Oogjes dicht en snaveltjes toe #11

03-08-2011 20:31 2519 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 11

Oogjes dicht en snaveltjes toe #10

Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het elfde deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieFlowerfield281-12-091 kan L. niet wakker wegleggen Yamuna326-1-091kan D. niet wakker wegleggenPhoehee321-8-101 Okkie slaapt nu overdag ook goed!Noppie38 2-7-10 / 17-4-082Smurfen groeien te hardMajeba3024-10-091gaat best goed!Loco391-2-102 Spoco slaapt door, bijslapen tot januari Alisan39 2heeft er nu 2 Mimpje28 3-09 / 9-10 2mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Rocky357-6-101 Boefie is onbestendig in doorslapen 's nachts.Jsd291-07 / 8-10 2 is het zat om Jsdifrax te zijn HayatM2815-11-08 / 26-4-10 2 jongste slaapt niet langer dan 2 uur achter elkaar Zaza_Zebra26eind 5-10 1handleiding kwijt van Veulen Cight346-10 1 NomNom gaat goed, 2e nachtbraker komt eraan!TessTan2820-03-10 2Stan mag wat langer uitslapenGelukkig263030-08-10 1Muppet is 's nachts steeds wakker, lichte slaperChryssa2927-10-10 1 MiniMaaier maait zichzelf een slag in de rondtePucker2614-01-11 1 valt niet zelf in slaap en is vaak wakker
Alle reacties Link kopieren
Pucker en ja wij wilde ook een tweede. Terwijl nummer 1 nog steeds niet fatsoenlijk doorslaapt.

Maar er is hoop, nummer twee is een voorbeeldige slaper. Oke hij heeft wel eens wat maar Bink is echt een relaxte baby.



(Met drie maanden sliep hij gemiddeld zo'n 21 uur per dag, en is zijn bloed geprikt omdat ze dachten aan ijzer te kort )
Alle reacties Link kopieren
Majeba nog een voor jou. Negatieve test, stom!



Hier ook klepperende eierstokken trouwens, al kan ik ze nog redelijk in bedwang houden. Geloof niet dat de buren ze al horen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mimpje schreef op 03 augustus 2011 @ 20:52:

Pucker en ja wij wilde ook een tweede. Terwijl nummer 1 nog steeds niet fatsoenlijk doorslaapt.

Maar er is hoop, nummer twee is een voorbeeldige slaper. Oke hij heeft wel eens wat maar Bink is echt een relaxte baby.



(Met drie maanden sliep hij gemiddeld zo'n 21 uur per dag, en is zijn bloed geprikt omdat ze dachten aan ijzer te kort )En Uk was af en toe 21 uur wakker
Alle reacties Link kopieren
In slaap tieten lukt alleen 's avonds, helaas. Dan zou ik denk ik ook weg kunnen maar dan ga ik zelf ook slapen.
Alle reacties Link kopieren
Mimpje ik denk dat je die van mij inmiddels bij jou kan horen
Alle reacties Link kopieren
En zelfs ik twijfel over een tweede!
Alle reacties Link kopieren
In slaap wiegen en dan wegleggen dan?
Alle reacties Link kopieren
Dus pas op Pucker: klepperende eierstokkken zijn via het forum overdraagbaar!
Alle reacties Link kopieren
Pucker misschien een heleboel mosterd en je hebt het vast al geprobeerd, op zijn buikje?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend denkt ook dat de volgende heus wel slaapt, ik weet nog niet of ik die gok durf te nemen
Alle reacties Link kopieren
Wiegen gaat niet en hij slaapt 's nachts op z'n buikje
Alle reacties Link kopieren
Vraag aan je gyn of je kan ruilen in geval van niet-doorslapen!

Mijne bood geen garanties, maar als er nog een echtpaar was dat wilde ruilen vond hij dat geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Tuulk wel! Dan kun je nòg langer meeschrijven!

Alle reacties Link kopieren
Maar in slaap vallen lukt dus niet. En jullie gaan snel zeg! ik typ niet zo snel op m'n telefoon.
Alle reacties Link kopieren
FF
Alle reacties Link kopieren
Hè balen Pucker! Mijn tips raken op!

Overdag op zijn buik laten slapen? En dan over zijn rugje wrijven?
Alle reacties Link kopieren
Zaza vertel even wat je wilde vertellen!
Alle reacties Link kopieren
Nope.
Alle reacties Link kopieren
Ja Zaza, we zijn nieuwsgierig!
Alle reacties Link kopieren
Pucker en hoe gaat het met de bv? Hoe vaak drinkt R? Kolf je wel eens?



Mijn idee zou zijn om steeds alleen maar na wakker worden te voeden, behalve voor bedtijd s avonds. Natuurlijk kun je m lastig dwingen maar een kind van 6,5 mnd kan al wel even wachten qua honger, als hij een keer niet drinkt moet hij het even kunnen uithouden.



En hoe gaat het met bijvoeding?



Zou kunnen dat hij nu soms wakker wordt van honger, als hij toch al licht slaapt. En omdat hij dan moe is maar net genoeg drinkt en het weer niet lang vol houdt.

En is zijn kamer goed donker en koel? Dat scheelt bij ons enorm...



Wij hadden een gezellige dag. Lunch met vrienden, 1 gaat voor 3 jr naar LA (aanspraak nodig chryssa? Ze is heel leuk ), ander bleek zwanger. 2 paar schoenen (49€ pst, meer dan 70% afgeprijsd!) gekocht. Shopaholic die ik ben. Maar sinds muppet pas ik mn oude schoenen niet meer.



Man zegt net weer: wanneer beginnen we voor de volgende ? ;) zou zo maar snel kunnen gaan!



Phoehee fijn, 1e dag goed en contract. Morgen weer?

Mimpje leuk logee. Net zo slim als mini? Kun je vast oefenen met 3.



Ff alles goed? *zwaai*

Zaza biecht op!!
Alle reacties Link kopieren
Kut zeg. Jammer dat ik geen plaatjes kan plakken! Ik had nu zo'n leuke!



Ik weet het ook niet meer meid. Ik denk toch dat je handelingen moet verzinnen die hij gaat herkennen zodat hij weet wat er wordt verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Pucker wat als je hem langer wakker houdt? Helemaal over de rooie of valt hij nog te vermaken met heeeeele leuke dingen?

Misschien slaapt hij dan langer?



*moet ècht gaan hardlopen*
Alle reacties Link kopieren
ohwja, mijn twee 's.



1) ik heb vanmiddag een positietuniek besteld bij de wehkamp.

Maarrrr even ter mijner verdediging: hij was heeeeel leuk, en afgeprijst, en vorige zwangerschap heb ik bijna geen kleding gekocht ivm geen-geld, en voelde ik me 7 maanden (had bij 7 weken al een pens als een koe) een mooie vrouw gehuld in lompen. Dus.

En het is troostvoer omdat ik er niet over mag praten van Lief, en we pas over 2 maanden gaan beginnen.

Maar het is toch wel een flink achterlijke actie.



2) ik ben nu ein-de-lijk in het bezit van de mij zo geliefde mouse flats schoenen van Marc Jac*bs. O? Ja die iwlde ik al heel lang, dus marktplaats afgeschuumt, en nooit gevonden.

Hoe kom je er dan nu aan zaza, heb je ze nieuw gekocht?

Neeeee, zo rijk ben ik niet. Had ze tijdje terug 2ehands voor beste vriendin gekocht, maar die kwam ze vandaag officieel terugbrengen met de mededeling dat het de mooiste kloteschoenen waren die ze ooit gehad heeft. Dus.

Wat er achterlijk is aan deze actie?

De schoenen zijn een maat te klein, maar mooi dat ik er net al 2 uur op gelopen heb om aan de pijn te wennen.

Ze staan me zooooooo mooi. (en doen zeeeer, zeeeer)



Dus.

Lacht u maar!
Alle reacties Link kopieren
Ja 26! En met jou?
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik moet echt even strijken, doen jullie even rustig aan met schrijven?



FF, mijn lesbische vriendin zegt altijd 'eens een vrouw, altijd een vrouw'. Ik zeg: eens met mij geknuffeld, altijd een knuffelaar .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven