Het grote speelgoedtips-topic

16-09-2012 17:49 2732 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de sinterklaascadeau-topics alweer als paddestoelen uit de grond schieten op deze pijler.

Laten we er (weer) een algemeen topic van maken. Kunnen we elkaar hier specifieke tips geven en lijstjes met elkaar delen en oeverloos discussiëren over ons budget en dat dat toch veel te veel is voor de Sint



Ik begin zelf altijd met kopen zodra ik iets in de aanbieding zie en denk dat het leuk is en koop dus niet pas in november. Heb dus al wel mooie dingetjes in kunnen slaan (ik heb 4 kinderen)



Ik ben nog op zoek naar een knutselcadeau voor verjaardag dochter (wordt dan 8) en knutselcadeautje voor Sint voor andere dochter (5).

Ik zag in de intertoysgids Beados staan, is dat leuk? Het leek me gewoon een variant op strijkkralen en dat is wel een succes hier, maar het lijkt me leuker om iets héél anders te geven. Budget voor de sintknutsel is ongeveer 10 euro, voor de verjaardag maakt niet uit.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Pyjama's krijgen die van mij ook.



Wassen jullie ze eerst trouwens? Ik bedenk het me nu, want ze zullen wel meteen aan moeten namelijk.



Dus zakje open, wassen en weer opgevouwen erin.
Dochter van 9 jaar:

-Lego Friends jungle reddingsbasis 48 euro

-Playmobil zwembad 34 euro

-Doos domino express 12 euro



Dochter van 6 jaar:

-Lego Friends jungle 48 euro

-Playmobil speeltuin 34 euro

-Barbie met kleding en accesoires 12 euro



Dochter van 4 jaar:

-Barbie strandhuis 46 euro

-Playmobil andere speeltuin 35 euro

-Duplo sneeuwwitje huisje ongeveer 18 euro als dat gaat lukken



Dan alle drie een chocolade letter. We hebben gekozen voor minder cadeaus, maar wel duurder. Ik weet dat hier veel mee gespeeld gaat worden. Daarnaast krijgen ze ook nog van opa een cadeau en van oom en tante ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hulp nodig! De oudste wordt in januari 4 en krijgt lego, nieuwe puzzels en wat knutselspul. De jongste is 1,5 en daar weet ik echt niks voor! Hij is tegenwoordig erg into boekjes lezen. Met duplo speelt hij ook wel zoet de laatste tijd. Maar dat hebben we al genoeg. Een nieuw boekje is nooit weg dus dat zal er wel komen, maar verder? Hellup!! en nog een vraag, ik heb vorig jaar bedacht dat ik als sinterklaas traditie elk jaar een spel wil geven aan de jongens samen. Vorig jaar hebben we de boomgaard gegeven vanwege de enthousiaste reacties op dit topic en dat was en is een groot succes, wat zijn nog meer leuke spellen?
Ik heb nu voor dochter, bijna 5

-Frozen verkleedjurk (10 euro)

-Disney dekbedovertrek (30 euro)

-spel jakkiebak kippenkap (10 euro via MP, nog in het plastic).



Voor de schoen

Boot van sint en piet van playmobil (20 euro)

paardenadventkalender van playmobil (15 euro)



Ik wil bij pakjesavond er nog iets bij om direct (alleen) mee te kunnen spelen. Ik twijfel alleen tussen iets van lego (friends) al is ze tot nu toe meer een playmobil speler geweest dus meer van de rollenspelen, minder van het bouwen of dus toch iets anders.... dochter gilt bij iedere barbie dat ze die will, maar daar heeft ze er al zo veel van.
Alle reacties Link kopieren
Riannerianne ik was pyjama's eerst voordat ze aan gaan. Dus als ze ze gelijk aan willen dan zou ik ze wel eerst wassen. (Als dat zou gaan, wij hebben een klein huis en de oudste zou het zien hangen aan de waslijn...)
@pucker,

nwe badspeeltjes voor je jongste?



qua spel: UNO (en dan bijv de cars versie). Is je jongste nog wel te klein voor,maar dat geldt wss voor ieder spel.
quote:Pucker schreef op 10 november 2014 @ 22:17:

Ik heb hulp nodig! De oudste wordt in januari 4 en krijgt lego, nieuwe puzzels en wat knutselspul. De jongste is 1,5 en daar weet ik echt niks voor! Hij is tegenwoordig erg into boekjes lezen. Met duplo speelt hij ook wel zoet de laatste tijd. Maar dat hebben we al genoeg. Een nieuw boekje is nooit weg dus dat zal er wel komen, maar verder? Hellup!! en nog een vraag, ik heb vorig jaar bedacht dat ik als sinterklaas traditie elk jaar een spel wil geven aan de jongens samen. Vorig jaar hebben we de boomgaard gegeven vanwege de enthousiaste reacties op dit topic en dat was en is een groot succes, wat zijn nog meer leuke spellen?



Voor zoon van 1,5 jaar:

houten trein

slee

iets van toet toet auto's

iets van Little People

Smart Maxx

Verstoppertje met Nijntje, Dora of Kikker



Leuke spellen hier:

Uno

Monopoly Junior (kermis editie)

Ezelen (kaartspel)

Jenga

Ganzenbord

Mijn jongste van bijna 4 speelt graag Lotto, Memory, heel eenvoudig slakkenspel (gooien met een dobbelsteen en de slak van de kleur die gegooid is mag een vakje vooruit, wie het eerst aan de overkant is) en Verstoppertje met (wij hebben Hopla)
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe badspeeltjes is een goede! Die kunnen wel weer eens vervangen worden. Houten trein, slee, en verstoppertje hebben we al. Iets van toet toet dacht ik ook, smart Max heb ik ook over getwijfeld bij de oudste dus dat komt ook weer op t lijstje. Little People is geloof ik niet aan onze kinderen besteed. Ze doen er allebei vrijwel niks mee.



Uno ga ik naar kijken. Heb ik op dit topic ook al voorbij zien komen. Ganzenbord dacht ik ook aan, jeugdsentiment! maar ik zag net staan dat dat vanaf 5 is, zou het wel kunnen met 4 jaar?
Met hulp zeker, gooien met een dobbelsteen en dan zoveel stapjes vooruit.
Alle reacties Link kopieren
@annavanandelle:

Mag ik vragen waar je een frozen verkleedjurk voor 10 euro kan kopen?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ebay, broedkippetje

Made in China, wel lange levertijd dus je moet wel opschieten, duurt vaak langer dan 3 week
Alle reacties Link kopieren
Aha! In Nederlandse winkels kon ik al niets vinden in die prijsklasse.

En er lijkt een enorme run op Frozen-spullen.

Ik kon dit weekend nog maar amper de zo vurig gewenste poppen bemachtigen.



Maar het js gelukt, ook ik ben klaar.

Wat heerlijk om de cadeaustress al getackeld te hebben voordat Sint in het land is.



Hoewel mijn zoon vandaag opperde om ook de schoen te gaan zetten voor zijn nog ongeboren zusje, en daar had ik geen rekening mee gehouden.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Broedkippetje, daar was ik dus ook al bang voor. Daarom heb ik de Frozen Barbies al gekocht in Augustus voor dochters verjaardag (over 2 weken).

Beetje vroeg, maar was zo bang dat ik ze anders niet zou hebben (en zij wil ze zo graag)
Aliexpress heeft heel veel Frozenspullen/kleding. Als je niet op de levering hoeft te wachten, is dat een goede optie. Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van de spullen. Ik heb geen frozenspullen gekocht, maar ik moest pagina's doorworstelen naar iets dat niet van Frozen was
Ik had ook 2 frozen poppen ( anna en elsa) voor 6 Euro samen
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog tips voor een meisje van 3jaar voor vijftien euro bij de Bart Smit te koop. Is voor het werk Sinterklaas. Heb al zitten speuren maar kom er niet uit, veel boven budget. Is wel een meisje meisje, dacht zelf aan mini loco de basisdoos, maar misschien niet zo leuk om te krijgen. Dus tips meer dan welkom.
Heeft ze al iets van Littlest Pet Shop of Pinypon, Jumper?



Anders een puzzel van Disney Princess of een Barbie?



Bart Smit heeft voor 14,99 het Prinses Sofia Kasteel spel. Moet ze die wel kennen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb, ook voor werksint, getwijfeld over bambino loco, maar mijn zoon zou het echt niet begrijpen dat hij dat krijgt en andere kinderen wél een auto. Ik heb dus voor hem een Duplo Planes set gevraagd (budget was ietsjes hoger) en hij krijgt thuis de Bambino Loco set samen met ook andere, in zijn ogen op dat moment mooiere, cadeaus.
Alle reacties Link kopieren
En als tip: Lego Duplo (Friends)

Verkleedsetje (mooie princessenjurk)

Ik moest ook bij Bart Smit kiezen en ik vond het tegenvallen wat ze hadden online. De Bob de Bouwer Megascoop welke te koop is bij Intertoys voor ¤19,99 (precies binnen budget en mijn zoon vindt dat echt een heel mooi cadeau) hadden ze bijvoorbeeld niet helaas.
Alle reacties Link kopieren
Kinetic sand?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou voor een meisje van 3 geen lego friends doen.



Je hebt wel leuke duplo prinsessensetjes, weet niet of die binnen Budget vallen.
Alle reacties Link kopieren
Dat van die prinses Sofia is wel een hit hier.dank voor de tips
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg vandaag de nieuwsbrief van speelgoedwinkel.nl, zij hebben nu tot 70% korting op Playmobil., mocht iemand nog wat zoeken. Site is wel heel traag.... Korting geldt tot 16 november.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:HelgaV schreef op 12 november 2014 @ 17:26:

Aliexpress heeft heel veel Frozenspullen/kleding. Als je niet op de levering hoeft te wachten, is dat een goede optie. Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van de spullen. Ik heb geen frozenspullen gekocht, maar ik moest pagina's doorworstelen naar iets dat niet van Frozen was Hoi Helga, hoe lang duurt het ongeveer voordat een bestelling aankomt?
Ik heb zelf bij aliexpress besteld. 23 september bestelling geplaatst, afgelopen donderdag was het pakje binnen.



Nu nog bestellen voor Sinterklaas wordt erg krap denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven