zwangerschaps navelpiercing

24-01-2015 17:27 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 9w5d +/- zwanger en heb een navelpiercing. Mijn vraag was nu , vanaf wanneer gebruik je de zwangerschaps piercing? En wat is jullie ervaring daarmee?

Hoor graag jullie ervaringen!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ik ben 27 weken en 2 dagen zwanger. Heb mijn zwangerschapspiercing er gewoon nog inzitten.

Mijn navel puilt wel al uit (heb best een flinke buik), maar de piercing zit nog steeds, zwangerschapspiercing rekt mee vanwege dat plastic staafje. Nadeel als ik heb eruit haal gaat ie er moeilijk weer in. Dus ik behoudt mijn navelpiercing zo lang mogelijk.
Wat doen jullie moeilijk! Het gaat om een prik van twee seconden. Hebben jullie daar echt een uitgescheurde navel voor over?
quote:melbrw schreef op 25 januari 2015 @ 10:39:

Wat doen jullie moeilijk! Het gaat om een prik van twee seconden. Hebben jullie daar echt een uitgescheurde navel voor over?schijnt niet altijd te kunnen vanwege litteken weefsel van je vorige piercing.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Dan moet je een betere piercer zoeken ..

Goede piercers weten hoe het moet.

Litteken weefsel van piercings kan vermindert worden door bio oil.

Ik heb zelf een lastigere piercing laten herzetten, een surface onder mijn sleutelbeen.

Als je erg veel litteken weefsel heb kan hij zelfs nog daaronder door gezet worden.
quote:Pudding123 schreef op 24 januari 2015 @ 23:54:

Ik hou van lichaamsversiering en zou hem graag houden! Als ik hem achteraf nog laten zetten ook wel een goed idee.

Nja over de slappen huid, denk dat dat per persoon heel verschillend is en denk ook inderdaad hoeveel je aankomt. Ieder pondje gaat door het mondje dus probeer dat al in te houden. Ik smeer ook al met bio-oil

Maar weinig dus ervaring met zwangerschapspiercing verder?Nou die pondjes gingen niet door mijn mondje hoor, was verslaafd aan ijsblokjes..Mijn stofwisseling ging een stuk trager volgens de vk...Ik was daarna binnen paar maanden weer op gewicht, zonder inspanning. Integendeel zelfs.
Ik kan mij nog herinneren dat de dame die mijn navelpiercing zette zei dat ze hem er toen hij niet meer paste uit had gehaald en na haar bevalling weer in had gedaan. Dit verhaal werd in mij ogen bevestigd toen een goede vriendin van mij haar navelpiercing een jaar niet in had gehad en er toen weer 1 doorheen deed. Blijkbaar blijft dat gaatje dus lang open!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven