Lijf & Lijn alle pijlers

Eetlijstjes, stok achter de deur - revised

04-05-2016 15:02 938 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger was hier op Lijf&Lijn een langlopend topic genaamd 'Eetlijstjes, stok achter deur'. Iedereen kon hier zijn/haar eetlijstjes posten, ongeacht of je wilde aankomen, afvallen, of gewoon het eetpatroon wat meer in de gaten wilde houden, en ongeacht hoeveel je kwijt of bij wilt. Ik heb toen veel aan dat topic gehad dus wil het graag weer nieuw leven in blazen.



Het idee is om voor elke dag (eerlijk!) te plaatsen wat je gegeten hebt - ook als je de fout in bent gegaan.



Hoop dat het weer net zo'n leuk en bemoedigend topic als vroeger wordt.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
ik heb 2/3e bak b&j leeg gegeten, maar ik heb er van genoten
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik doe graag mee, woon samen sinds 1,5 jaar en, heel cliche, mijn vriend is afgevallen en ik ben aangekomen... Ik ben nog niet te dik (68-70 kg bij 1.78) maar ik wil niet verder aankomen, en dat buikje mag wel weer weg!

Vandaag n gekke dag, niet gewerkt en eet dan allerlei hapjes ipv lunch. Veel groentes, want heb gisteren echt superongezond gegeten:

O: havermout met blauwe bessen, kaneel, roomboter, paar hazelnoten

L: halve avocado met gebakken ei met wat pecorino

T: soort gazpacho v 2 tomaten, knof, wat olie, tahin, citroen met 4 el geroosterde zonnebloempitten

T: handje cashewnoten

T: spinazie uit de blender ( moest op)

T: halve banaan

D: roerbak v snijbonen brocolli gember knof kurkuma sesamzaadjes, zilvervliesrijst

T: klein bakje magere kwark met 1 el lijnzaad en 1 el honing en kaneel

Drinken: 3 koffie, 2 thee en veel water

B: 20 min gefietst, 18 min gerend ( ben weer aan het opbouwen)
quote:lollypopje schreef op 09 mei 2016 @ 21:48:

ik heb 2/3e bak b&j leeg gegeten, maar ik heb er van genoten



Heerlijk!