Geld & Recht alle pijlers

Gierige acties deel XVI

13-07-2023 13:40 2042 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De vorige 15 delen waren een groot succes. In deel 16 gaan we weer verder met het delen van gierige acties.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 4
* Deel 5
* Deel 6
* Deel 7
* Deel 8
* Deel 9
* Deel 10
* Deel 11
* Deel 12
* Deel 13
* Deel 14
* Deel 15
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren Quote
:cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
...
Alle reacties Link kopieren Quote
schone lei, zonder bruiloften? ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik lees ook weer mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP :) .
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor degenen die de definitie van gierig niet kennen:

gie·rig (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1. niet bereid iets van zijn bezit af te staan

Volgens de Van Dale.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
hoi
Alle reacties Link kopieren Quote
:peep:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn favoriete topic :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou waar blijven de gierige acties.....?
Ik ben blijkbaar gierig vandaag, omdat ik een kookboek via MP wat er voor 20 op staat, niet voor 10 euro wil verkopen. Wel geteld nog wel aan iemand die onder bewind staat.
Ik heb er de volle mep 29 euro voor moeten betalen voor dat geld heb ik ook hard moeten werken.
Daarnaast is boek zo goed als nieuw en redelijk populair en 2 jaar geleden uitgekomen.

tja, dan maar gierig kan dingen zo wel 'gratis' blijven weggeven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp 🤗
Alle reacties Link kopieren Quote
:cheer:
Ik lees ook mee :)
Alle reacties Link kopieren Quote
suikerspinx schreef:
13-07-2023 15:18
Ik ben blijkbaar gierig vandaag, omdat ik een kookboek via MP wat er voor 20 op staat, niet voor 10 euro wil verkopen. Wel geteld nog wel aan iemand die onder bewind staat.
Ik heb er de volle mep 29 euro voor moeten betalen voor dat geld heb ik ook hard moeten werken.
Daarnaast is boek zo goed als nieuw en redelijk populair en 2 jaar geleden uitgekomen.

tja, dan maar gierig kan dingen zo wel 'gratis' blijven weggeven.
O ja, herkenbaar. :hihi:

Ik hoop dat er de komende tijd een hoop gierige vakantieverhalen komen. Bv dat je reisgenoot alleen maar dingen wil doen die gratis zijn en je daardoor de hele dag aan het lopen bent. Reisgenoten die niet bijdragen aan de pot, maar wel gebruiken uit de pot...
En ik gooi hem er maar gelijk in... mensen die op reis geen fooi willen geven, ook al is het daar wel super normaal!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
13-07-2023 16:04
O ja, herkenbaar. :hihi:

Ik hoop dat er de komende tijd een hoop gierige vakantieverhalen komen. Bv dat je reisgenoot alleen maar dingen wil doen die gratis zijn en je daardoor de hele dag aan het lopen bent. Reisgenoten die niet bijdragen aan de pot, maar wel gebruiken uit de pot...
En ik gooi hem er maar gelijk in... mensen die op reis geen fooi willen geven, ook al is het daar wel super normaal!
Dat heb ik meegemaakt in Rome. Reisgenoot wilde nergens betalen voor een audiotour en dat mochten wij (man en ik) dan ook niet want dat zou ongezellig zijn. Ik heb in het colloseum maar op de wiki wat opgezocht en voorgelezen.
En elke keer ruzie zoeken met de obers om de prijzen van de drankjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
GreenLadyFern schreef:
13-07-2023 16:16
Dat heb ik meegemaakt in Rome. Reisgenoot wilde nergens betalen voor een audiotour en dat mochten wij (man en ik) dan ook niet want dat zou ongezellig zijn. Ik heb in het colloseum maar op de wiki wat opgezocht en voorgelezen.
En elke keer ruzie zoeken met de obers om de prijzen van de drankjes.
Ik geef toe dat ik vroeger daar ook wel van was (vooral de gratis dingen doen en veel lopend doen), maar ik had dat zo meegekregen van huis. Dat het zonde van het geld was en zo. Dat is wel goed gekomen, nu ga betaal ik liever voor het entree voor een museum en dat ik naar binnen kan op het moment dat ik wil en de hele dag heb om rond te kijken, dan dat ik wacht op dat ene gratis uurtje aan het einde van de dag. Maar ik was op zijn minst een vervelende kniepert.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
suikerspinx schreef:
13-07-2023 15:18
Ik ben blijkbaar gierig vandaag, omdat ik een kookboek via MP wat er voor 20 op staat, niet voor 10 euro wil verkopen. Wel geteld nog wel aan iemand die onder bewind staat.
Ik heb er de volle mep 29 euro voor moeten betalen voor dat geld heb ik ook hard moeten werken.
Daarnaast is boek zo goed als nieuw en redelijk populair en 2 jaar geleden uitgekomen.

tja, dan maar gierig kan dingen zo wel 'gratis' blijven weggeven.
Nou ja zeg! Dat je niet op dat verzoek bent ingegaan zeg! En het boek dan niet even naar die persoon hebt toegebracht. Samen met een versgekookte maaltijd uit het kookboek. Schande!
*gierige tvp*
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
dianaf schreef:
13-07-2023 16:04
O ja, herkenbaar. :hihi:

Ik hoop dat er de komende tijd een hoop gierige vakantieverhalen komen. Bv dat je reisgenoot alleen maar dingen wil doen die gratis zijn en je daardoor de hele dag aan het lopen bent. Reisgenoten die niet bijdragen aan de pot, maar wel gebruiken uit de pot...
En ik gooi hem er maar gelijk in... mensen die op reis geen fooi willen geven, ook al is het daar wel super normaal!
Ik had dus zo een vriendin standaard zuinig was eigenlijk niet leuk om iets mee te gaan doen. Vind het zo een sfeerverpester als je ijsje haalt voor 3,50 en iemand dan benoemt hoe duur dat wel niet is. Oh ik zou dat er niet voor betalen hoor...nou ik dus wel!

Krijg ook nog steeds 2,75 van der voor dat ene drankje. Schijnbaar werkte de betaallink niet ofz. De andere 5 dames hadden anders dat probleem niet.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven