Dat koop ik nooit meer!

10-06-2014 13:33 222 berichten
Wat koop jij nooit meer?





TO trapt af:



1. Een wollen vloerkleed. We hebben het al ruim een jaar, en nog steeds ontstaan er dagelijks diverse wollen tumbleweeds en pluizen, waardoor het huis eruit ziet alsof we 2 Sint Bernard honden hebben en geen stofzuiger.



2. Bavaria Radler, bah, alsof bier en fanta zijn gemixt.
quote:ikeaverslaafde schreef op 10 juni 2014 @ 14:24:

Oh, ik weet nog meer: heel veel schoenen die zo leuk stonden en nog prima liepen op de vloerbedekking in de winkel, maar absoluut niet lekker lopen in de echte wereld.



En cursussen die je in een impulsieve bui koopt en waar je na één middagje nooit meer verder komt.



Check! Maar ja, die high heels zijn toch wel een echte eyecatcher in je schoenenrek



Ovenfriet van de AH koop ik ook nooit meer, terwijl ik die van de Jumbo wel oke vind.



En een stofzuiger zonder zak hoeft voor mij ook niet meer, gewoon lekker een stofzuiger met zak!
quote:Tickel schreef op 10 juni 2014 @ 14:25:

[...]



Prbeer het met een paar druppels valeriaan. Gewoon 2-3 druppels per (gewenste) ligplek.Dank je wel voor de tip, Tickel!
Alle reacties Link kopieren
Zeeman ondergoed. 1x aantrekken en de gaten zaten er in.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Groentenfriet vond ik ook niet zo.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Nou die Roti van Knorr is anders ook niet te hachelen! En zo zijn er nog wel meer van die kant en klaar dingen die echt nergens over gaan...
No worries
quote:woepsie schreef op 10 juni 2014 @ 14:28:

Zeeman ondergoed. 1x aantrekken en de gaten zaten er in.Eens!
Philadelphia Milka - bah, vind het net niks, niet lekker chocola achtig, beetje laf.

Roosvicee met stevia - mier en mierzoet.

Vivera We love nature met Lupine, de nuggets en stukjes geprobeerd, driewerf bah!

Hondenkoekjes, of eigenlijk alle hondensnoepjes - hond eet ze niet. Gedroogd vlees moet het zijn, verwent nest.

Dopper , die verantwoorde watefles, smaakte binnen no time naar vaatwasser. Bah.
Echt? Ik heb strings en hipsters van de Zeeman en die gaan al jaren mee! Blijven ook goed in de was en geen gat te bekennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 juni 2014 @ 14:24:

[...]

en ik vind mijn 10x10 tegeltjes in de badkamer al vreselijk heb al tegen mijn man gezegd, als de badkamer gedaan word neem ik hele grote tegels met zo min mogelijk voeg haha!

En antilekbeker heb ik een hele goede van starbucks. Is een themosbeker, dus drinken blijft lekker warm of koud Oke Starbucks ga ik naar op zoek.
Een hard glazen douchewand in combinatie met mozaïektegeltjes in de douche!
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 10 juni 2014 @ 13:59:

Die Monatoetjes zijn echt veel zoeter dan vroeger, bah !

Ik kreeg altijd van mijn oma zo'n chocoladepudding met witte saus maar die kan ik nergens meer vinden zijn die er nog ?Ja! Dekamarkt. Heb ze laatst nog in de aanbieding gekocht.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Wat ik ook nooit meer koop is shampoo van het merk Hegron (Action) dun waterig spul en de knopen gaan echt niet uit je haar. En het wordt net touw.



Tegenwoordig koop ik Palmolive bij de Action. Lekker goedkoop en je hebt er maar heel weinig van nodig, smeert goed uit over je natte haren.
Oh maar die geur van Palmolive, dat blijft nog 3 dagen om je heen hangen! Dat herinnert me aan verpleeghuis, net als de groene badschuim van FA die daar als douchegel werd gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 10 juni 2014 @ 14:07:

[...]





Toen de kleinste er nog niet was, deed andere poes dat een hele tijd, tot het 'trainingsbakje' uit de wc ging, toen was het toch wel veel water en durfde ze niet meer.

Daarom had ik stille hoop op de verkleiner.. Spoelden ze ook zelf door?
Ja hij ruikt sterk inderdaad, maar vind het wel fijn als mijn haar naar shampoo ruikt
Het liefste zou ik Elvive van Loreal gebruiken, die ruikt zo lekker. Maar daar ben ik dan weer te gierig voor
Alle reacties Link kopieren
Een stoomdouchecabine. 8 jaar geleden gekocht, 3 jaar geleden fikte er iets door, waardoor we de stekker er niet meer in durven doen. Kunnen dus de stoomfunctie niet meer gebruiken en de radio ook niet. Bovendien is het een kl*teding om schoon te maken. De regendouche is wel lekker, maar goed, daar heb je geen stoomcabine voor nodig...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:bankje schreef op 10 juni 2014 @ 14:05:

[...]





http://www.mona.nl/onze-t ... ladepudding-met-roomsaus/



bedoel je deze?Ja die ! Ik zocht naar van die hoge smalle vormpjes, maar ze zijn nu plat en laag zie ik
Alle reacties Link kopieren
Van die dikke gel waarmee je een dopje maakt in de toiletpot (M uscle F resh D isc) Want als je je toilet even wilt schoonborstelen veeg je meteen die kwak weg. Nogal zonde dus.
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Producten van Dove. Jakkes!

Stevia. Jakkes!
Alle reacties Link kopieren
Een tuintafel met glazen blad. Een glazen deel is jaren geleden spontaan in duizend stukjes gesprongen en gister is weer een deel spontaan geknapt. En dan hebben we het over veiligheidsglas van een cm dik



Vriend heeft nu steigerhouten planken in het frame gelegd en wow, met een paar tientjes hebben we een tafel die niet mis zou staan in de Elle Wonen
Ik koop nooit meer eigen merk M&M's van welke winkel dan ook.

Allemaal niet te eten.



En nooit meer kleding van de Zeeman. Wat een troep.

Het kost ook geen drol, maar het is dan ook geen drol.
Alle reacties Link kopieren
- Witte tegels op badkamervloer

- laminaat

- stevia zoetjes, gadverdamme wat een vieze smaak

- plastic shoppers met leuk printje van k itsch K itchen. Na vijf minuten scheurt het door
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Marmer of natuursteen op de douche/badkamer vloer. HEL om schoon te houden.

Dat lime wat in de wodka lime moet - te ranzig!
No worries
Alle reacties Link kopieren
Vanish poeder om de vloerbedekking mee schoon te maken.

Pijn in m'n rug van het inborstelen, duur en het helpt geen zier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven