend gedaan, negatief (alweer). Morgen heb ik een feestje dus dan ga ik even lekker wat wijntjes drinken en alles even vergeten voor een avondje. Ondertussen neemt het alles in mijn leven namelijk een beetje over, juist omdat ik hier helemaal geen invloed op heb.

@Nijn, heerlijk dat alles er goed uit zag!

@Vieww, super zo'n kloppend hartje :) Lijkt me een hele geruststelling om dat voor de eerste keer te zien.

@Leeuw, veel plezier bij Lowlands!
Alle reacties Link kopieren
Hardloopstudentje :hug: . Vervelend dat wachten. Ik begrijp wel dat het je zo bezighoudt.

Nog bedankt voor de felicitaties. Ik heb 3 september afspraak in het ziekenhuis. Een combinatie afspraak, dus eerst bij de verloskundige en dan bij de gynaecoloog.

Heel fijn om te horen dat jullie echo's goed zijn :yes: .
Fijn al die positieve verhalen!

Lastig hoor hardloopstudentje..

Hier ook ff balen: ongesteld sinds vanmorgen.. nu op naar ronde 3.
Alle reacties Link kopieren
Balen hardloopstudentje en lelie36 :roll:

Fijn dat met iedereen goed gaat.

Even bijkomen van alle gave optredens :).
Alle reacties Link kopieren
Jammer Lelie. Hopelijk is 3x scheepsrecht :) .
Balen Lelie, hopelijk indd 3x scheepsrecht!! Ik duim voor jullie.

Lekker genieten hardloopstudentje, wijntje moet kunnen toch!
Even je gedachten verzetten!!

Ik had vorige week een keer licht roze afscheiding en gisteren nog een keer met een druppeltje rood, dus ben erg geschrokken.
Heb woensdag echo dus vind het nu erg spannend allemaal.
Verloskundige zei aan de telefoon dat het vanalles kon betekenen, dus dat we het woensdag zien. Hoop op goed nieuws!! :hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Balen lelie, maar nu op naar de volgende ronde. Ik hoop met je mee op 3x scheepsrecht.

Leeuw, nog leuk gehad op Lowlands?

Spannend Lillyn, maar gelukkig is het al bijna woensdag! En je hoort wel vaker toch dat er wat roze afscheiding of beetje bloed kan zijn tijdens zwangerschap. Ik duim voor je dat alles er gewoon helemaal goed uit ziet :)

Ik heb zaterdag even lekker alles losgelaten en een gezellige avond gehad. Als het weekend dan weer voorbij is begint het peinzen weer. Maar vandaag nog maar 2 weken wachten. De tijd lijkt te kruipen maar het komt toch steeds dichterbij.
Alle reacties Link kopieren
Jammer Lelie. Hopelijk krijg je straks goed nieuws over de zaadkwaliteit.

Hopelijk heb je een fijn weekend gehad Leeuw!

Gefeliciteerd met de goede echo's Nijn en View. Hopelijk heb jij morgen ook een mooie echo Lillyn.

Hardloopstudentje, wat duurt het wachten lang. Ik hoop vooral dat ze straks direct kunnen helpen om je cyclus op gang te brengen, zodat je eindelijk echt kans hebt!
Spannend morgen!! Ben erg benieuwd..
Hoelaat mag je vandaag lillyn? Succes! :)
Alle reacties Link kopieren
Liliyn, alles goed?

Hardloopstudentje het is ook gewoon lang! Hopelijk kan degyn iets voor je betekenen?

Voor mij laatste dagen op het wachtbankje: op gisteren erg moe na klachtenvrij :). . Hopeljik word ik volgende niet weer gek, volgens app moet ik maandag ongesteld worden, maar reken zelf eerder op donderdag. Kan ik volgende weer vrijdag testen.
Alle reacties Link kopieren
Ja Lillyn, hoe was de echo?

Leeuw, spannend weer! Nog even afwachten dus tot vrijdag.

Ik heb sinds gisteren ineens bruine afscheiding. Heel weinig, echt alleen bij afvegen en dat is ook maar 2 of 3 keer, niet elke keer als ik naar de wc ga. Geen idee wat dit nu weer is.
Alle reacties Link kopieren
Hardloopstudentje klinkt als mijn ongesteldheid. Vorige keer had ik geen tampon/maandverband nodig.
Bedankt allemaal, ik had gisteren 's avonds de echo.
Hebben een kloppend hartje gezien, zo bijzonder <3
Ben geschat op 8 weken gisteren, dus uitgerekend 3 april!! :D

Heb 13 september een termijnecho en volgende week een intakegesprek bij de verloskundepraktijk.


Spannend Leeuw! Hopelijk niet teveel klachten en geluk deze keer!!

Hardloopstudentje, dat lijkt als een beginnende menstruatie!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven