Zwanger worden

29-08-2015 11:08 54 berichten
Ik probeer al jaren zwanger te worden maar helaas is het geen succes ik ben maar heel kort vruchtbaar en heb last van overgewicht waar ik nu mee bezig ben om af te vallen zijn er meer lotgenoten? Die met overgewicht kampen en paar uur vruchtbaar zijn?
Hoe bedoel je je bent maar een paar uur vruchtbaar? Iedere vrouw is maar een paar uur vruchtbaar, maar de zaadjes van je partner kunnen een paar dagen in de bm overleven.

Vervelend dat zwanger worden niet lukt en dat je kampt met overgewicht. Succes met afvallen en ik hoop dat je snel zwanger bent
Zijn alle vrouwen niet maar een paar uur vruchtbaar?
Alle vrouwen zijn maar een paar uur vruchtbaar. Als een eitje springt dan maakt hij in zo'n 8 uur de reis naar de baarmoeder. In die tijd (tot max 12 uur) moet het bevrucht worden wil er een zwangerschap ontstaan. Je kunt het beste dan iedere 2 dagen vrijen vanaf dag 10-18 van je cyclus. Zaad blijft langer in leven en als er zaad aanwezig is dan komt het eitje het vanzelf tegen.

Overgewicht is vervelend, hoeveel overgewicht heb je precies? Is je cyclus wel regelmatig? Lukt het afvallen een beetje?
Is het niet verstandig om eerst eens met jezelf aan de slag te gaan voor je aan kinderen gaat beginnen?
Alle reacties Link kopieren
Ben je al bij de huisarts geweest? Omdat je zegt dat het al jaren duurt.

Die zou je kunnen doorsturen.

Hoe gaat het afvallen? Heb je daar hulp bij?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:KiaOraHoi schreef op 29 augustus 2015 @ 11:24:

Is het niet verstandig om eerst eens met jezelf aan de slag te gaan voor je aan kinderen gaat beginnen?Alsjeblieft zorg eerst dat je geestelijk en sociaal stabiel bent. Proberen zwanger te worden van je nieuwe vriend die de ware omvang van je financiele problemen niet kent is geen goed plan.
quote:erizo schreef op 29 augustus 2015 @ 11:30:

[...]

Alsjeblieft zorg eerst dat je geestelijk en sociaal stabiel bent. Proberen zwanger te worden van je nieuwe vriend die de ware omvang van je financiele problemen niet kent is geen goed plan.

Oh had ik moeten loepen.

To, dat is idd niet verstandig. Pas aan een kind beginnen als je het stabiel ook aan kunt.
Gezien.

Op 21-8 schrijf je nog dat je jezelf kwijt bent, niet weet wie je bent.

Lieve to, is therapie geen betere optie eerst. Zodat je beter in je vel komt.
Van wie probeer je zwanger te raken? In je andere topics heb je het alleen over een scharrel. Ik neem aan dat je niet al jaren samen bent met deze man of dat het in ieder geval geen serieuze, stabiele relatie betreft.

Zorg eerst dat je leven op orde is. Ga in therapie, ga gezonder leven en als je een fijne man hebt gevonden met wie je een stabiele relatie hebt kun je nog eens over kinderen nadenken.
Wat mijn voorgangers zeggen. Je zit in de schuldsanering en hebt nog andere problemen. Het is nu niet de tijd om nu een kind te verwekken.

Werk eerst aan financiële en emotionele stabiliteit. Het zou zo onverantwoord zijn om nu zwanger te raken. Je hebt een kind nu toch helemaal niks te bieden? Kom asjeblieft even van die roze wolk af.
Schuldsanering, vader op sterven, jezelf kwijt en geen vaste relatie. Denk je nou echt dat een zwangerschap/baby een positieve bijdrage aan dit geheel is?
quote:SilverShadow schreef op 29 augustus 2015 @ 11:57:

Schuldsanering, vader op sterven, jezelf kwijt en geen vaste relatie. Denk je nou echt dat een zwangerschap/baby een positieve bijdrage aan dit geheel is?

Baby's zijn toch altijd de oplossing en antwoord op alles?

Baby en poef alles gaat beter....
quote:MadameQetesh schreef op 29 augustus 2015 @ 11:59:

[...]

Baby's zijn toch altijd de oplossing en antwoord op alles?

Baby en poef alles gaat beter....Ja in sprookjes en in films En ze leefden nog lang en gelukkig.
quote:SilverShadow schreef op 29 augustus 2015 @ 12:01:

[...]

Ja in sprookjes en in films En ze leefden nog lang en gelukkig.

Is dat in deze wereld niet zo ?

Ik dacht ik 'neem' een baby en alles wordt beter.
quote:KiaOraHoi schreef op 29 augustus 2015 @ 11:24:

Is het niet verstandig om eerst eens met jezelf aan de slag te gaan voor je aan kinderen gaat beginnen?

+ 1

Zorg er voor dat je eerst een stabiel wordt, je uit de schuldsanering komt en je leven weer op de rit hebt.
quote:SilverShadow schreef op 29 augustus 2015 @ 11:57:

Schuldsanering, vader op sterven, jezelf kwijt en geen vaste relatie. Denk je nou echt dat een zwangerschap/baby een positieve bijdrage aan dit geheel is? En woedend (!) de hoorn op de haak gooien als je iemand aan de telefoon hebt en het gaat niet zoals je het wilt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb heel serieus het topic van je vader en de erfenis gelezen, en chapeau hoe je het uiteindelijk netjes hebt opgelost voor jezelf. Maar ik ben het met mijn medeformeert eens dat je eerst hulp moet gaan zoeken bij het verwerken van een aantal zaken en financieel alles op de rit moet krijgen voor je aan een kindje begint. Het lijkt misschien idyllisch maar een kind kost tijd, energie, geld en is zeker niet 24/7 lang leven de lol en leven van de liefde. Ik misgun geen enkele vrouw een kind maar gun kinderen wel een psychologische en financieel stabiele basis.
In een ander topic schrijf je dat je 50 kilo overgewicht hebt, dat zal je eerst kwijt moeten raken wil je zwanger worden. Een gyn zal ook niets voor je kunnen betekenen nu.

Daarnaast ben ik t eens met mijn medeforummers, voor nu ben jij niet in staat om een kind op te voeden in een gezonde en financieel stabiele omgeving.

Je hebt een bewindvoerder, je bent labiel, je hebt pas sinds kort een relatie, je bent nog vrij kinds in je manier van doen. Hoe lief je ook voor een kindje zal zijn, een kindje verdient meer dan dat jij nu kunt bieden.
Ik geloof dat ik eens wat vaker moet loepen.

TO, hoe kun je nu al jaren bezig zijn om zwanger te worden zonder vaste partner?
quote:lux. schreef op 29 augustus 2015 @ 14:35:

Ik geloof dat ik eens wat vaker moet loepen.

TO, hoe kun je nu al jaren bezig zijn om zwanger te worden zonder vaste partner?

Tegen elke bedpartner zeggen dat ze wel aan de anticonceptie zit maar dat dus niet zo is? En dan op hoop van zegen dat hij geen losse flodders schiet?

Tenminste dat is het enige wat ik kan bedenken.
Weet je 'scharrel' ook al dat jullie bezig zijnmet zwanger worden? Of weten wij het eerder dan hij het weet?
Ik heb zelf ook best erg overgewicht maar voor de 2e zwanger binnen een half jaar.

Denk niet dat overgewicht altijd wat zegt hoor. Mits je verder gezond bent/leeft. Mijn suiker etc is allemaal prima in orde. Ik leef gezond en sport.

Iedere vrouw is maar een eventjes vruchtbaar..
quote:nagellakje schreef op 29 augustus 2015 @ 15:59:

Ik heb zelf ook best erg overgewicht maar voor de 2e keer zwanger binnen een half jaar.

Denk niet dat overgewicht altijd wat zegt hoor. Mits je verder gezond bent/leeft. Mijn suiker etc is allemaal prima in orde. Ik leef gezond en sport.

Iedere vrouw is maar een eventjes vruchtbaar..
Je bent verdorie bezig om in de schuldsanering te komen. Krijg alles eerst eens op een rijtje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven