Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker deel 2

14-09-2014 13:01 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we schrijven weer rustig verder.





De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Hier ook gedachten die uitgaan naar Lamaatje zelf, lamaman en- zoon. . Inderdaad veel sterkte (want moeilijk is het natuurlijk), maar toch ook fijne feestdagen gewenst met wat afleiding (zo te lezen).
Alle reacties Link kopieren
Sterkte deze dagen en alle daarna..
“The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.”
Nog steeds in mijn gedachte

De komende dagen een beetje extra

1 kaarsje brandt speciaal voor jou
Fijn dat je er bent, Lamaman. Gelukkig ben je niet alleen tijdens deze lastige dagen! Er wordt nog steeds aan jullie gedacht!
Alle reacties Link kopieren
Respect Lamaman dat je hier ook komt reageren. Ook ik kom nog regelmatig hier om het hoekje kijken, dat geeft denk ik wel aan hoeveel impact het topic van Lamaatje heeft gehad. Fijn te lezen dat je de 'feest'dagen onder de pannen bent. Leeg zullen ze zijn zonder Lamaatje. Net zoals jullie je zonder haar waarschijnlijk ook leeg zullen voelen. Ik wens je/jullie alle kracht om verder te gaan. Knuffel
Heel veel sterkte Lamaman en Lamazoon...

Ook bij mij is lamaatje nog steeds in mijn gedachten. Een inspirerend persoon.

Een kaarsje brandt hier met kerst voor haar.
Alle reacties Link kopieren
hierbij allamaal gezonden dagen toegewenst en wij maken er het beste van want het leven gaat door
Alle reacties Link kopieren
Fijne kerstavond daarboven Lamaatje..
Bi sonraki hayatimda gel.
Heel veel sterkte en toch nog een beetje fijne dagen toegewenst.



Ook hier is Lamaatje nog in mijn gedachten.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte lamazoon & lamaman! Enorm veel respect dat jullie hier meeschrijven. Er word nog altijd vaak aan Lamaatje en aan jullie gedacht hier op het forum!



Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om van je te lezen Lamaman!

Ik hoop dat jullie een beetje kunnen genieten deze dagen
Ik heb het woord "lama" genomineerd voor Vivawoord 2014
Alle reacties Link kopieren
I Ik wilde je vandaag bellen om te zeggen dat ik van je hou, maar je telefoonnummer werkt niet meer.De telefoon centrale kon me ook niet verder helpen.Ik ging nog naar je huis maar je woont daar niet meer.Het postkantoor had geen andere adres voor mij.Ik denk dat de hemel te ver weg is .Ik mis je! voor altijd in mijn hart. Je bent wel weg maar nooit vergeten.MERRY CHRISTMIS aan iedereen in de hemel.Maak dit je status als er iemand in de hemel is die kerst daar viert en jij zou willen dat ze kerst met jou vierden
Lamaman. Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
We steken vandaag 1 kaarsje speciaal voor jullie aan.
Merry Christmas
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte lamaman en lamazoon.

Ik hoop voor jullie dat het ondanks het gemis van lamaatje, toch mooie dagen mogen worden.
Alle reacties Link kopieren
een wat laat kerstbericht van hier,



allen bedankt voor de kerst wensen,



voor mij was deze kerst in twee dagen 25 uur werk,14 uur slaap en het kerstmaal was een broodje kroket. wel heb ik ruim 800 man een overheerlijk kerstdiner zien genieten.

heb dus niet echt tijd gehad om stil te staan bij het feit dat...



gelukkig is de chaos van kerst nu weer over, nu door naar de jaarwisseling.



ik hoop dat 2015 voor iedereen veel goeds mag brengen, en dat jullie ook in 2015 nog gewoon 10 vingers hebben :P



Groetjes
what breaks you, makes you stronger.
Hoi Lamazoon, vergeet je niet om wel een keer stil te staan bij Lamaatje. Vroeg of laat komt het besef toch wel boven. Kerst is in ieder geval voorbij. Sterkte met o en n.
Sterkte met de jaarwisseling, alle "eerste keren" zonder je moeder zijn gewoon zwaar shit
Alle reacties Link kopieren
Allemaal een gezond 2015 toegewenst Gezondheid is het belangrijkste in een leven en dan pas geluk
Sterkte Lamaman en Lamazoon, in deze dubbele periode.



Hier wordt nog altijd aan Lamaatje gedacht en ik verwacht niet dat dit de komende tijd zal veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Lamaman en lamazoon, jullie allebei sterkte toegewenst. Hopelijk hebben jullie een goede jaarwisseling en - inderdaad - een gezond 2015!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven