Zwanger worden vanaf september

29-07-2020 11:00 1894 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het zwanger worden vanaf september 2020 topic.

NaamLeeftijdenGezinssituatieNODBijzonderheden
Bloem_Joppie35/382e kindje29-12
Vera9933/342e kindje20-03


Zwanger :flirting:!
NaamLeeftijdenGezinssituatieUDBijzonderheden
Larv-227/292e kindje+/- 27 juni
Nolatjeee9029/361e kindje07-2021
Aviendha28/321e kindje07-2021miskraam in oktober
koetjesenkalfjes30/312e kindje begin 08-2021 2 miskramen
Ananaskiwi33/332e kindje?
Piccobello33/351e kindje begin oktober 2021
Roossie199030/291e kindjeeind oktober 2021
Daanstje27/332e kindjebegin december hypothereoidie, miskraam december 2020
Herinnering28/341e kindjeBegin januari

LH piek en timing:
https://modernfertility.com/blog/normal-lh-level

Kans op + zw.test per DPO
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php

Kans op doorgaande zwangerschap
https://datayze.com/miscarriage-chart
zwangerwordenvanaf wijzigde dit bericht op 18-05-2021 18:31
94.61% gewijzigd
Spreken is zilver, forummen is goud.
Vera wat fijnnnn :cheer2:! Ik duim mee voor een mooi oplopende test!

Herinnering, gefeliciteerd met je goede NIPT uitslag!
Alle reacties Link kopieren
Yesss Vera, wat een mooi nieuws! 10 dpo en dan savonds positief, duimen dat het een mooie plakker blijft!

Fijn Herinnering, mooie mijlpalen zo!

Klinkt heerlijk Larv! Goed om te horen dat het zo goed met jullie gaat. Hopelijk slapen jullie ook nog wat tussen de nachtvoedingen door.

Hier gaat het goed met de zwangerschap, morgen alweer 17 weken. Ik voel de kleine elke dag een paar keer bewegen.
Helaas gaat het herstel van Corona traag, veel hoofdpijnen waardoor het genieten soms wel moeilijk is. Gelukkig heel heel heel voorzichtig een iets stijgende lijn, ik hoop dat ik tegen de tijd dat ik met verlof ga opgeknapt ben.
Alle reacties Link kopieren
Mooie berichten allemaal! Gefeliciteerd Vera :cheer2: laat je morgen weten of je test is opgelopen? :D

En jij gefeliciteerd met je positieve NIPT uitslag Herinnering. Kan me voorstellen dat het rust geeft wat dingen uit te kunnen sluiten.
Ik doe iets vergelijkbaars met Mom in Balance, zwangerfit. En hierna kan ik verder met mamafit :hihi:

Fijn dat het zo goed gaat Larv! Ik hoop ook borstvoeding te gaan geven. Ben nu 36 weken maar heb nog geen druppeltje gezien. Ik zou stiekem blij zijn als mijn borsten binnenkort gaan lekken. XD (be careful what you wish for... i know)
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
https://ibb.co/kJBvqqQ

Hij loopt mooi op 😀
Prachtig Vera!! Ziet er heel goed uit!


@Aviendha, heb je al een keer flink in je tepels geknepen, wie weet vloeit er dan al wat ;-D. Hier gelukkig nog niks vanzelf, maar als ik voorzichtig knijp wel.
Alle reacties Link kopieren
Wauw Vera, gefeliciteerd! :cheer2: Héle mooie test! Op naar een hopelijk héérlijke zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Dank allemaal voor jullie lieve berichtjes!

Bij mij komt nog ruim na 1,5 jr (heb toen bijna 6 mnd borstvoeding gegeven) nog steeds een paar druppels melk uit m’n borsten als ik een kolf beweging maak :lol:. Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Alle reacties Link kopieren
Gefelicteerd Vera!

Ik weet niet of Bloem_Jopie uiteindelijk wel of niet zwanger is geraakt (al lang niks van gehoord), maar wel fijn dat de rest in deze groep gewoon allemaal binnen het jaar zwanger is geworden :)
Alle reacties Link kopieren
Ja, inderdaad, heel fijn dat het bij iedereen voorspoedig is verlopen! Ik hoop voor bloem joppie dat het bij haar ook is gelukt.

Hoe gaat het Vera? Heb je al een eerste echo gepland staan?

Ik ga overstappen naar Viafora. Nog meer mensen? Heb mijn nickname veranderd, ik heet daar nu Wolkenkrabber. Ik ga proberen meer te schrijven alleen de ervaring leert dat ik in meeleesstand blijf :P vind het wel jammer dat we elkaar niet meer kunnen volgen tot aan de bevallingen :O
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook op Viafora (zelfde naam zelfde avatar) en heb kokoro ook gesignaleerd.
Dat forum voelt voor mij best wel hetzelfde als Viva. I.t.t. tot Fok, bij nader inzien vind ik het daar toch niks aan. Ik forum veel vanuit 'nieuw' en 'actief', dan is echt de helft onzin daar.
De groep bevallen 2e helft juli is grotendeels nu ook op Viafora , hoop Nola daar ook nog te treffen! :) het eerste bevallingsverhaal is daar gedeeld gister, ik vond het een positief verhaal!

Ik had vorige week een klein succesje. Heb onder de douche gehandkolft en er kwam wat uit :yes: moest wel wat beter mn best doen dan ff hard knijpen, haha. Maar ik ben blij om te weten dat er wat zit.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Ik ga ook over naar ViaFora! Vond dat voelen als een acceptabel alternatief, al zijn er wel een paar dingetjes die ik liever anders zou zien.

Wat fijn dat het handkolven gelukt is Aviendha! Ga je van tevoren een voorraadje aanleggen?
Alle reacties Link kopieren
@Kokoro leuk dat je ook naar viafora gaat!

Nee dat voorlopig niet denk ik, tenzij het er echt uit gaat lopen. Het voelt zonde ofzo om het er nu al uit te kolven en heb er ook geen medische reden voor. Maar ik hoorde om me heen veel verhalen over borstvoeding die niet lukt dus ik ben al blij om te weten dat het er iig zit!
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Dag dames,

Het is super stil hier, maar wilde toch eventjes melden dat afgelopen week bij 38+6 onze mooie zoon geboren is. Het was een lange, zware bevalling (hij was 4.4kg!), maar we zijn beiden helemaal gezond en het gaat goed.

Ondanks mijn verkleining loopt de BV als een speer. De nachten zijn pittig, de dagen zijn heerlijk en we zijn zó trots op hem💙.

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kokoro! Klinkt heel goed allemaal :)

Ons zoontje is inmiddels 11 weken en doet het heel goed. Sinds deze week zelfs al een paar nachten doorgeslapen van 10 tot 7 en dat is heerlijk.

Ben ook benieuwd hoe het met de rest gaat!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kokoro!
Hopelijk herstel je vlot, goed om te horen dat jullie heerlijk genieten!

Ben ook benieuwd naar de rest!

Hier gaat het goed met de zwangerschap, inmiddels 25+4 en m'n buik groeit weer net zo voorspoedig als bij de eerste. Kindje beweegt heerlijk, het is echt een actief kindje. Vorige keer met controle bij de vk had ze gewoon moeite de hartslag te vinden omdat het zo actief was, haha
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen Kokoro, gefeliciteerd :heart: Dat is een forse knul, hij zal er vast heel schattig uit zien :love: Veel succes de komende periode!

Zo fijn Larv, slapen van 10 tot 7!

Leuk Daanstje dat het zo'n actieve baby is, fijn dat het allemaal goed gaat.

Hier gaat het ook goed. Ik ben 21+6 vandaag, de 20-weken echo was helemaal in orde en het is een jongen :) Ik voel hem sinds week 19 eigenlijk iedere dag wel bewegen en dat wordt alleen maar meer. Dus heel fijn! Langzaam begint er bij mij ook een buikje te komen :yes:
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Kokoro!!!! Gefeliciteerd :heart:
4.4 kilo bij 38 + 6. Wajo! :-D en wat fijn dat de BV goed loopt! Hier ook alles goed.
Ik ben 8 augustus bevallen van een zoontje. Bij 41 + 3. 3700 gram en de bevalling ging goed. Vlos kwam smiddags even koekeloeren, toen was ik op 5 cm. s Avonds zou ze uit zichzelf weer komen en ik moest bellen als het eerder moest. Heb toen te laat gebeld omdat ik me op het ergste had ingesteld en er nog steeds geen ondragelijke pijn was. Uiteindelijk toen ze kwam binnen rennen kon ik gelijk persen, haha. Eigenlijk alles alleen gedaan behalve het persen.

Fijn om te lezen dat het met jullie ook goed gaat Larv, Daans en Herinnering!
Ik ben definitief over naar ViaFora en schrijf daar ook met het "uitgerekend in" groepje. Viva doet het niet meer in Google Chrome bij mij! Heb daar wel een mailtje over gehad maar had hem geïrriteerd verwijderd want ik was een beetje boos op Viva. Nu kom ik via een andere browser even kijken omdat ik aan jullie moest denken.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kokoro! Fijn dat alles goed is. En dus letterlijk een flinke jongen.

Aviendha ook gefeliciteerd! Wat fijn dat de bevalling zo soepeltjes is verlopen.

Larv, 11 weken alweer. Waar blijft de tijd!

Ik ben nu bijna 33 weken zwanger en dame is heerlijk actief (soms tot het irritante aan toe). Moet nog 3 weken werken en dan officieel met verlof. Het gaat nu ineens allemaal zo snel. Nog een paar weekjes en dan sluiten wij ook zo'n kleintje in onze armen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kokoro en Aviendha!
En fijn dat het met iedereen goed gaat met voorspoedige zwangerschappen!

Ik ben nu 13+2 wk zwanger, deze week de 13 wk echo en nog aan het wachten op de NIPT uitslag.. Maar verder gaat het ook helemaal goed, weinig kwaaltjes gehad gelukkig. Buik begint nu echt te groeien al, dus komende week ook maar op werk het gaan vertellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven