Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

30-04-2019 09:32 1331 berichten
Op naar een vruchtbare zomer! :love:

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!


Naam Leeftijd N.O.D./ :cheer2: Uitgerekende datum J/M/O :heart: Bijzonderheden
Elmen 28 22 januari 2e kindje
Fietje_ 28 9 september 1e kindje
Koekiemonster26 29 :cheer2: 3 maart M :heart: 2e kindje
Vanishing twin
Sinnieee 28 :cheer2: 3 Maart :heart: 2e kindje
Veyi 28 :cheer2: 17 Maart :heart: 1e kindje
Sophielagirafe 33 :cheer2: 27 maart 2e kindje
Lisanne22 29 :cheer2: eind maart 1e kindje
SannevanS87 32 :cheer2: eind maart begin april 1e kindje
Supersmoothie 26 :cheer2: 1 april :heart: 1e kindje
Bumpersticker 28 :cheer2: begin april 2e kindje
mindsey 33 :cheer2: 17 april 1e kindje
17 juni vroege miskraam
Valkgezicht 30 :cheer2: april 2e kindje
Sunshine1992 26 :cheer2: juli 1ste kindje
VietjeH 26 :cheer2: 26 augustus 1e kindje, 10-9 miskraam gehad.
Prettymama 31 :cheer2: 29 augustus :heart: 3de kindje, vmk okt'19
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Mindsey, hoe gaat het met je? Hoe was de echo? Oh ik hoop zo op 't beste! :heart:

En Carlijntje en Zuid, hoe gaat het bij jullie? Inmiddels goed zwanger??

Hopelijk hebben jullie allemaal mooie echo's achter de rug! :heart:

Hier gaat 't ook goed! Inmiddels 17 weken zwanger.
Maak me wel zorgen om het coronavirus eerlijk gezegd, kan het niet helpen...
Ben zo voorzichtig mogelijk.. Vind 't allemaal nogal wat.
Hopelijk hebben jullie er minder last van!
Alle reacties Link kopieren
Hier een goede echo gehad gisteren :cheer2:

Ben ongeveer 8 weken zwanger en ze zag het hartje goed kloppen :hyper:

Over een paar weken termijn echo, en dan wordt de uitgerekende datum ook vastgesteld en krijg ik papieren mee om bloed te prikken. Ik hoop maar dat er tegen die tijd nog capaciteit is dat dat ook allemaal kan, want we willen wel graag de nipt doen.

Het is inderdaad wel een beetje eng nu allemaal, maar we moeten er het beste van maken. Wel een heel gek idee dat mijn vriend waarschijnlijk pas de verloskundige leert kennen als ik ga bevallen, bij alle eerdere afspraken mag hij niet mee en ik denk dat de situatie nog wel een tijdje zo blijft.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh wat fijn Zuid!! Gefeliciteerd!
Een mooi kloppend hartje is voor nu 't belangrijkst! :cheer2:

Ik hoop ook dat er genoeg capaciteit blijft voor belangrijke afspraken.
Helaas mag mijn vriend momenteel niet mee naar de 20-weken echo. Erg balen, maar daar komen we wel overheen en hij is gelukkig bij alle eerdere echo's aanwezig geweest.

Goed voorzichtig zijn en genieten van de zwangerschap!
Hopelijk heb je niet te veel last van kwaaltjes!
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijne berichten hier allemaal! Ik ben op 24-2 met 38+6 bevallen van een hele mooie dochter. Wij proberen van alles hier te genieten, maar die hele corona situatie maakt dat er bijvoorbeeld geen kraamvisite is geweest behalve in het begin onze directe gezinnen.
Hoe gaat het nu met jullie @elmen ik lees dat er ook veel fertiliteitstrajecten zijn stilgelegd hopelijk mochten jullie nog door!

mindsey wat geweldig die goede echo! Op naar de volgende :heart:

Ik probeer zo nu en dan nog even te spieken want ik ben super benieuwd hoe het met jullie gaat!
zuid87 wat fijn een kloppend hartje! En idd vreemde situatie zo he. Ik heb momenteel ook helemaal geen controles wat ik best jammer vind omdat ik soms graag even het hartje zou willen horen vanwege onzekerheid. Mijn 20 weken echo is 7 april vooralsnog gaat deze wel door maar moet dan idd ook alleen komen vind dat best wel spannend. We mogen gelukkig wel video bellen.

koekiemonster wauw gefeliciteerd! Je meisje is dus gewoon alweer 1 maand oud. Lijkt me idd heel rot in deze tijd dat er niemand langs kan komen.

Hier nu alweer bijna 18 weken zwanger. Ik werk in het ziekenhuis en ook bij mij op de afdeling lagen corona patiënten dus vind het allemaal best spannend. Vooral omdat er zo weinig bekend is. In Engeland moeten zwangeren thuis blijven en hier vinden ze het allemaal wel goed. Hopelijk is het tegen de tijd dat ik moet bevallen allemaal weer wat minder.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Koekiemonster. Geniet maar heel erg van deze bijzondere tijd samen. Het lijkt me vervelend dat bepaalde kraamvisite nu moet wachten. Aan de andere kant hoop ik dat jullie nu wel echt intens kunnen genieten van jullie gezin en lekker kunnen cocoonen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven