Moderator - Eten

11-09-2007 20:31 508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.

Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.



Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.



Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.



Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com



Vriendelijke groet, Viva Angel 4
Alle reacties Link kopieren
mylenevalerie schreef op 31 juli 2008 @ 20:24:

Angel, ik denk dat het topic van Marleen "mag ik mij even voorstellen" beter tot zijn recht komt bij gezondheid (gaat over een maagband operatie).
Aangezien TO een nieuw topic bij Gezondheid heeft geopend heb ik het in deze pijler verwijderd. Bedankt voor het melden Mylenevalerie.
Alle reacties Link kopieren
Angel, met het besluit alle lijn- en afvalclubjes (terecht) niet op de etenpijler te laten, lijkt het me dat het topic 'kip het meest mishandelde stukje vlees' wel naar actueel kan.

Prima dat men daar (weer) over wil discussiëren maar lijkt me geen topic voor deze pijler.

Verplaatsen of hier laten?
Alle reacties Link kopieren
Beste Angel,



Ik heb net een nieuw topic geopend genaamd; kip het meest veelzijdige stukje vlees. Vandaag om 15:30 uur heeft reiger100 hier een posting geplaatst met een artikel over de mishandeling van kip. Hoewel ik het prima vind dat ze hier aandacht voor wil vragen, vind ik jammer dat ze hier dit topic voor gebruikt, bovendien vind ik het off-topic. Ik kan me voorstellen dat 'je de lol vergaat' als je op zoek bent naar kiprecepten en je leest dit ertussen. Aangezien ik hoop dat dit een langlopend topic wordt, vind ik dat zonde. FritsvanEgters heeft inmiddels een topic geopend (kip het meest mishandelde stukje vlees) waar mij dit artikel beter op z'n plaats lijkt. Mijn verzoek is dan ook om haar posting hier naartoe te verplaasten of te verwijderen.
The time is now
Bij kip het meest veelzijdige stukje vlees worden offtopic activistische postingen neergezet, het is slechts een receptentopic. Misschien zou dit verwijderd kunnen worden? Er is tenslotte ook een topic: kip het meest mishandelde stukje vlees.
twee zielen...
Alle reacties Link kopieren
hé hé miss! 3 zielen hè! Tsskkk mij zomaar niet meetellen ;-)
Hoooooooooo Sorry! Ik las niet verder dan lijnen en afvallen en daar ben ik allergisch voor ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ja, het had korter gekund, maar ik dacht, laat ik eens ondersteunend inleidend beginnen ;)
Alle reacties Link kopieren
Van mij mogen alle postings van mij weg over die mishandelde kip (ik heb ook er iets over gezegd, haal maar weg). Laten we het topic gewoon houden om er lekkere recepten te plaatsen. Wat nu ook kan omdat er (inmiddels) een topic is over mishandelde kippen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik laat de posts staan, om ze nu nog te verplaatsen na 1,5 dag discussieren verder, lijkt me een beetje nutteloos. Als jullie er anders over denken, dan hoor ik het wel. :)
Ik denk er anders over.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk er ook anders over, de anti-kip-brigade heeft een eigen topic en laat ze daar die discussie maar verder voeren.

Ik vind het erg zonde om een recepttopic onder te laten sneeuwen door al dan niet goedbedoelde motieven om mij erop te wijzen dat ik beter na moet denken voor ik kip koop/eet.



Tweede verzoekje, kun je het nieuwe restaurantweek topic van keuteltje bij het andere samenvoegen. Voordat we een index krijgen van 3 pagina's ;-)



Thnx!
Er zijn 4 mensen die om verwijdering van die postings hebben verzocht, en jij vind het na 1,5 dag (bij mij is het maar 1 dag) nutteloos. Is er iets spannends op tv of heb je soms iets anders leukers te doen?
Alle reacties Link kopieren
Nouja zeg Misschicken, waar slaat dat nou op? Ik sta toch open voor een andere mening of niet soms?

En ja, ik heb het druk, aangezien we maar met 3 angels het forum moeten doen. Ik kan niet overal tegelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Thnx voor het verwijderen 5 !! (of wie van de 3 dan ook ;-) )
Viva Angel5 schreef op 04 augustus 2008 @ 21:37:

Nouja zeg Misschicken, waar slaat dat nou op? Ik sta toch open voor een andere mening of niet soms?

En ja, ik heb het druk, aangezien we maar met 3 angels het forum moeten doen. Ik kan niet overal tegelijk zijn.


Nou je was al hier, je had het al bekeken en je vond het nutteloos. Tenzij wij er toch anders over dachten.....maar dat hadden we de eerste keer ook al aangegeven, toch?

Maar evengoed bedankt hoor!
Alle reacties Link kopieren
Super angel! Bedankt voor het verwijderen.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Angel,

wil je mijn topic "koken voor mijn gezin,ik weet het niet meer"'

Bekijken en beoordelen of het geschikter is voor de pijler kinderen?



Het mag ook hier blijven maar ik twijfel zelf of ik daar misschien meer ervaringen als reactie kan krijgen.

Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Iry, ik heb een alias gemaakt, zo staat het topic zowel bij kinderen als bij eten! :)
Alle reacties Link kopieren
Thanks angel5.

Wat een luxe!

Moet goed komen met de tips en ervaringen nu.
Alle reacties Link kopieren
Oeps, heb in de titel van mijn nieuwe topic per ongeluk "truffel(loie)" geschreven ipv "truffel(olie)". Kan iemand dat voor me veranderen? Thanx!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga de topictitel aanpassen MrsJones.
Alle reacties Link kopieren
Angel, wil je mijn topic over tosti's sluiten? Age en ik hebben tegelijk geopend. Alvast bedankt.



Angel, mijn posting heb ik al overgezet, maar ik zag nog 2 postings van andere, zou je die naar Age haar topic willen zetten?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Angel, wil jij mijn titel aanpassen in Maistortilla's waar te koop?



ik had de toetsenbordinstelling niet goed staan en nu staat er zo'n stomme z ipv een '
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
MV, ik heb de topics samengevoegd.



Rosanna, ik heb de titel aangepast....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven