Zwanger worden

11-11-2015 13:54 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie hebben besloten om te proberen zwanger te worden? Of het nu de eerste of tiende keer is iedereen is welkom

Wie gaat er mee kletsen?
Positief blijven
Ik ben 31 vriend 44 en samen willen we er weer voor gaan.

We hebben twee kindjes van 3 en 15 maanden oud. Spannend
Positief blijven
Hier 30 en vriend 36. Ronde 7 voor ons 1e kindje, is gestart vorige week...
By the way, TO, wat leuk voor jullie om voor een 3e kindje te gaan! Ik wens jullie alle succes en duim met jullie mee!

Een vraagje tussendoor:

Ik weet wel dat het voor elke vrouw verschillend is, zelfs bij elke zwangerschap, maar hoelang duurde het voor jullie om zwanger te worden gemiddeld? Wat vonden jullie normaal qua wachttijd/leeftijd? Wanneer naar de HA of gyn?
Hier wordt het de eerste.

Ik ben zelf 26, vriend 32. Spannend 😀
Bij de eerste duurde het 6 rondes, tweede 1 ronde werd miskraam, derde 2 rondes werd 1 van tweeling, vierde 7 rondes werd miskraam dit was afgelopen zaterdag. Nu dus weer opnieuw de ronde in. Het verschilt dus echt per keer.

Ik zou het een jaar bekijken en dan naar huisarts. Weet wel dat ze willen dat je ovulatietesten enz geprobeerd hebt. Anders moet je nog langer wachten .

Hoop voor jullie ook snel een mooie zwangerschap.

Laten we samen kletsen.

Ik kan als we een leuk groepje hebben een tabel maken met onze nod erin?
Positief blijven
Voor ons wordt het de eerste trouwens. Ook eerste ronde. Dus alles nieuw en spannend.
Welkom little angel gezellig. Zeker spannend.
Positief blijven
Hallo dames!

Al een tijdje lees ik deze forums!

Ben nu in januari bijna twee jaar bezig om zwanger te worden tot op heden nog steeds niet gelukt dus ben naar de dokter gegaan voor even een check of alles goed is

Nu heb ik dus een hsg onderzoek gehad en de gynaecoloog verklaarde dat je nu extra vruchtbaar bent onderzoek deed veel zeer en heb flink gehuild erna van de spanning

Nu heb ik weer vol goede moed alles op alles gezet! En moet nu dus ongesteld worden met de kerst!😬 Loop al bijna een week met pijnlijke borsten en blauwe aders nu vraag ik me af zou het dan toch gelukt zijn maar moet nog even wachten vanmiddag wel naar de huisarts ivm met witte vlokjes in me urine

Heel verhaal dat ik kwijt wou en wil iedereen veel geluk wensen met zwanger worden !!! 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven