Moderator - Eten

11-09-2007 20:31 508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.

Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.



Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.



Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.



Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com



Vriendelijke groet, Viva Angel 4
Alle reacties Link kopieren
thanks engeltje vier :smooch:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Engel, zou je even naar de uitlatingen van Superdad willen kijken in het topic Het beste voor je kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Viva Angel4 schreef op 28 augustus 2008 @ 19:59:

MV, ik heb de topics samengevoegd.

.
Bedankt!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
misschicken schreef op 31 augustus 2008 @ 10:01:

Engel, zou je even naar de uitlatingen van Superdad willen kijken in het topic Het beste voor je kinderen?
Ik heb gekeken en maatregelen genomen. Dank je.
Dank je!
Hey nummer 4,



Zouje mijn slowcookertopic willen verwijderen? Er is er al eentje.
Alle reacties Link kopieren
Ik vlieg er even heen MissC. Bedankt voor het melden.
Alle reacties Link kopieren
Angel, ik ben niet tevreden over mijn topic titel Wat is jouw amuse?



Kan je er iets leukers van maken? Wat is jouw lekkerste amuse? of Wat is jouw favoriete amuse?



Of een leuke eigen inbreng van jou. Ik heb het veel te snel gepost en vind de titel helemaal niet leuk. Dus verras me maar. (f)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Zal ik doen MV. Als de nieuwe titel je niet bevalt, lees ik het wel. :)
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, nou het is prima, als er iemand iets over zegt, stuur ik die naar jou. Thanks (f).
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
X-D , de link naar de index verandert niet. Ik pas hem aan maar dan weet iedereen het, het is geen probleem de index aan te passen hoor als ik een titel verandering weet. Automatisch doet hij het wisselen van de link niet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Angel,zou je even willen kijken in het topic ""eten in een sterrenrestaurant" naar de gore bijdrage van antonio.



Vind het echt walgelijk en hoop dat er iets aan gedaan word aan die misselijke post,gewoon zo ongepast en smerig,word er echt naar van.



Gr mormeltje
Alle reacties Link kopieren
Beste angel, bedankt dat je desbetreffende posting hebt verwijderd maar de rest van het topic is ook helemaal naar de klote. Het gaat niet meer over restaurants, waar evt te eten maar nu over het onderwerp dierenleed. Ik heb Toon al 2x gevraagd een apart topic te openen. Om over dat onderwerp zo door te drammen lijkt me niet nodig. Er is geen forummer die namelijk voor dierenleed is op dat topic. Dus een apart topic daarvoor lijkt mij meer op de plaats en op Sterrenrestaurants weer ontopic te gaan over waar evt. te kunnen eten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ja, echt heel erg zonde mylenevalerie. Ik had een poosje niet meegelezen maar ik was echt een beetje geschrokken.
Alle reacties Link kopieren
MV, zie mijn reactie van vandaag in het topic. :)
Alle reacties Link kopieren
engel, in het topic over de allerhande bleef het forum hangen, en nu staat er 3 keer hetzelfde bericht van mij. kun je er twee (en mijn excuses daar) weghalen?
Alle reacties Link kopieren
Engel, wil jij het topic "ben jij eerlijk' van NoYo verplaatsen naar overig?
Known to cause insanity in laboratory mice
hallo, ik heb per ongeluk de topic "ben jij eerlijk" bij Eten geplaatst, kunnen jullie die naar Relaties verplaatsten?



Gracias!
Alle reacties Link kopieren
De verzoekjes zijn afgehandeld. :)
Alle reacties Link kopieren
Angel,



Is het toegestaan om een topic genaamd 'wat is jouw favouriete receptensite?' te openen? Een medeforumster wijst ons op een surinaamse receptensite met allerlei lekkere dingen. Veel forummers die reageren zijn van de site onder de indruk, maar ze krijgt ook een aantal reacties dat het niet toegestaan is om reclame te maken voor een website. Voor kookliefhebbers zou het jammer zijn om deze link naar een (niet-commerciele) site te hebben gemist.



Als we nu een algemeen topic openen voor het uitwisselen van receptensites, zou dat mogen? Ik ken best een aantal sites met lekkere recepten en anderen waarschijnlijk ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Er mag inderdaad officieel geen reclame gemaakt worden op het forum, maar rond sommige onderwerpen is dat wat lastig. Bij mode & beauty wordt bijvoorbeeld ook vaak naar webwinkels e.d. gevraagd. Dit topic kan dus gewoon blijven staan en een algemeen topic met receptensites is wat mij betreft ook geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Viva Angel4 schreef op 22 september 2008 @ 22:12:

Er mag inderdaad officieel geen reclame gemaakt worden op het forum, maar rond sommige onderwerpen is dat wat lastig. Bij mode & beauty wordt bijvoorbeeld ook vaak naar webwinkels e.d. gevraagd. Dit topic kan dus gewoon blijven staan en een algemeen topic met receptensites is wat mij betreft ook geen probleem.
OK, thanks Angel!
Alle reacties Link kopieren
[quote]cherrytomaatje schreef op 22 september 2008 @ 21:02:

Angel,



Is het toegestaan om een topic genaamd 'wat is jouw favouriete receptensite?' te openen? Een medeforumster wijst ons op een surinaamse receptensite met allerlei lekkere dingen. Veel forummers die reageren zijn van de site onder de indruk, maar ze krijgt ook een aantal reacties dat het niet toegestaan is om reclame te maken voor een website. Voor kookliefhebbers zou het jammer zijn om deze link naar een (niet-commerciele) site te hebben gemist.



Als we nu een algemeen topic openen voor het uitwisselen van receptensites, zou dat mogen? Ik ken best een aantal sites met lekkere recepten en anderen waarschijnlijk ook wel.[/quote]



Cherry, er bestaat al een topic over receptensites. Topic van BGB.

Staan leuke sites op. Zie hier;

leuke sites over koken , eten , etc .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
mylenevalerie schreef op 23 september 2008 @ 07:25:

[quote]cherrytomaatje schreef op 22 september 2008 @ 21:02:

Angel,



Is het toegestaan om een topic genaamd 'wat is jouw favouriete receptensite?' te openen? Een medeforumster wijst ons op een surinaamse receptensite met allerlei lekkere dingen. Veel forummers die reageren zijn van de site onder de indruk, maar ze krijgt ook een aantal reacties dat het niet toegestaan is om reclame te maken voor een website. Voor kookliefhebbers zou het jammer zijn om deze link naar een (niet-commerciele) site te hebben gemist.



Als we nu een algemeen topic openen voor het uitwisselen van receptensites, zou dat mogen? Ik ken best een aantal sites met lekkere recepten en anderen waarschijnlijk ook wel.[/quote]



Cherry, er bestaat al een topic over receptensites. Topic van BGB.

Staan leuke sites op. Zie hier;

leuke sites over koken , eten , etc .
Zie je reactie nu pas MV! Dankjewel... was er niet meer aan toe gekomen om het betreffende topic zelf te openen :-)
Alle reacties Link kopieren
angel zou je deze willen verplaatsen naar het prikbord?

http://forum.viva.nl/forum/list_messages/30827

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven