Zwanger worden vanaf oktober 2018

08-10-2018 18:58 1468 berichten
Alle reacties Link kopieren
Herstart topic 'Zwanger worden vanaf oktober '18' i.v.m. tabel.
Naam Leeftijd (+prtnr) Ronde Kindje NOD Bijzonderheden
gevulde speculaas 34/38 5 2 4-3 Buitenbaarmoederlijk zwangerschap in oktober
Elisboompje 28/32 6 1 24-02
BlauwBosbesje 27/30 4 1 7-3
Burg23 32/31 - 1 ?
Felicia 34/33 5 1 6-3
Justine15 25/25 6 1 27/2 mk december
xLau 27/27 3 1 15-01 Vmk 4w5d aug '18 en MA 10w4d dec '18

Zwanger:
Naam leeftijd (+prtnr) Ronde kindje UD bijzonderheden
JG1991 27/36 2 2 12 juni 2019 echo 27-12-2018
Dame91 26/307 1 1 13 juli 2019 Echo 4-12-18
Non30 31/32 2 2 27 juli 2019
MVG1983 34/37 1 2 ?
teddi86 32/33 2 2 5 augustus 2019
Sterrewaterman 34/34 3 2 28 augustus 2019 Termijnecho 6-2
Viva-000 30/32 4 2 4 oktober (eigen berekening) 1e echo: 21-02
Florazon 28/32 4 1 7 oktober Intake: 21-02
2e echo: 16-03
Juultje17 31/36 2 2 ? ?
Mikaelson 28/29 4 1 16 oktober 2019 (eigen berekening) echo + intake 6-3
Leosoll88 31/33 5 1 24 oktober 2019 (eigen berekening) Nog geen afspraak
Torrey87 31/34 4 1 11 november 2019 (eigen berekening) intake/echo 29/3




Tabel kan zelf aangepast worden middels bovenstaande inloggegevens.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:00
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
47.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Non!

Geniet er van <3
Non gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine. Geniet ervan!

Florazon hoe gaat het nu? Is de infectie al minder? Hoop het!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Nu lekker genieten :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie dochter non. Hoe zijn de kraamweken?

Flora, hoe gaat het met jullie zoon?

Justine, heb je het idee dat je cyclus weer normaal is?
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Het gaat opzich goed, voor hoe het met premature kindjes kan gaan dan. Merk dat ik het zelf wel lastiger begin te vinden dat je hem niet even op kan pakken als hij verdrietig is en dat je een groot deel van de zorg uit handen moet geven.

Maar als dat alles is mogen we eigenlijk echt niet klagen, want het kan allemaal veel slechter in deze situatie.

Hoe is het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ach lieve Flora, wat klink je dapper! Natuurlijk is het moeilijk en verdrietig als je jullie uk niet zomaar zelf kan troosten. Maar elke dag wordt hij wat krachtiger!

Hier gaat het goed. Inmiddels 17 weken zwanger van een dochter! Heel bijzonder, want we hadden echt gedacht dat het een jongetje zou zijn. We hebben afgelopen week al wat meubeltjes in elkaar gezet op de kamer. Lang leve IKEA. Verder vrijwel niets nog gekocht. Tijd genoeg!
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt mij inderdaad erg heftig FloraZon. Je wil graag je kindje zelf verzorgen en troosten, maar op deze manier is dat wel lastig(er). Gelukkig zien jullie wel lichtpuntjes :)

Stiekem ben ik benieuwd naar de naam... Wil je die delen? Of via een privé berichtje, hihi.

Hier gaat het verder goed. Ben nu 27 weken. Afgelopen week wel heftig i.v.m. overlijden van mijn vriend zijn oma. Ik ben dan al een jankerd, maar pfff.. die hormonen werken niet mee!

Verder weinig kwaaltjes. Twee nachten terug alleen onwijs erge kramp in mijn been. Beetje groeipijnen van vroeger. En soms beetje last van mijn linker heup/bekken/geen idee wat als ik teveel doe.
Alle reacties Link kopieren
Florazon, ik moest aan jou denken. Hoe gaat het met jou, de kleine uk en jullie gezinnetje? Hoop zo dat jullie, ondanks een heftige start, ook goede momenten kennen!
Hoi Dames toch nog even een update.
Hier ben ik op 30 augustus van onze tweede zoon bevallen. Ik ben thuis in bad bevallen en dat was echt heel bijzonder en fijn. Hij heeft zelfs nog even vrij in het water gelegen voordat ik hem heb gepakt.
Het is een heel rustig lief mannetje wat nog wel moeite heeft met drinken aan de borst dus daar nu echt nog super veel tijd mee kwijt. Hopelijk lukt het hem om binnenkort wel volledig uit de borst te drinken.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk!! Gefeliciteerd Sterre! Lekker genieten :high5:
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je nog even wat post! Gefeliciteerd met je zoontje Sterrewaterman!

Florazon, ben ook heel benieuwd hoe t bij jullie gaat? Hopelijk kun je nu lekker genieten.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Sterrewaterman!! Hoe gaat het nu met de borstvoeding?

Best jammer dat er niet zoveel meer geschreven wordt... ben benieuwd hoe het met iedereen gaat!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Sterre! Klinkt als een mooie bevalling/mooie geboorte!

Hier is de kleine meid tijdje terug goedgekeurd tijdens de twintigwekenecho. Bijna 22 weken. Ik vind het tweede trimester in ieder geval stuk beter dan het eerste! :sick:
@blauwbosbesje, wat fijn dat de kleine goedgekeurd is. Toch een mijlpaal vond ik dat in de zwangerschap. En fijn dat dit trimester beter gaat.
Ja ik kijk heel goed terug op de bevalling.

@non, de kleine heb ik nog even bijgevoed met mijn eigen borstvoeding, maar sinds afgelopen weekend heeft hij er geen behoefte meer aan en genoeg uit mijn borsten. Dus dat is gelukkig helemaal goed gekomen. Blij dat ik heb doorgezet met kolven en bijvoeden.
Alle reacties Link kopieren
Sterre, gefeliciteerd! En wat goed dat de kleine nu goed uit de borst drinkt :heart:

Bij ons gaat het met ups en downs, twee stappen vooruit en eentje terug. En die stapjes terug vinden we af en toe best pittig, maar we hebben er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Hij in inmiddels de 3 kilo ruim voorbij dus wordt een echte baby zo :)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Sterre!

Vervelend Flora, maar fijn dat hij wel goed groeit! Sterkte :heart:

Hoe gaat het met de iedereen? :flirting:
Wij zijn inmiddels met een ivf/icsi traject begonnen. Hopelijk over een aantal weken positief bericht! ;)
Alle reacties Link kopieren
Ooo, sorry dat ik nu pas reageer. Ik was niet meer aangemeld, dus heb even gemist dat er nieuwe reacties waren! Elke dag is weer een beetje vooruitgang, Flora. En de ene dag voelt beter dan de ander. Je mag het moeilijk en verdrietig vinden! Wel heel fijn dat de kleine aansterkt!

Oh Elis, ik ben zo keihard voor jou aan het duimen. Dikke knuffel!
@ellis ik duim voor je mee, hopelijk snel positief nieuws

Hoe gaat het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Sterre!

Hier in ronde 12 en helaas nog niet zwanger. We zijn nu precies 1 jaar verder. Nog niet in mmm. Zit nu op de wachtbank, dus babydust mag deze kant op :cheer2:
Burg duim dan ook voor jou! Hopelijk een goede ronde met positief resultaat.
Alle reacties Link kopieren
Burg en Elis <3 Dat het gauw jullie ronde mag zijn!!

Hoe is t met de kleine Sterrewaterman?

Hier nu 33 weken en 4 dagen. Het verlof gaat starten =)
Alle reacties Link kopieren
Burg: geluksronde 12 zullen we maar zeggen!

xLau: geniet van je verlof!

Sterre: hoe gaat het met jullie?

Justine: hoe gaat het met jou?

Hoe gaat het met de andere?
Hier gaat het met de kleine erg goed. Hij is nu bijna zes weken. Hij groeit goed en is een lief rustig mannetje waardoor ik ook tijd heb voor de oudste of om lekker dingetjes te bakken en koken.
Wel hebben we de spruw te pakken waar we nog niet vanaf komen.

@xlau, fijn dat je verlof hebt. Hoe voel je je verder?

@ellisboompje hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Burg 23 en elis: hopelijk veel babydust onze kant op, voor mij momenteel ronde 14
Ook niet in de mmm, dit omdat ik om naar de gynaecoloog te mogen,
3 miskramen of een jaar niet zwanger moet zijn geweest...
Ik hoop nu dus maar snel op een positieve test

Sterre: wat fijn dat het zo goed gaat :)

Xlau: lekker gaan genieten van je verlof
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om hier weer te lezen hoe het met iedereen gaat.
Xlau, wat lekker dat je verlof is in gegaan! Zo’n mooie bijzondere tijd!
Flora, wat schrik ik van je berichtje! Gelukkig is jullie zoon al flink gegroeid! Moesten jullie lang in het ziekenhuis blijven?

Ik ben eind september bevallen van een dochter, met 39+3. Een hele snelle thuisbevalling, vanaf het breken van de vliezen 45 min... Ze was heel klein maar doet het supergoed, inmiddels al bijna 500 gr zwaarder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven