Mode & Beauty alle pijlers

Fuck it....PARFUM!

20-06-2015 16:55 350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al een paar keer geschreven: parfumtopics mogen niet meer vanwege één of andere uit de hand gelopen ruzie. Wat ik jammer vind, want ik vind niets zo heerlijk als parfum. Dus hier een 'wat vind je lekker/vies' parfumtopic. Als de Mods hier niet blij mee zijn, dan hoor ik het wel.



Ik trap af: Chanel....! En dan de oude wijven luchtjes no5, Coco en Allure Sensuelle.

Wat ik smerig vind zijn de kaugomballen luchtjes en bijna alles van Cacharel (terwijl met Noa ze juist wel de spijker op de kop hebben geslagen)



Welk luchtje kun jij niet missen in je badkamerkastje?
Alle reacties Link kopieren
Mijn lievelings is Summer van Kenzo, maar die kan ik nergens meer krijgen (misschien op 1 van die vage sites waar ik wel eens terecht kom, maar dat vind ik te tricky om daar te bestellen). Nu draag ik graag Chanel No5 en My Name van Trussardi. White Musk van de Body Shop vind ik ook heel erg lekker, maar daar krijg ik tegenwoordig jeukbultjes van, helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 20 juni 2015 @ 17:39:

[...]



Ik kende hem niet, maar topic naar mijn hart. Niks maakt mij zo agressief als iemand met teveel parfum in mijn buurt. En dan x2 als het op de sportschool is. Gatverdamme wat aso.Kom hier lieverd
Oeh ik hou van parfum.... Bij mezelf.

Soms hebben mensen teveel op en dan vind ik het tot daar aan toe maar als mijn ex tegenwoordig binnen is geweest ruik ik dat 4 uur later nóg. Ik weet niet waarom die zich plots in wolken hult maar dat had ie niet hoeven doen toen we nog samen woonden.



Momenteel zijn mijn favorieten: Paradiso van Cavalli. Ma Vie van Hugo boss. Down Town van Calvin Klein maar die is meer voor de winter. En de citroen parfum of Eau naturelle van Yves Rocher als de zon schijnt

Ik heb zo'n 10 flesjes en nog 15 testers die ik afwisselend gebruik. Vind het leuk regelmatig een andere te dragen dan ruik je m tenminste zelf nog.

Heb 1 heren parfum daarvan had ik ooit een tester, toen ik die fles ging kopen bleek het dus op de herenafdeling te staan..: en ik maar zoeken

Dat is Midnight in Paris, trouwens. Verkoopster zei dat meer vrouwen die dragen. Vind m heerlijk maar wel zwaar dus echt voor winter.
Alle reacties Link kopieren
Je ex is op jacht Stormkraft of iemand heeft 'm verteld dat ie stinkt?



Ik draag zware luchtjes ook in de zomer. Ik maakt dat onderscheid niet tussen winter en zomer luchtjes.
Ik maak ook geen onderscheid tussen zomer en winterluchtjes, als het lekker is dan is het lekker.
Mijn toppers:

Bvlgari van Bvlgari

Memoir van Amouage

Epic van Amouage

Coco Mademoiselle van Chanel

Patchouli van Il Provumo



Wat ik niet lekker vind zeg ik niet.

Daardoor onder andere ontstonden juist de ruzies in de vorige parfumtopics.
Alle reacties Link kopieren
Tere zieltjes? Wow...
Parfum oorlog, ik hoor weleens dat de ochtend trein richting hoofddorp zoiets lijkt. Allemaal dames die bij cosmetica merken werken of bij tijdschriften die ieder ruim bestoven de trein betreden.

Ik kan me er verder niks bij voorstellen.



Ik heb nu de groene chance van chanel en miss door blooming boucquet. S zomers vind ik kokos achtige dingen lekker, ik heb een soort nep versie van bronze godess van estee lauder, van marakuja lovers ofzoiets.

De geurtjes.die ik heb heb ik gekregen. Laatst had ik een monster van ellie saab en dat vond ik nou zelf echt lekker om eens te kopen.

Ik doe altijd jaren met die flesjes, zou liever kleinere verpakkingen willen en sneller willen wisselen.
quote:Sensy12 schreef op 20 juni 2015 @ 17:36:

[...]





Patchouli versus water luchtjes ?



On topic: je kunt je parfum ruiken als je het in je haar spuit. Of het goed is voor je haar is een tweede.



Nee, iets met een nieuw forum, reclame voor bedrijven, diezelfde bedrijven aanschrijven voor gratis parfum, vervolgens dreigen met anti-reclame, mensen die daar pissig om werden, die mensen vervolgens treiteren en wegpesten en uiteindelijk de mededeling dat ze de juridische kant gingen laten bekijken.

(Let op; iets met notendop, klok-en-klepel en lang geleden!!)



Toen vervolgens élk parfumtopic ontaarde in een voortzetting van diezelfde oorlog, werd uiteindelijk door de mods besloten dat het klaar was. Een hoop mensen heb ik daarna niet meer gezien. Of althans, niet onder de oude nicks. Maar goed, ik wissel zelf ook regelmatig dus ik kan daar niks van zeggen .
Alle reacties Link kopieren
En toch zit ik 's ochtends onderweg naar werk liever in de parfumwolk van een ander dan in de zijn/haar salami lucht. Kijk, een luchtje kan ik misschien vies vinden, maar van salami geur in de ochtend moet ik echt kokhalzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 20 juni 2015 @ 18:01:

En toch zit ik 's ochtends onderweg naar werk liever in de parfumwolk van een ander dan in de zijn/haar salami lucht. Kijk, een luchtje kan ik misschien vies vinden, maar van salami geur in de ochtend moet ik echt kokhalzen.Geef mij die salami maar. Of desnoods zelfs oud zweet. Alles beter dan zware parfum die je de adem beneemt en op je longen slaat. Parfum mag je alleen ruiken als je heel dichtbij komt. Dichterbij dan naast iemand zitten in de trein.
.
quote:Sensy12 schreef op 20 juni 2015 @ 17:49:

Je ex is op jacht Stormkraft of iemand heeft 'm verteld dat ie stinkt?



Ik draag zware luchtjes ook in de zomer. Ik maakt dat onderscheid niet tussen winter en zomer luchtjes.



Op jacht, arme vrouw die voor hem (bedwelmd door parfum) valt

Gisteren de hond bij hem opgehaald die begint die parfum lucht nu een beetje kwijt te raken



Ja dat zomer / winter onderscheid, weet niet waarom maar ik maak het nogal sterk merk ik zelf. Ik eet ook anders in de zomer. Kweenie. Rare kwiebus



Parfum oorlog in de trein, je zult er tussen staan met je hooikoorts / astma / bronchitis.
quote:Casalinga schreef op 20 juni 2015 @ 17:57:

[...]





Nee, iets met een nieuw forum, reclame voor bedrijven, diezelfde bedrijven aanschrijven voor gratis parfum, vervolgens dreigen met anti-reclame, mensen die daar pissig om werden, die mensen vervolgens treiteren en wegpesten en uiteindelijk de mededeling dat ze de juridische kant gingen laten bekijken.

(Let op; iets met notendop, klok-en-klepel en lang geleden!!)



Toen vervolgens élk parfumtopic ontaarde in een voortzetting van diezelfde oorlog, werd uiteindelijk door de mods besloten dat het klaar was. Een hoop mensen heb ik daarna niet meer gezien. Of althans, niet onder de oude nicks. Maar goed, ik wissel zelf ook regelmatig dus ik kan daar niks van zeggen .



Nu wil ik weten wie jij dan was want je schrijfstijl komt me bekend voor.

Ik heb je (nog) niet geloept trouwens
quote:Sensy12 schreef op 20 juni 2015 @ 17:23:

Dan moet je niet in mijn buurt komen Grobbekuiken Je meurt geurt maar fijn naar wat je lekker vindt hoor
Alle reacties Link kopieren
All time favorite; Amor Amor van Cacharel. Verder J'adore van Dior, Eve van Jill Sander, Noa van Cacharel en Ma Vie van Hugo Boss. Beetje afwisselen .
quote:impala schreef op 20 juni 2015 @ 18:04:

[...]





Geef mij die salami maar. Of desnoods zelfs oud zweet. Alles beter dan zware parfum die je de adem beneemt en op je longen slaat. Parfum mag je alleen ruiken als je heel dichtbij komt. Dichterbij dan naast iemand zitten in de trein.Ik word van geen van drieën erg blij, maar ben het wel met je eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 20 juni 2015 @ 17:16:

Jil van Jil Sander



Ik vind alle parfum van die reclame met zo'n kale man op een stoel en twee vrouwen in lingerie er naast als duivels vreselijk. Zo vreselijk dat ik niet op de naam kan komen.



Bruno Banani?



Ik heb nog een paar oude: Envy van Gucci en l'eau d'issey. Ook vind ik Diamonds en She van Armani goddelijk..

En een Replay eau de toilette..
Sjongejongejongejonge........
Alle reacties Link kopieren
Chanel - Coco Mademoiselle

Guerlain - Insolence

Lanvin - Eclat 'd Arpege

Boucheron - Place Vendome

Chloe - Signature

Hugo Boss - Deep Red

Dolce & Gabanna - The One



Vond Noa Perle ook altijd erg lekker maar die zie ik nooit meer.
quote:Stormkraft schreef op 20 juni 2015 @ 18:06:

[...]





Nu wil ik weten wie jij dan was want je schrijfstijl komt me bekend voor.

Ik heb je (nog) niet geloept trouwens



Heeft ook niet veel nut want deze nick heb ik pas sinds een paar dagen . Erg off-topic, maar toen ik de eerste stappen op internet zette, was ik eind twintig. Toen ik een jaar of vijf later mezelf teruglas, dacht ik soms; huh, dacht ik dat echt zo?? Je wordt ouder en wijzer. Of in elk geval verander je. En als Casalinga ben ik het niet altijd meer eens met Nick 1, Nick 2 of Nick 3.

Maar ik kom hier toch al zeker tien jaar. Dus dat mijn schrijfstijl bekend is, dat zou best eens kunnen kloppen.



Terug naar parfum.



Als je nou een geurloze bodylotion vindt he, kun je een paar drupjes van je lievelingsparfum toevoegen. Goed mengen en klaar is je passende lotion.
Wat ik trouwens echt vind stinken is Opium. Vind het zo'n vreselijk penetrante geur, brrrrr.



Volgens mijn ben je er gek op óf haat je het
Hypnose Senses van Lancome
Alle reacties Link kopieren
quote:ClassyLadeee schreef op 20 juni 2015 @ 18:11:

[...]





Bruno Banani?



Ik heb nog een paar oude: Envy van Gucci en l'eau d'issey. Ook vind ik Diamonds en She van Armani goddelijk..

En een Replay eau de toilette..

Ja! Dank je voor deze verlossing.

Wat een vreselijke reclames zijn dat.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:Casalinga schreef op 20 juni 2015 @ 18:14:

[...]



Als je nou een geurloze bodylotion vindt he, kun je een paar drupjes van je lievelingsparfum toevoegen. Goed mengen en klaar is je passende lotion.







Dit ga ik zeker proberen. Alleen nog een geurloze bodylotion vinden!
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 20 juni 2015 @ 18:15:

Wat ik trouwens echt vind stinken is Opium. Vind het zo'n vreselijk penetrante geur, brrrrr.



Volgens mijn ben je er gek op óf haat je het Ik háát het
Alle reacties Link kopieren
Mijn all time favorite is en blijft Rush van Gucci. Op een goede tweede plaats staat Casmir van Chopard. Persoonlijk vind ik veel luchtjes lekker ruiken maar doordat ik een hoge PH-waarde heb blijven de meesten niet lang bij mij 'zitten' of wordt de geur totaal anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven