Moderator - Eten

11-09-2007 20:31 508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.

Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.



Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.



Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.



Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com



Vriendelijke groet, Viva Angel 4
Alle reacties Link kopieren
Oke Angel, we wachten even af. Als het maar duidelijk is dat het uitgangspunt is om iedereen die moeite heeft gedaan te posten op een topic, dat het bewaard blijft. Je ziet nu gewoon bij topics, daar waar 50 postings zijn, die komt nog wel eens omhoog, en een topic (bijv. met 10 postings, zelfde onderwerp en vaak zelfde titel) zakt en een stille dood eindigd. Zonde.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hallo MV, ik heb het even nagevraagd en we voegen inderdaad eigenlijk geen topics meer samen. Alleen als er heel recentelijk twee topics over hetzelfde onderwerp zijn geopend. Persoonlijke verhalen voegen we sowieso niet meer samen.



Topics blijven in principe gewoon altijd bewaard op dit forum, tenzij we ze handmatig verwijderen. En dat doen we niet bij oude topics.
Alle reacties Link kopieren
Oke, dan hoop ik dat de zoekfunctie snel beter wordt, maar bedankt voor het navragen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Angel, misschien even de "Supertip" verwijderen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een onderwerp over quiche geopend terwijl deze er al waren, misschien kun je de onderwerpen samenvoegen? (met dank aan 'thee' !)
Alle reacties Link kopieren
misschicken schreef op 02 juni 2008 @ 13:45:

Angel, misschien even de "Supertip" verwijderen?
Bedankt, het topic is weg.
Alle reacties Link kopieren
BrownEyedGirl26 schreef op 02 juni 2008 @ 17:22:

Ik heb een onderwerp over quiche geopend terwijl deze er al waren, misschien kun je de onderwerpen samenvoegen? (met dank aan 'thee' !)
Ik ga even kijken, dank je voor het melden.
Alle reacties Link kopieren
Angel, ik had een pannenkoeken topic. Nu had iemand het erover en ik zeg, ik up hem wel maar ik kan het niet vinden met de zoekfunctie. Kan jij hem wel vinden?



Oja, ik heb het geopend op 5 februari 2008. Niet dat ik normaal weet op welke datum ik iets open maar het was de dag van de pannenkoek, vandaar dat ik het had geopend.



Als je wilt kijken heel graag.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Angel, google is toch ergens goed voor. Die hadden mijn topic nog wel bewaard. Via zoekfunctie van Viva kreeg ik het niet voor elkaar.



Ik hoop dat die snel beter gaat worden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee MV, of het met die zoekfunctie op korte termijn nog goed komt. Ik ben persoonlijk beste vriendjes met google, zou mijn sleutels er nog mee opzoeken als ik ze kwijt was. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Angel,



Lizsa heeft ook een topic over favoeriete thee geopend terwijl daar al een topic over is 1 lijkt mij genoeg ? haha. zou je die van haar bij het oude topic willen toevoegen ? alvast bedankt.



Girlxxx.
Alle reacties Link kopieren
Viva Angel4 schreef op 05 juni 2008 @ 21:28:

Ik heb geen idee MV, of het met die zoekfunctie op korte termijn nog goed komt. Ik ben persoonlijk beste vriendjes met google, zou mijn sleutels er nog mee opzoeken als ik ze kwijt was. ;-)
Ik hoef altijd maar te fluiten naar mijn sleutels en ze piepen gewoon waar ze zijn ;-] .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
De theetopics zijn samengevoegd.



MV, ik heb ook wel eens naar mijn sleutels gefloten, maar dat werkt niet. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Viva Angel4 schreef op 04 juli 2008 @ 20:46:



MV, ik heb ook wel eens naar mijn sleutels gefloten, maar dat werkt niet. ;-)
Fluit jij dan maar naar de mannen, dan fluit ik wel naar de sleutels X-D .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Haai, Angel!



Ben nog al een tijdje van het forum weggeweest, maar het topic "Wat heb jij gegeten vandaag " is meer een theekransje geworden dan wel een dagboek voor deze en gene. Scroll me een ongeluk om op leuke ideetjes te stuiten en de meeste berichten zijn doorspekt met off topic gezwets......

Zal wel een sjeikert wezen! X-D
Alle reacties Link kopieren
Angel, kijk maar wat je wilt. Er zijn 2 topics over kookblunders. Misschien leuker om ze samen te voegen? Zou jammer zijn van de eerdere reacties als die verloren gaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Bloesie schreef op 21 juli 2008 @ 21:26:

Haai, Angel!



Ben nog al een tijdje van het forum weggeweest, maar het topic "Wat heb jij gegeten vandaag " is meer een theekransje geworden dan wel een dagboek voor deze en gene. Scroll me een ongeluk om op leuke ideetjes te stuiten en de meeste berichten zijn doorspekt met off topic gezwets......

Zal wel een sjeikert wezen! X-D
Voor leuke en lekkere ideetjes moet je ook zijn op het topic En wat eten we vandaag. X-D
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Beste Angel,



Zou je zo vriendelijk willen zijn de reacties op mijn topic "Kookblunders en leermomenten" te plaatsen bij het andere kookblunder-topic van Mylenevalerie en 'm te sluiten?



Alvast dank!

Isa
Alle reacties Link kopieren
Mosterd...
Alle reacties Link kopieren
Bloesie schreef op 21 juli 2008 @ 21:26:

Haai, Angel!



Ben nog al een tijdje van het forum weggeweest, maar het topic "Wat heb jij gegeten vandaag " is meer een theekransje geworden dan wel een dagboek voor deze en gene. Scroll me een ongeluk om op leuke ideetjes te stuiten en de meeste berichten zijn doorspekt met off topic gezwets......

Zal wel een sjeikert wezen! X-D




Valt wel mee hoor. ;-)

En verder, wat MV zegt. :)
Alle reacties Link kopieren
isa26 schreef op 23 juli 2008 @ 13:58:

Beste Angel,



Zou je zo vriendelijk willen zijn de reacties op mijn topic "Kookblunders en leermomenten" te plaatsen bij het andere kookblunder-topic van Mylenevalerie en 'm te sluiten?



Alvast dank!

Isa
Ik ga ze samenvoegen. Dank je voor het melden. (En MV ook bedankt!).
Alle reacties Link kopieren
Thanks angel (f)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Angel,

zou het topic 'suikervrij eten, wie doet er mee?' naar lijf en lijn kunnen? Daar past het denk ik beter thuis.



Thx!
Alle reacties Link kopieren
Is goed hoor. Ik zal het topic verplaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Angel, ik denk dat het topic van Marleen "mag ik mij even voorstellen" beter tot zijn recht komt bij gezondheid (gaat over een maagband operatie).
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven