Entertainment alle pijlers

Pokemon Go 2

27-07-2016 22:27 2993 berichten
Het topic voor alle pokemon go spelers!







https://youtu.be/lrHJhKEtQEI



Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!



Handige links:



Pokemon Go voor beginners



Pokemon Wiki
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een tvp
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Het lijkt erop dat Pokevision nu werkt! Ik had een Pikachu in mijn 'nearby' staan en via Pokevision weet ik nu waar hij zit. Helaas slapen beide kinderen nog en ben ik zelf ook nog niet uit bed. Maar het is toch leuk te weten dat jij écht in de buurt zit.



Ik heb een paar Pokémon in gedachte waar ik een hoog CP van wil hebben en dat is gebaseerd op welke ik leuk vind



Ik wil graag: Ninetales, Arcanine, Rapidash, Seadra, Pikachu, Lapras, Evee en alle evoluties, Dragonair. En een vlinder, Butterfree bijvoorbeeld. En van de meeste van deze wil ik dan ook graag nog een versie daarvoor overhouden. Zoals een Vulpix (voorloper van Ninetales)
Alle reacties Link kopieren
en toen lag de website van Pokevision eruit...
quote:CherokeeRose1977 schreef op 28 juli 2016 @ 00:24:

[...]





Als jij op je 31e antiek bent, dan ben ik met mijn 38 jaar prehistorisch!



Ik heb ook een (veel) jonger broertje die toendertijd heel fanatiek was met pokemon spelen en kaarten verzamelen. Zelf vond ik t toen niet veel aan behalve Bulbasaur, die vond ik zo grappig! Ikkreeg van mijn broertje altijd zijn dubbele bulbasaur kaarten (ik heb ze nog steeds )Ik ben zelfs 40 De rage van destijds is dan ook aan me voorbijgegaan. Ik kende alleen Pikachu, Charizard en Charmander.
Mijn Starmie heeft de nacht overleefd in de gym hier achter het huis! Eerste keer dat ik er niet binnen een halfuur uit gezet ben.



Mijn sterkste Pokemon is 826, dan eentje van 824 en dan de Starmie van 711. Ik heb inmiddels 31 battles gewonnen, ga vandaag weer aan de slag.
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 28 juli 2016 @ 00:24:

[...]

Als jij op je 31e antiek bent, dan ben ik met mijn 38 jaar prehistorisch!

En ik een 'je weet waar je de mosterd haalt-mummie'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Net een bellsprout in mijn slaapkamer aangetroffen. Zou dat een soort hint zijn dat ik weer een keer moet schoonmaken?

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:CherokeeRose1977 schreef op 27 juli 2016 @ 23:03:

Ik ga btw van t weekend een lucky egg gebruiken. Ben al flink wat rattata,pidgey enzo aan t verzamelen om te evolueren.



Volgens mij kun je een lucky egg het beste toch gebruiken bij een pokestop met lure?





Ik gebruik mijn lucky egg pas als ik heel veel kan evolueren. Heb het een paar dagen terug gedaan en ben gewoon 25 minuten bezig geweest. :D Heel veel XP binnengeharkt dus! Maar ik had dus geen tijd om ook nog pokemon te gaan vangen enzo.



Ik weet niet zeker of deze al langs is geweest maar dit is een handige site om te kijken of je al je lucky egg moet gebruiken: http://www.pidgeycalc.com/



Bij mij gaf ie aan van nog niet en dat ik er ongeveer 23 minuten mee bezig zou zijn. Maar ik dacht ik ben een beetje langzamer dan de site denkt dus heb het toch maar gedaan en ben er heel blij mee Ben daarna nog een half uur bezig geweest al mijn geëvolueerde pokemon te transferren
Alle reacties Link kopieren
Zeg meisjes, is het eigenlijk te doen om een pokemon met een cp van, zeg, 25 toch hip en goed te krijgen?
668, the neighbour of the Beast
Je moet je niet te veel hechten aan pokemon die je vangt als je nog een laag level hebt. Des te hoger je level des te hoger het cp van de pokemon die je tegenkomt. Dus Marels, ik zou niks met deze van 25 cp doen want de kans is aanwezig dat je later deze pokemon met een veel hoger cp tegenkomt. Sowieso is het verstandig om zo min mogelijk stardust te gebruiken en dit lekker te sparen voor als je een hoog level bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van elke pokemon die ik vang de hoogste gehouden.

Maar heb bijvoorbeeld nu al spijt dat ik ooit een Oddish van 200cp heb geevolueerd.

Nu zit ik met mn Oddish van 415cp en een Gloom van ongeveer hetzelfde.



Inderdaad dus niet teveel hechten aan Pokemon met lage cp.

Pas gaan evolueren als je hoogste minimaal rond de 250 is voor een 2 stap evolutie (en dan nog zou ik wachten tot je beide stappen in een keer kan doen) en rond de 500 voor een enkele evolutie.



Natuurlijk kan je wel eerder evolueren als je alleen wilt sparen, maar als je ze wilt trainen voor Gyms dan zou ik het zo doen.
Ik ga vandaag lekker een rondje wandelen en vangen. Hoop dat het droog blijft
Alle reacties Link kopieren
quote:therealarya schreef op 28 juli 2016 @ 08:07:

Je moet je niet te veel hechten aan pokemon die je vangt als je nog een laag level hebt. Des te hoger je level des te hoger het cp van de pokemon die je tegenkomt. Dus Marels, ik zou niks met deze van 25 cp doen want de kans is aanwezig dat je later deze pokemon met een veel hoger cp tegenkomt. Sowieso is het verstandig om zo min mogelijk stardust te gebruiken en dit lekker te sparen voor als je een hoog level bent.Nou ja, ik heb bijvoorbeeld een Abra en een Mankey met een laag level. Die kom je volgens mij niet elke dag tegen, dus vandaar....
668, the neighbour of the Beast
Voor het sparen is het leuk dat je ze hebt maar ik zou er geen stardust aan verspillen want je hebt er verder niks aan als je ze sterker maakt. Maar je hoeft ze niet weg te doen natuurlijk. Op zich kan je best veel pokemon bij je houden natuurlijk. Aan de andere kant staan ze nu toch geregistreerd in je pokedex dus maakt het niet zo veel uit
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik ze gewoon houden voor de leuk, maar niet proberen om beter te maken.

Beter je candies sparen voor als je hogere vind. Evolueren voor de leuk kan toch niet als je er maar een hebt.
Idd Apple, ik zit nu even te kijken naar mijn eigen Abra. Die heeft ook maar een cp van 24. Als ik deze wil evolueren tot een kadabra dan moet ik sowieso nog meer Abra's vinden want dan kom ik nog heel veel Abra candies te kort. En de kans is groot dat nieuwe Abra die ik tegenkom een hoger cp hebben want ik ben nu een hoger level dan toen ik deze Abra tegenkwam. Dus eigenlijk zou ik deze Abra gewoon nu al kunnen transferren want dat ga ik waarschijnlijk toch wel doen uiteindelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 61 verschillende soorten. Gisteren ontsnapte de 62e, een Electabuzz van 860

Maar ik heb wel een Alakazam te pakken gekregen, daar was ik wel heel blij mee!



Morgen ga ik op vakantie, ben benieuwd wat voor Pokemon ik daar aantref!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Zojuist eindelijk mijn eerste Vulpix gezien én gevangen!



Welke Pokémon hopen jullie tegen te komen of uit je ei te krijgen?
Goedemorgen!



Stap ik net de metro uit,zie ik een gym die vrij is. Ik denk die is van mij maar iemand was me net voor. Wel van t zelfde team. Dus ik heb mijn eerste pokecoins binnen



Straks eens kijken of ik er nog in zit
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Ik zie nu bij shop een schildje met tijd die terug telt. Wat houdt dat in?
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 28 juli 2016 @ 09:01:

Ik zie nu bij shop een schildje met tijd die terug telt. Wat houdt dat in?Dat je pas over een uurtje of 20 weer opnieuw coins kan innen.
Alle reacties Link kopieren
Zie te zien verveeld het nog niet. Tijdens de lunch lopen diverse collega's een rondje langs diverse stops ed.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen staat de teller hier op 32 eieren, level 14, en nog steeds geen 10km ei.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven