Zwangerschapstesten Action
zaterdag 15 juli 2017 om 21:21
Hoi hoi,
Misschien al eerder gevraagd, maar ik kan het zo gauw niet terug vinden.
Ik heb twee zwangerschapstesten gedaan van de action, beide positief.
Nu heb ik er ook èèn van de Jumbo gedaan, waarbij ik een heeeeel licht roze streepje zag, maar niet duidelijk.
Nu is mijn vraag, hoe betrouwbaar zijn deze testen? Ben een beetje confused.
Misschien al eerder gevraagd, maar ik kan het zo gauw niet terug vinden.
Ik heb twee zwangerschapstesten gedaan van de action, beide positief.
Nu heb ik er ook èèn van de Jumbo gedaan, waarbij ik een heeeeel licht roze streepje zag, maar niet duidelijk.
Nu is mijn vraag, hoe betrouwbaar zijn deze testen? Ben een beetje confused.
zaterdag 15 juli 2017 om 21:26
zaterdag 15 juli 2017 om 21:39
De test van de Jumbo was een zwangerschapstest. Hier kwam een heeeel licht streepje in het venster.
zaterdag 15 juli 2017 om 21:42
Ga ik doen, bedankt voor de tip!Foodsandbeats schreef: ↑15-07-2017 21:43Soms als je zwanger bent geeft een ovulatietest ook positief aan. Morgen of maandag maar nieuwe test kopen?
zaterdag 15 juli 2017 om 22:09
Misschien even goed lezen voordat je Iemand gaat feliciteren?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 15 juli 2017 om 22:16
Ik heb de zwamgerschaps testen ook gebruikt (zowel de early als gewone). Werkte goed, gebruikte de early toen ik 5 weken zwanger bleek te zijn dus echt "early zwanger" was ik niet meer...
Maar als je op die van de jumbo lichte streep ziet lijkt me positief=positief!
Misschien morgenochtend er nog een tegen aan knallen?
Ben je overtijd?
Maar als je op die van de jumbo lichte streep ziet lijkt me positief=positief!
Misschien morgenochtend er nog een tegen aan knallen?
Ben je overtijd?
zaterdag 15 juli 2017 om 22:18
zaterdag 15 juli 2017 om 22:21
En een positieve zwangerschapstest kan in jouw ogen alleen maar betekenen dat je er blij mee bent?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 15 juli 2017 om 22:36
Himalaya: Ik probeer tenminste positief te blijven. Ik zou het fijn vinden als je iets minder aanvallend naar mij toe reageerd, ik bedoel het allemaal goed hoor!
Sharon: Ik vind het heel erg vervelend voor je dat je overvallen bent door het nieuws. Ik wens je met heel mijn hart het allerbeste toe, in welke keus je ook maakt! Veel sterkte gewenst de komende tijd!
Sharon: Ik vind het heel erg vervelend voor je dat je overvallen bent door het nieuws. Ik wens je met heel mijn hart het allerbeste toe, in welke keus je ook maakt! Veel sterkte gewenst de komende tijd!
zondag 16 juli 2017 om 00:07
maandag 17 juli 2017 om 13:36
Hoi Sharon, de zwangerschapstest van de Action is prima. Kruidvat en Trekpleister hebben doosjes met twee testen voor vijf euro. Die zijn erg populair en betrouwbaar ook. Een ovulatietest meet je LH. Dit hormoon maak je aan vlak voor de eisprong. Helaas kunnen LH-testen ook op HCG reageren. Je weet nu dus niet of de test bij jou op LH of op HCG (HCG is alleen als je zwanger bent) reageert. Heel goed idee om nogmaals een test te doen! Ik ben benieuwd. Wat stond er op de jumbo test en was die van eigen merk?