Gezondheid alle pijlers

Meer mensen de griep?

16-12-2014 09:22 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier meer mensen die de griep hebben? Sinds zondag de griep hier. Koorts is inmiddels gezakt maar die rothoest. Het doet inmiddels zo'n pijn dat ik bang ben voor elke hoestkriebel. Vannacht er ook niet van geslapen.

Ik slik paracetamol, veel thee met honing, water, fruit. Smeer dampo etc.

Iemand nog andere tips?
Alle reacties Link kopieren
Haha de mannengriep is ook wel veeeel erger he? Jullie zijn dus allebei weer op de been? Is jullie energie ook weer terug?



Hier gaat het nu iets beter, heb wel weer ineens spierpijn in mijn benen :S.

Verder nog weinig energie, hoesten is wel minder.
Alle reacties Link kopieren
quote:rozehanddoek schreef op 29 december 2014 @ 18:55:

Ik heb me flink volgestouwd met medicijnen en ik voel me stukken beter. Nog altijd een hoest, maar verder weer beter. Vriend vond het allemaal maar vervelend dat ik ziek was en toen ik een dag niet gestofzuigd had omdat ik in bed wilde blijven, kreeg ik een flinke uitbrander. Ik moest me niet zo aanstellen.



Nu is hij ziek. Ik ben de hele nacht wakker geweest van het gedraai, het gezucht en gesteun en hij heeft de hele dag verder niets uitgevoerd. Zucht, is dat de vloek van het vrouw-zijn? Leuke vriend.
Alle reacties Link kopieren
quote:rozehanddoek schreef op 29 december 2014 @ 18:55:

Ik heb me flink volgestouwd met medicijnen en ik voel me stukken beter. Nog altijd een hoest, maar verder weer beter. Vriend vond het allemaal maar vervelend dat ik ziek was en toen ik een dag niet gestofzuigd had omdat ik in bed wilde blijven, kreeg ik een flinke uitbrander. Ik moest me niet zo aanstellen.



Nu is hij ziek. Ik ben de hele nacht wakker geweest van het gedraai, het gezucht en gesteun en hij heeft de hele dag verder niets uitgevoerd. Zucht, is dat de vloek van het vrouw-zijn? Je weet het antwoord zelf wel , toch een dikke
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:livelife29 schreef op 29 december 2014 @ 18:39:

Waar zijn de andere zieken? Meldplicht :-)Ik had mij gister al bijna beter gemeld, maar vandaag helemaal weer goed gelukkig. 1x moeten hoesten vandaag en was meer iets van kuchkuchkuch en geen geluid als een een zeehond.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:rozehanddoek schreef op 29 december 2014 @ 18:55:

Ik heb me flink volgestouwd met medicijnen en ik voel me stukken beter. Nog altijd een hoest, maar verder weer beter. Vriend vond het allemaal maar vervelend dat ik ziek was en toen ik een dag niet gestofzuigd had omdat ik in bed wilde blijven, kreeg ik een flinke uitbrander. Ik moest me niet zo aanstellen.



Nu is hij ziek. Ik ben de hele nacht wakker geweest van het gedraai, het gezucht en gesteun en hij heeft de hele dag verder niets uitgevoerd. Zucht, is dat de vloek van het vrouw-zijn? Wat een eikel, dit soort dingen zeggen veel over een man..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net weer opgekrabbeld. Heb de hele kerst op bed gelegen

Misselijk, stekende koppijn, benauwde hoest (ik heb dingen opgehoest die volgens mij niet opgehoest hoefden te worden ) en koorts. Hoofdpijn is nu eindelijk weg, koorts was maar twee dagen en die hoest.. daar kan ik wel mee leven. Maar man, wat ben ik nog moe. Om de haverklap duizelig en de misselijkheid is ook nog niet helemaal weg. Maar wat ben ik blij dat ik van die koppijn af ben.

Manlief was heel lief, nam de kinderen onder zijn hoede, kookte wat ik wilde (eten blegh) en liet me 's ochtends lekker liggen (uiteraard, want ik kón amper opstaan, maar toch he, het blijft een man).

Lang geleden dat ik zo lang ziek ben geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch echt een raar, irritant lichaam. Dacht dat ik aan de betere hand was, maar nee hoor. Maag ligt alweer twee dagen overhoop, zelfs als ik bijna niets eet. En maar dat geboer. Gisteren wat meer fut, maar vandaag weer totaal niet. Al heeft een douche een beetje geholpen.

Dit is nu vier dagen bezig...



En CHAGRIJNIG!!! Al de hele dag, maar nu lijkt het wel alsof het een hoogtepunt bereikt heeft...! En nee, ik moet niet ongesteld worden.
Nessemeisje, dat klinkt niet best. Ik hoop dat je niet ook nog spierpijn van het hoesten gaat krijgen.. Klinkt in elk geval alsof het beter gaat.



Ik heb braaf gestofzuigd. Kan hij nooit zeggen dat ik "oog om oog doe" ofzo en hij is ook al de hele dag lief. Ik heb hem vanochtend ook een beetje kleinerend toegesproken dat hij maar lekker op de bank moest liggen, omdat dat het beste is als je ziek bent Misschien dat hij zich vorige week niet realiseerde hoe rot je je kan voelen als je echt niet lekker bent, maar Karma heeft hem te pakken
Hier vriend plat met dezelfde klachten. Oudste kind ook al en jongste begint ook niet lekker te worden. Ik loop met thee en honing in het rond en probeer tegelijkertijd de bacillen zoveel mogelijk te ontwijken samen met mijn weerstand tabletten



Beterschap voor alle zieken!
Alle reacties Link kopieren
Dag 12 ik voel me eindelijk iets meer mens maar ik ben er nog niet..



Hoe gaat het met jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven