Zwanger worden!

09-07-2013 22:35 2040 berichten
Alle reacties Link kopieren
lieve dames,

Ik weet dat er al een heleboel soortgelijke gesprekken geopend zijn, ze zijn alleen al zo drukbezocht dus ik hoop nog een paar mensen te vinden om een nieuw gesprek mee te beginnen.

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben 29 jaar en probeer vanaf mei 2013 zwanger te worden, het lijkt me erg fijn en leuk om in contact te komen met meiden die ook bezig zijn zwanger te worden en ervaringen, onzekerheden en andere dingen mee uit te wisselen.

Ik hoop tot gauw......

Alle dames die nu nog mee willen schrijven adviseren we zelf een topic te starten of mee te schrijven met een rustiger topic. Wij zitten inmiddels op meer dan 1000 berichten en volgen elkaar al een hele tijd, wij merken al dat het soms lastig is alles bij te houden laat staan als je nieuw bent en alles nog terug moet lezen.

Heel veel geluk met het vinden/maken van een leuke topic en dat iedereen maar gauw zwanger mag worden!

quote:goudzilver schreef op 15 juli 2013 @ 15:55:

NaamLeeftijd/-PartnerKindjeZwanger/MBDUitgerekendRondeljcp8330/36 1 8/3hapsehen24/351 9 mei 20142primrose26/371 27-03-2014bb8230/361 11ibeb30/301 14Brianne85281 1 mei 20143Roosdd33/322 24 april 2014White_22xx32/331 12 juni 20144Vroedvrouwtje26/281 10 juni 20143moonn424/ 26117/018suckerpunch83301 29 september 2014 nana9023/28101/054soundofsunshine303 8 mei 2014goudzilver28 / 322 7 juli 2014Jufje8726/251 21 juli 20149
Goedemorgen allemaal!

Lieve Ljcp en BB, ik zag dat jullie je ook hadden aangemeld in het nieuwe zwanger worden topic. Wat goed! kan me voorstellen dat je hier niet altijd de berichten en aansluiting meer vind waar je nu wel op zit te wachten. Zou het gezellig vinden als jullie nog wel af en toe laten weten hoe het met je is en natuurlijk hoop ik zo erg dat er snel goed nieuws van jullie kant komt!

BB: welk merk ovulatietesten heb je deze maand gebruikt? hopelijk idd de volgende maand meer succes. Wil je het nog even afwachten of idd toch maar weer op nieuw naar de dokter?

Ljcp: he wat jammer weer die teleurstelling en verdriet bij de eerste keer weer ongesteld: heel logisch hoor...je had het zo gehoopt en dan komt ook de pijn van wat er gebeurd is weer even terug. Hopelijk voel je je snel weer wat fijner en kunnen jullie er deze maand weer voor gaan!

@Primrose: wat fijn dat het kindje al lekker naar beneden ligt! hier ook, maar bij mij kan het natuurlijk nog wel gaan draaien al verwachten ze dat niet. Is het ook al ingedaald? Heb zelf geen last met pijn bij voelen, wel vervelend!

Hoe was de kraamzorg intake? hier over twee weekjes...

@Moonn: jeetje wat laat dat ze dan pas doorverwijzen zeg! niet dat ik weet wat de termijn is wat de meeste artsen aanhouden, maar het klinkt wel erg lang... Ik heb dan ook helaas geen adviezen of info hierover voor je, maar gelukkig hebben brianne en Sound je al veel kunnen vertellen. Zou iig gewoon aandringen op sneller onderzoek en idd die maandjes erbij plakken kunnen vast geen kwaad;-)

Heel veel sterkte weer op het wachtbankje, ik wil met alle liefde een lekker kussentje en wat te drinken voor je erbij zetten, maar het zal vast niet veel helpen voor de onzekerheid;-(.

Enne egoposten is hier idd echt niet erg! daar zijn we voor! klets maar lekker van je af...

Brianne en Sound: leuk he dat gewiebel, beweging en gedraai in je buik! zodra ik wat voel ga ik ook meteen kijken of ik het ook kan zien. blijf het geweldig vinden! Idd wel jammer dat het nog in stuit ligt Sound! maar hopelijk draait hij nog even mooi bij.

Hier woensdag een fijne en mooie echo gehad! zo lief om te zien dat het dametje met gekruiste armpjes en de handjes onder haar kin lag. heel schattig! ze ligt dus al mooi met het hoofd naar beneden, genoeg vruchtwater en ook de placenta was netjes meegeschoven en weg voor de uitgang. alles prima dus! Geschatte gewicht nu 1400 gram, wat niet heel groot is maar ook niet te klein. Als ze zo door blijft groeien schat de computer dat ze met 40 weken 3200 is, dus prima!

Vk heeft me ook wat gerust kunnen stellen over weer een vroeg geboorte en over de snelheid van de bevalling bij een tweede, dus daar ben ik ook blij om. merk dat ik nu wat rustiger in mijn hoofd ben en niet meer denk: ojee! alles moet nu snel af want straks komt ze te vroeg!

Gister ook de eerste zwangerschapsyogales gehad en ik vond het erg leuk! Heel herkenbare dingen zei ze, leuk om de andere stellen te zien en te horen, ging veel over ademhaling, maar dan gelukkig niet op een zweverige manier. Moesten bv eerst bovenin ademen: mijn maag ging meteen omhoog... Daarna diep onderin de buik ademen en concentreren op de baby en ja hoor: kleintje ging meteen flink aan het spelen/spartelen richting mijn vriends hand, zo leuk! Had er dus veel aan om te merken dat ik veel te hoog adem en dat heeft veel effect op mijn maag en dat strakke band gevoel. Ga daar maar eens mee oefenen de komende dagen...

Fijne dag allemaal! bijna weekend voor degenen die vandaag nog moeten werken!

Liefs
Goedemorgen meiden,

Even een vraagje aan de meiden die een miskraam hebben gehad. Weten jullie nog hoe jullie eerste menstruatie na de miskraam was? Mij werd verteld dat het de eerste keer wat heftiger dan normaal kon zijn maar het is juist het tegenovergestelde, ik verlies nauwelijks bloed. Meestal heb ik dat de eerste dag en breekt het dan goed door, nu op dag 3 en nog nauwelijks wat....iemand ervaring mee?
Goedemorgen!

Bij mij was het vrij normaal tot wat lichter misschien.

Iig zeker niet meer dan anders...

Hoe voel je je nu!

Liefs
? Moest dat zijn;-)
Het was bij mij ook niet erger dan normaal hoor. En vrij snel weer over. Normaal was ik een dag of 5 ongesteld en nu was het met 3 dagen wel klaar.. Het kwam ook vrij snel na mn Mk dus ik denk niet dat er veel weefsel opgebouwd was in die korte tijd.
hey ljcp: ik wil je geen valse hoop geven ofzo, maar miss toch even een testje er tegenaan gooien? of had je dat al gedaan?
Het lijkt alweer zo goed als over....apart. zat ook al aan een testje te denken Brianne want dit is wel echt heel erg weinig, eigenlijk geen menstruatie te noemen. Heb niet echt meer de hoop of het idee dat ik zwanger zou zijn maar zou het voor de zekerheid even kunnen doen.
Pfff it's MBD... Maar durf niet goed te testen :( heb totaal geen ms symptomen, echt helemaal niks.. Maar toch voelt t niet 'goed'.. Mehh moeilijk!
Oh spannend weer Moonn!

Misschien nog dagje wachten om teleurstelling te voorkomen? Of ga je denk je vandaag toch vandaag de test erbij pakken?

Ga heel hard denken aan een positieve test!!!
Aangezien we vanavond nog een etentje hebben, en ik wilde weten of ik kon drinken of niet ivm rijden (jaja een smoes is makkelijk gemaakt ) toch maar getest zo net.. Negatief.. :( jammer maar voelde m aankomen dus dat scheelt.. Vanavond dus lekker genieten van n borrel en lekker eten..

Fijne zondag allemaal.. X
He verdikkie!!!!

Je weet het nog maar nooit natuurlijk, zolang er nog niks te bespeuren is...

Maar gelukkig dat je het al aardig ingeschat had. Maar blijft niet leuk:-(.

Iig wel veel plezier bij je etentje en hou ons op de hoogte!!
Dag lieve meiden,

Balen Moonn, maar zoals Roos ook al zei, je weet het niet zeker he.....geen bloed geeft moed was ons motto toch!?! Veel plezier vanavond, even lekker je zinnen verzetten.

Hier op en top ongesteld, eigenlijk ben ik er wel blij mee, dat halfbakken gedoe was zo onzeker, nu weet ik tenminste echt waar ik aan toe ben en ook dat de boel gewoon nog helemaal naar behoren werkt. Gewoon op dag 29 (gerekend vanaf de dag waarop de miskraam begon) ongesteld, keurig.

Roos je vroeg me nog hoe ik me nu voel, eigenlijk wel goed. Een collega van me, halverwege de dertig vertelde deze week dat zijn relatie voorbij is. Ze waren al jaren samen, hij was eigenlijk wel toe aan een volgende stap, groter huis en kindjes...zij bleef daar altijd wat vaag over. Ze heeft onlangs een nieuwe baan gekregen waardoor ze doordeweeks aan de andere kant van het land zit, ze zagen elkaar nog maar ongeveer 2 dagen per week en zij besefte dat ze hem totaal niet miste...uiteindelijk dus besloten er een punt achter te zetten. Dit soort verhalen doen me heel erg beseffen wat ik wel heb....een hele fijne relatie, een mooi huis en bezig een kindje proberen te krijgen, ook weet ik nu dat ik wel zwanger kan worden dus ook al moeten we veel geduld opbrengen, het komt echt heus wel een keer goed. Hij moet weer helemaal bij 0 beginnen en dat lijkt me vreselijk als je (al) midden dertig bent. Bij mijn vriend was dat natuurlijk ook zo, ook 34 toen zijn vrouw hem verliet en kijk hoe hij er nu voor staat maar dat gebeurt natuurlijk lang niet iedereen, lijkt me erg onzeker en verdrietig. (nou is het ook niet bepaald een man waarvoor de vrouwen in de rij staan....lastig....ik hoop dat hij toch het geluk weer mag vinden) Maar goed, dit doet me dus extra beseffen hoe gelukkig ik eigenlijk ben ondanks het verdriet van de miskraam en het lange wachten op onze grote wens. We zijn ook wel meer naar elkaar toe gegroeid heb ik het idee, wij kunnen dit samen aan en zijn in ieder geval heel erg happy met elkaar, daar mogen we ook heel dankbaar voor zijn. Het komt allemaal wel goed!

Ik had me inderdaad aangemeld bij een nieuw topic maar geloof dat dat toch niet helemaal wat voor me is. Voornamelijk erg jonge meiden, helemaal aan het begin van zwanger worden, ervan overtuigd dat het allemaal heel snel zal gaan, willen het liefst bij sollicitatiegesprekken al vertellen dat ze bezig zijn zwanger te worden.....nu al in overleg welke kinderwagen ze gaan kopen. Sommigen willen straks zelfs liever even een maandje overslaan omdat het niet zo handig uitkomt om in december uitgerekend te zijn....dat irriteert me vreselijk.....niet de wereld waarin ik leef....zo werkt het gewoon niet, kan daar echt een beetje boos om worden zelfs. In een ander topic las ik zelfs dat iemand schreef dat ze het bewust zo GEPLAND! had om in de zomer uitgerekend te zijn omdat ze het fijn vond dat ze dan verlof zou hebben, dat soort mensen lukt het dan natuurlijk ook nog....maar toen kreeg ze een miskraam.

Wat vind jij ervan BB?

Ik blijf toch liever met jullie schrijven, we zijn al zolang samen hier, het is net alsof ik jullie echt ken. Ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik niet altijd uitgebreid op al jullie babyverhalen, ik doe mijn best maar ik weet dat dat niet altijd zal lukken.

Weer een lang verhaal geworden.....fijne zondag allemaal!

Liefs
goeiemiddag:)

het was een hele klus om weer bij te lezen! poe mijn drukke leventje ook haha! hier alles goed, vandaag behang afgehaald in de babykamer, pff wat een werk, nu de gang en trap naar beneden nog en dan kan er gestuct worden!

@suckerpunch: wat fijn een goeie echo!!!

@alle andere meiden dikke knuffel!!
Moon: balen meid!! goed dat je toch getest heb. Kan me voorstellen dat je daarvoor toch in spanning zat en dan kun je het maar beter weten. Hoop dat je gaat genieten van het etentje en vol goede moed de volgende ronde in gaat.

@ljcp: wat ben je sterk, knap hoor!! echt zo goed dat je nu al weer de positieve dingen van je leven probeert te zien en daar van geniet. En je hebt ook helemaal gelijk natuurlijk, maar het is ook logisch om verdrietig te blijven en je te richten op wat er mist. Echt goed van je en ik denk zeker dat zo'n positieve houding je gaat helpen komende tijd, ook met het zwanger worden. Ik hoop het zo ontzettend voor jullie.

En dat van dat andere topic: ik kan het me helemaal voorstellen!! ik weet niet of je laatst die post had gelezen van mij over die collega? Die ook deed alsof zwangerschappen altijd gepland konden worden. Bizar!!! ik snap daar echt niks van, in wat voor wereld leef je dan? Ik prijs mezelf nog steeds elke dag gelukkig dat ik dit uberhaupt mag meemaken, omdat ik weet hoeveel mensen dit zouden willen en niet krijgen of lang op moeten wachten. Een beetje 'nederigheid' oid, zou wel gepast zijn met dit soort dingen. Helemaal als respect naar anderen toe die het moeilijk hebben met zwanger worden.

En blijf vooral hier van je af schrijven, vind het veel te leuk om te horen hoe het met je gaat. En zoals ik ook al tegen de andere zwanger-worders had gezegd: echt geen probleem als je niet op alle baby-verhalen reageert, volkomen begrijpelijk. En als je nog meer steun wilt van andere, iets 'realistischere' zwanger-worders, moet je misschien nog eens kijken bij topics als 'nog niet zwanger na... mnd' oid. Die zie ik ook wel eens langs komen. Of zwanger worden na een miskraam ofzo. Maar blijf vooral ook bij ons:)

Hier alles ok. Blaasontsteking is weer beter. Ik kan nu ineens toch wel veel shirtjes niet meer aan, m'n buik groeit hard! Hoop niet dat er een 10-ponder uit moet zodirect.. nou goed, ook dat overleef ik dan wel weer..

fijne zondag nog!
Hallo!

Moon wat jammer dat je negatief testte! Ik hoop zo voor je dat het binnenkort bij jou ook raak is! Veel plezier met uiteten en het voordeel (alhoewel je het er met liefde voor laat staan) je kan alles van de kaart kiezen en een drankje doen Zo probeer ik er altijd maar weer een positieve draai aan te geven...

En mbt de dokter, geef inderdaad aan dat je al langer bezig bent. Scheelt weer, weet het niet meer, maar ben je wel al begonnen met temperaturen?

Ljcp ik hem mij inmiddels afgemeld voor de andere groep. Net zoals jou vond ik ze erg jong en nog heerlijk naief, ik ben dat stadium voorbij en dan bedoel ik niet qua leeftijd Ik zou nog graag in die situatie willen zitten maar dat is niet zo en dat moet ik accepteren. We zijn gewoon bijna een jaar bezig en that's a fact. Merk ook aan mijzelf dat die wolk wel een beetje verdwenen is, tuurlijk kijk ik ook nog wel eens naar babydingen maar meestal overheerst dan de gedachte, eerst maar zien zwanger te worden. Daarnaast heb je hier toch ook een band opgebouwd en 'ken' je nu iedereen. Dames jullie nemen het ons toch niet kwalijk als we niet altijd op jullie zwangerschapverhalen reageren? Ik vind het super voor jullie dat jullie zwanger zijn en lees graag mee, maar reageren is soms moeilijk, alleen al door gebrek aan ervaring

Na een paar vreselijk emotionele dagen gaat het nu weer een beetje, menstruatie is inmiddels over en gaan we weer een nieuwe ronde in. Ik heb nog goed naar mijn temperaturen gekeken helaas zie ik twee dagen waar ik mijn eisprong op kon hebben. Ik heb dag 14 en 16 een lagere temp, dag 15 is wat hoger en vanaf dag 17 continue een hogere temperatuur. Wanneer zou ik dan mij eisprong hebben gehad, hebben jullie enig idee?

Deze maand ga ik andere ovulatietesten proberen aangezien ik bij de vorige (kruidvat) geen eisprong heb gevonden. Ik zag wel een vaag streepje, maar veel lichter dan de controlestreep. Echter hoe verder in de periode hoe witter de streep werd.

Nou dames, weer een heel verhaal, fijne zondag en tot snel!

x
oh ljcp voor in de tabel...ronde 11 en laten we de mbd zetten op: 15 maart (30 dagen)
Dankjewel weer dames!

Bb; fijn dat je je weer wat beter voelt... Hoe bevalt het temperaturen verder dan bij jou? Ik heb t jog niet geprobeerd, omdat ik van mezelf weet dat ik dit gewoon ga vergeten.. Elke ochtend dat gedoe, ik moet me altijd al haasten maar misschien straks toch het proberen waard..

Hier nog geen bloed gespot.. Moet sinds vanochtend wel opeens heel erg veel plassen, het valt me gewoon op dat ik na een minuut of 10-15 echt alweer moet, maar heb niet bijzonder veel gedronken ofzo.. Mja zal ook wel weer een goeie verklaring voor zijn

Liefs!
Hallo meiden,

Bb82, ik snap dat je in een achtbaan van emoties zit! Het is zo lastig dat je het niet in de hand heb! Ik heb geen ovulatie testen hoeven te gebruiken omdat ik het echt aan het slijm merkte wanneer er een ovulatie aankwam, heb je dat ook een beetje? En anders kan temperaturen soms meer inzicht geven. Het geeft ook echt helemaal niks als je niet op baby verhalen reageert,

Ljcp, wat fijn weer van je te horen en echt knap dat je er zo positief in staat! Ik snap dat zo'n eerste ongesteldheid wel balen is, maar ik denk echt dat je lijf er nu klaar voor is. Mijn eerste zwangerschap liet bijna 1,5 op zich wachten en na de miskramen werd ik steeds vlot zwanger, alsof mijn lichaam nu door heeft wat het moet doen. Wat een verhaal van die collega, dat is ook wat he, opnieuw beginnen als je dacht alles te hebben.

Ik had even gespiekt in dat andere topic maar kan me best voorstellen dat jullie je er afgemeld hebben. Het gaat er inderdaad best naïef aan toe en we weten allemaal dat een zwangerschap niet te plannen is en ik kan er heel slecht tegen als er zo luchtig over gesproken wordt!

Moon, niet rot voelen dat je niet altijd actief mee schrijft, we denken toch wel aan je! En helemaal niet rot voelen voor ego posts! Balen dat je test negatief was maar idd, geen bloed is goed. Ik ben benieuwd!

Roos, wat fijn van je goede echo! En ook dat de VK je wat gerust heeft kunnen stellen.

Brianne, fijn dat je blaasontsteking weer over is!

Hier alles wel ok denk ik, het bruinverlies is weer wat erger geworden, maakt me niet geruster natuurlijk, maar zolang t bruin is probeer ik me geen zorgen te maken. Dinsdag krijg ik weer een echo, dan ben ik 8 weken. De dokter heeft wel rust geadviseerd dus ik ben voornamelijk thuis op de bank, niet een heel enerverend leven, maar als dat nodig is om het kleintje te laten zitten heb ik het er graag voor over.

Verder zitten we nu in een sneeuwstorm, er lag al genoeg maar vandaag geven ze nog meer dan 15 cm sneeuw op, dus we kunnen onszelf straks uitgraven.

knuffel!
Moon temperaturen bevalt eigenlijk wel goed. Ben een onwijze snoozer en moet mij dus ook altijd haasten, maar het is maar een paar tellen werk. De eerste dagen vond ik het wat onwennig en vreemd, maar is nu wel routine geworden. Heb een file op internet gevonden waarbij je alles kan invullen en wat meteen lijkt op een grafiekje. 's ochtends of als je het kan onthouden s avonds kruisje zetten en klaar. Misschien heb je het wel niet meer nodig aangezien er nog geen bloed te bekennen is (ik hoop het zo voor je!)

suckerpunch een extra 15 cm sneeuw, jij kan straks niks anders meer dan op de bank hangen! Vervelend dat je nog steeds bruin verliest, nog een paar dagen en dan heb je een echo, die gaat je geruststelling geven!!!

Mbt vraag voor cervixslijm; meeste maanden kon ik daar aardig peil op trekken, maar afgelopen maand bijna niks. Vanwege die wisselende cycli wil ik er even ovulatietesten naast doen zodat ik soort van bevestiging krijg dat we op de juiste tijd bezig zijn
even kort nog:

@bb: dat temperaturen geeft helaas alleen een indicatie of er een eisprong is, maar de precieze dag is vaak lastiger te bepalen, juist door wat jij beschrijft: je ziet een sprongetje in je grafiek, maar het is onduidelijk of dat op dag 15 of 17 is. Maar je weet iig dát er een eisprong is en wanneer ongeveer. Dag 15 of 17 is allebei goed genoeg voor een lange luteale fase en tijd voor een innesteling etc. Allemaal goede tekenen dus:). Rond die periode zou ik gewoon om-de-dag tot elke dag seksen en dan maak je de beste kans.

hee en dit topic is net zo goed van de zwanger-worders als van de zwangeren hoor, dus voel je niet bezwaard om (niet) te reageren waar je wilt en ik hoop dat wij af en toe nog wat voor jullie kunnen betekenen, qua mental support.
@bb en @ljcp:

ik zie net een topic geopend door iemand van 31jr die ook al vanaf maart 2013 bezig is met zwanger worden. Nog geen reacties op haar oproep. Miss is dat meer in jullie straatje dan die 20-ers die hun bevaldatum al in hun hello-kitty-agenda hebben omcirkeld.
quote:brianne85 schreef op 16 februari 2014 @ 21:39:

Miss is dat meer in jullie straatje dan die 20-ers die hun bevaldatum al in hun hello-kitty-agenda hebben omcirkeld.

Eigenlijk geen tijd om te reageren, maar moet hier wel even heel hard om lachen Lieve meiden, blijf gerust lekker schrijven hier (en/of in een ander topic). Prima om niet op alle buikverhalen te reageren, dat hoeft ook helemaal niet. Ik vind het in ieder geval ook heel fijn om met jullie mee te leven en te duimen. We willen en verdienen allemaal een happy ending!
Hahaha brianne... :-D i

Pfff hier nog steeds niks te bekennen maar heb geen idee wanneer ik nu weer ga/wil testen... Probeer denk ik nog eventjes te wachten..

Fijne week allemaal!
Hahaha, Brianne, je maakte me echt even aan het lachen :-)

Jammer dat sommige mensen zo naief zijn, ze komen de waarheid vanzelf een keer tegen en dan is het des te moeilijker.

Ik reageer even snel op de eerste paar dames, internet is nog steeds niet perfect maar ik denk wel aan jullie!

@bb, wat fijn dat het temperaturen werkt voor je. Ik vond het zelf ook heel fijn om toch het gevoel te hebben dat je dingen een beetje beter in de gaten kan houden. En ik duim dat die extra kennis je helpt!

@ suckerpunch, wat vervelend dat je nog steeds bruinverlies hebt. Dat maakt je toch wel een beetje ongerust he?! ik duim voor een superecho morgen...

@moon... ik heb alvast goede hoop :-)

Hier is het prima, het is hoogzomer en afgelopen weekend hadden we temperaturen boven de 40 graden... pff, dan ben ik wel blij dat ik nog geen negen maanden zwanger ben. Dat lijkt me echt geen pretje als het zo heet is. Nu is het allemaal nog prima vol te houden. Het kleintje spartelt lekker in het rond en begint af en toe flink te trappen, wel leuk om dat van de buitenkant te kunnen zien! Ook wel een beetje gek, de realisatie dat er een mini-mensje in je zit dat een eigen actief leventje heeft waar jij helemaal niets aan kan doen.

Een tijdje terug hadden we het over sporten en ik merk nu toch wel dat hardlopen een beetje minder fijn begint te worden, dat op en neer hopsen van mijn buik. Ik heb ineens respect voor mannen-met-bierbuik die beginnen met sporten want dat moet toch ongeveer hetzelfde gevoel zijn....

Nou dames, stay warm, dan zal ik proberen koel te blijven.

Fijne weej!
@Roos: Ze is nog niet helemaal ingedaald, maar wel zover dat het hoofdje mn bekken afsluit. Dus mochten mn vliezen breken is er nog geen paniek. Ze draait ook niet meer, zo ver ligt ze al naar beneden. De Intake van de kraamzorg was uhm.. snel... ze heeft even de map en de formulieren doorgenomen en dat was het.

Fijn dat je echo goed was en dat de Yoga goed beviel! Ik heb volgende week woensdag de laatste echo

@Ljcp: Wat knap dat je alweer zo'n positieve draai eraan kan geven! Ik duim heel hard voor je dat je snel weer zwanger mag zijn! En wat een verhaal van die collega... Heftig hoor! Fijn dat je lekker bij ons blijft schrijven! En voel je vooral niet verplicht op alle zwangerverhalen te reageren hoor! Maar weet dat we met je meeleven en dat je altijd van je af mag schrijven hier!

@Jufje: Veel succes met het kamertje!

Voel je je verder goed?

@Brianne: Fijn dat je blaasontsteking weer weg is! Gek he als je buik ineens zo snel groeit.. bij mij heeft het heel lang geduurd, maar de laatste dagen zie k het groeien

@BB: Ik heb zelf niet zoveel ervaring met tempen, maar idd wat Brianne zegt, het geeft een indicatie van wanneer er ongeveer een eisprong moet zijn. Met om de dag sex zou je goed moeten zitten! Ik hoop dat je met die andere ovulatietesten meer succes hebt! En ook voor jou geldt natuurlijk dat je je niet schuldig moet voelen als je geen zin hebt om op iedereen te reageren! Maar vind het leuk dat je ook hier blijft schrijven, leef heel erg met jullie mee na zoveel maanden schrijven!

Suckerpunch: Lastig hoor dat je rust moet houden! Maakt de dagen zo lang :( Hopelijk mag je strax, als blijkt dat het kindje gewoon goed groeit, weer langzaam dingen gaan doen! Gelukkig morgen alweer echo!

@Moon: Spannend meid! Hoe was het etentje? Heb je lekker genoten? Heb je in je hoofd wanneer je evt weer wil testen?

@Vroedvrouwtje: 40 graden.. mijn hemel... moet er niet aan denken! Snap dat je blij bent dat je nu niet hoeft te bevallen! Hoe schat je de temp in zo rond je bevalling? Zal nog steeds wel warm zijn of niet?

Hier vannacht begonnen met mn laatste weekje nachtdienst... wel een raar idee hoor dat ik dan tot 1 juli vrij ben

Knuffel voor iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven