Zwangerschapstesten Action

15-07-2017 21:21 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Misschien al eerder gevraagd, maar ik kan het zo gauw niet terug vinden.

Ik heb twee zwangerschapstesten gedaan van de action, beide positief.
Nu heb ik er ook èèn van de Jumbo gedaan, waarbij ik een heeeeel licht roze streepje zag, maar niet duidelijk.

Nu is mijn vraag, hoe betrouwbaar zijn deze testen? Ben een beetje confused. :-$
Ze zijn betrouwbaar.
Heel betrouwbaar. Bij mij waren ze elke keer raak. Maakt niet uit dat het goedkope van de action zijn. Giiiiirl, je bent zwangerrrr! Mag ik je feliciteren? Ik kan niet peilen of je blij of niet bent, hihi.
Welke van de Action heb je gebruikt? Ze hebben namelijk ook Early testen die een duidelijker resultaat zullen geven dan een gewone test.
De testen van de Action zijn betrouwbaar, bij mij in ieder geval wel met twee zwangerschappen. Zowel de gewone testen als de early testen.
Ik heb de Life care test gedaan, LH ovulationtest midstream.

Ik weet nog niet hoe ik me er over voel eerlijk gezegd.....
anoniem_302985 wijzigde dit bericht op 15-07-2017 21:28
Reden: Typefout
0.83% gewijzigd
Ovulatietest? Die werkt anders dan een zwangerschapstest. Daar hoor je twee streepjes op te krijgen.
Je kan beter een zwangerschapstest doen, ander doosje. Lijken wel erg op elkaar, die doosjes met testen van de Action.
Sharon93 schreef:
15-07-2017 21:30

Een ovulatietest dus. Geen zwangerschapstest.
Ah oke! Toch bedankt! Wat dom van me haha.
De test van de Jumbo was een zwangerschapstest, maar daar kwam echt een heel licht streepje in het schermpje.
Some_One schreef:
15-07-2017 21:39
Oh wacht, je had ook een andere test gedaan. Zeker weten dat dat wel een zwangerschapstest is? Hoe lang ben je overtijd? Een donker streepje hoeft niet meteen, sommige houden lichte streepjes.
De test van de Jumbo was een zwangerschapstest. Hier kwam een heeeel licht streepje in het venster.
Oh wacht, je had ook een andere test gedaan. Zeker weten dat dat wel een zwangerschapstest is? Hoe lang ben je overtijd? Een donker streepje hoeft niet meteen, sommige houden lichte streepjes.
Foodsandbeats schreef:
15-07-2017 21:43
Soms als je zwanger bent geeft een ovulatietest ook positief aan. Morgen of maandag maar nieuwe test kopen?
Ga ik doen, bedankt voor de tip!
Soms als je zwanger bent geeft een ovulatietest ook positief aan. Morgen of maandag maar nieuwe test kopen?
Ik weet niet hoe het zit met de ovulatie testen van de action, maar de zwangerschapstesten werken prima
If you can dream it, you can do it.
Ohh wauw spannend sharon! Meestal is een licht streepje gewoon een streepje en betekend het een zwangerschap! , alvast een kleine gefeliciteerd :winkie:
Inekkkkke schreef:
15-07-2017 22:05
Ohh wauw spannend sharon! Meestal is een licht streepje gewoon een streepje en betekend het een zwangerschap! , alvast een kleine gefeliciteerd :winkie:
Misschien even goed lezen voordat je Iemand gaat feliciteren?
Sharon93 schreef:
15-07-2017 21:30

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Himalaya misschien kan ik dat beter tegen jou zeggen ;-) ze heeft ook een zwangerschapstest gedaan en die was licht gestreept, dus ook positief.
Ik heb de zwamgerschaps testen ook gebruikt (zowel de early als gewone). Werkte goed, gebruikte de early toen ik 5 weken zwanger bleek te zijn dus echt "early zwanger" was ik niet meer...

Maar als je op die van de jumbo lichte streep ziet lijkt me positief=positief!
Misschien morgenochtend er nog een tegen aan knallen?
Ben je overtijd?
Inekkkkke schreef:
15-07-2017 22:11
Himalaya misschien kan ik dat beter tegen jou zeggen ;-) ze heeft ook een zwangerschapstest gedaan en die was licht gestreept, dus ook positief.
Ze weet nog niet helemaal hoe ze zich voelt mbt de zwangerschap.. dan lijkt feliciteren me niet helemaal op z'n plek.
Sharon, mocht je echt zwanger blijken te zijn en je weet niet wat je wilt neem dan contact op met het FIOM. Zij kunnen je begeleiden in het maken van een keuze waar je achter staat.
Inekkkkke schreef:
15-07-2017 22:11
En een positieve zwangerschapstest kan in jouw ogen alleen maar betekenen dat je er blij mee bent?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Himalaya: Ik probeer tenminste positief te blijven. Ik zou het fijn vinden als je iets minder aanvallend naar mij toe reageerd, ik bedoel het allemaal goed hoor!

Sharon: Ik vind het heel erg vervelend voor je dat je overvallen bent door het nieuws. Ik wens je met heel mijn hart het allerbeste toe, in welke keus je ook maakt! Veel sterkte gewenst de komende tijd!
Dag dames,

Ik ga morgen inderdaad nog een test doen. Ben inmiddels een weekje overtijd. Zegt nog niet veel, maar goed.

Mocht het wel zo zijn, zal het kindje natuurlijk welkom zijn, was inderdaad vanmiddag wat overrompeld. We wachten af! Ik hou jullie op de hoogte.
Hoi Sharon, de zwangerschapstest van de Action is prima. Kruidvat en Trekpleister hebben doosjes met twee testen voor vijf euro. Die zijn erg populair en betrouwbaar ook. Een ovulatietest meet je LH. Dit hormoon maak je aan vlak voor de eisprong. Helaas kunnen LH-testen ook op HCG reageren. Je weet nu dus niet of de test bij jou op LH of op HCG (HCG is alleen als je zwanger bent) reageert. Heel goed idee om nogmaals een test te doen! Ik ben benieuwd. Wat stond er op de jumbo test en was die van eigen merk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven