Gezondheid alle pijlers

GEZOCHT ERVARINGkind al 3 weken ic geperforeerde blindedarm

18-12-2014 23:07 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ten einde raad ben ik opzoek naar mensen die zelf of andere kennen die ervaring hebben met blindedarmontsteking, mijn zoontje van 8 werd eindelijk na 2 weken ziek opgenomen in het ziekenhuis, via een (kijk)operatie hebben ze ondekt dat zijn blindedarm al gesprongen was, een buikvliesontsteking erbij en een longonsteking, dubbele stoma, aan de beademing en in slaap gehouden, week later leek iets beter te gaan beademing eraf en wakker laten worden daarna 2e operatie, drains en kleine snee, weer een week later op de dag dat de beademing eraf zou gaan heeft hij een inwendige bloeding die via de stoma en drains eruit komt, ze durven niet te opereren vanwege zijn broose darmen, nu een paar dagen later word hij morgen weer onder narcose gebracht omdat er nieuwe vochtcollectes zijn gevonden van vocht, oud bloed of pus van abcessen, hij heeft er een bloedvergiftiging bij (sepsis) en zijn lever krijgt het moeilijk, sonde is een paar x gestart maar ook weer gestopt hij kan het nog niet aan, dit is even kort en misschien onduidelijk voor meer vragen of uitgebreider is geen probleem,



weet gewoon niet meer of dit normaal is en wat ik kan en moet verwachten, zoveel complicaties pff.. 8 jaar nooit ziek geweest en nu dit, als iemand ervaring of tips heeft hoor ik het echt super graag !!



bedankt alvast
Ach meisje, december hoort een fijne maand te zijn en jullie hebben alleen maar ellende en onzekerheid, complicatie op complicatie. Heel veel sterkte, het moet moeilijk zijn om alleen maar toe te kijken en te hopen . . . . . . . .
Ha Samantha,

Ik ken de kinder-MDL van het AMC en ik wou alleen maar even zeggen dat het een hele goede afdeling is met zeer kundige en aardige artsen.



Ik weet natuurlijk niet of je zoon overgeplaast wordt en wie dan je arts wordt, maar ik werk met ze samen voor mijn stage en het zijn echt hele kundige en lieve artsen, allemaal.



Heel veel sterkte nogmaals wat kwam er uit het hersenfilmpje?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje eng, dat we niets meer van Samantha horen. Ik hoop van harte dat het "geen bericht, goed bericht" is.



Dat deze nachtmerrie maar snel achter de rug mag zijn en dat het met je zoon snel beter gaat.
Eng? Samantha heeft wel wat anders aan haar hoofd dan een beetje forummen lijkt me
Wat aangrijpend.

Samantha, ik hoop net als de rest dat geen nieuws goed nieuws betekent en dat je zoontje opkrabbelt. Wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 december 2014 @ 13:49:

Eng? Samantha heeft wel wat anders aan haar hoofd dan een beetje forummen lijkt meDat is wat ik hoop.
Alle reacties Link kopieren
Wat een nachtmerrie verkeer jij in zeg. Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Oh lieverd wat vreselijk dit! Hij moet echt snel opknappen!
het is hier binnen beter dan buiten
Alle reacties Link kopieren
Er wordt aan jullie gedacht.
Procrastinate now and panic later.
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaan denk ik aan je zoon. veel positieve gedachten komen zijn kant uit.
Alle reacties Link kopieren
http://www.google.nl/imgr ... ationalebeeldbank.nl/zoek?t%3Ddetail%2Bwas&h=100&w=150&tbnid=rQS8GWASRFw0UM:&zoom=1&docid=ocnnzAIovHv5VM&hl=nl&ei=QCSbVMyNLM7sO--igYgB&tbm=isch&client=safari&ved=0CD8QMygbMBs
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Huh jumper1, ik zie niets bij je link.
het is hier binnen beter dan buiten
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het, Samanta23?
het is hier binnen beter dan buiten
Alle reacties Link kopieren
quote:bettypage schreef op 25 december 2014 @ 08:53:

Huh jumper1, ik zie niets bij je link.Het was de bedoeling van een brandend kaarsje. Maar ondanks de toestemming om plaatjes te mogen plakken lukt het niet en de link verdwijnt ook niet
Alle reacties Link kopieren
Samanta, hopelijk kan je samen met je zoontje genieten van deze dagen, terwijl hij langzaam stapjes vooruit gaat.



Jumper, verwijst je link naar een plaatje? Je kan een afbeelding toevoegen met de knop of met [ img] www.plaatje.jpg [\ img] maar dan zonder spaties



Fijne kerst.

Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu, Samantha? En ben je daar alleen in het ziekenhuis? Of is de vader van je zoontje of andere familie er ook bij?
Alle reacties Link kopieren
van een meelezer.

Wat moet dit verschrikkelijk zijn. Sterkte!!!
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, sterkte, sterkte, sterkte....
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Samantha, heel veel sterkte! Ik steek dadelijk een kaarsje voor je ventje aan.
Veel sterkte, leef met jullie mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven