Gezondheid alle pijlers

GEZOCHT ERVARINGkind al 3 weken ic geperforeerde blindedarm

18-12-2014 23:07 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ten einde raad ben ik opzoek naar mensen die zelf of andere kennen die ervaring hebben met blindedarmontsteking, mijn zoontje van 8 werd eindelijk na 2 weken ziek opgenomen in het ziekenhuis, via een (kijk)operatie hebben ze ondekt dat zijn blindedarm al gesprongen was, een buikvliesontsteking erbij en een longonsteking, dubbele stoma, aan de beademing en in slaap gehouden, week later leek iets beter te gaan beademing eraf en wakker laten worden daarna 2e operatie, drains en kleine snee, weer een week later op de dag dat de beademing eraf zou gaan heeft hij een inwendige bloeding die via de stoma en drains eruit komt, ze durven niet te opereren vanwege zijn broose darmen, nu een paar dagen later word hij morgen weer onder narcose gebracht omdat er nieuwe vochtcollectes zijn gevonden van vocht, oud bloed of pus van abcessen, hij heeft er een bloedvergiftiging bij (sepsis) en zijn lever krijgt het moeilijk, sonde is een paar x gestart maar ook weer gestopt hij kan het nog niet aan, dit is even kort en misschien onduidelijk voor meer vragen of uitgebreider is geen probleem,



weet gewoon niet meer of dit normaal is en wat ik kan en moet verwachten, zoveel complicaties pff.. 8 jaar nooit ziek geweest en nu dit, als iemand ervaring of tips heeft hoor ik het echt super graag !!



bedankt alvast
Alle reacties Link kopieren
quote:samantha23 schreef op 26 december 2014 @ 16:19:

[...]





ja die uitdrukking over de bocht nemen hoor ik heel veel, dat het herstel dan opeens sneller kan gaan, laten we het hopen durf er nu nog geen uitspraken over te doen.. heeft jouwn kind ook in maastricht gelegen?Nee wij zitten in Leiden
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier af en toe even kijken of er al wat nieuws staat, ik hoop dat alles goed gaat!!
het is hier binnen beter dan buiten
samantha23
Alle reacties Link kopieren
Denk aan je
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dit allemaal net, ongelooflijk hoeveel pech en ellende jullie hebben, en ik kan je alleen maar sterkte wensen en beterschap voor je zoontje.
Ouwe postduif
Alle reacties Link kopieren
Hoi Samantha,

Een klasgenootje van mijn dochter heeft dit ook meegemaakt. Ook zijn moeder dacht dat hij het niet zou redden op sommige momenten. Ik weet de details niet meer maar hij was ook erg ziek. Toen de behandeling aansloeg ging het in snel tempo de goede kant op en hij is snel weer op school begonnen. Ik hoop dat dit je wat sterkt. Ik wens je heel veel sterkte met je zoon!
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu? Hopelijk gaat je zoon de goede kant op. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk is 2015 positief begonnen voor jullie!!!
Hoi Samantha ik hoop dat het beter gaat met je zoon en dat hij daarom zoveel aandacht vraagt dat je niet kan reageren.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier ook steeds even kijken of er al goed nieuws is. Hoe gaat het nu met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met je?
Alle reacties Link kopieren
Procrastinate now and panic later.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu ?
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat alles goed gaat en dat je zoon aan de beterende hand is
Hoop dat het goed met je zoontje gaat en je daarom te druk voor het forum bent.

Alle reacties Link kopieren
Hor gaat t inmiddels?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik kwam dit topic weer tegen en ben heel benieuwd hoe het nu met jullie gaat.
Hoe is het nu??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven