meest bizarrre forumervaring

16-10-2011 00:11 1877 berichten
Wat zijn zo jullie meest bijgebleven forumervaringen? Hoeft niet van dit forum te zijn uiteraard.



Meest bizarre vond ik 'n man die z'n eigen dood in scene had gezet, op het laatst postte zijn dochter zogenaamd voor hem vanaf zijn sterfbed. Later kwam echter uit dat ie de boel gewoon had opgelicht. Ik was toen net nieuw op dat forum, dus was er niet echt bij betrokken, maar de betrokkenen waren er wel allemaal echt ingestonken.



Nog 'n lullige, een vrouw op 'n forum postte vrij herkenbaar en gedroeg zich vaak als 'n viswijf, toen heeft iemand van 't forum haar werk gegoogled en daar doorgegeven dat hun werkneemster de hele tijd zat te forummen onder werktijd. Voor haar is het gelukkig met 'n sisser afgelopen, maar als forummers onder elkaar is het natuurlijk not done om in 't privéleven van medeforummers te wroeten op 'n manier dat iemand er persoonlijke schade van had kunnen ondervinden.



Wie heeft nog bizarrere ervaringen?
quote:Shalimar schreef op 16 oktober 2011 @ 00:22:

Elninjoo: jakkes, wat bizar van die man die zijn dood in scene zette (alsof)! Toen was ik nog niet op het forum dus voor mijn tijd gelukkig.



Dat was niet op viva, maar op forums.nl, inmiddels al jaaaaren geleden opgeheven.



De oplichtingsverhaaltjes van mensen die zich arm voordoen en zo proberen giften bij elkaar te bedelen, zijn me vooral van dit forum bekend. Ben zelf iets hardere forums gewend geweest voor ik hier terecht kwam, dus ben sowieso te cynisch om daarin te trappen.



Eigenlijk vind ik goeie scams (die geen persoonlijke schade aanrichten) nog wel 't leukst.

Een forummer die de boel op het oude forums.nl opruide starte onder 'n libellemuts-nick 'n nieuw 'lief' forum en lokte alle geschokte forummers van forums.nl daar naartoe. Wat de mutsjes daar na de invasie maar al te graag aangrepen. Hij heeft maandenlang als libelle vrouwtje op z'n eigen forum gepost en de ergste huilies van dat andere forum lagen aan z'n voeten, tot ie bekend maakte wie hij was, toen flipten ze dat ze zo vertrouwd met 'm omgingen. Geweldige tijd!



Zoiets heb ik op viva nog niet zien gebeuren, was benieuwd of iemand die ervaring hier wel had (kan namelijk niet alles bijhouden)
Ohja, aangrijpend vond ik die vrouw die zich liet slaan en toch met haar kindjes bij man wou blijven. God, wat hebben we tegen haar aan lopen praten... We bleven tegen de dichte deur aanlopen en velen boden haar zelfs onderdak en geld aan. Soms den ik nog aan d'r... Zou ze eindelijk voor haar en haar kids kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Kan me nog herinneren, dat iemand wakker werd met allemaal maden op zich! Weet niet meer precies hoe die maden ook alweer op haar waren gekomen. Maar vond het maar een luguber topic!
Alle reacties Link kopieren
Meest bizarre ervaring op een ander forum waareen chat bij zit: man kreeg hartaanval en stierf tijdens een chat. Later bevestigd, was geen fake
Alle reacties Link kopieren
Is meetinggate hetzelfde als Hansgate? Of zoiets?



Mwah, vond misschien het meest schokkende het topic van [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-10-2011 11:46
Reden: Noemen gebruikersnaam = NAW gegevens
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hlahaha lichtpuntjes, die maden waren op dr bed gevallen door een opening van een oude lichtknop/kastje op het plafond. Echt heel erg ja..
Oh jakkie, Ritmeester, da's wel heftig.
Oh, nog een paar.



Het groene monster uit Noorwegen natuurlijk. Gelukkig was dat niet waar.



En het meisje dat haar buurman live ging versieren. Was ook niet waar. Vond ik best jammer trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Topic van [...], met dat bloed aan lakens, kan ik me ook nog herinneren. Was dat niet ook iets met haar darmen? Of zit ik nou helemaal fout?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-10-2011 11:47
Reden: Noemen gebruikersnaam = NAW gegevens
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Turkooiss schreef op 16 oktober 2011 @ 00:35:

Hlahaha lichtpuntjes, die maden waren op dr bed gevallen door een opening van een oude lichtknop/kastje op het plafond. Echt heel erg ja..Hahha ja nu weet ik het weer Is me nog lang bijgebleven, dat topic. Brrr moet er niet aan denken!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij worden er hier nooit mensen opgelicht of gestalkt. Dit is een heel braaf forum.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 oktober 2011 @ 00:37:

Volgens mij worden er hier nooit mensen opgelicht of gestalkt. Dit is een heel braaf forum.Tuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Lekkere verhalen... , zit te bedenken of ik een raar forum verhaal heb... maar helaas kan ik niets bijdragen misschien komt er nog wat in mij op ..
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 16 oktober 2011 @ 00:35:

Oh, nog een paar.



Het groene monster uit Noorwegen natuurlijk. Gelukkig was dat niet waar.



En het meisje dat haar buurman live ging versieren. Was ook niet waar. Vond ik best jammer trouwens.Deze:

Verliefd op mijn buurman!



Die meid die verliefd werd op de Kerstman was ook een goeie... ook fake.
Alle reacties Link kopieren
quote:lichtpuntjes schreef op 16 oktober 2011 @ 00:37:

[...]





Tuurlijk Echt!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee, ik ben ook nog nooit opgelicht of gestalkt hier, gelukkig
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 oktober 2011 @ 00:37:

Volgens mij worden er hier nooit mensen opgelicht of gestalkt. Dit is een heel braaf forum.



Als jij maar BGB blijft, dan valt de schok nog altijd mee.



Ik zit op het puntje van m'n toetsenbord. Er was een topic en weet je wat het stomme is; k weet het niet meer.

Dagenlang overdonderend gevoel gehad. En ik weet het gewoon niet meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 oktober 2011 @ 00:38:

[...]





Echt!Ach... als jij het zegt moet ik je maar op je woord geloven, jij komt hier al zo lang
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 oktober 2011 @ 00:37:

Volgens mij worden er hier nooit mensen opgelicht of gestalkt. Dit is een heel braaf forum.Geen idee, dat soort dingen gaan altijd langs mij heen eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Waar is TO eigenlijk?
quote:Charlotte69 schreef op 16 oktober 2011 @ 00:38:

[...]





Deze:

Verliefd op mijn buurman!



Die meid die verliefd werd op de Kerstman was ook een goeie... ook fake.Ja, dat was 'm. Nog best geinig hoor. Het bizarre vind ik dus dat er mensen zijn die dagenlang lopen liegen hier. Ik kan me daar slecht in verplaatsen. Heb je dan weinig plezier in je leven? Wat is het?
Madhe: haha! Grrrrrrrr, als je er niet op kunt komen.
Een forummer die zich in de bosjes stond af te trekken terwijl hij naar voorbij lopende vrouwen keek en dit nog heel gewoon vond ook.
quote:Liv schreef op 16 oktober 2011 @ 00:41:

Waar is TO eigenlijk?TO heeft 8 minuten geleden gepost.
Alle reacties Link kopieren
istar: je bedoelt [...] :D
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-10-2011 11:49
Reden: Noemen gebruikersnaam = NAW gegevens
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven