Mode & Beauty alle pijlers

Fuck it....PARFUM!

20-06-2015 16:55 350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al een paar keer geschreven: parfumtopics mogen niet meer vanwege één of andere uit de hand gelopen ruzie. Wat ik jammer vind, want ik vind niets zo heerlijk als parfum. Dus hier een 'wat vind je lekker/vies' parfumtopic. Als de Mods hier niet blij mee zijn, dan hoor ik het wel.



Ik trap af: Chanel....! En dan de oude wijven luchtjes no5, Coco en Allure Sensuelle.

Wat ik smerig vind zijn de kaugomballen luchtjes en bijna alles van Cacharel (terwijl met Noa ze juist wel de spijker op de kop hebben geslagen)



Welk luchtje kun jij niet missen in je badkamerkastje?
quote:Sensy12 schreef op 20 juni 2015 @ 18:20:

[...]





Ik háát het
Jammer dat er geen poll is: ik stem Chanel No. 5 parfum



Ik wil graag krijgen: Chanel Chance
anoniem_119055 wijzigde dit bericht op 20-06-2015 18:24
Reden: Geen ABN
% gewijzigd
O en ook Dior Dolce Vita
Alle reacties Link kopieren
Rush is een sexy luchtje.
Alle reacties Link kopieren
quote:verhuisd schreef op 20 juni 2015 @ 18:23:

Jammer dat er geen poll is: ik stem Chanel No. 5 parfum



Ik wil graag krijgen: Chanel ChanceChanel No.5 is alles wat een parfum hoort te zijn.
quote:Sensy12 schreef op 20 juni 2015 @ 18:26:

[...]





Chanel No.5 is alles wat een parfum hoort te zijn.Amen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 20 juni 2015 @ 18:15:

Wat ik trouwens echt vind stinken is Opium. Vind het zo'n vreselijk penetrante geur, brrrrr.



Volgens mijn ben je er gek op óf haat je het Die vind ik ook niet lekker, categorie bedwelmend. Maar mss lag dat ook wel aan degene die het ophad want wat bij één heel lekker ruikt, kan bij de ander heel vies ruiken. Mijn vriendin vond 'mijn' Eau Fraiche bij mij heel lekker ruiken maar zodra het bij haar op haar huid zat was het net oud zweet.
wij slapen nooit.
Ik heb net de 70er jaren geurtjes gevonden van Spiritual sky, daar komt onder andere de patchouli vandaan. Ik denk dat ik een paar flesjes amber bestel, dan kan ik lekker een uur in de wind stinken.
In de categorie bah-juk-kotssmiley: Davidoff Cool Water & JP Caultier heren geur in torso flesje (ofzo..bah!)



No offence dames; smaken verschillen.
Het enige dat ik vind stinken is poep, pies, kots en rioollucht, de rest boeit me niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:verhuisd schreef op 20 juni 2015 @ 18:31:

In de categorie bah-juk-kotssmiley: Davidoff Cool Water & JP Caultier heren geur in torso flesje (ofzo..bah!)



No offence dames; smaken verschillen.Ben jij mijn tweelingzus? Die vind ook zooooo smerig!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 20 juni 2015 @ 18:36:

Het enige dat ik vind stinken is poep, pies, kots en rioollucht, de rest boeit me niet.Nooit een luchtje geroken waarvan je dacht "gatver!"?
Alle reacties Link kopieren
Rush van Gucci is een alltime favorite. Heerlijk! En ben verzot op Alien van Thierry Mugler. Draag ik bijna dagelijks.



Soms een dagje Rush of Daisy van Marc Jacobs of Love Story van Chloe of Chance au tendre van Chanel. Maar 6 van de 7 dagen in de week Alien.
quote:Sensy12 schreef op 20 juni 2015 @ 18:39:

[...]





Nooit een luchtje geroken waarvan je dacht "gatver!"?

Er zijn wel luchtjes die ik niet als heerlijk ervaar, maar om daar nou dramatisch over te doen.....



Ik moet er wel bij melden dat ik weleens met mensen wordt geconfronteerd waarvan de huid vloekt met het geurtje en dat is minder, dat stink vaak heel zuur, maar daar doe ik ook niet dramatisch over.
Alle reacties Link kopieren
Mijn top 3:

Chanel coco mademoiselle

Narciso Rodriquez

Black opium van YSL
Alien is echt mijn favoriet en loulou van cacharel gebruik ik voor dagelijks, 2 spuitjes en ik blijf het de hele dag ruiken. Kenzo flower vind ik ook echt heerlijk! Ik heb ooit een keer de oriental variant gekocht van Kenzo, maar die is dus echt nergens meer te krijgen. Heb die ooit in een klein Grieks winkeltje gekocht en was echt heerlijk. Heb zelfs geprobeerd contact op te nemen met Kenzo maar is nooit gelukt. Maar hoop nog altijd dat ik die toevallig weer ergens tegen kom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 20 juni 2015 @ 18:36:

Het enige dat ik vind stinken is poep, pies, kots en rioollucht, de rest boeit me niet.Het boeit je ook niet dat anderen er kennelijk wel veel last van kunnen hebben?
.
quote:impala schreef op 20 juni 2015 @ 18:41:

[...]



Het boeit je ook niet dat anderen er kennelijk wel veel last van kunnen hebben?Ik heb met andermans drama niets te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 20 juni 2015 @ 18:44:

[...]



Ik heb met andermans drama niets te maken.



Je zou ook ongegeneerd in de bus stappen als je stinkt naar 3 dagen oud zweet of een doorgelekte tena?



Ik vind teveel parfum trouwens niet alleen vies en opdringerig. Ik heb ook astma en sommige parfums slaan bij mij gewoon vreselijk op mijn longen.
.
quote:impala schreef op 20 juni 2015 @ 18:49:

[...]





Je zou ook ongegeneerd in de bus stappen als je stinkt naar 3 dagen oud zweet of een doorgelekte tena?



Ik vind teveel parfum trouwens niet alleen vies en opdringerig. Ik heb ook astma en sommige parfums slaan bij mij gewoon vreselijk op mijn longen.

Over mijn persoonlijke hygiëne valt niet de discussiëren.



Erg naar dat je astma hebt, maar dan is het wel aan jou om bij nare zaken vandaan te blijven. Mensen met een pindaallergie gaan ook niet zitten eten waar er een pot pindakaas op tafel staat. Het is je eigen verantwoordelijkheid, niet die van een ander.
Dames, gaan we in dit topic op herhaling? Laat het gaan.
.
anoniem_119055 wijzigde dit bericht op 20-06-2015 18:55
Reden: Conflictonwijkend gedrag
% gewijzigd
quote:gismo72 schreef op 20 juni 2015 @ 18:53:

Dames, gaan we in dit topic op herhaling? Laat het gaan.Dit
quote:verhuisd schreef op 20 juni 2015 @ 18:53:

[...]





Mis ik iets? Beetje overdreven over een luchtje, vind je niet?Inderdaad, zeer overdreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven