Zwanger worden vanaf september ‘23 DEEL 3!

23-07-2025 18:55 88 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij deze deel 3 van dit topic.

Wij willen graag (weer) zwanger worden!
Wie schrijft er mee? :cheer2:

NAAM:LEEFTIJD:NOD:KIND:BIJZONDERHEDEN:
_Mathilde_384e 👧🏻
Teresita312e en 3e 👧🏻 👧🏻
Tederheid261e♥️ Meisje
Celeste23281e 🧒🏻
Mylissy291e♥️
Mwrosa29 1e 🧒🏻
Zoraeva311e♥️ Jongen
Xenn31 2e 👧🏻
Adnil1e♥️ Meisje
Wishful-Thinking403e♥️
JaMaar311e♥️
Mittensz271e♥️
Delphinia35 2e 🧒🏻
Neehoorn382e♥️
Nickii323e 🧒🏻
Florence291e♥️
Merel90332e♥️
Isabel2535 4e 👧🏻
Donut331e♥️ Meisje
Orang23361e♥️ Meisje
_Amber_29 2e♥️
Wolkenkrabber312e ♥️
Semlar311e ♥️
Libe40 2e♥️ meisje
Zonnegloed30 1e ♥️ 1e ivf poging raak
Fidei30 🤰🏻 1e
Yavana27 🤰🏻 1e
Knorrig24281e
Fleurig31 1e
Katermeloen32 1e
Koffiehagedis35 1e ♥️
Broodkruimel1984404e
Ik merkte ook niks behalve een dikke buik, en had toch er meer dan 60. Zegt echt niks hoor! (Overigens ook niet over de kwaliteit. Was bij mij echt 3x niks, dus ook niet druk maken over dat je er wat minder hebt, het gaat erom of er uiteindelijk een goede bij zit).
Fijn dat je een spiegel hebt opgebouwd en een verdovende prik krijgt.
Ik zal aan je denken morgen!
Dank je wel zonnegloed 😊 Het zit erop. Het stelde niet zoveel voor gelukkig. Ze heeft 7 follikels leeggezogen… nu afwachten! 🙏 zaterdag om 12u hopelijk de terugplaatsing ♥️

Edit: helaas maar 2 eicellen gevonden. Het zaad was ook slecht dus wsl gaan ze meteen icsi doen.
We zijn niet gebeld vandaag dus het lijkt erop dat we morgen een terugplaatsing krijgen ♥️ hoop zo dattie blijft zitten 🙏
Jeetje wat is er veel gebeurd! Hoe gaat het Broodkruimel. Wat een rollercoaster 🍀 💛
Het embryootje is aan boord ♥️
De andere was ook goed bevrucht dus kan waarschijnlijk ingevroren worden 🙏
Spannende dagen/ weken.. ik heb er een positief gevoel over 🍀
Wauw! 🥹 Wanneer zou je kunnen of willen testen? 🤞
Ik ben nu om de dag aan het testen om te kijken of de ovitrelle eruit is. Het streepje was vandaag nog amper zichtbaar, echt haast niet te zien. Dus nu hopen dat het weer op gaat bouwen, ik blijf gewoon om de dag testen denk ik, mezelf kennende. Keep you posted.
Broodkruimel1984 schreef:
10-09-2025 07:53
Ik ben nu om de dag aan het testen om te kijken of de ovitrelle eruit is. Het streepje was vandaag nog amper zichtbaar, echt haast niet te zien. Dus nu hopen dat het weer op gaat bouwen, ik blijf gewoon om de dag testen denk ik, mezelf kennende. Keep you posted.
Spannend! :heart:
Wat spannend broodkruimel, heel veel succes!
Groetjes!
ICSI 1 is niet gelukt helaas.
Ahh shit Broodkruimel. Ik ga duimen voor het andere embryo :heart:
Ik had helemaal gemist dat er een deel 3 was aangemaakt! Leuk om ook weer te lezen van de dames die al een paar maanden een kleintje hebben. Het gaat inderdaad supersnel!
Shitzooi Broodkruimel. Sterkte, wil je snel door voor de volgende tp?
Als het kan gewoon meteen maar ik hoor dat een rustmaand verplicht is? Even overleggen met het ziekenhuis.
Wat balen dat de eerste poging niet gelukt is, Broodkruimel!
Ahhh nee 😢 ik had zoveel hoop voor je Broodkruimel. Hoe gaat het met je?
Niet zo goed eigenlijk. Maar dat komt wel weer. Volgende week vrijdag gesprek met de arts hoe alles gegaan is, wat ik ervan vond en dan zal ik ook wel horen wat betreft de cryo terugplaatsing. Moet er nu nog even niet aan denken, in tegenstelling tot wat ik een paar dagen terug zei.
Wat een emotionele rollercoaster is het hè. Het is zo dubbel, zo’n traject. Aan de ene kant krijg je informatie wat er wel en niet goed gaat, een beetje houvast, en een hogere kans, maar de teleurstelling is ook zoveel groter daardoor.
Hopelijk heb je vrijdag een fijn gesprek met de arts en een plan waar je achter staat Broodkruimel.
Een hele dikke knuffel voor jou! Wat enorm heftig allemaal. Zijn er mensen met wie je het kunt delen in je omgeving?
Het is zeker een heftig traject... Veel liefs voor jou ♥️💔
Broodkruimel, wat vervelend om te lezen dat het niet gelukt is. Veel sterkte :rose:

Ik wist niet dat er een deel 3 was! Ik lees graag zo af en toe even mee :)
Bedankt allemaal. Ik begin me elke dag weer meer mezelf te voelen. Morgen het evaluatiegesprek. Ik neig zelf naar pas een terugplaatsing in januari, gezien alle leuke plannen en weer een vakantie in de komende weken / maanden, dan weer sinterklaas en kerst en oud en nieuw… We willen die cryo niet verloren laten gaan maar vooralsnog denk ik niet opnieuw weer het traject in te willen gaan. Maar goed… ik wilde sowieso geen traject en look at us now… We zien wel hoe het loopt.
Als je je daar fijner bij voelt zou ik wachten broodkruimel. Even van al het leuks genieten en bijkomen en dan in het nieuwe jaar met een frisse start wellicht jullie cryo terugplaatsen. Hopelijk geeft het gesprek morgen wat helderheid en voel je dan wat het fijnste is. Wij duimen hier in elk geval allemaal mee dat jullie droom uit zal komen. :redrose:
Lief zonnegloed, dank je wel.
Heel eerlijk zou ik willen dat ik gewoon kon zeggen; we kappen ermee. Tot hier en niet verder… maar blijkbaar zijn die grenzen zo vaag en worden die elke keer weer verlegd.
Je verlegt je grenzen ook steeds.. wat logisch is natuurlijk; stel dat het de volgende keer wel lukt.
Die onzekerheid is gewoon zo enorm rot lijkt me :-( plus nog de hormonen en alle emoties die erbij komen kijken.. man man het is niet niks hoor.. je gaat er dapper mee om!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven