Geld & Recht alle pijlers

Onvoorstelbare gierige acties II

30-08-2012 21:56 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat er zoveel verhalen zouden zijn, had ik nooit kunnen vermoeden, wat een gierigheid, geslepenheid en onbeschoft gedrag heb ik de laatste tijd gelezen.



Gelukkig hebben we er nu wel plezier om . Krijg je toch nog iets terug.....



Deel 2 dus.



Ik zou heel graag de ergste acties op een rij willen zetten, maar helaas heb ik daar de tijd niet voor.



Maar, spui verder! En laat ons meegenieten van het leed dat gierigheid heet.



Hier is deel 1: Hilarische gierige acties deel 1
Alle reacties Link kopieren
Thanks Bagheera, voor dit topic én het eerste natuurlijk!
Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat fijn alweer een nieuw topic!! Hopelijk komen er weer mooie acties
Happy new gierig topic
Kom maar op met de voor een ander leuke verhalen
Alle reacties Link kopieren
Ik lees weer mee!
Alle reacties Link kopieren
Ooooooh, jullie zijn ook gierig .



Een terugvindpost plaatsen zonder bijdrage, hoe durven jullie



Euhhh, dat betekent dat ik ook nog een actie moet plaatsen .



Doe ik ook echt! Heb nu geen tijd om uitgebreid te posten, ben met muziek bezig op de laptop . Zie het maar als een tegoedbon
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Heb er ook nog wel eentje;



Een scharrel waarmee ik ook wel ging borrelen wist op de een of andere manier op uitgekiende momenten naar de wc te moeten.



Als we een snacks bestelde bij t volgende drankje wastie opeens plassen (ergens waar je per x moest afrekenen) of als t zijn beurt was voor een rondje.. plassen (op een gegeven moment gaat t opvallen, helemaal als iemand verdacht vaak moet plassen ) Of bestelde hij twee biertjes en toen ik voor een rondje ging halen, wou meneer opeens wel een mixdrankje..



Kaartjes voor een concert geregeld...(in overleg) Ging ie er gewoon vanuit dat ik dat betaalde, tuurlijk! Ga niet om geld vragen, maar vond t wel beetje zielig..

Wat een afknapper! Inmiddels ook geen scharrel meer
Alle reacties Link kopieren
Ik meende het echt...
*
Alle reacties Link kopieren
Fijn, deel II! Heb bij deel I ook meegelezen.



Ga even denken over iets gierigs~!
Happy new topic!



Nou durf ik geen tvp meer te plaatsen natuurlijk, dus ik moet een verhaal hebben. Sorry, hij is niet heel hilarisch of onvoorstelbaar, eigenlijk alleen maar een beetje onhandig, maar het is tenminste iets he .



Ooit gingen we een vriendin helpen verhuizen. Gezellig, en ze had nogal wat grote meubels en veel zooi, dus we waren met 7 man aan het werk. Zij zorgde uiteraard voor eten en drinken op die dag. Dus tadaa, tegen lunchtijd kwam er 1 zak met 8 witte bolletjes op tafel. Daar konden 7 hongerige verhuizers wel weer op vooruit .
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage_ schreef op 30 augustus 2012 @ 22:42:

Ik meende het echt...
Haha ik meende het ook hoor. Ik doe niet aan tvps (denk ik niet aan).



En zet maar iets lekkers op tafel, want er wordt nog doorgepost in deel I
Alle reacties Link kopieren
Ik doe gewoon wel een tvp mijn echte bijdrage volgt later.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bagheera schreef op 30 augustus 2012 @ 23:41:

[...]





Ik zocht eigenlijk het cheer-icoontje met de pompoms sjieligjes naar beneden hangend, maar dat lukte niet.
Ook hier een gierige terug vind post! Heerlijk al die gierige verhalen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage_ schreef op 30 augustus 2012 @ 23:54:

[...]



Ik zocht eigenlijk het cheer-icoontje met de pompoms sjieligjes naar beneden hangend, maar dat lukte niet.



Verdorie. Zijn ze bij Viva ook al gierig geworden . Men, wat is er gesneden in het aantal icoontjes!



Enne: ik maak me er net zo schuldig aan, ik moet ook nog een actie vertellen. Ik ben bijna klaar met mijn sentimentaljourneyplaylist voor mijn feestje zaterdag, dus geen tijd voor lange verhalen, haha.



Na het weekend zal ik vertellen of iemand van het feestje tupperwarebakjes bij zich had voor de restjes van het buffet; of ik een totaal niet inwisselbare bon heb gekregen of dat iemand met al mijn toiletrollen de deur is uitgelopen.......
Haha wat een leuk topic!! Ik kende het vorige niet dus heb nog een hoop te lezen!



Ik had een keer een date met een onwijs gierige jongen!

Hadden een drankje in de kroeg gedaan, hij betaalde. Gingen naar de bios, ik betaalde. Daarna haalde hij iets te drinken en te snoepen bij de bios, alleen voor zichzelf:o terwijl ik er naast stond! Deze jongen vond de date erg geslaagd en wilde er graag nog 1 maar ik heb gepast!
quote:borodini_ schreef op 31 augustus 2012 @ 00:15:

Ik herinner me nog een voorval.

Niet echt met de naam gierig, maar mbt eten e.d. echt bízar.



Ik had een vage kennis ( schoolpleinmoeder ). Type kind in de winter met zomer kleding naar school sturen , kindje geen eten en drinken mee naar school ( en ik mijn dochter dan weer liet delen met haar ) ect. Duidelijk dat zij niet veel te besteden hadden.

Ik ben zo'n figuur dat zich dat allemaal nogal aantrekt, dus had al eens de kast van mijn dochter gehalveerd en haar dochter dus de helf van de winterkleding van mijn dochter gegeven. ( Even om een beeld te vormen wáárom ze bij mij aan de deur kwam )



Anyhow, op een dag komt ze bij mij aan de deur. Helemaal in tranen, geen geld meer om te eten, gas afgesloten, heel zielig ( ik zag haar kind voor me )

Dus ik duik in onze voorraadkast en vriezer ( In die tijd moest ik zelf van een schuldsaneringsniveau rondkomen, omdat wij een grote fout hadden gemaakt ). Sprokkel uit mijn eigen voorraad een bigshopper met eten bij elkaar. Diepvries groente, in de magnetron klaar te maken, kip ook in de mag. Brood, van die smeerleverworst die houdbaar is zonder koelkast, noodlesoup, thee, siroop ect.

Anyway, ik een hele bigshoppert vol gemaakt ( Kon ze echt met passen en meten een week vooruit ).... zegt ze :



Hebbie mss ook een zak chips voor me ? Want daar hebbik zo'n trek in ...



Ik heb iets anders gedaan, haar inc bigshopper de deur uitgewerkt en het amk gebeld.

Goddank was ik de derde ( oid ) melding die week en is het kindje uit huis gehaald, en naar ik onlangs vernomen heb, gaat het goed met haar. Gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
1x een date gehad met een jongen,



we zijn wezen poolen. ik hem ingemaakt met 3-0 nou we bleven nog even hangen en hij zat aardig aan de mixdrankjes, en vervolgens zegt ie uit het niets....



Bekijkt het lekker dat je mij inmaakt dat pik in niet en hij loop zo weg !!!!! sta ik daar !!



hoe stom ik ook was op mijn 15de had ik geen geld meegenomen, want ja ik ging er van uit een echte man betaald de eerste date hahaha. dus heb me pa moeten bellen om zijn mixdrankjes te bekostigen.
Ohw dat is wel heel erg ikwordmama! Hoe oud was de jongen in kwestie?



Borodini, dat mens van jou is ook echt schunnig. Hoe durven sommigen!
Oh ikwordmama wat erg ! Puberjongens snappen het echt niet helemaal..



Ik had ooit een vriendje. Ik ging vrijwilligerswerk doen in het buitenland, zeg in Polen.

Mijn ouders kwamen de laatste 2 weken naar mij toe, en als verrassing hadden ze mijn vriendje ook meegenomen ( Detail, mijn vader mocht hem echt niet )

Vriendje bleek het bizarre bedrag van 10 gulden meegenomen te hebben. Voor de volledige vakantie. Geen benzine geld, gene bedankje kon er af. Gewoon 10 gulden. Die hij spendeerde aan sigaretten. Waar ik niet van mee mocht roken, want hey.. ik was met min ouders op vakantie, dus zij konden wel mijn peuken betalen ... .@-( ...





@Nella, daarna heb ik haar nog 2x aan mijn deur gehad ( kindje was inmiddels uithuisgeplaatst ) en heb ik haar geweigerd..



Het was schrijnend, maar ook echt te gek voor woorden. -
Goed dat je haar geweigerd hebt. Je bent geen hulpverleningsinstantie. Heeft zij ook passende hulp gekregen uiteindelijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven