Dat koop ik nooit meer!

10-06-2014 13:33 222 berichten
Wat koop jij nooit meer?





TO trapt af:



1. Een wollen vloerkleed. We hebben het al ruim een jaar, en nog steeds ontstaan er dagelijks diverse wollen tumbleweeds en pluizen, waardoor het huis eruit ziet alsof we 2 Sint Bernard honden hebben en geen stofzuiger.



2. Bavaria Radler, bah, alsof bier en fanta zijn gemixt.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 10 juni 2014 @ 14:01:

Oh ik weet er nog een; wc-bril verkleiner van de Blokker.



Dat dingt schuift dus dat vinden de poezen te eng.



Als iemand 'm wil hebben? Hij is ongebruikt.Jouw poezen gaan naar de wc?!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Lezen Bel, lezen



Thx MissM!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 juni 2014 @ 14:02:

Ik wil er ook 1, zo'n takkie deurmat!!



Takkie mat:



http://www.hema.nl/winkel ... essoires/kokosmat-takkie-(20560494)



Uitverkocht in de webwinkel, misschien in de gewone winkel nog wel?
Uitverkocht op de website, die deurmat
Alle reacties Link kopieren
Een smoothiemaker denk ik ook al zo lang aan.



Is dus geen aanrader?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
quote:paper-clip schreef op 10 juni 2014 @ 13:59:

Die Monatoetjes zijn echt veel zoeter dan vroeger, bah !

Ik kreeg altijd van mijn oma zo'n chocoladepudding met witte saus maar die kan ik nergens meer vinden zijn die er nog ?http://www.mona.nl/onze-t ... ladepudding-met-roomsaus/



bedoel je deze?
Alle reacties Link kopieren
Voetenbadje, toevallig gister na een jaar weer gebruikt, wist gelijk weer waarom ik het niks vond, was gelukkig maar een 10tje op de braderie.



En heel voor m'n kat, zo'n baan waar een bal doorheen glijdt, kijkt die misschien 1x per maand naar of wanneer ik er mee "speel"

Tunneltje, zelfde verhaal.. Krab paal en krap mat daar speelt hij dan nog het meest mee

Had ook een "hangmat" voor aan het raam, was alleen vergeten dat we niks op het raam kunnen plakken omdat er van dat sticker gedoe opzit.

Kat heeft trouwens weken op de doos gelegen van de hangmat, en hangmat ergens in een hoekje
quote:missmisery, 2 minuten geleden



Jouw poezen gaan naar de wc?!





Toen de kleinste er nog niet was, deed andere poes dat een hele tijd, tot het 'trainingsbakje' uit de wc ging, toen was het toch wel veel water en durfde ze niet meer.

Daarom had ik stille hoop op de verkleiner..
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 juni 2014 @ 14:04:

Een smoothiemaker denk ik ook al zo lang aan.



Is dus geen aanrader?Hangt ervan af, hoe groot is je keuken? Het is zo'n handig ding, je kan groente en fruit er zo ingooien zonder eerst in stukken te hoeven snijden. Maar ja, het is zo'n gedoe om het schoon te maken. Dus staat het ding me maar elke keer als ik in de keuken kom een schuldgevoel te bezorgen.




De verragde versie.
Alle reacties Link kopieren
Mijn keuken is heul heul klein en ik heb ook geen vaatwasser.

Maar ik eet veel te weinig fruit.

Vandaar mijn gedachte aan zo'n apparaat.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Verder in een vlaag van verstandsverbijstering ooit kant en klare broodjes doner bij de Aldi gekocht, gadverdamme! Het zag eruit alsof er iemand op een broodje had zitten schijten en zo smaakte het ook. Vriend kwam niet meer bij toen ik deze omschrijving gaf.



Broodjes doner moet je gewoon lekker vers halen

En kattenbakgrit van de supermarkt vind ik persoonlijk ook geen succes, ik zweer bij houtkorrels. De schep&schoon staat er verlaten bij.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 juni 2014 @ 14:11:

Mijn keuken is heul heul klein en ik heb ook geen vaatwasser.

Maar ik eet veel te weinig fruit.

Vandaar mijn gedachte aan zo'n apparaat.Misschien is de Magic Bullit wat voor je, daar kan je zo wat fruit en yoghurt ingooien (of met ijs, of appelsap, of wodka), en daar een lekkere shake van maken. En het is maar een klein apparaatje.
Alle reacties Link kopieren
Mozaïek tegeltjes in de douche.

Vind leuk, maar ohh die voegjes.



De katoenen broek die gister van mijn reet afzakte toen ik met 2 koppen koffie voor een klant op mijn werk was.

Kon het redden door de koffie snel op de grond te zetten en de koffie 1 voor 1 te brengen zodat ik een hand vrij had om broek vast te houden.



Gehaktbrood van de lidl.



Alle anti lek bekers
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic! Hopelijk helpt dit me over mijn mega after lunch instorting heen.



Wimperkrul apparaat - helpt voor geen meter!

Zwarte kleedjes voor op de bank - met 2 katten niet echt handig en ziet er na een dag al ranzig en zwerverig uit.

Zwarte handdoeken - ook met zwart wasmiddel worden ze valer.

Amuse lepels - 1x gebruikt nu vullen ze al jaaaren een vakje in mijn bestekla. Wat een lig in de wegs zijn dat.

En als toppunt nieuwe witte leren stoelen voor aan tafel - die rooie terror van mij heeft ze allemaal kaal gekrabt.
No worries
Kant en klare roti van de ah. Brrrr....

Goulash uit blik van struik, leek wel kots! (Sorry maar echt.... brrr)
Alle reacties Link kopieren
De Magic Bullet!!



Elke keer als ik dat filmpje zie (guilty pleasure) dan wil ik die!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Dingen waar stevia inzit. Bah !
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 juni 2014 @ 14:20:

De Magic Bullet!!



Elke keer als ik dat filmpje zie (guilty pleasure) dan wil ik die!Ik hou van dat filmpje (is ook al 10 jaar hetzelfde!), en ik vind het eigenlijk ook gewoon echt een fijn apparaat.
quote:poldervrouw schreef op 10 juni 2014 @ 14:20:

Dingen waar stevia inzit. Bah !Smerig he, echt een viezig nasmaakje.
quote:mafalda schreef op 10 juni 2014 @ 14:18:

Mozaïek tegeltjes in de douche.

Vind leuk, maar ohh die voegjes.



Alle anti lek bekersen ik vind mijn 10x10 tegeltjes in de badkamer al vreselijk heb al tegen mijn man gezegd, als de badkamer gedaan word neem ik hele grote tegels met zo min mogelijk voeg haha!

En antilekbeker heb ik een hele goede van starbucks. Is een themosbeker, dus drinken blijft lekker warm of koud
quote:brisbane179 schreef op 10 juni 2014 @ 14:19:

Wat een leuk topic! Hopelijk helpt dit me over mijn mega after lunch instorting heen.





Amuse lepels - 1x gebruikt nu vullen ze al jaaaren een vakje in mijn bestekla. Wat een lig in de wegs zijn dat.





Dank je!



Misschien is dit wat voor je, eetbare amuselepeltjes:



http://nl.oilvinegar.com/ ... 2%20Apr_%2018%2012_02.jpg



Dan kun je die andere naar de kringloop brengen
Oh, ik weet nog meer: heel veel schoenen die zo leuk stonden en nog prima liepen op de vloerbedekking in de winkel, maar absoluut niet lekker lopen in de echte wereld.



En cursussen die je in een impulsieve bui koopt en waar je na één middagje nooit meer verder komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hilary schreef op 10 juni 2014 @ 13:48:

Hahahaha SpringDing, dat heb ik nou ook! Vond het kattenbed en het bijpassende vensterbankkussen zo mooi, ik moest het gewoon hebben! Ook al maakt katlief er geen gebruik van, het staat alleen al mooi in huis Om die reden wil ik eigenlijk ook dat knuffelhol en die mooie paal... Maar ja, het heeft weinig zin om het huis in zijn geheel om te toveren tot waar kattenparadijs als meneer besluit er niets aan te vinden.



Waar ligt hij dan wel graag? Op de deurmat... Het is werkelijk niet te geloven. En op de bank, het bed, de eettafel en een van de eetkamerstoelen, haha!Prbeer het met een paar druppels valeriaan. Gewoon 2-3 druppels per (gewenste) ligplek.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven