Entertainment alle pijlers

Pokemon Go 2

27-07-2016 22:27 2993 berichten
Het topic voor alle pokemon go spelers!







https://youtu.be/lrHJhKEtQEI



Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!



Handige links:



Pokemon Go voor beginners



Pokemon Wiki
Ik heb de voorbije dagen niet veel gespeeld. Vandaag hoop ik wel weer op Pokemonjacht te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu in Frankrijk en heb me leuke pokémon gevangen! Heel veel die ik nog niet had.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop hier ook nog een psyduck te vinden, die vind ik zo leuk
Ik zit al in level 18! ik vang nog maar weinig nieuwe pokemon, heb er nu 46 en denk dat er bij ons in de buurt weinig meer zit... Dus dat betekent of ergens anders gaan vangen of heel veel eieren uitbroeden.



Wel weer een 10km ei gekregen (mn tweede!) en hoop dat daar weer iets leuks uit komt. Uit mn vorige 5km ei kwam een sandshrew, die had ik ook nog niet!
Ik heb goldeen kunnen evolven!

Nog 300 meter voor mn 5km ei, ben benieuwd
En ik hoop nog een evee te vinden, nog 1 en dan kan ik evolueren!
quote:Marloes85 schreef op 28 juli 2016 @ 09:21:

Ik zit al in level 18! ik vang nog maar weinig nieuwe pokemon, heb er nu 46 en denk dat er bij ons in de buurt weinig meer zit... Dus dat betekent of ergens anders gaan vangen of heel veel eieren uitbroeden.



Wel weer een 10km ei gekregen (mn tweede!) en hoop dat daar weer iets leuks uit komt. Uit mn vorige 5km ei kwam een sandshrew, die had ik ook nog niet!Ik ben ook level 18 en meek dat dit de reden ks dat ik de app al weer minder aan zet. Een wandelingetje in de buurt levert dezelfde saaie Pokemon op en in het bos of andere afgelegen plaatsen vind je niks :(
Alle reacties Link kopieren
quote:lilapie schreef op 28 juli 2016 @ 09:26:

[...]



Ik ben ook level 18 en meek dat dit de reden ks dat ik de app al weer minder aan zet. Een wandelingetje in de buurt levert dezelfde saaie Pokemon op en in het bos of andere afgelegen plaatsen vind je niks :(Ja jammer is dat hè. Dat er in bossen weinig tot niets zit
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen heel stuk gelopen voor mijn 5km ei maar weer de helft niet geregistreert jammer!



Vanmiddag maar even een stukje fietsen
Life is like an hourglass glued to the table.
quote:Cateye schreef op 28 juli 2016 @ 09:18:

Ik hoop hier ook nog een psyduck te vinden, die vind ik zo leuk Daar hoef je niet voor naar Frankrijk, hier struikel je er over (binnenstad, Randstad)!
Alle reacties Link kopieren
quote:lilapie schreef op 28 juli 2016 @ 09:26:

[...]





Ik ben ook level 18 en meek dat dit de reden ks dat ik de app al weer minder aan zet. Een wandelingetje in de buurt levert dezelfde saaie Pokemon op en in het bos of andere afgelegen plaatsen vind je niks :(Jammer is dat inderdaad.... van het weekend een feest een uurtje rijden verderop, hopelijk kom ik daar wat nieuwe Pokemon tegen!
Pivot! PIVOT!!!
quote:Marloes85 schreef op 28 juli 2016 @ 09:21:

Ik zit al in level 18! ik vang nog maar weinig nieuwe pokemon, heb er nu 46 en denk dat er bij ons in de buurt weinig meer zit... Dus dat betekent of ergens anders gaan vangen of heel veel eieren uitbroeden.Ik heb er ook 46 (47 gezien) en heb het gevoel dat ik hier stilsta. Ik woon in het centrum van een stad maar ben ook de natuur al in geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 27 juli 2016 @ 22:58:

Mijn sterkste Pokemon op level 13 is mijn Golduck van 770 ofzo.

Ik probeer een beetje orde in mijn elitepack te scheppen dus een beetje selecteren in welke ik ga power uppen en welke niet.



Heb nu wat troep hoog staan ook, zeg maar Power uppen is pas nuttig vanaf level 20 blijkt. Ik maakte die fout ook al door in level 5 al een elite pack proberen te vormen, maar is nutteloos want je vangt dan een paar levels verder diezelfde met n beter cp. Kan beter doorwerken naar level 20 en dan gaan vangen en power uppen voor je pack.
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
He ik was jullie kwijt!



Ik was gisteren in een ander deel van Nederland en vond direct 3 pokemon die ik nog niet had! En vanmorgen een nieuwe pokemon gewoon in de woonkamer.

En voor het eerst heb ik 21 uur in dezelfde gym.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Leuk muziekje voor tijdens het lopen:



https://www.youtube.com/watch?v=vfc42Pb5RA8
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu op 54 pokemon (57 seen). Level 18 nu.



Ik ga dit weekend naar Rotterdam, misschien dat ik daar nog wat nieuws op kan pikken.

Langs de maas las ik hier?
Ik ben alweer uit de gym gegooid



Ik had vanmorgen nog een meowth, een psyduck en een oddish gevangen. En veel ratatta enzo. Ben aan t opsparen voor gebruik van Lucky egg.
Alle reacties Link kopieren
Zoooooo wat gaan jullie snel



Ik had een Meowth uit een ei en ik heb er nog een gevangen gisteren. Vanmorgen nog een Vulpix gevangen! Beiden had ik al, maar ik wil er meer haha. Oh, en zojuist ook nog een dikke vette Poliwhirl! Ik hoef nog maar 4 Poliwag of Poliwhirl te vangen om de Whirl te evolueren.



Ik ben nu level 16, 64 Pokémon gevangen en 67 gezien. Denk dat ik dit weekend maar eens op pad ga, even een andere regio proberen. Ik hoor goede verhalen over Kijkduin, daar zitten als het goed is een hoop Pokémon die ik nog niet heb.
Uhm... stuff... and things
Ik heb al 90 verschillende gevangen en een meer gezien (de Slowbro die er gisteren vandoor ging), maar gewoon allemaal in mijn eigen stadje. Door veel bij lures te zitten en pokevision af en toe in de gaten te houden, met eieren heb ik eigenlijk nog niet eens zoveel succes gehad (nu ook pas mijn tweede 10 km ei).



Op het verlanglijstje staat nu: lapras, vulpix (en dan ook ninetails) en nog meer van de starters zodat ik ze kan evolueren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 28 juli 2016 @ 10:33:

Ik heb al 90 verschillende gevangen en een meer gezien (de Slowbro die er gisteren vandoor ging), maar gewoon allemaal in mijn eigen stadje. Door veel bij lures te zitten en pokevision af en toe in de gaten te houden, met eieren heb ik eigenlijk nog niet eens zoveel succes gehad (nu ook pas mijn tweede 10 km ei).



Op het verlanglijstje staat nu: lapras, vulpix (en dan ook ninetails) en nog meer van de starters zodat ik ze kan evolueren.Wat veel! Ik zit nu op 74 gevangen en 77 gezien (level 22). De meeste nieuwe vind ik nu door te evolven... buiten kom ik eigenlijk geen nieuwe meer tegen.
Pivot! PIVOT!!!
Ik ben net level 16 geworden.

Mijn dikste Pokemon is een Golbat van 809.

En daarna allemaal van die stomme vogels

Daarna pas weer andere Pokemon.



Gister een beetje vals gespeeld omdat het regende. Met mijn vriend met de auto op pad geweest, maar we MOESTEN wel, want onze ballen waren op
Alle reacties Link kopieren
Bij lures krijg ik ook alleen maar ratten, duiven en wormen. En soms een enkele slowpoke of eevee.



Merlijne, waar woon jij?
Gisteren een Tentacruel gevangen van tegen de 700 CP, best blij mee. Ben level 12 nu.
quote:AnAppleADay schreef op 28 juli 2016 @ 11:06:

Bij lures krijg ik ook alleen maar ratten, duiven en wormen. En soms een enkele slowpoke of eevee.



Merlijne, waar woon jij? Middelgrote stad, maar vooral lures in stadsparken werken hiervoor goed. Als ik een lure aanzet op een willekeurige plek krijg ik ook de doorsnee ratten en duiven, maar in het park staan er vaak drie bij elkaar aan en daar is het altijd feest!
Alle reacties Link kopieren
Ik was jullie kwijt



gisteren in de ikea 1 pidgey gevangen verder niks interessants. Ik wil binnenkort mijn Lucy egg inzetten, mar eerst bedenken wat ik vooraf allemaal wil transfereren. Nog tips?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven