Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

30-04-2019 09:32 1331 berichten
Op naar een vruchtbare zomer! :love:

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!


Naam Leeftijd N.O.D./ :cheer2: Uitgerekende datum J/M/O :heart: Bijzonderheden
Elmen 28 22 januari 2e kindje
Fietje_ 28 9 september 1e kindje
Koekiemonster26 29 :cheer2: 3 maart M :heart: 2e kindje
Vanishing twin
Sinnieee 28 :cheer2: 3 Maart :heart: 2e kindje
Veyi 28 :cheer2: 17 Maart :heart: 1e kindje
Sophielagirafe 33 :cheer2: 27 maart 2e kindje
Lisanne22 29 :cheer2: eind maart 1e kindje
SannevanS87 32 :cheer2: eind maart begin april 1e kindje
Supersmoothie 26 :cheer2: 1 april :heart: 1e kindje
Bumpersticker 28 :cheer2: begin april 2e kindje
mindsey 33 :cheer2: 17 april 1e kindje
17 juni vroege miskraam
Valkgezicht 30 :cheer2: april 2e kindje
Sunshine1992 26 :cheer2: juli 1ste kindje
VietjeH 26 :cheer2: 26 augustus 1e kindje, 10-9 miskraam gehad.
Prettymama 31 :cheer2: 29 augustus :heart: 3de kindje, vmk okt'19
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vietje ik voeg je toe aan de appgroep! Gezellig :)
Alle reacties Link kopieren
Koekie Twee meiden is echt leuk! Mijn zusje en ik zijn echt super close (hoewel dat niet altijd zo was haha).

Sanne De magische 12-weken grens komt in de buurt! Daar zit ik vandaag op, toch wel bijzonder. Hoe gaat het nu met je? Je hebt een hobbelige weg achter de rug, hopelijk kun je nu wel genieten van je zwangerschap.

Vietje Hier ook iemand die niet kon wachten en met 7 weken een pretecho had haha. Zo fijn om te weten dat het hartje klopt! En leuk dat je mee komt kletsen in de appgroep :)
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen een goed controle gehad bij de verloskundige, ze moest even zoeken waar de baby lag en toen hoorden we daar het hartje :love: toch een heerlijk geluid! 5 lange weken wachten tot de volgende afspraak en ik moet de 20 weken echo nog plannen, die zal ook over 5/6 weken zijn :-D
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden, ik lees op de achtergrond nog steeds mee, maar hier schrijven is toch niet helemaal mijn ding merk ik. Lastig om met goed nieuws te komen, terwijl anderen dan soms net weer een tegenslag hebben. Ik gun jullie allemaal een fijne zwangerschap op de korte termijn! Ik lees dus vooral stilletjes mee.

De termijnecho was goed. Vandaag 11 weken zwanger en uitgerekend op 27 maart. Ik twijfel of we een pretecho boeken voor de geslachtsbepaling of dat we gewoon wachten tot de 20 weken. Dat lijkt zo ver weg nog...

Wie is er handig met de tabel? Een kolom voor uitgerekende datum en eventueel geslacht zou wel erg leuk zijn.
Kerel, kerel, kerel, kerel! Ik sta paf!
Hier ook vooral een stille meelezer sofie. Ik zou wel een pretecho bij boeken.

Wij hebben aanstaande woensdag de nipt. En 20 september de termijnecho.
Alle reacties Link kopieren
Sophie ik zou een pretecho boeken! Maar ik ben dan ook heel nieuwsgierig... Vind je het leuker misschien mee te kletsen in de whatsappgroep? Het is echt een fijne groep dames en gezien we allemaal in hetzelfde schuitje zitten is er nog genoeg anonimiteit voor mijn gevoel.

Ik kan wel even proberen wat toe te voegen aan het tabel, is er ook iets wat er wat jullie betreft af kan misschien? Er is een kolom voor uitgerekende datum al :hihi:

Bumpersticker spannend! Hopelijk snel de uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Tot 20 weken wachten voor het geslacht lukt me niet hoor :hihi: ik heb nu een pretecho op de 27ste geboekt, dan ben ik net voorbij de 15 weken. Dat vind ik nog lang genoeg duren haha.

Wij hebben afgelopen zaterdag de nipt gehad en ik zit echt aan m’n telefoon vastgeplakt, maar tot nu toe nog geen uitslag helaas.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets Sophie? (Tabel?)

Veyi wat super spannend! Hopelijk heb je snel de uitslag :sherlock:
[quote=Koekiemonster26 post_id=30358435 time=1567782963 user_id=297473]
Zoiets Sophie? (Tabel?)

Jaaa leuk. Thanks koekie

Leuk al die pretecho's. Ik denk dat wij dat ook wel gaan doen!

Whats app sluit ik later misschien nog aan inderdaad, als maar iedereen op de hoogte is :)
Alle reacties Link kopieren
Mooi de tabel zo @Koekiemonster!

@Mindsey, wat ontzettend verdrietig om te lezen dat jullie weer zoveel spanning hebben na de vorige echo. Ik hoop heel erg voor je dat er maandag toch een klein wonder op de echo te zien is. Voor nu voor jullie een hele dikke knuffel.

Hier gisteren een eisprong gehad. Dus ik zit weer op het wachtbankje. Ik ben er niet echt mee bezig, want eisprong betekent voor mij nu meer dat ik dan waarschijnlijk over twee weken kan beginnen met hormonen spuiten en we dan echt een kans krijgen op een zwangerschap! :-D
Alle reacties Link kopieren
Elmen wat spannend dat jullie dan bijna een echte kans hebben! Voelt het dan alsof jullie straks echt beginnen? Snap dat je nu niet echt bezig bent met het wachtbankje en het meer wachten tot je ongesteld bent en kunt beginnen is voor jullie. Ik ga duimen!! :-D
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel lieve Koekiemonster. Ik zal jullie op de hoogte houden!
Alle reacties Link kopieren
@Elmen, oh wat fijn, dan kunnen jullie ook gauw ècht beginnen!! Ik duim voor jullie. :heart:

@Koekie, mooie tabel zo! Maar waar staat de O voor? Onzijdig? Als in, interseksueel?

@Bumper, spannend, woensdag de nipt! Hoelang totdat je daarvan de uitslag hebt?

@Veyi, ik snap dat je niet kunt wachten tot de 20 weken echo! Ik ben precies zo haha! Nu aftellen tot de 27e dus... :hyper:

Hier hebben we afgelopen vrijdag onze eerste echo gehad. Er was niet heel veel op te zien (ze schatte me iets minder ver, rond de 6,5 week), maar we zagen heel even een hartje flikkeren! Zo bijzonder! Alles leek verder in orde gelukkig. Toch kan ik niet wachten tot een echo waarop echt een baby'tje te zien is. Geduld geduld geduld.
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn Elmen, ook ik duim voor jullie.

Mindsey heel veel geluk vandaag. Ik duim voor jullie!! Hoe laat moet je? :hug:
Alle reacties Link kopieren
Vietje hahaha ja je moet wat hè tegenwoordig... Rekening houden met iedereen..
Nee haha O staat voor onbekend. Er zijn mensen (vraag me niet waarom) die niet willen weten wat het gaat worden ;-) .

Mindsey ik denk aan je.. hoe gaat het nu? :hug:

Sanne wanneer mag jij weer kijken naar jullie kleine?
Alle reacties Link kopieren
@Koekie, haha oooooooh zo! Ik dacht al! Ja die mensen maak je niet gek! Zijn de sterksten onder onze soort. :rofl:

@Mindsey, HEEL veel geluk en succes vandaag! Ik hoop op een wonder!! :hug:
Alle reacties Link kopieren
M
anoniem_385731 wijzigde dit bericht op 08-11-2019 13:04
99.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sanne Wat fijn dat je vanavond een echo hebt zonder dat er problemen aan vooraf gingen. Geniet ervan! En wat knap dat jullie het geslacht een verrassing houden, zou ik echt niet kunnen :-D

Elmen bijna écht beginnen! :hyper: ik ga ook keihard voor je duimen!

Mindsey Succes vandaag, ik denk aan je :hug:

Nipt uitslag was gelukkig helemaal goed! Andere bloedwaardes ook. Uiteindelijk 6 werkdagen moeten wachten op de uitslag (voor degene die nog moeten haha).
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_385731 wijzigde dit bericht op 08-11-2019 13:05
99.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sanne wat een heerlijk nieuws! Hopelijk zijn jouw zorgen nu een beetje minder en ook nog een paar dagen vooruit gezet! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve meiden,

Ook even hier ter info.
Gisteravond ben ik gaan bloeden, en dit heeft de hele nacht aangehouden. Vanochtend bij de VK gelijk een echo gehad ter controle, en bleek inderdaad een miskraam. Héél verdrietig over, maar wel een soort rust nu (gister was ik erg paniekerig). We gaan het proberen een plekje te geven, en zullen gewoon doorgaan met weer proberen zwanger te worden. Maar voor nu dus even helemaal shit...

@Sanne, ik ben wel oprecht heel erg blij voor jou!!
Alle reacties Link kopieren
Vietje :hug: zo verdrietig :(
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Vietje wat ontzettend klote!!!
Ik wens jullie ontzettend veel sterkte. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Vietje, wat een ontzettend verdrietig nieuws zeg. Heel veel sterkte voor jullie om dit te verweken en een plekje te geven. Wees maar lief voor jezelf! :rose:

Sanne. Fijn dat nu alles er goed uit ziet en dat je ook met wat meer vertrouwen kan gaan genieten van deze zwangerschap. :heart:
Vietje heel veel sterke meid :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven