Entertainment alle pijlers

Pokemon Go 2

27-07-2016 22:27 2993 berichten
Het topic voor alle pokemon go spelers!







https://youtu.be/lrHJhKEtQEI



Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!



Handige links:



Pokemon Go voor beginners



Pokemon Wiki
Alle reacties Link kopieren
Net een pidgeotto van 500 of zo gevangen. Hadden we wel een bal of 12 voor nodig. . Zoon gelukkig, die houdt zo van vogels. De voorraad ballen raakt wel op. Na 48 uur in het ziekenhuis morgen maar eens een rondje pokestops doen. Even de rugzak weer voller. ..
Ik vermoed dat ik los ga met alle Eeveelutions, ik moet alleen Flareon nog, Meowth omdat het een kat is (ik heb nog niet genoeg candy voor Persian) en nog één of andere plant.



Oh, een Vulpix! Diewilikook! :-D
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 27 juli 2016 @ 23:35:

Ik vermoed dat ik los ga met alle Eeveelutions, ik moet alleen Flareon nog, Meowth omdat het een kat is (ik heb nog niet genoeg candy voor Persian) en nog één of andere plant.



Oh, een Vulpix! Diewilikook! :-DBij mij op het durp dus
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Woow, wat gaan jullie hard ineens, pagina 3 alweer!
Ik ben nu lvl 12. In de gyms hier zitten best hoge cp's dus ik moet nog ff aan de bak
quote:Marels schreef op 27 juli 2016 @ 23:36:

[...]





Bij mij op het durp dus Het dorp vol met fans van Henk van de Christelijke columns?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 27 juli 2016 @ 23:41:

[...]





Het dorp vol met fans van Henk van de Christelijke columns?



Juist.

Maar ik heb op dat durp wel goeie Pokémon gevangen. Vulpix en Pikachu en Jynxen, en dus tonnen Magnemites en Voltorbs.

En Golduck en eeeh, Mankey. Enzo.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 27 juli 2016 @ 23:23:

[...]





Juist.

Nu ik Scyther heb ga ik die ook wel oppimpen denk ik.

Verder denk ik aan Mr. Mime, mijn Golduck houd ik ook wel denk ik en verder weet ik het niet zo goed.



Ik heb een vrij hoge Electrode, een Jynx, een Tangela, Magneton, Beedril....



En een paar Pokemon die nu niet hoog staan maar die ik wel graag hoog zou hebben. Pikachu, misschien Drowzee, Eevee of Vulpix.

Machop, Charmander, Meowth, Squirtle, Onyx, Mankey, Abra, Slowpoke....



Die heb ik allemaal maar ik weet niet zo goed hoe ik de selectie moet maken

Denk een beetje per type eentje. Dus niet én Electrode, én Pikachu én Magneton maar 1 van de drie.

Zelfde met gras, vuur, dat soort werk...



De bedoeling was dat jullie even gaan vertellen welke ik moet fiksen en welke goed zijn om veel CP te laten krijgen.

En dat jullie uitleggen wat ik verder met die Gyms moet.



Kun je trouwens je CP nog op andere manieren verhogen dan door stardust te verzamelen met pokemons vangen?
668, the neighbour of the Beast
Ik ga toch nog eerst even het plaatselijke park hier proberen alvorens ik het risico op hooivorken in de rug oploop.



Eerlijk gezegd zou ik lekker op basis van welke je leuk vindt een selectie maken. Wel een beetje rekening houden met de verschillende types, maar voor de rest denk ik niet dat het heel veel uitmaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 27 juli 2016 @ 23:47:

Ik ga toch nog eerst even het plaatselijke park hier proberen alvorens ik het risico op hooivorken in de rug oploop.



Eerlijk gezegd zou ik lekker op basis van welke je leuk vindt een selectie maken. Wel een beetje rekening houden met de verschillende types, maar voor de rest denk ik niet dat het heel veel uitmaakt.Mijn veertienjarige neefje denkt dat anders over hoor. Die heeft er hele theorieën over. Niet dat je daar wat aan hebt want zodra die begint te praten over Pokémons is het net of ie Chinees praat ofzo. Ik word oud denk ik
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een TVP. Wat is het verslavend. Ik gebruik werkelijk ieder excuus om lopend, rennend of langzaam fietsend mezelf te verplaatsen. Bijna level 20 nu, 65 Pokemon in de pokedex en mijn sterkste is een Hypno van 1192. Ik vraag me inmiddels wel af hoe ik ooit alle 150 Pokemon ga verzamelen.... Ik kan geen spearow, pidgey, rattata of zubat meer zien...
Ik, als oude vrouw die nog pokémonkaarten heeft gespaard eind jaren '90, zeg dat je toch wel voor de allerleuksten gaat.



Er zijn ongetwijfeld een berg theorieën, maar ik vertrouw op het fanatisme van Lief en die is ook halstarrig van plan om Persian tot één van de sterksten te maken want 'Da's een kat. Vind ik leuk.'
Alle reacties Link kopieren
Ah, hier zijn we, in onze eigen vivagym!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 27 juli 2016 @ 23:55:

Ik, als oude vrouw die nog pokémonkaarten heeft gespaard eind jaren '90, zeg dat je toch wel voor de allerleuksten gaat.



Er zijn ongetwijfeld een berg theorieën, maar ik vertrouw op het fanatisme van Lief en die is ook halstarrig van plan om Persian tot één van de sterksten te maken want 'Da's een kat. Vind ik leuk.'



Neeee! Zeg ajb niet oud... je praat me nog een complex aan! haha

*hier stiekem ook een map vol met Pokemon kaarten, wellicht wel over 800*
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben ik dan op mijn 31e echt antiek.

Pokemon was toch wel voor het grut een jaar of vijf onder mij. Tis dankzij de pokefetish van mijn jongere broertje dat ik de meeste pokemon toch wel ken.
668, the neighbour of the Beast
Ik ben maar vier jaar jonger hoor, Marels. Uiteraard wel hoogbejaard voor een 14jarige.
Alle reacties Link kopieren
Wat doet de Lucky egg eigenlijk en wanneer zet je die in?
Alle reacties Link kopieren
En als ik vlakbij een pokestop sta met een Lure er op, dan zou ik toch extra pokemons kunnen zien? Nu heb ik er verschillende keren z'n 10 minuten bij gezeten, maar zie ik weinig voorbij komen behalve een rattata en weer z'n worm of vogel. Moet ik nog iets doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Boarn schreef op 28 juli 2016 @ 00:08:

Wat doet de Lucky egg eigenlijk en wanneer zet je die in?Een lucky egg verdubbelt de Xp die je krijgt als je een Pokémon vangt of evolueert. Dat kan hard gaan als je veel candy hebt om een hoop Pokémon te evolueren.
Alle reacties Link kopieren
[img]null[/img]quote:Boarn schreef op 28 juli 2016 @ 00:12:

En als ik vlakbij een pokestop sta met een Lure er op, dan zou ik toch extra pokemons kunnen zien? Nu heb ik er verschillende keren z'n 10 minuten bij gezeten, maar zie ik weinig voorbij komen behalve een rattata en weer z'n worm of vogel. Moet ik nog iets doen?Ja, normaal wel. Ik kreeg er veel bij een Lure, maar niet perse nieuwe of speciale.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft verder niks te doen Boarn.
quote:Marels schreef op 28 juli 2016 @ 00:00:

Volgens mij ben ik dan op mijn 31e echt antiek.

Pokemon was toch wel voor het grut een jaar of vijf onder mij. Tis dankzij de pokefetish van mijn jongere broertje dat ik de meeste pokemon toch wel ken.



Als jij op je 31e antiek bent, dan ben ik met mijn 38 jaar prehistorisch!



Ik heb ook een (veel) jonger broertje die toendertijd heel fanatiek was met pokemon spelen en kaarten verzamelen. Zelf vond ik t toen niet veel aan behalve Bulbasaur, die vond ik zo grappig! Ikkreeg van mijn broertje altijd zijn dubbele bulbasaur kaarten (ik heb ze nog steeds )
Alle reacties Link kopieren
Gotcha!



Vandaag maar eens op jacht in een andere stad.
aha heb jullie gevonden! en dat zonder voetjes hoop dat die functie t snel weer gaat doen trouwens, was zeer inspirerend.



vandaag een stapje in een (vijandige) gym gezet! was mal, ik heb bb per ongeluk op een gegeven moment iets goed gedaan, er stond: 'You won' in mijn schermpje!

toch stond ik een minuut later weer op straat, eruit geknikkerd, en de gym werd niet mijn eigen kleur..

affijn, eerste poging

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven